- Ketogén étrend
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Lalikiraly: MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
balintbaba #205035 üzenetére
Bár nem néztem végig (csak bele-bele tekertem), és első látásra tényleg túlzásnak is tűnhet a kerékpárt repülőgéphez hasonlítani, az analógia szerintem teljesen helyénvaló. 1. Tulajdonképp mindkettőnél az alumíniumot váltja a karbon kompozit 2. A videó pontosan arról beszél amit korábban írtam, vagyis, hogy az anyag mintegy rétegenkénti felépítésével, pontosan tervezni tudják annak tulajdonságait az adott szekciónál...ráadásul az infó forrása (az a You Tube csatorna) is megbízhatónak tűnik. 3. Mind2 esetben a fáradásos törés az ami veszélyt jelent, gondolom erre gondolt mikor az "idő kicsinálja" szavakat használta, még akkor is ha mondjuk egy kerékpárnál még akár a hegesztéses kötéseknél valamelyest ridegebbé, ergo törékenyebbé vált részeknél is csak hosszú idő és terhelés során lehet ilyenre számítani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz
balintbaba #205035 üzenetére
Egyáltalán nem az, a régi acél kerékpár csöveket még a repülőgép ipar használta, bár ott emlékeim szerint a kerékpár volt előbb. Az alu vázak spéci ötvözetei szintén onnan jönnek.
A titán váz különleges, meg drága. De beszámolók alapján nem jó, kolbász feeling. Nem véletlen nem használja senki. Egy touron bőven lenne rá pénz, ha lenne értelme.