- iPad topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #42706 üzenetére
Colos csapággyal nagyon idétlen az ahead átalakító. Nem azt mondom, hogy az ahead nem jó, hanem a menetes villára+átalakító+ahead stucni felesleges.
ahead stucninál legalább nagy választék van hosszból és emelkedésből Simából is van ezer féle, mondjuk új bringán szerintem gáz, ha menetes, a régire meg ne pakoljunk már ilyeneket.
-
-
#48525824
törölt tag
válasz zoli03 #42982 üzenetére
Meg van zsirozva minden, most nem tudok kepet mutatni, de bringaszervizben is ketten kuzdottek vele, be kellett satuzni, hogy a monot ki lehessen tekerni es bele volt rohadva, a nyeregcso is, evente zsirozva volt meg tisztitva, bar az igaz, hogy telen-nyaron hasznalva van a bringa. Nem tudom regen hogy kezeltek az acelvazakat, de en ugy tudom, hogy galvanizalassal lehet elerni, hogy az acel ne rohadjon ossze mas fem alkatresszel vagy feluletkezelessel. Namarmost a csepelroyalon ez mind hianyzott.
A 20 eves acel raleigh vazbol meg siman kiszedtem mindent, pedig ahhoz tiz evig nem volt hozzanyulva.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #43023 üzenetére
Csak azért mert régebb gyártanak kerékpárt,kiforrottabbak a vázaik,többet eladtak,nagyobb a tapasztalatuk,versenygépeket képesek gyártani,vannak csapataik akik termékeikkel megállják helyüket a világ élvonalában,stb.-stb. Általában ez az előny valóban túl van árazva,de az egy másik történet....bocs most látom,hogy abban az árban és kategóriában.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
entropy
tag
válasz zoli03 #43055 üzenetére
Köszi szépen a választ!
Találtam egy crosst ami tetszik, jó vételnek számít? Kicsit sokallom így is az árát, dehát...
Van egy Kross is, ami egész jó, de a Focus jobb vételnek tűnik.Viszont van egy (lehet hogy hülye) kérdésem: Egy 29er MTB-val lehet közel olyan jól haladni városban, aszfalton, mint egy crosstrekkinggel? Mert ha igen, akkor lehet inkább átállítom az agyam 29er montira...
-
veterán
válasz zoli03 #43133 üzenetére
Nem mért félre, csak nem érted, hogy jön ki az össz emelkedés.
Megy az ut x metert felfele y km-en, de az nem jelenti azt, hogy kozben nem mesz le mondjuk 0 meterre, majd onnan vissza x meterre. Ha ez pl ketszer, haromszor megtortenik az uton, de az x meter magassagnal nem megyek magasabbra, csak folyamatosan megmaszom 0-rol x-re, akkor x tobbszorose lesz az emelkedes es a sullyedes is.Feltéve, hogy ez a problemad vele.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz zoli03 #43168 üzenetére
Nekem nem kell pontos adat, ha nagyon elter a tav, akkor ora alapjan pontositok, a tobbit maximum megnezem, hogy "húúú", aztan kesz.
(#43174) Napfénysüti
Nem outival, de nekem ma is a hazaerkezes mar eroteljes szenvedes volt felfele, ott nem tudom, mit csinaltam volna a kis tanyer nelkul(#43172) rii
Ahol ismerem a forgalmi rendet, hogy mi utan kovetkezik nekem zold, es nincs abbol az iranybol forgalom, akkor en is at szoktam gurulni, habar talan 2-3 ilyen lampas hely van a varosban.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz zoli03 #43173 üzenetére
igen, az tiszta sor, utána járva lehet, hogy nem éri meg ebbe beruházni. jelenleg ilyen hajtóművem van [link].
"Ha kivetted a kereket, akkor a helyére raktad vissza?" kizárt dolog, hogy én kivegyem a kereket ez egyelőre meghaladja a tudásomat
#43147 Napfénysüti:"Hátul milyen sorod van?" na ezt pontosan nem tudom, gondolom a 10-es tiagra. igen, megnézve: 12-28-as.
HP: jaja,50/34-es lesz az az első hajtómű. akkor egyelőre nem ennek a cseréjén fogok kattogni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #43262 üzenetére
Mit tehet ha ilyen a váza?! Nem olyan sok az az 5-5 mm két oldalt.Szerintem...mondjuk vigyáznék mennyire gyötröm azt a gyorsszárat,mert ha az egyszer elenged...az enyém pl.csukott volt egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz zoli03 #43260 üzenetére
Ez siman ennyi, az elozo tengelyben is 135-140-re volt osszehuzva, azon van egy tavtarto, ami kb 2-3 mm vastag, egyebkent ugyanennyire huzza ossze.
Nem tudom, mihez terveztek a vazat, de ha nincs benne semmi, akkor ez ennyire tavol van egymastol
Nem veletlenul van alatta az eredeti tengely, egyebkent beesik a ket papucs kozott lazan, de lecsereltem, aztan osszehuztam a gyorszarral, kicsit mokas ,hogy a negativ oldalon kiall belole a gyorszar vege, de hat nah, majd holnap kerek egy kis tavtartot, mert most van vagy 0,5-1 mm a lanc es a vaz kozott, az mar annyira nem tunik normalisnak.(#43258) Hasaggymeg
Az elso kerek alapjan erre gondoltam en is, de azert erdekes, hogy centiket kell osszehuzni..A 145 mm csak nagyjaboli ertek, nincs itthon normalis tolomerom.
Everybody lies.
-
veterán
válasz zoli03 #43282 üzenetére
Mindig elfelejtem
(#43277) Because
Ahol vettem a valtobovdent, kertem hezagolot, adtak egy 10-es alatetet, ezzel mar nem fel mm van a vaz es a lanc kozott.
Jelenleg igy negativ oldalon 30mm van a tamvilla belso resze es a felni fekfelulete kozott, a hajtasoldalon pedig 40mm.Hazilag van valami extra praktika a kormanycsapagy cserejere, vagy csak legyek bnagyon ovatos, hogy egyenletesen utogessem ki a kulso cseszet, nehogy megrepedjen a vaz? Alatamasztasra gondoltam, es ugy kiutogetni, hogy a ket oldalt egyenletesen jojjon.
(#43278) maummamut
Igen, a sracnak nyilvan a garancia ugye fontosabb, onnantol, hogy nem a gyari remek alkatreszeket hasznalom, ugye nem garantalhatnak semmit, meg amugy se.Everybody lies.
-
venember83
nagyúr
válasz zoli03 #44402 üzenetére
Elég extrém ez a negyven-ötven kilométer, de volt verseny, ahol szervezőként voltam jelen, és bizony ekkora táv után a bringások jó része már arról panaszkodott, hogy elkopott a fékpofa. Folyamatosan esett az eső, ráadásul a talaj is finomszemcsés, homokos volt. Jelenleg nekem is gyantás van bent, eddig mindig fémeset használtam, kíváncsi vagyok, meddig fog ez tartani.
-
nagyúr
-
Zola007
veterán
válasz zoli03 #44984 üzenetére
erre gondoltam, hogy mik vele a tapasztalatok
mennyire szervizigényes?
mennyire ördöglakat szintű cucc? (nem én akarom szerelni, csak hogy kire lehet rábízni)
ha fűzetek egy Nexus 8-al egy hátsó kereket, akkor valamilyen turpisságra kell-e ügyelni?
Neki milyen fogaskerékkel van hátul és milyen hajtóművel elől?Egy ilyen lenne az áldozat: [link]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #45064 üzenetére
Ott tényleg sok a bringa,viszont kevés a 29" és 27,5". Főleg a nálunk gyakrabban vásárolt 70-130e-es 26" mtb és városi + trekking kategóriából van nekik rengeteg raktáron.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
skroy
senior tag
válasz zoli03 #46110 üzenetére
Itt egy fb csoport, egész komoly cuccokat szoktak felrakni.
Bringás cuccok/alkatrészek. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz zoli03 #46171 üzenetére
Én egy ilyet vettem legutóbb: Sportourer Garda Gel Flow férfi lyukas Nyereg
Nem mondom, hogy ettől kezdve megoldódott a nyeregkérdés, de sokat javult a helyzet és egész széles. Nem olcsó, de nem is kerül 40k HUF-ba.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz zoli03 #46180 üzenetére
Sajnos tényleg az a probléma, hogy kipróbálás nélkül nyerget venni lutri. Nekem is van már pár Selle Royal gel nyergem kihasználatlanul, mert mind túl keskeny volt. Most ez a nyereg marad, és amúgy is átálltam rövidebb távokra (napi 24-36km) aminél még nem olyan nagy gond az ülés. Most úgy érzem, hogy túlságosan előre dőlök, ami miatt nem tudom jól beállítani az ülés szögét, így most első villa csere jön és a kormány megemelése távtartókkal. Remélem az még segít az ülés problémáján is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz zoli03 #46197 üzenetére
Első építés lesz, így ha kérdésem van, kérdezek. Amiben nem vagyok biztos, megkérdezem. Kezdő vagyok, sorry!
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz zoli03 #46199 üzenetére
Éppen ezért vagyok itt, hogy aki tud, segítsen az építésben, mert feleslegesen semmit sem akarok megvenni a vázhoz.
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
Új hozzászólás Aktív témák
- New Balance FuelCell Rebel v2 futócipő - EU méret: 46,5 - Új
- ÚJ brutális elektromos roller BOYUEDA S3-11 - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Moonswatch Mission on Earth óra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen