- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Asztrofotózás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
A fincsit szerintem felejtsd el. Schwalbe ok, de én Continental párti vagyok. Erre a felhasználásra szerintem Urban Contact, vagy Contact Speed. Reflektív csík igen jó dolog, ha teheted, olyat vegyél, amin van. Ha eddig 37-es volt, akkor a 32-40-es tartományt nézegesd, azok tuti jók rá. Belsőből szintén Schwalbe, vagy Continental, kb mindegy. Amelyik épp akciós.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221973 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű dolog. Az okosabb szoftverek egyszerre tudják használni a sebességszenzort, a gps-, és térképadatokat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz zsola32 #222004 üzenetére
Az a gond a brytonnal, hogy ha már olyan modellt evszel, amiért érdemes pénzt adni, akkor már gyakorlatilag egy árban van egy hasonló tudású garminnal. Amúgy felénk wahoot használnak még sokan, amatőr szinten versenyzők is, sokezer eurós bringákkal, szóval rossz nem lehet. Személyes tapasztalatom nulla vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Garmint csak akcióban szabad venni, az meg újabban nemigen van. Amennyibe most kerülnek aktuális modellek, az konkrétan rablás. Az a 300 euró, amibe a 1030 került, amikor vettem, az nekem kb fájdalomküszöb. A dupláját biztosan nem adnám egy biciklis komputerért, akármennyire tetszik ez az új, solaros 1040.
Órával ugyanígy vagyok. 3 éve valami 230 euró volt akciósan a fenix5. Most egy solaros F7 ennek a 3x-osa. Mindeközben igazából a régi is mindent tud, amire nekem kell. Ha nagyon őszinte akarok lenni, igazából az FR235 is bőven elég lenne a mai napig, pedig az most lenne vagy 6 éves.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Napfénysüti #222050 üzenetére
Garminból mindig a kifutó modell éri meg. Ha mindenképpen kell a navi, akkor jó az az edge explore, ha nem, akkor 130plus. Én megmondom őszintén, hogy szerintem az utóbbit venném most, mai fejjel. Kisebb, könnyebb, kijelzésben gyakorlatilag mindent tud, navit meg alig használom. Egyszerűen nem funkcionális, nem áll kézre, ha eltévedek, inkább veszem elő mezzsebből a telefont. A leghasznosabb funkciója egyébként a biciklis komputernek az iránytű, nekem mindig az a legnagyobb segítség.
Persze nem mondom, hogy nem örülök az óriási kijelzőn grafikusan is megjelenő ezer mezőnek a sok-sok beállítható számlapon, de cserébe nagy, nehéz, meg ha nem akciósan veszed, akkor méregdrága. Ezt a 300 eurót nagyjából megérte, pláne, hogy akkor 165-ért adtam el az akkor egy éves, 200-ért vett edge explore-om (amit amúgy akkoriban akciósan újan is lehetett néha kapni 170-ért, na manapság akcióban 200, amúgy 250). De a nejemnek akciósan 110 euróért vett 130plus még jobb vétel volt.
Sped: A huf/eur árfolyam engem szerencsére nem érint, illetve annyiban, hogy amíg Mo-n nem emelik az árakat az árfolyamingadozást követve, addig nekem ott minden olcsóbb… Valaki linkelte itt a minap a 60k-s Garmin Variát decathlonban, na, az nekem akkor épp csak 150 euró lett volna. Nálunk mindenhol 200. Igaz, itt már az 516-ost adják, nem tudom, mi a difi az 515-öshöz képest.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222062 üzenetére
Épp le akartam szólni azt az ülést, meg a stucnit, de aztán megláttam, honnét indultál, és miután összeszedtem a tabletet, amit sikítva eldobtam a ‘before’ képedtől, már nem is tűnik olyan rettenetesnek. Azért van még hova fejlődni…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz andrisbandi #222074 üzenetére
Arra a biciklire semmit! Se ülést, se felnit, se gumit, semmit. Azon kb egy defekt is gazdasági totálkár. De amúgy is egy időtített bomba az egész, bovdenek, hajtás, fékek, a hegyesde kopott fogak… Ennek a bicajnak a következő állomás a roncstelep.
Ha nagyon elkezdi bújni a hirdetéseket, 10-20k között találhat olyat, amivel erős kompromisszumokkal ugyan, de már lehet tekerni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222098 üzenetére
Ez a hozzászólásod a tökéletes érv arra, hogy miért kell rendes biciklit venni, ahelyett, hogy a meglévőt elkezd toldozni-foltozni. Ennyi pénzért egy-két éve igen jó bicajt lehetett még kapni. De még most is előrébb lennél ennyiből egy új rockriderrel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz sherlock82 #222116 üzenetére
Eddig soha senkinek nem sikerült semmiféle hasznos hatását kimutatnia az alkoholnak. Sportolás mellett kimondottan ellenjavallt, az egészséges táplálkozásnak meg konkrétan az antitézise. 30-40 km-enként egy sör az 1-1,5 óránként van. Kimerülve, dehidratáltan, leürült ch-val, fáradtan. Ez sem a fiziológiádnak nem fog jót tenni, sem a koordinációdnak, Amúgy a kerékpár közúti közlekedési eszköz, konkrétan nulla a szervezetben a megengedett alkohol szintje, amikor használod. Nem véletlenül.
Nem mellesleg alkoholmentes sörök tényleg jobbak, mint bármelyik cukros üdítő.
“Én egyébként nagyon ritkán iszom alkoholt.”
Ez magyar viszonylatban nem annyira megnyugtató, ahol a teljes népességre vetítve fejenként évi 70 liter körül van a hivatalos sörfogyasztás. Az felnőtt korú férfire (akik tipikusan isszák) kb napi 1 liter.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Blackmate #222145 üzenetére
1. Ha megteheted, inkább Deore. Ha újan veszed, akkor lehetőleg 1x-es váltást keress.
2. Nem kell túlparázni, évente egyszer beadod szervízbe, mindent átnéznek, beállítanak, féket, teleszkópot légtelenítik, felújítják, nem egy nagy összeg, és hacsak nem ez a hobbid, rohadtul nem éri meg otthon szívni vele. Csak néha takarítsd le, meg kend újra a hajtást.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz 6030D #222148 üzenetére
KSH-t néztem, az ennyit tudott: [link] . Nem friss adat, meg nem is túl részletes, főleg fogyasztóra. Emellett ennyit tudunk még: [link] . Ez ráadásul önbevallásos, plusz még a járvány előtti adat, ami még rontott a helyzeten. Ez alapján a férfiak 40, a nők 12 %-a kvázi alkoholista. Amúgy komoly összefüggés van az alkoholfogyasztás, és a túlsúly között is.
ivana: “kerékpárra annyi van, hogy vezetésre képes állapotban kell lenned”
És vezetésre alkalmas állapot az mennyi is?sherlock: “Megiszok fél liter sört abból nekem bajom nem lesz.”
Jót sem tesz. Amúgy sztenderd alkoholista védekezés. Nem azt mondom, hogy te az vagy, de mindig ez a mondat az első, ami elhangzik, ha valakinek említik, hogy sok lesz a fogyasztás.
Félreértés ne essék, néha nekem is lecsúszik egy üveg, korsó sör, vagy egy pohár bor, idén szerintem túl is teljesítettem a dolgot, talán 5-6 egység sörnél, és ugyanennyi bornál vagyok, de azt tudni kell, hogy ez mindennek ellene dolgozik, amit amúgy próbálunk elérni a sporttal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222161 üzenetére
Atyaég, milyen árak vannak… Felnifékes alu bringa karbon villával 1300+ auróért. Amúgy ugyanez 105 szettel 420k huf (kb 1000 eur), szerintem az bőven elég hobbi kerékpárosnak - én a karbon országútin sem fizettem ki az 500 eur felárat az ultegráért, de ez egyéni szempontrendszer.
Amúgy ez egy kihegyezett sporteszköz, neked meg egy agyonkényelmesített trekkinged van, nemigen lehet a kettőt összehasonlítani. Ami neked kell (ahogy én látom), az egy cross trekking, vagy egy graveles fitness. Nem mellesleg én is ebbe az irányba haladok végül az aszfaltosított cross trekkinggel. Valószínű ugyan, hogy jobban jártam volna a másik irányból közelítve, egy fitness gravelesítésével.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz rétisün #222169 üzenetére
Igen, én is így vagyok vele. De Tiagrát, vagy 105-öst szeretnék, ugyanakkor nagyon szeretem az 1x-es rendszert a Cube Crosson, meg néha a teleszkópnak is nagyon tudok örülni. Sok helyen borzasztó kátyús az út, vagy toldozott-foltozott, illetve keresztbe feltolják a gyökerek, azt meg nagyon szépen tompítja. Most kapott egy 32-es Contact Speedet a 37-es helyett, meglátjuk, ezzel milyen. Ha lehetne az elöl 32-es tányért legalább 36-osra cserélni, kb tökéletes lenne, de a szerelő szerint a geo miatt csak 34-es fér bele max, és ahhoz is már hajtókar csere is kellene.
Az a legnagyobb baj a roadlite-tal, hogy ismerem magam, és rövid úton országútit csinálnék belőle, az meg minek? Abból már van 3.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz arcitec #222185 üzenetére
1. 2019
2. 9 résztvevős minta.
3. 90 az ideális a közmegegyezés szerint, 100-at én max lejtőn tudok pl, akkor márúgy tekerek, mint eg fogyatékos rajzfilmfigura, nem is értem, ezt honnét vették, az valami iszonyat sok.
4. Az lett a konklúzió, hogy tekerj alacsony pedálfordulaton. Na most az mennyi? 60? 70? 80? Vagy neki a 90 is alacsony?+1 Melyik műfaj?
Ne haragudj, ez telejsen komolyan vehetetlen így.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222280 üzenetére
Ezért vettem ugyanebből a típusból a kombit. Meg a kutyák miatt. Mondjuk az országúti kb mindenféle szerelés nélkül befér, szerintem a hátsó ülésből is elég lenne csak az egyik felét ledönteni. Jó, a 29-es MTB-vel azert ez is meg tud telni:
Tudom, rossz oldalára lett fektetve…
Az országúti amúgy utazott már a hatchback Miniben is, akkor az első kereket én is kivettem. Azóta azt is kombira cseréltük, abba szerintem kis trükközéssel még az MTB is beférne.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Đusty #222299 üzenetére
Civilizált helyeken azért szoktak a lakók kampányolni, hogy az autókat tiltsák ki a főutcáról, az áthaladó biciklisekre meg külön infrastruktúrát építenek ki üzletekkel, kávézókkal, éttermekkel. De hát ezek ott a hanyatló nyugaton mit értenek ehhez?
Amúgy min is megy pontosan a hiszti? Nem lehet autóval közlekedni a bicikliktől, vagy elütik a főúton játszó szegény falusi gyerekeket ezek a száguldozó őrültek (meg különben is ne jöjjenek ide idegenek, takarodjon mindenki a faluból)?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Ringman #222305 üzenetére
Ez kb mind arról szól, hogy a kinti útvonal miért lenne jobb, de valid érv nincs benne az ellen, hogy miért is kell kikerülni. Ez, hogy veszélyes, meg nagy a forgalom, ez valami kamu lesz, csak nem tudom, mi van mögötte. Ha olyan nagy lenne a forgalom, meg veszélyes lenne közlekedni, az nem a biciklik miatt van, ismerve a Mo-n érvényes közlekedési morált, meg a “hivatalos megengedett legnagyobb sebesség a gps szerint +10%” elvet, ami alapján az autók ott valahol 60-70 között közlekedhetnek. Ha én ott laknék, akkor azért kampányolnék, hogy elkerülő út + 30-as zóna + forgalmi akadályok + telepített trafi + úttestre felfestett kerékpárút.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222310 üzenetére
Nem a járdára kell tenni a kerékpárutat, hanem az útra. Autóforgalmat lelassítani, mindenki jól jár. Kevesebb zaj, kevesebb szennyezés, kevesebb veszélyhelyzet. Sőt, hosszabb távon kisebb forgalom, mert ha nem tud ‘rendesen menni’, akkor inkább autóval nem arra megy. Neadjisten átszokik biciklire, mert azzal is biztonságosan, kulturáltan lehet közlekedni: elszaladni kenyérért, vagy postára, gyereket oviba vinni, amikor megérik rá a helyzet, akkor meg egyedül elengedni suliba biciklivel, rollerrel. Alsósok felénk csapatostul járnak rollerrel. Egy lakóparknyi gyerek együtt, fél nyolc körül keresztültép a városon a lakóparktól a suli felé. Az is igaz, hogy a főúton a lámpa az autóknak alapból piros, és a gyalogosnak mindig zöld, akkor vált át, ha a szenzor látja, hogy jön egy autó, akkor is csak rövid időre.
stickermajom: Szerintem kettőnk közül én vagyok az, aki az élhető lakókörnyezet irányából próbálja közelíteni a témát.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #222333 üzenetére
Úgy érted, az ott lakókét? Mert átmenő forgalom ott nincs is, hiszen mindenki az M1-M7-en megy, ahogy írtad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #222345 üzenetére
De ezt beszéljük meg, mert tényleg nem értem.
Van a jelenlegi helyzet, miszerint átvezet egy főút a falu közepén, iszonyatos átmenő forgalommal. Csak belenéztem a videóba, de alig hallani a riportert a forgalom zajától, az a kamion, ami épp eltépett mellettük, ahol pont belenéztem, pl tutira nem 50-nel ment. A fentiekkel semmi baja senkinek, ellenben elkezdenek méricskélni, hogy hol fér el a bringaút, meg hol nem. Ennek a rengeteg autónak rohadtul semmi keresnivalója a faluban (város, község, mittudomén, mi ez), azon kéne 1000-rel dolgozni, hogy ez eltűnjön, és akkor senkit nem fognak zavarni az autók helyén megjelenő bringások. Lehet, hogy 20 évig fog tartani, mire sikerül megoldást találni, meg átalakítani az egész infrastruktúrát, de ha soha nem állunk neki, akkor soha + 20 év, mire kész lesz. Ha 20 éve nekiálltunk volna, mostanra pl meg lenne oldva. Ahogy a németek 40 éve nekiálltak, és 20 éve meg is van oldva ez az elkerülősdi, gyakorlatilag mindenhol.
Szóval én azt látom, hogy van egy teljesen élhetetlen főutca, ahol próbálnak még bringautat is csinálni, ami egy teljesen elvetemült koncepció, ez tény. A gond az, hogy a lakók teljesen rossz irányba mennek, egyszerűen nem látja, hogy az átmenő forgalomtól kéne szabadulnia, nem a bringásoktól. Gyakorlatilag úgy nyilatkozik az öreg, ahol belenéztem, hogy most minden fasza, de ha jönnek a biciklisek, az a világ vége. Nem is értem ezt az egészet…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222372 üzenetére
Ezen teljesen fölöslegesen pörögsz, az a bringa nem sporteszköz, hanem túrázásra, munkába járásra való. Teljesen értelmetlen önteni bele a pénzt, energiát, hogy valami olyan kegyen belőle, ami sose lesz. Ha ilyesmi ambícióid vannak, akkor vegyél egy fitnesst, vagy egy országútit. Használtan biztos találsz valami jót, arra us lehet költeni, ha ez a hobbid, de legalább rendes alapokkal indulsz.
Az egész projekt amúgy már azon elvérzik, hogy kitámasztó…
Apropó, bogár a fülben, tegnap belerepült egy méhe (?) a fülembe, meg is csípett, ahogy kell. Majd beszartam, úgy fájt. Persze mászás közben. Mire a túloldalon legurultam, szerencsére nagyjából elmúlt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #222396 üzenetére
Kitámasztót egyedül a postás bringán lehet megindokolni. Semmi másra nem való: ráadásul az az egyetlen fajta kitámasztó, aminek értelme is van, mert stabilan megtartja a biciklit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #222423 üzenetére
Jó, hát a motor az úgy önmagában egy teljesen értelmetlen közlekedési eszköz. A kitámasztóról meg annyit, hogy hagyd kint egy éjszakára nyilvános parkolóban, másnap reggelre úgyis elfektetik. Biciklit is lerakhatsz nyilvános helyen kitámasztva, csak nem sokáig fog úgy maradni, az holt ziher. Mordorhoz közelibb helyeken még a tárolóban is el fogják dönteni, valszeg meg is tapossák, ha már fekszik. Én városban még kitámasztóval letett biciklit még nem láttam állni, mindig valami korláthoz, kerítéshez, nagyobb tárolóhoz zárják őket. A kitámasztó kimondottan a nyugdíjasok trekkingjeinek kelléke, akik kicsomagolják a piknikkosarat, aztán nagy nyögésekkel feltápászkodnak harmadjára is felállítani, amikor a szél elfújja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222511 üzenetére
“itt mindig az jut eszembe, hogy 2,35"gumi/1,7bar nyomás/100mm rugóút mellet is agyonrázva mennyire nevetségesnek érzem a karbonvilla kiegyenesíti az utat féle megnyilvánulásokat”
Tegnap ironman frankfurt volt, az utcánkban tépett felfelé a mezőny a macskakövön, ha 100 bidont/gatorade palackot nem szedtünk össze, akkor egyet sem. Két garmint láttam leesni, az egyikért megállt a user, a másikat én adtam le a szervezői standnál. 34 km-nél állítottam le, kb ennyi volt benne az átlag is, nem tudom, kié volt (tömegben jöttek, pattogott ott le minden), a kijelző kicsit megsínylette az esést. Remélem, hogy az órája is mért közben, szar lehet végigmenni egy ironmanen, hogy nincs róla adatod a végén. Rutinosabbak előre beállították a tartókat a macskakőhöz, jöttek is tesztelni.
Az alu előállításáról meg volt szó korábban, annál nagyobb környezeti terhelése a világon semminek nem nagyon van. Mondjuk a fémipar alapból durva kibocsátó, szóval nem az acél lesz a megoldás.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Ringman #222534 üzenetére
Az újrahasznosított bárminek legalább ilyen nagyságrenddel kisebb a karbonlábnyoma, de ezekkel az újrahasznosítási statisztikákkal én mindig gondban vagyok. Kicsit olyan hiszem is, meg nem is szitu, pedig tényleg szeretnék hinni benne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #222628 üzenetére
Minél többet csinálod, annál jobban fog menni, és annál kevésbé visel meg. A fokozatosság a kulcs. Anno futásnálnsikerültvegészbjólnkiépítenem, 1 óra körüli 12 km-ek mentek 30+ fokokban. Utána persze fél órát gőzölögve izzadtam még a hideg vizes zuhany alatt. Sajnos ez sem marad meg, de kicsit azért fejjáték is, mint az állóképesség, újra kiépíteni már könnyebb.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #222631 üzenetére
Az a 0,5+0,5 liter az kevés lesz. Ilyenkor igazából a liter iso az alap (minél jobban izzadtál, annál több cucc kell a folyadékon kívül is), és akkor utána jöhet a tényleges visszapótlás, szép lassan, de folyamatosan.
Ami tekerés közben bemegy, az szinte biztosan ki is ürül közben. Alkoholmentes sört amúgy ajánlom nagyon, rengeteg hasznos dolog van benne, ami jól jön ilyenkor. Akár ízesített, tök mindegy. Alkoholost viszont semmiképp!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222639 üzenetére
Egy mozdulattal csattintod le róla, abszolúte erőfeszítésmentes. De vehetsz egy futós órát is. Hosszabb úton azt is fel lehet tenni a kormányra egy adapterrel, különben meg a kezeden van. Persze ezekhez egy mellkaspánt sem árt, de az a biciklis komputerhez is kell.
Amúgy én a helyedben első körben a használtak között néznék szét, 520plus, 530, explore. Vagy ha találsz 130plust használtan. Sima 130-at inkább ne, azzal voltak gondok, el is tűnt, nem véletlenül lett belőle 130plus.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222645 üzenetére
Nappali villogó közúton kötelező, ha kedves az életed. Elöl-hátul. Én újabban az elsőt megint ellustálkodom feltenni (annyira nem is szeretem ezt a knogot), szombaton megint majdnem elcsaptak egy körforgalomban. Második kijáraton mentem volna ki (azaz egyenesen tovább), a jobbról jövő suv simán elcsapott volna, ha nem rántom el balra a kormányt, így vészfékkel még épp meg tudott állni, én meg épphogy befértem még a kihajtóba. Meg szerencsére nem jött gyorsan, mondjuk ezért is nem jelzett az én beépített vészjelzőm sem. Az a személyes tapasztalatom, hogy ezek a szituk szűnnek meg az első villogóval. Meg a mellékutcából kihajtás, meg a parkolóból elindulás (na, úgy is ütöttek már el).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #222657 üzenetére
Az az igazság, hogy a villogó még jobb, figyelemfelkeltőbb. Elöl is. Sajnos a törvényi rendelkezés még nem jutott el idáig, nálunk az első villogó konkrétan illegális, üzletek nem is forgalmazhatják (amazon sem).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #222660 üzenetére
Igen, ez a valószínű. Meg az, hogy meg is tennék…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz 6030D #222672 üzenetére
“Tehát általában nem mér jól.”
Tévedés, általában jól mér. Néha téved, persze, no meg nem egy kalibrált meteorológiai műszer, de az a kb 1 fok, amit néha benéz, az kb mindegy is. Nem tudom, hogy oldják meg, gondolom valahogy úgy, ahogy az autók hőmérőjét is.
Saját mérés:
Azért 25-rőlindul, mert bentről hoztam ki a biciklit. Nyilván kell neki azért némi idő, amíg beáll megfelelő hőmérsékletre, de utána nagyon szépen követi. A végén a kis visszaesés pl egy erdős rész volt. Ez egy 1030 amúgy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222706 üzenetére
Neked olyan kérdéseid vannak, baszki... Akit zavar, annak zavaró. Aki beleizzad, annak beizzad. Utóbbi nyilván szinte biztosan megtörténik, de akkor meg lásd első pont.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #222708 üzenetére
Hozzászoksz, észre se veszed, hogy rajtad van. Én évek óta szinte minden futáshoz, tekeréshez felveszem. Még valamikor 5 éve volt pulzusmérés gondom az fr235 optikai szenzorával, akkor vettem az elsőt. Amikor elkezdtem görgőzni, akkor meg egy újat, ami már btle-t is tud (hrm dual). A régit azóta is kint használom (az a régi, merev pántos, ant+ garmin), egyszer cseréltem már rajta pántot, amikor megnyúlt, meg egyszer elemet benne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz vallas #222731 üzenetére
A szenzorok egyszerre több eszköznek is tudnak adatot küldeni, ha tudják a szabványt, akár egyszerre btle-n, vagy ant+ -on is. Én sem egészen értem, fulton mit akar (nem először), de főleg azt nem értem, mi a bánatnak akar telefonnal, meg külső appal bohóckodni, ha van egy komputere. Szerintem azt nem érti, hogy amit a garmin rögzít, azt azonnal szinkronizálni tudja másik appal (jelesül akár stravával is). Azt a húavej szart meg el kell felejteni, sem a hardver, sem az app nem ér lófaszt sem, az alapján, amiket eddig mesélt róla. De az biztos, hogy az összes rossz beidegződéséért ezek felelnek, valamiért meg van róla győződve, hogy minden más is ugyanilyen fos lesz, mint ezek.
Venni kell egy garmint, aztán egyszerűen használni. A régi cuccokat meg vagy el kell engedni, vagy valahogy megpróbálni kinyerni a kínaiaktól. Ha legalább stravára rögzített volna eddig, ahogy javasoljuk mindenkinek ezer éve, már könnyebb dolga lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Tudom, hogy szar a forint, meg nyakunkon a halerinfláció, de summer sale van a bike24.de -n. Van egy rakás jó deal, jöhetnek a tippek, ha valakinek van kedve böngészni. Nekem pl igen remeg a kezem a buy gomb fölött erre a fizik cipőre: [link] . De van garmin edge 130plus + hrm dual belt bundle is 200 euróért, ami nem különösebben erős, de az utóbbi időben jobbat nem láttam. Brytonok is vannak, meg órák is, ruhákat még nem is mertem nézni, lassan kéne egy-két új mez.
Hm, edge 530 komplett bundle, valakinek?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222774 üzenetére
Igazából egy második pár cipőt régóta akartam, ennyiért meg rendes cipőt ritkán kapni. Meg a fekete gore felsőm is kezd csúnyára fakulni így 2 év után. Bár strukturálisan még brutálisan jól tart, sehol egy szálfelfutás, vagy feslés. Egy varia akcióra várok még, júli 12-13. amazon prime days, talán lesz valami.
Vásárolni meg olyankor kell, amikor akció van. Futócipőt is mindig fekete pénteken veszek 2-3 párat, darabját 60 euróért, az egy évre mindig elég. 150 eurós cipőket meg vegyen, akinek mindig a legújabb modell a must have. Nekem az is jó, ami 2 éve csúcsmodell volt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Dark Archon #222793 üzenetére
Ez futásnál is így van. Legjobb, amikor direkt el is fordítja a fejét, meg eleve fülessel fut. Nejemmel beszélgettünk már erről, aki ezt csinálja, egyszerűen hülye picsa. Rengeteg futós csak ismerősöm van (biciklisek is), kérdeztem őket, hogy világosítsanak már fel, hogy akkor egy nőnek ez most zaklatás-e, ha egy pasi ráköszön, azt mondták, abszolút nem, köszönjek nyugodtan, ha meg látom, hogy menekül a tekintetével, röhögjem ki. Amúgy magamtól is erre jutottam, szóval az lett a dolog végső tanulsága, hogy jól válogattam meg a nőismerőseimet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz sherlock82 #222800 üzenetére
Amúgy én egy velem egykorú hölggyel szoktam futni néha, az ő hobbija volt, hogy aki biccentésre, vagy intésre nem reagál, vagy félrenéz, arra ráköszön egy hangos, és jól artikulált jó napot kívánokkal.
Férfiként ezt nem merem megtenni, egyesek kb fel is jelentenének, hogy megpróbáltam megerőszakolni. Pedig jegygyűrűvel futok mindig, néha kutyával is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #222895 üzenetére
Ez konkrétan butaság. Az 50-60 meg arra jó, hogy hosszú távon kicsináld az ízületeidet. De nekem nem fog fájni, szóval felőlem csináld csak, de ha lehet, ne terjeszd tanácsként.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz arcitec #222920 üzenetére
Ti keveritek ide a profikat. Valter Atti profilja nyilvános straván. Most megnéztem az utolsó versenyét, átlag 90 pdf-tal ment (4h, 167km, 41-es átlag, 267w). Ez a profik között relatív alacsony pedálfordulat, igen. Ugye Froome-ot szokták hozni, hogy tud 110+ is, de ez meg ott is extrémnek számít. Szóval olyan 100 körül lehet a profiknak ajánlott érték, +/- olyan 5-10.
Hobbistáknak meg a 80-90 közötti tartományt szokták ajánlani, amire bárki képes, és nem veri szét magát vele. Az, hogy alkatilag adottság, az azt jelenti, hogy ennek a tartománynak az alja, vagy a teteje ideális-e a delikvensnek. Az 50-60 az ‘sport’ban értelmezhetetlen (kb akkor annyi, amikor a hegyen felfelé az életedért küzdesz, leürült ch-val, elsavasodott, égő combokkal), 100w alatti fagyizós tempónál meg nem tök mindegy?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz arcitec #222926 üzenetére
Nyilván sportról beszélünk, de a saját szintünkről, és nem profi sportról. Kirándulgatásnál, laza tekerésnél, vagy pedelec esetében kb mindegy a pedálfordulat, nem sok jelentősége van. Már azon túl, hogy ha jön egy híd, vagy felüljáró, netalán némi valódi domb, akkor alacsony erőkifejtésnél is az ízületeidet kíméled, ha jobban pörgetsz. A hatékonyságról nem is beszélve. Azaz minél nagyobb teljesítményt adsz le, annál jobban jársz az ideálishoz minél közelebbi pedálfordulattal. Ha konkrétan állóképességi edzésként tekintesz a kerékpározásra, akkor meg nincs is miről beszélni.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz jjeahh #223031 üzenetére
A tubeless résszel nagyon nem értek egyet, országútis / trekkinges szempontból a hátamon is feláll a szőr ettől a tejes megoldástól. Ha sokat közlekednék a vadonban, egyedül akkor lennék hajlandó foglalkozni vele, de akkor is gyűlölném, mint a rossebb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Ringman #223039 üzenetére
“azt hiszem te amúgy is abba a csapatba tartozol itt a topikban, aki jobban szeret biciklit takarítani, mint tekerni”
Ez remélem, szarkazmus volt, de csak recseg a detektorom. Már attól hidegrázást kapok, hogy le kell takarítani a bringát, nemhogy a kenéstől, vagy a beállítgatásoktól. Minden percét utálom, ha a tekerésen kívül egy pillanatot is foglalkozni kell a biciklivel. Ha lenne olyan szolgáltatás, hogy bérgarázsban tartsam, ahol mindig átnézik, kenik, takarítják, beállítják, én lennék az első ügyfél. Görgőzni is azért szeretek, mert nulla macera, minimális kenés kell neki, különben meg csak figyelni, hogy hogy kopik. Most lett meg a 10k km a görgőben (és 14k a rajta lévő bicajban), előre fosok, hogy lassan láncot, meg sort kéne cserélni, broah… Néha már igen nagyot szól váltásnál.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz HKorn #223125 üzenetére
Ha csak ennyi a gond, de amúgy kényelmes, akkor nem sokat. Válts fogást, ritmust, helyezd át kicsit a testsúlyt, rázogasd le a kezed, vegyél fel kesztyűt. Ilyen monoton terhelésnél, amit az országútin kapsz, ennyit tudsz tenni. Valahol mindig nyomni fog, talán az alsófogásban a legkevésbé, de ahhoz meg jó erős hát kell.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz HKorn #223128 üzenetére
Na, az nem jó, ha meg is marad. Nekem is előfordul viszonylag gyakran, de ha fogást/pozíciót váltok, és lerázogatom, akkor el is múlik. Kesztyű nekem kicsit segített is amúgy, de nem méricskéltem, meg számoltam az előfordulást, szóval ez szubjektív.
Ami érdekes még, hogy görgőn sosem jön elő, pedig azt tudom, hogy az egy számmal nagyobb bicikli, de nyilván kint tekerésnél teljesen mások az erőhatások, meg a vibráció, amit kapsz, mint egy tök statikus kormányra támaszkodva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kugoo KuKirin G2 Master
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs