- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- Milyen széket vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
Hirdetés
-
Men of War II teszt
gp Tankok, gyalogság, tüzérség – lehet még újat mutatni a második világháborús stratégiai játékok világában? 14 évvel az első Men of Wart követően az eredeti fejlesztők ezt is megpróbálták.
-
Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
it Egyre népszerűbb Japánban a CatsMe!, ami egy AI-alapú mobilos app – és megmondja, ha fájdalma van a macskának.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Emperor_ #98254 üzenetére
A defekt eléggé kiszámíthatatlan dolog. Bármikor megeshet, akár egymás után többször is, máskor meg akár fél 1 évig semmi. A belsőn látható, hogy hol lyukadt ki, fel kell pumpálni miután kivetted. Ha futófelületen van egy kis szúrt lyuk, akkor nyilván valami tüske, vagy szilánk kiszúrta. Persze a tüske nem feltétlenül marad a külsőbe, ki is eshet defekt után. Bár a legtöbbször azért benne marad. Hiába simítod végig kézzel belülről, előfordul, hogy csak a futófelület felől látszik, hogy van benne egy kis tüske vagy szilánk. Ki kell piszkálni egy hegyes szerszámmal.
Ha meg a felni felől van a belsőn a lyuk, akkor értelemszerűen ott kell vizsgálódni. Elcsúszott, elrepedt felniszalag, vagy nem jó méretű felniszalag, ami kidörzsöli. A felnin egy kis sorja. Ilyesmi.
A belső mérete biztos, hogy jó, túl lehet őket fújni egy bizonyos határig. Én nem egyszer fújtam fel 2.125-ig ajánlott belsőt 2,35 vagy akár 2,5-ös külsőbe. Emiatt még nem kaptam defektet. Sőt pl országútinál sokkal ideálisabb a 25-ös külsőbe a 19-23-as belső, mint pl a 25-32-es.
Inkább az a problémásabb ha a szélesebb belsőt szeretnéd belegyömöszölni egy keskenyebb külsőbe.
Ha peched van, kifoghattál selejtes belsőket is, vannak néha ilyen szériák, de azok ki fognak szakadni, nem szúrt lyuk lesz rajtuk.
A felütéses defekt is elég egyértelmű nyomot hagy a belsőn, azt is könnyű észrevenni. Az is előfordulhat.Van aki a latex belsőre esküszik. Én még ilyet nem használtam, így nem tudom alátámasztani a jobb defektállóságát, de már hallottam pár embertől, hogy nekik bevált és ritkábban kaptak vele defektet.
Amit viszont tudok ajánlani, az a tubeless rendszer. Persze ehhez a felnidnek is támogatnia kell a belső nélkülivé alakítást. Amellett, hogy növekszik a gumi tapadása terepen, a defektet is kb elfelejtheted. Ennek nagyon egyszerű a magyarázata. A tömítő folyadék a külsőt kiválóan tudja tömíteni, viszont a belsőbe töltött folyadékok nem túl hatásosak, mivel a belső gumi anyagát elég nehéz tömíteni, én azzal nem szórakoznék.
[ Szerkesztve ]