- TCL LCD és LED TV-k
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #164187 üzenetére
Ez tényleg karbon, de a fejcsőszög 69.5 fokos, szal a 68 fokos kritériumodnak nem felelne meg . Ebayen nem emlékszel milyen márkát láttál? Amúgy legózva ha mindent meg kéne venned hozzá, elég drága lenne, csak a váz és egy RS 35 teló kerülne majdnem annyiba, mint a készen összerakott Whippet kerékszettel, hajtással meg mindennel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsohi
őstag
válasz ZolkoW #164253 üzenetére
Féktárcsás fékeknél nincsen semmi ilyen, a fizika végzi a dolgát.
Arra gondolnék egy fékolajcsere nem ártana annak a féknek, illetve a nyereg belső részét ki kellene takarítani és a dugattyúkat fékfolyadékkal vékonyan megkenni, mert szerintem ragadnak.https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Because
őstag
válasz ZolkoW #164285 üzenetére
ha már itt tartunk, én is rápróbáltam a kormányt
szeretném kipróbálni a gravel érzést, de nem tudom lenyelni, hogy egy Claris szettes bringa 300000 körül kezdődik a váz is kisebb, mert össze kell nyomni a koskormány miatt és egy merev villát belerakni ami egy telóhoz képest faék...
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #164356 üzenetére
És fussak vele a vállamon? Inkább futok bringa nélkül
xy.zsolt: ezek szerint ez ilyen csíki vagy erdélyi szleng .
Híg sár és víz engem nem zavar, ha zavarna, télen szinte elő sem venném a bringát és nem az ősz lenne a kedvenc évszakom, viszont amikor a kereket blokkolja, azt utálom . Na meg pont ez a blokkolós sár csúszik a legjobban. GMBN-es srácokat nem is értem, ők szinte mindíg vastag ragadós sárban tekernekFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #164349 üzenetére
...ehhez egy cicanadrág borotvált meg természetesen becsatolt lábakkal és máris partiban vagy velük sebességben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #164414 üzenetére
Ha egy ilyen mérést igazán komolyan akarsz elvégezni gyorsan rájössz,hogy...kábé lehetetlen küldetés.Vagyis ha ugyanott,ugyanúgy el nem végzed ugyanazzal a bringával és bringással ilyen,meg olyan gumival többször is 1más után a kísérletet,akkor nem kapsz értékelhető eredményt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #164432 üzenetére
Mikor ajánljuk egy kezdőnek,hogy üljön rá mindig az jut eszembe,hogy egyáltalán megtudja-e egy kezdő ítélni ráüléssel melyik méret jó neki. 2-3 mérettel kisebb,vagy nagyobbat természetesen csak észrevesz mindenki,de a határeseteknél kellhet a kalkulátorok iránymutatása mert ha nem figyel tényleg azt beszélik rá ami éppen van a raktárban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kempetlen
tag
válasz ZolkoW #164466 üzenetére
+ zsocy
Végül BBB BHT-14 FlexRibbon-ra cseréltettem a bandázst, meglátjuk, hogy milyen.
-
-
válasz ZolkoW #164490 üzenetére
Na, 42 éves fejjel végre elütöttek. 30-as övezet, egy autónyi hely az úton, egyik oldalon (szemben) párhuzamos parkoló, másik oldalon (jobbra) garázsok. A garázsok előtt parkolt az úttal párhuzamosan a járdán egy fiat 500, sikerült pont elindulnia, amikor melléértem. A szembe oldalra figyeltem, mert onnan is pont indult egy szabályosan parkoló autó. 25 kmph körül mentem, mindkét fék satu, oldalra a másik autó miatt nem nagyon mertem menni, nagyjából sikerült kimanőverezni, de a kifordított első kerékbe beleakadt a pedál. A következő élményem, hogy hanyatt fekszem az út közepén. Semmi bajom, a bringán sincs egy karcolás sem, a lánc leugrott, ennyi. Ilyenkor azért örülök, hogy nem spd-vel megyek. Korrekt volt a fickó, nem győzött elnézést kérni, nem engedett tovább, amíg meg nem nyugodtam, meg át nem néztük a bicajt is, meg hozatott vizet a feleségével, hogy meg tudjam mosni a kezem. Nevét is megadta, címe meg ugye megvan. 60 km volt a mai terv, majdnem meglett, 59,8-nál volt a bukta. Nem egészen 2 km volt még hazáig.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #164688 üzenetére
Gondolom nem véletlenül van leárazva, ha könnyű kell, akkor valszeg a Terrenokat kéne nézegesd. Nemrég amúgy én is azért mondtam le a Barzo-ról, mert az 57-622 745g, a Schwalbe megfelelője, a Rocket Ron 610g, még a sokkal agresszívebb Nobby Nic Evo is csak 710g... legalábbis a gyártó szerint, mert lemérve csak 690g. Szal inkább vettem Schwalbe gumit megint, pedig szerettem volna már kipróbálni valami mást és a Vittoria szimpi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #164706 üzenetére
Mik ezek a hattal kezdődő számok? Kormányszélesség? . 605mm? Az nagyon durva lehet 29er-en, ha tényleg annyi, lehet neked van a legrövidebb kormányos 29er xc-d a topikban (sőt, talán a világon ).
Trail+aszfalt élményről beszámolhatsz majdToobee: vettél Garmint? Mi az a távvezérlő a kormányon, garázskaput nyit?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #164706 üzenetére
A trendek nagyon befolyásolják mi is a fura,ma már a 2.0-ás gumi is virslinek 6,a meredek homlokcső is szembetűnő,a 700mm alatti kormány is keskeny.Tegnap is láttam egy profinak tűnő alacsony lánykát aki kerülte forma itt a balatont alapozásnak,beöltözve papagájnak,29-essel,valami 2,5" gumikkal,becsatolva,kis hátizsákkal hátán,pörgetve 90 fölött a síkon olyan 23-26km/h-val,és ahogy szembe jőve fogta a >2 lábra egymástól elhelyezkedő markolatokat olyan volt mintha keblére akarna ölelni. Zasszony velem volt. Stravasok megnézhetnék ki volt...ha még engedik ingyé.Déli part 5 körül du. Siófok környéke.
Toobee...az komoly ahogy szól,nekem szinte tetszik is!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz ZolkoW #164720 üzenetére
az újabb Fox-oknál csak az alsószár más a 29 és a 27,5" között nincs egyéb különbség
a kérdező 622-38 gumija gondolom egy trekking gépet takar, szerintem elmegy benne a villa, bár kicsit széles lesz, mert a trekking villák keskenyebbek“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #165075 üzenetére
Amúgy a sprintelgetés, mászás még mindíg azt mondod, hogy nem nehezebb a 2.6" gumikkal és 66 fokos (?) fejcsőszöggel, mint a Ninerrel? Érzésre ugyanúgy le lehet nyomni vele egy hosszú túrát, mint a Ninerrel?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #165080 üzenetére
Nekem xc-n is csak egy kulacstartó van, szal egy másik bringán az 1 tartó nem lenne visszalépés . Szerencsére rengeteg a forrás felénk, így egy 850-1000ml kulacs elég. Akkor gondolom nincs olyan hatalmas különbség ebben, mármint nem sokkal nehézkesebb a Vitus, de azért nem véletlenül lyukadtál ki ott, hogy mégiscsak a kettő között kéne valami, 68 fokos fejcső, 2.6" gumik, 120mm rugóút... Sajnos ilyent én nem próbáltam, de így "vakon" én is úgy érzem, hogy talán ilyen bringa lenne nekem is a teljesen tuti.
Más: ezt látva rögtön kimentem meglesni megvan-e még a bringám
Más 2: most jött szembe ez a videó, anno itt én nem mertem lejönni xc-vel, sok helyen "pushbike" volt, azóta kerüljük a helyet . Cserébe ahol ezek felfelé tolják, szerintem én végig tekerném
Toobee: amiket leírtál az enyém is tudja, kivéve azt a Group Track-et, az jó lehet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #165179 üzenetére
Itt tudsz kilépni. 5-től, amikor elkezdődik valszeg mutatni fogja kb. itt, mint más csálléndzsokéknál. De szerintem kb. fölösleges kilépni, max ha nem teljesíted nem kapsz plecsnit. Szal attól nem kell tartanod, hogy ha nem lesz meg a 3000m, akkor jön Kati és megbüntet vagy valami
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #165845 üzenetére
Újabban amúgy már nem mondok le a reggeli kávéról, és ma még ügyeletes kretén autós is volt az elején, ez 2x +10 BPM
Azt lefelejtettem, hogy a kerekezések alkalmával természetesen -minden tudományosságot nélkülözve- mindig tesztelek is valamit, ezúttal a külsők és a guminyomás volt a vizsgálat tárgya. Ha gyors lettem volna, talán kihozom azt az eredményt, hogy a minta nélküli Sportcontact 5 baron gyorsabban gurul, mint a "4 évszakos" WTB 2,5 baron, de így, hogy nem ez történt, kezdek elgondolkodni.
Vagy az van, hogy
a) A Sportcontact egy sz*r külső, és még ~keményre fújva is nehezen gurul, nemhiába kerül kevés pénzbe. De legalább csendes és jól néz ki.
b) A WTB egy jó külső, és puhán is úgy gurul, mint a Sportcontact rendesen felfújva
c) gyengébb formában vagyok, mint mikor a WTB-vel mentem
d) máshogy fújt a szélÉs az általánosságban igaz, hogy egy mérés nem mérés, ezek csak ilyen benyomás szintjén rekedt vizsgálódások, de már volt 3 utam ezekkel az gumikkal a WTB-k óta, és azt biztosan állíthatom, hogy nem hoztak áttörést a sebességemben, de legalább jobban félek velük a murván. Meg nem foltosodik az oldalfaluk a defektgátló lötyitől.
Ja! a Continentalt belsővel használom, a WTB-t anélkül. (hoppá!)
Mindegy, akkor sem borotválom le a lábam, inkább maradok lassú.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz ZolkoW #165856 üzenetére
Ez a keréknyomás téma nekem is okozott bőven tesztelést. A gond az volt, hogy a pumpám sem mutatott tűpontos adatot, plusz a gyári ajánlás 80-115 psi ami elég tág tartomány. Így 1 hónap le-fel tologatás után nekem az első kerékre: 75psi. hátsóra: 78 psi és most a tuti (itteni útminőséghez) Ha pl csak Ausztriában akarok tekerni akkor ezt egy picit feljebb lehet fújni.....és ez nem placebo mert durván érezni pár psi differenciát is.
Ez a tubeless-es outizás még tényleg nagyon kitaposatlan út....sehol egy táblázat a neten ami testsúlyhoz képest mutatna psi-t....mint ahogy a normál gumiknál van. Szóval ha van is értékekről szó forumokon mindenki csak a saját tapasztalatait írja le és kb mindenki egyetért abban, hogy jóval jóval kevesebb nyomás kell mint a normál gumikba, de még a gyári dobozon lévő adatokhoz képest is kevesebb[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #165964 üzenetére
Haverom szombaton kiállt a versenyből, mert elkezdett ereszteni a hátsó gumija. De igazából ez csak az ürügy volt, már előtte is szenvedett, szóval mosolyogva fogadta a defektet. Nálam volt tegnapig a bringája villás állványon, hogy ne deformálódjon a gumi. Egy szög volt benne, tegnap megnéztem, lötyögött benne a tej, felfújtam 3 barra, és tartotta. Elmentünk tekerni, megáztunk, jó sarasak lettünk, de a gumi bírta. Már megvan az új külső, a héten felkerül, pedig érdekes lenne, meddig megy el szöges gumival.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #166088 üzenetére
Csakis olyan helyen gondolom otthagyni egy jobb kerékpárt,természetesen a maximális lehetséges védelemmel ellátva.Máshol,közeledben és ahol végig rálátsz elég ez,ez,meg ez kombinációja is.
(#166090) jjeahh ...volt ez sárosabb is,de olyankor depressziósabb vagyok annál mintsem,hogy fotózzam.
(#166091) MZsoltee...tegnapit nem láttam de az az inkonzisztencia ami a kép és a leírás között van (a látható mechanikus tárcsafékre hol V féket,hol meg hidraulikusat írnak,a bringán meg olyan rész is van,hogy "csomópont" ) engem óvatosságra intene,még akkor is ha a Romet felső kategóriát is gyárt. Amúgy ott a honlapon utána is nézhetsz a valós felszereltségnek. Szerk: vagy nem,mert a honlapon is eltérés van a kép és a leírás között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #166182 üzenetére
Ez azért durva és sokat elárul arról, hogy a gravelek aszfalton mennyivel haladósabbak, mint egy akármilyen merev monti és a gravelek még oké, mert koskormány meg minden, de jó kérdés, hogy pl. egy crosstrekkingnek van-e bármilyen értelme montival szemben.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #166211 üzenetére
Ja, ez a dropperre nyeregtáska tök jó, ha merev a gép hátulja. Nekem egy Lezyn M-Caddy-m van, de már ez is beleér a gumiba. Szóval szart sem ér
https://barbieripnk.hu/
-
robee19
tag
válasz ZolkoW #166182 üzenetére
Nem tud. Csak csiganyál van, és utcaszintű irányítás. A rendeléstől számítva a második napon meg is érkezett (üzletbe kértem). Tegnap óta nálam van. Én is azért vettem ezt, mert 320 árában adták, aztán ahogy egy jó ismerősöm szokta mondani: "a vantól nem kell félni". Jó az a navi, hogy ott van. Ki tudja mikor lesz rá szükségem.
-
INTELligent
senior tag
válasz ZolkoW #166296 üzenetére
(#166294) evilskati : köszönöm a tippet!
(#166296) ZolkoW: köszönöm, megnézem! Én valami default térképpel használtam, lehet az volt a baj .
(#166295) xy.zsolt: erdőben is elég az a pár, mert ott azt kell nézned, főleg ha dús az aljnövényzet, hogy ne ess hasra .Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
válasz ZolkoW #166534 üzenetére
Teljesen mindegy a fékerő, a kerék úgyis blokkol, ha felső fogásból húzom be, onnét meg úgyis csúszok tovább. Azt meg simán megoldom két ujjal is. Nem a fékerőn fog múlni, hogy sikerül-e kikerülni, ami eléd került.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
HollyBoni
veterán
válasz ZolkoW #166903 üzenetére
Shimano középcsapággyal össze tudnám rakni a SRAM kart ha szereznék egy hézagolót az egyik oldalra, de sajnos itt maga a csapágy előfeszítés nélküli design is ludas. Anno SRAM-ék, vagyis inkább a Truvativ beharangozta hogy ez mennyire jó ötlet, aztán most kijött a DUB, és ott van előfeszítés...
Nekem mechanikus kar van, itt a váltókar kinyomja a gumit.Én árhoz képest nem vagyok megelégedve vele.
SRAM tányért szerintem felesleges venni. Én is vettem anno, de vannak jóval olcsóbban amik hozzák ugyanazt a szintet. Ott van pl. a Superstar components.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz ZolkoW #166912 üzenetére
Rival 1 karra rámegy a direct mount is, eldobsz így egy pár felesleges csavart is, és bár nem néz ki gyárinak, de szerintem jobb mint mikor egy 4/5 karosnál látszik hogy nem gyári a tányér. Superstar-nál 38T a max direct mount tányérnál. Mondjuk most már úgy látom van 60 eur körül gyári Force/Rival tányér, én még olyan 85-ért vettem...
10-42-es XG1150 sor van.Lőttem egy képet, ha 2 fokozatot váltasz felfele a kazettán már így kifeszül a gumi. A szakadás pedig így néz ki. Nekem már 2 gumi is elszakadt. Bár úgy néz ki a szakadás nem megy tovább, de pl. most jó lenne kitiszítani a váltókar belsejét mert tiszta retek, de nem merem hátra hajtani a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz ZolkoW #167009 üzenetére
Az a bajom, hogy nem nagyon tudom mit kéne keresnem.
Egyszerűen kényelmetlen és érzem, hogy zsibbad mindenem, gyárilag valami hasonlóval jön a bicó.
WTB van egy ülő csont kalkulátor ami a csukló szélességből számol. Az alapján 133 mm az ülőcsont távolság és 131-155 mm közötti nyerget ajánl.Nem tudom ez mennyire pontos, de valószínűnek tűnik, hogy az M-es méretűnek jónak kéne lennie.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Mobilinternet
- Mesterséges intelligencia topik
- Építő/felújító topik
- Amazon Prime Video
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs