- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238429 üzenetére
Erre reagalva a kovetkezo videot tudom mutatni, ami persze egyeseknek sokkolo lehet.
En sem tudok azonosulni a mufajjal, de ugy fest, kezd nagyon kozkedvelt lenni. Es gravelt tenyleg nem az outis fog venni, mert ok nem mennenek erdobe, a termeszetbe a tiszta, sima orszagutrol.
De van itt egy forumtars, aki gravellal megy terepen is, ot kellene megkerdezni errol.
Youtube -on van fent egy rakas video, amikor a csoka egy XC versenyen gravel -el indul el.
mod: Hatso rugozassal kapcsolatban majd holnap osztok meg tartalmat. Folfele neha jo, ha van. Itt is van omyan resz, ahova kemenyitett hatsoval nem tudok felmaszni, csak ugy, ha ki van engedve a hatulja. Egyszeruen azert, mert a sziklak egyenetlensegei miatt neha megszunik a hatso kerek kontakt, es folfele ha e miatt elporog a kerek egy ilyen reszen, akkor ott valszeg megallj van.(mugliknak, a profik szerintem felugralnak ilyenkor behuzott fekkel, nem dolnek el)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238439 üzenetére
Ja, plusz szerintem az, hogy kisebb átfedésekkel már minden terephez és ízléshez van megfelelő gép, mindenképpen jó dolog, mindegyiknek van létjogosultsága. Már csak downcountry hardtailból lehetne több, mert tudok kb. 3 modellről .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238436 üzenetére
Tudom hogy viszonyítási alapok, amit tudok magam tapasztalati útján át: hogy mikor a marathon plus ról mentem át a Supreme-re akkor érezhető volt a fürgeség, és jobb gurulás adta előny. Pedig ott talán 5-6w al vagyok bentebb.
Arra számítok, hogy egy vékonyabb fel annyi tömegű Latex belsővel ez a gp5000 28-as gumi, egyrészről komfortot is jobbat fog adni a mostaninál, és tekintve hogy kb 9-10w kölönbség van köztük, érezhető lesz sebesség/gyorsulásban is.
Tudni illik végére akarok ennek járni, mert van egy elméletem, hogy ha ezt a cserét megejtem, simán leszek ott haladásban mint egy országútis bike-al. Szerintem ez többet számít ezeket figyelembe véve. A komfrotban meg nem jobb egy modern váz szerintem (eleve treking váz a csepel, tehát komfortos szisztéma a mérvadó). Én ezt érzem, lehet tévedek, de most így gondolom. Mindazon által ez nem lesz potya vásárlás, mert ha nyélbe megy az új kerékpár akkor arra át lehet majd tenni. Már ha addig nem b* szét az útakon
Egy dologtól "tartok", hogy fogja bírni a kátyut ha netán beletalálok 1-2 be mert a supreménél semmi gond nem volt eddig még. Na meg vajon defekt hány lesz,Am tegnap lemértem a külső (378gramm ami nem rossz tekintve hogy defekt védelme dupla a gp5000 nek) és belső (151gramm) összetömeg: 529 gram nekem
A gp5000 el ez leredukálódik sum: kb: 320gram-ra[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #238542 üzenetére
Ugyehogy...? Azér' tudnak ezek a kicikínaiak .
Egyébként dizánjban meg színes bizbaszokban ( nyeregcső bilincs, markolat bilincs, bal hajtókar felhúzó akármi, kormányvég dugó, fékkábel rögzítő nemtudommi, ahead kupak, stb. ) tényleg nagyon ott vannak, és ezek olyan cuccok, amikkel olyan nagy rizikót nem vállal az ember. ( A váz, na az más...Az tényleg rizikós is lehet , de majd hosszú távon kiderül, egyelőre nincs vele gond, kop-kop-kop.) -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238560 üzenetére
Én ezért nem aggódok, pedig a térdemmel már volt baj hidegen túlerőltetés miatt. Úgy érzem elég egyszerű: ahogy hazaértem párszor azonnal letoltam a nadrágot és körbetapogattam a térdeim, mindkettő melegnek tűnt mindíg, nem voltak kihűlve, mint egy egyszerű futó, vagy utcai nadrággal. Aztán lecsekkoltam a téli bringás nadrágaimat és feltűnt, hogy a térdeknél mindkettő sokkal vastagabb softshellből készült, mint a vádlin vagy fenék részen. Ha a Lidl, Crane képes odafigyelni erre és a Castelli vagy NW nem, az elég gáz lenne nemde? A csuklókon meg úgy oldom meg, hogy vigyázok, az aláöltöző ujja ne csússzon fel és ráhúzom a hosszú szárú téli kesztyűt, ami egész az alkaromig takar. Amelyik téli kesztyűn a csukló rész rövid, az nem téli kesztyű, hanem tavaszi .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238560 üzenetére
#238561jjeahh: ezt én is néztem már, nekem egy 2-3 órás út után olyan , enyhén hideg volt konkrétan a térdemnél(a térdem körül melegebb nyilván).
Mivel a kellys nem szélvédett cucc így érthető hogy valamit átenged és olyan mint a térd, hamarabb kihül de nem gondolom vészesnek amit éreztem. Egyébként ezen is megerősített szövet (dupla) van a térdnél.
A másik ott lent az ágyék, annak nem árt ? az a rész ott rendesen kihűl minden.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238566 üzenetére
Tegnap szét szedtem a kormányt, újra kenni, közép állásba be volt már "gyógyulva érezhetően" rágva fordult, nem volt meg a smooth érzés. nem semmi állapot volt a golyóknál azért az a 7-8 év megtette hatását.., Megint picit lentebb került, meglátjuk milyen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #238562 üzenetére
Akkor van gond, ha nem mozog. Például lejtőzésnél a térd (ezért is jó, ha lefelé is tudsz "tekerni"), de ha nincs rendesen védve, akkor a boka, csukló, nyak tud hideg huzatot kapni. Nekem volt olyan hosszú aszfaltos tekerésnél, hogy a vállaim is fáztak már, mert az sem nagyon mozog aszfalton. Ettől függetlenül persze kell tekerni télen is.
Gatyából amúgy vannak szélálló elejűek, azok nagyon jók térdre, fütykösre, mindenre. Aldiban van néha, de futógatyából is van (alá meg mehet a nyári betétes gatya).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238585 üzenetére
na én ott jártam amit utólag írtál. De most semmi rágás nincs, középről is simán fordul..
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #238596 üzenetére
Jó, de mennyi idő után, hány fokon, és mekkora tököd van? Csak hogy ne vezessünk félre senkit.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #238600 üzenetére
2022 Summer Men's Cycling Jersey Set Big Dick
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238622 üzenetére
hmm, ez egész jó áron van, kár hogy sold out (illetve szerencse)
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #238636 üzenetére
Lefagyasztott nyereghez nem lehetne befolyatni pillanatragasztót? Vagy valami vékony menetrögzítőt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #238647 üzenetére
Egyszer mutatta valaki, valmilyen szárnyas gumilap volt neki gyárilag a nyeregpálcákra, sárhányhó szerűség.
Ő is csodálkozott, ha fenn volt nem nyöszörgött, valahogy a por sem férkőzött a pálcák fészkébe.Ez alapján talán egy ragszalaggal is el lehetne takarni a réseket, pl Gorillatape.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238674 üzenetére
Ifjú paraván vagyok még hajt a vér ha érdekli az embert mikor ha nem most próbálja ki real. A ruha szerintem azert is ad pluszt mert egyszerűen jobb benne tekerni és kevésbé fáradok ha egy megfelelő öltözék van rajtam. Pláne mikor mezdben tolom.
Nagyon jó érzés am 40 el haladni tudom ez nem lesz csak hátszéllel de nagyon adja.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #238650 üzenetére
Sajnos nekem már nem is kell fészkelődni, elég, ha csak simán tekerek. Olyan hangot ad ki, mint amikor aszfalton mész, és egy, a gumi mintázatába ragadt pici kavics minden kerékfordulatnál odakoccol, de a gumi tompítja, és így inkább tompa kattanás lesz belőle. Ja, és elég sokáig tartott, mire rájöttem, hogy a kib...tt nyereg csinálja .
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238721 üzenetére
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238721 üzenetére
Na látod ott pont használnám pl .
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238729 üzenetére
az a minimális mozgás ami miatt a hang kijön (én esetemben legalábbis pl a hátsó váltó tartó fülnél, ahol a fül és a villa érintkezik, ott pont ez a lényeg hogy az a kis zsir segítsen abban hogy ne adjon ki fémes nyekkenést mikor "nyűasznyit" (ne adj isten elmozdul ) terhelés alatt egymáson a két fém. (de ugyan ez az elmélet él a gyorszárnál is) Nyilván ha sima zsírral kenném be is jó lenne, de ez biztonságosabb egy olyan pontnál, ahol azért fontos a szemcsék egyben gátolják is az elmozdulást. Az hogy most ténylegesen mozdul e csak a zsír miatt nem hallani, vagy a szemcse megfogja mind1. 2azegyben. Nem úgy értettem a kenést mint egy hagyományos esetben.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238729 üzenetére
Haverom a canyon bringájàhoz kapott ilyen minimál nyomaték kulcsot.
Meglepődtem,hogy erőlködve is max 6-7nm-t lehetett kifejteni. De amúgy haveromnak van rendes, ha megjön a paszta majd ott meghúzzuk, addig meg úgysem megyek vele
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #238739 üzenetére
Megsúgom, hogy mindenfajta kézi kulcs hossza ezt az elvet követi.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #238729 üzenetére
Nekem amúgy sem árt sajnos, mert túl erős a kezem. Ezért is magát el az A-Head kupak csavarja. Itt legalább megcsúszik a kilincsmű és nem szakad a csavar.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #238761 üzenetére
Azért nem ennyire vészes a helyzet, kicsit eltúloztam. Nyomatékkulcs előtt is szereltem biciklit (meg más dolgokat is) és nem téptem agyon a csavarokat. 😁 Viszont kapkodva és fáradtan nem érdemes szerelni (lásd A-Head top cap). Viszont mindig benne volt a dologban, hogy nem kevés-e az a nyomaték és akkor lazulni fog a csavar. A sok rezgés is segít rajta. Karbonnál meg nem mernék kísérletezni, hogy reped-e az anyag vagy sem.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #238785 üzenetére
Közepe volt tré régen. Percekig téped a féket, mert ha elengeded elindul, közben ráz, és olyan érzés a csuklódnak meg a válladnak, mintha tűvel szurkálnák. Tudom fully kell. Vagy országúti.
Vagy egy f@sz@ Csepel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238788 üzenetére
Megeloztel a gravel -el. Ezt en akartam irni.
De nem, oda mar fully valo. Sporolsz a fekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238843 üzenetére
Most megprobaltam a szelepkitekeros modszert. Ugyan az, bar nekem ez hosszabbnak tunt.
Ettol fuggetlenul igazat adok az erveiteknek, mert megeshet, hogy valami felremegy, es akkor jo, ha nincs benne a lotyi.En most csak az elsot szereltem at, itt szallagot is kellett cserelnem. Remelem reggelre nem ereszt le... Maxxis -ok mindig rendben voltak, ezekkel meg nincs tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nemeth989
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238870 üzenetére
Milyen jó, hogy mtb-n nem számít annyira az átlagsebesség, így sosem volt ilyen gondom. Amint elkezdtem egy nálam erősebb haverral tekerni és rosszul esett, hogy kifulladva sem bírom a tempót, ő lett a mérce. Elhatároztam, hogy addig hajtom a bringát, amíg nem maradok le tőle, sőt, gyorsabb leszek nála. Amikor ez összejött, nagy sikerélmény volt egészen addig, amíg új haverokkal kezdtem tekerni és nem bírtam a tempót... kezdtem az egészet elölről . Tavaly ott tartottam, hogy már a helyi keménymaggal tekertem, akiknél már csak az országos bajnok Kelemen Árpi, meg a szponzorált triathlonosok gyorsabbak a városban, sőt nyárra már mászásokon sokkal gyorsabb lettem náluk. Szóval ha idén is összejön a tavalyi erőnlét, akkor már csak a profikkal nem fogom bírni a tempót, ami annyira nem is baj, mert ők úgyis csak egyedül tekernek, gondolom tartaniuk kell magukat az edzéstervhez és bandázva nem lehet. Idénre, meg úgy általában most az a terv, hogy lefelé is gyorsuljak picit, mert felfelé hiába vagyok droid, ha lejtőn az összes haverom ott hagy. Abban reménykedek, ha lesz idén vagy jövőre új bringa, picit a modernebb geo és a 2.4" gumi segít . Jó erőnlétet összehozni nehéz, de hamar megy, lefelé technikai tapasztalat kell, amit csak hosszú évek alatt lehet megtanulni és én mondhatni újonc vagyok a többiekhez képest.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238874 üzenetére
Csak haverom nagymamáját tudom idézni, aki ránézett haverom nagyapjára hajvágás után és csak ennyit mondott: " Olyan szép vagy, mint egy lefosott kilométerkő!"
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238880 üzenetére
A teljesen ertelmetlen kategoria mar, amikor orszagutiba is belerakjak az elektromos rasegitest.
A svájciassagat kifejezetten birom. Tele van az apro egyebkent noname, kinezetre es felszereltsegre is hulladeknak tuno hasznalt bringakkal, jo daragan, de kihangsulyozva, hogy nagyon draga, nagyon jo, Svajcban vasarolt, Svajcbol hozott, svájci geprol van szo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238892 üzenetére
Nagyon nem jó a tul párnás dolog. En is tapasztaltam. Sőt már a tulkényelmes abroncsot sem bírnám. Szeretem ha feszes érzetet adnak a külsők.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238908 üzenetére
valamelyik hambini-videóból az rémlik, hogy maga a gyártás a szlovákoknál történik, de eleve a gyártási folyamat más, mint a többi karbonnál, szőttesből lesz a bicikli [link]
-
.LnB
titán
válasz Hasaggymeg #238928 üzenetére
Köszi.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
MPowerPH
félisten
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #238968 üzenetére
Turbo Levo is van ilyen.
Úgy szokták szakérteni; ezek nem power ebike-ok. Fele akkusak, kisebb motor teljesítményre butítva. Mármint ezért savazzák őket
Pedig ha van is benne igazság, most akkor melyik a jobb választás, ha mennydörgőset akar a k. vásárló?
- Könnyebb, szebb - de kisebb teljesítményű
- vagy a romboló, dupla teljesítménnyel - amit a többség "csak" cipel. Nem tudja kihasználni, fele akkuval megy haza... mert kidöglik ám az ember ezeken is.Én ha most vennék, és az ár nem számítana, a legkönnyebbet választanám (17 kg?).
A kulacs helyére lehet akkubővítést tenni szinte mindegyik márkánál...
Ahol nincsenek óriási emelkedők, simán elég lenne gyengébb/idős pilótának.
Fiatal/erős meg tudna virgonckodni, esetleg motor nélkül izmozni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238970 üzenetére
Egy rugós nyeregcsövet még elbírna. Meg kitámasztó sincs rajta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238970 üzenetére
Nem értitek ti ezt! Ez a dropper stucni. Csak itt meredek emelkedőn így áll, de ha jön a lejtő, 180fokkal lefelé tudod fordítani
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238968 üzenetére
Annak latszik a motor, szimplan csak oda van teve. Itt meg szepen el van rejtve. Laikus meg sem mondja, hogy ebike. Az a bumszli ott alul mindegyik eddigi ebike vedjegye, mert igy raktak be a motort.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238992 üzenetére
Azt nem ertem, hogy tegnap hogyan ment fel az elso joforman azonnal, 6 -ot loktem rajta. Dissectornak ugyan itt eleg szinten par lokes, az a WT miatt meg jobban terpeszkedik.
Ugyan ezt csinalom egyebkent, de ahogy haladok korbe, mikor mar tul feszesse valik, akkor amit eddig megcsinaltam, szepen visszacsuszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238996 üzenetére
Köszi De ha mégsem remélem a Bükk közepén fogja elengedni magát
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #239001 üzenetére
Nem értem minek rángatta a srác a kormányt, sima gravel pálya volt, XC-vel meg szotyizva lejövök.
-
addikt
válasz Hasaggymeg #238992 üzenetére
Vannak ám itt trükkök, köszi
jjeahh: igen, az a szivargyújtós játékpumpa. De az legalább tud folyamatosan pumpálni, mert én nem, ahhoz kétutas pumpa kellene.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Hasaggymeg #239005 üzenetére
Valamit csinálni kell ezzel amúgy, hogy a Presta helyen fújjon? Érted, rányomom a szelepre, és az autós részen fújja a levegőt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Hasaggymeg #239007 üzenetére
Áhá, szóval ez feature...
Hát jó, de egy pár száz ft-s adapterért most hova rohangáljak, házhoz nem éri meg szállíttatni. Meg még minden bringás bolt alszik.
Igen, ezek után még ott van az a helyzet, ha a helyére is pattan, egy részen le kell vennem, hogy beleöntsem a löttyöt, aztán megint felfújni... s ha akkor nem megy, az lesz igazán szívás.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #239005 üzenetére
Nekem ilyen a pumpa. Tegnap a Dissector annyi volt, hogy felhuztam ra, rugtam 3 nagyot, es mar az oldalfal korben a felni szelenel volt, es tomitett. Sot, alapbol be sem esett kozepre...
Az elso kereken az XR4 is ilyen volt. Valszeg eloszor talalkozok olyan gumival, aminel nem idealisak a korulmenyek, es itt a sima pumpa mar nem eleg.De en szelepmaggal egyutt fujom. Kitekert szelepmaggal a pumpa feje nem rogzul ra. Plusz adalek, hogy a Maxxis -ok meg felig eltomodott szelepmaggal is rapattantak.
Ez van, legalabb mar azt is tudom, hogy itt neha mirol beszeltetek, amikor szivas a TL.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz Hasaggymeg #238992 üzenetére
Hát, azt megállapíthatom, hogy ez a módszer szart sem ér. Negyedéig sem jutottam a keréknek, és visszacsúszik középre az egész. Lehet, hogy szélesebb gumival / felnivel működik, de nálam nem.
MPowerPH: a feje ennek is ugyanolyan.
stickermajom: ok, de nem fogja eltömíteni?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239012 üzenetére
Dual Valve Pump Head - How Does It Work? Whats Inside?
az sks is hasonló lehet
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #239012 üzenetére
dehogy tömíti
- A gumidarálékosokkal még a saját beöntőjüket is el lehet tömíteni.
Felrázás után, ha csak a sűrűjét önti át az ember a betöltőbe (függőleges)... tapasztalatVisszaöntés a tároló edénybe, rázás, ügyesebben átöntés a betöltőbe (döntött) - híg is menjen, így már nem tömödik el.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239019 üzenetére
Nem tom, most nem tudok keresgélni, de emlékeim szerint léteznek már megfizethetők is. Nem az eltömődés a lényeg, hanem az, hogy a szelepmag kicsavarása nélkül sokkal több levegőt lehet egyszerre átnyomni rajta, hatékonyabb a pumpálás, így ha eddig nem ment fel a gumi műhelypumpával, vagy boosterrel is nehezen ment fel, ez valszeg megkönnyíti a dolgod.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- Hálózati / IP kamera
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs