- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- Projektor topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #149221 üzenetére
...előző versenyen gyűjtött sár lepucolása legalább olyan szintig, hogy a fotókon ne legyen felismerhető
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
bocs hogy hirdetésből lopom, de ez kéne, pedig szürke :
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #149283 üzenetére
Van az a fémezett ESD-s kivitel is, amiben számítógép alkatrészeket is árulnak, egy olyan csak akad otthon, ha külön nem is veszel 1 db-ot. Amúgy nagyobb elektronikai alkatrészboltokban kapni, akár visszazárhatóban is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Szerintem az aránytalan izomtömeg legfeljebb a sprintereket fenyegeti a bringás lányok közül, úgyhogy csak biciklizzenek!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz fecus #149373 üzenetére
első gondolatom a kulacstartóba való szerszámosdoboz volt, de aztán olvastam hogy fix legyen... mindegy, én ilyet használok: https://www.on-one.co.uk/i/q/BOTAWB/tankita-bottle-box
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Jester01 #149415 üzenetére
Annyi okosság van benne, hogy kulacstartóba passzol, és nem ázik be. Én ebben hordom a virsli pótbelsőt, szerszámot, mini kiszerelésű Squirtöt, defektjavítót. A kupakja kicsit olcsósra sikeredett, ha nem vigyázok, könnyű túlhúzni, és akkor ugrik a menet. Ezt csak azért írom, mert van pl. Zefal is, az lehet hogy jobb, ha valakit zavarnak az ilyen dolgok
Ha már itt vagyunk, kétfelé nyíló neopréM szerszámkulacsot azért nem vettem, mert ott a zippzár hátha nem annyira zár, meg elakad, de valójában használni lehet hogy jobb, nem zörög, stb (én ronggyal tömöm ki, az is jól jöhet út szélén)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #149419 üzenetére
Bizony : https://www.bike24.com/p2233983.html
Egyszer-kétszer jártam úgy, hogy elmaradt a kenés, és út végére szenvedés volt hallgatni a láncot, ez meg szemcsepp méret..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Most megnéztem, 670 km, 4800m szint - ezen a héten mindössze 20-at tekertem, és a jó része ennek a munkába gurulás volt, oda ~60m szinttel, vissza talán 160, hiába 32 km
(idén még így is ez volt a legakciódúsabb hónapom)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz nmate91 #149631 üzenetére
Micsoda kérdés... az összeset
Talán jellemzi a helyzet súlyosságát, hogy sehogy nem tudom kiverni a fejemből, hogy nekem kéne egy 650B+ -os bringa, de megindokolni persze nem tudom...
Legalább ki kéne egyet próbálnom, hátha elmenne a kedvem.. ()
Niner, Surly, Salsa, ilyenek tetszenek, a Trek kicsit kiesett, mióta megtudtam, hogy azt a buta 141-es gyorszáras tengelyt használják még a drágább modelleknél is (lehet, hogy nem mind, de a Roscoe igen) Az On-One most kevésbé tetszik, de legalább sokkal olcsóbb mint a fentiek.
És lehetne fullmerev, mert az az igazi biciGli, mint pl. ez:Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #149645 üzenetére
Úgyis tudom, mi a vége
Inkább az a kérdés, mikor.. (idén már nem, sőt..)Viszont vettem használt külsőt, már érkezik a gravelre, és eszembe juttatta, hogy az abban lévő kerekek nem tubeless kompatibilisek, a gummák pedig azok lesznek... mindig így kezdődik a baj. Az mtb-ben most keskeny felni van, mert az legalább TL. De csak 20 mm-es... Szerintetek ha valamikor 25-ös belső szélességűre cserélem, az már észrevehető lesz bármiben is, a 2,25-ös gummákkal, vagy eleve meg se álljak 30-ig?
Az a baj, alufelniből nemigen van 25-26-nál szélesebb, ami könnyű, meg nem trail bicó ez, nem akarom eltúlozni, de érzem, hogy ez a 20-as szélesség eléggé az alsó határ, picit is alacsonyabb nyomáson kolbászol, mintha defektet kaptam volna. Aztán lehet, hogy ez ugyanilyen lesz 25-ös felnivel is, ezért kérdezem a tapasztaltabbakat...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #149662 üzenetére
+1 a Magellánra, de én duplán elfogult vagyok. Kicsit a régi vázak, és mégjobban az alkatrészekből építés iránt
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #149711 üzenetére
Akartam írni, ebike-on is láttam (sőt, kollégának rendeltem már, de nem tudom, hogy vált be) olyan univerzális burkolatot, ami a középső menetbe rögzül, így nem kell neki más furat. Nem mondom, hogy szép... és nekem is pozitív az ilyen irányú tapasztalatom a Squirt waxszal, nem kente össze a farmerem, pedig kinézetre abból is szép kis szürke gyurma áll össze.
Hasaggymeg: írják a QR adaptert, általában ez a végkupakok cseréjét jelenti, nem kell izgulni (max reklamálni, ha mégsem tartalmazza a csomag, de abból baj nem lehet, ha előre megkérdezed)
Fejlámpások: nem csak egyik felére kell a bújtató? Mondjuk én a gyorskötözőben hiszek, a gumikacsát is hogy megfogta!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
más: egyik álombringám, ha ennyiért (~210e HUF) el lehetne hozni, még az áfát is boldogan kifizetném, de nem fogok licitálni
https://www.ebay.com/itm/Used-Niner-Ros-9-Plus-29-Mountain-Bike-Medium/312785278050Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #149726 üzenetére
backi, szegény Marci
Szerencsére nem kapcsolódik a 98 km/h és az elütés szorosan egymáshozÉpp egyik nap láttam valaki FB postjában egy 24 küllős Mavic kereket agyból kiszakadt küllőkkel, csak hogy lelkesítselek /nem tudom, mi történt amúgy, de 32 küllős szegecselés nélküli felni elég sok van, lehet hogy én is jobban bíznék a több küllőben. Igaz, lehet hogy nehezebb is vagyok nálad... de ha hozzáveszed, hogy ezentúl lefelé is tekerni fogsz.. /
A váltót nem is néztem, alaposabban a többi részt sem, de bírja az, acél
Ezen felbuzdulva meg is néztem, a német dílernél hogy mennek ezek a kacatok - karbon Niner váz van már 750 euróért, az aktuális SIR acél pedig 1077
És 400 a legolcsóbb alu, amit múltkor is linkeltem. Naná, hogy az acél kéne legjobban, de legyünk őszinték, én még egy aluban sem tudok kárt tenni
Az alu és az acél az pluszos kereket is fogad, meg 29-est is, és asszem "downcountry"-nak hívják őket, tehát amolyan trailesebb XC gépek. A karbon sima XC, nem boostos, régebbi modell.
Ja! és a zöld ebayes link pedig 29+ Na az az überfainság, 3"-es gummákkal...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #149748 üzenetére
A behúzó egyszerű, kinyomót meg ráérsz megvárni, ha most berendeled
A középcsapágyhoz vettem nagyon fa**át, tényleg atomjól működik, remélem, majd kerékhez is kapok hasonló minőségűt. Múltkor a kerékagyból egy nagy torx kulccsal ütöttem ki finoman. (annak van sarka, nem úgy, mint a gömbfejű imbusznak)Ja, és megint van némi akció a Lumintop B01 -re, Banggoodon..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #149750 üzenetére
Forintban épp 10e alatt van, én is kb így vettem : https://www.banggood.com/Lumintop-B01-850lm-210m-USB-Rechargeable-Bike-Light-Headlight-21700-18650-Flashlight-p-1526312.html
Mondjuk akksi árát még számold hozzá, bár megy 18650-nel is, de egy 5000-es 21700 a királyság
HT2/BB30/GXP kinyomónak [ezt] vettem, HT2 csapággyal próbáltam ki, és gyönyörűen működött. Kerékagyhoz még nem kerestem...
Behúzónak meg egy menetes szár, és egy marék különböző fakötésű alátét, de amúgy biztos találni emberi áron azt is készen.Kormánycsapágyhoz meg - de ciki...- sosem használtam behúzót, mindig a villával húztam be. Ja! de, egyszer, még az acélnál ugyanilyen menetes szárast, mert abba bele kellett kapaszkodni, hogy a helyére menjen, két bútorlapdarabba fúrtam lyukat, és az tolta be két oldalról. De az egyszerű, mert a csapágycsésze a legmagasabb objektum, nem úgy, mint az agynál, ahol ott a perem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #149759 üzenetére
a cső az műanyag? wow! :)
abból nem jutott volna eszembe. keréknél még nem tudom, miből csinálhatnám, de akár még tömör rúd is szóba jön, 15-ös körüli, vagy kisebb átmérő kellene kiindulásnak. Első körben nem találtam kerékhez valót, csak nagyobbat.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #149770 üzenetére
Nekem annyira nem létszükséglet a fejlámpa, mert nemigen megyek sötétben, de ez még változhat.. /szeptemberben például mintha erdőbemenési tilalom lett volna 3 után, de nem ellenőriztem, hogy megszűnt-e, vagy mi van most/
Mindenesetre ilyenem van, ebből a tartórészt biztos fel tudom ügyeskedni a sisakra, és mehet bele egy Convoy, egyelőre..
Ez a pánt már régen megvan, de egyébként ebben a hónapban egész keveset költöttem biciklire.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #149776 üzenetére
Amikor bejön egy kis pénz a vállalkozásból, azonnal visszaforgatom.
És mi forog jól? Például egy D791-792 agypár.
A felniket majd később veszem meg, de most a DT helyett inkább a WTB felé hajlok. (mindegyik 25mm-es belül, és 450g körüli, és akkor végre a Stan's mehetne a gravelbe, ahová szántam, és lehetne az is tubeless)
BTW, még mindig van abból a Stan's Iron Crossból az ebike-on, 32 lyukas, ha valakit érdekel...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #149784 üzenetére
dokumentáláshoz oké, de egyébként zavaró a kormány imbolygása, nekem legalábbis
Amikor én rögzítettem oda telefont, engem nagyon zavart, hogy kóvályog a kép a kormánnyal együtt, a stabilizálás még egész okés volt, egész addig, ameddig a rázkódástól már a fókusz sem működött (jó, egy telefon nem erre van)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz haiiro_o #149806 üzenetére
ez melyik vár? műveletlen vagyok, de a várakat bírom.
Tomi_Sci : néztem annó, de nem teljesen hittem el.. mindenesetre az itthoni ár is jó érte szerintem, figyelembe véve, hogy minden stan's felni inkább duplája szokott lenni annak.
miután belenyugodtam a gyógyíthatatlan GAS (gear aquisition syndrome) -ba, feltettem a múlt héten bolhapiacozott külsőket. jobban adná valami klasszikusabb vázszínnel, de így sem olyan rossz.. és ha még azt is hozzáveszem, hogy azért inkább a mintája miatt választottam... ;) (WTB Resolute 42)
még nem tudom,mennyire okos a latexnyomos külsőbe latexbelsőt tenni, de talán még mindig egészségesebb,mint a tubelessre kevésbé felkészített felnimre belső nélkül felerőltetni :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #149813 üzenetére
bolha.testbike... ja, mondjuk ez épp a bikemag apróról jött, a legtöbb cuccot mindegyiken látom
Fulcrum felni:pontosan milyen? mert pont az enyémről írtam, hogy bár nem vagyok szakértője a témának, de inkább feladtam a próbálkozást vele - olyan a profilja nálam, hogy levegő nélkül nem marad a helyén a gumiperem, mint egy normális valóban erre való felni esetén.. De az enyém régi is, ki tudja, hazudok-e, stb... Red Power HP elvileg, de ebből is készült minimum kétféle, az enyém még keskeny felnis.
(#149815) haiiro_o : köszi, tetszetős, kár, hogy tőlem nagyon messze van, de legalább tudom, ha arra járnék, meg kell nézni.
(#149816) bringasisti : hiszek nektek TPI témában, de nálam ez totál össze-vissza van. most vettem le a 3e Ft-os Continental külsőket (gondolom ez a legalja, és már nem is gyártják azt hiszem, tehát valami megmaradt készletből lehet), olyan 1200 km lehet bennük, és szerencsémre nem kaptam egy defektet sem velük. Az utolsó defektem úgy rémlik, egy felütéses volt, még megvolt az egysebességesem, és próbálgattam az alacsonyabb nyomást
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #149826 üzenetére
Nálam a fordulatszám biztonságosan alacsony szinten van, csak a pedál pörög mint motolla!
Amúgy a sár is eljut az arcra a gumiról, pedig az méginkább az alsócső takarásában kéne hogy legyen.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #149858 üzenetére
Csak 60 centinél ne ugrassatok nagyobban 3-as kategóriás géppel! ÁM!
Bennem is ez motoszkál, miközben azon gondolkodom, hogy ha már megyek a városban pár km-t, néhány padkával, akkor megtanulhatnék bunnyzni, de talán nem a murvás kerékpárommal kéne gyakorolni, a monti is be van korlátozva üzemszerően 60 centis ugratásokra, hogy lesz ez, kérem? Ha a tapasztalatlanok heve elragad, és túlrántom?! Mint amikor a gyilkosos filmben megállapítják, hogy azért volt szétzúzva a koponyája az áldozatnak, mert aki leütötte a (nyilván decathlonos) bézbólütővel, az kezdő volt, és nem tuda, hogy mekkorát kell ütni ahhoz, hogy elájuljon..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #149862 üzenetére
Én ezt eddig mindig úgy értelmeztem, hogy 60 cm magasról síkra.
Mondjuk nekem ez ijesztően soknak hangzik, de egyben megnyugtató is, hogy a biciklimnek bírnia kéne
Amit mostanában nézegettem, az Onza, annál az hiszem, 4-es kategóriát írnak, aminek nem néztem még utána. (de hiszen ez vas, szóval nem csodálom, ha többet bír. 3 kiló fölött van a váz, az én 29esem 2,7 körül volt...)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #149868 üzenetére
Nekem az volt a tapasztalat, hogy a fém görgőn azért kicsit könnyeben csúszik meg, mint a saját görgőm elasztomerjén. De úgy állítottam be, hogy ha kézzel oda-vissza gyorsan forgatom a kereket, akkor se csússzon meg látványosan. Ehhez azért neki kellett tolni egy kicsit, ne mvolt elég ha csak érinti.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #149871 üzenetére
jó, megint grammozás, de mégis leírom, hogy megnéztem, bezzeg a Niner SIR 9 váz csak 2,6 kiló M-esben. Azért az jelentősen jobban hangzik a 3,26-nál, csak hát árban is ~háromszoros... (elfogadnám ..mindkettőt)
(#149875) itouchfan : ma elszámoltam magam, ijesztgettek itt az 5 fokokkal, de inkább volt 8 körül, a téli szerkó kicsit túlzásnak bizonyult. De 90 km-re én biztos vinnék némi tartalék ruhát, legyen B terv.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #149878 üzenetére
azt tudom, hogy a Reynolds eleve jól hangzik, csak hát durva belegondolni, hogy kb 380 ezres mai árfolyamon. Ennél olcsóbban is van tisztességes karbonváz, újan, meg ennyiért nem tudnám eladni az autómat, de attól még ott figyel a wishlistemen ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #149902 üzenetére
mondjuk ahol nincs súlyadat, az 90%-ban inkább azért van, mert nem túl büszkék rá ;)
Egyébként ha úgy vesszük, logikus hogy több anyag kell a vázakba, mint amikor az xc volt a menő.. boost, hosszabb rugóutak, a technológia finomodik, de az anyagok gagyibbak. Az NX Eagle szett is tudja a 12 fokozatot, de a hátsó sor tömege 6-ossal kezdődik, stb..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #149979 üzenetére
tenap 8--10 között nem volt igazán hideg, de azért 10 alatt lehetett nagjyából, meg erős szél. Én a kis nyári cipőmben tekertem, utána egyből zuhany, na ekkor éreztem meg a meleg víztől, hogy a nagylábujjaim tkp le voltak fagyva .
A bakancshoz még nincs elég hideg (legalábbis ma - holnapra fagyot is ígértek), de egy normálisabb kamásli talán amúgy is kéne..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #149985 üzenetére
hirtelenül olyan véleményeket találtam, amik azt mondják, a szénszálas váz jobban bírja a hőmérsékleteket, mint az ember
https://www.velonews.com/2010/04/technical-faq/technical-faq-carbon-in-cold-conditions_111530
valszeg nem kell aggódnod, főleg nem egy bevásárló körút miatt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Én most ezzel ugyanúgy vagyok, mint pár hete az őszi kesztyűvel (mondjuk abból téli már van, de akartam egy normálisabb átmeneti hosszút is, ami egész jónak ígérkezik hidegebb időkben is) : ha ma nem veszek, akkor holnap nem bringázok, ez tuti
A Deca kínálatát végiglapoztam, de meg kell tapogatni. Amit elkevertem valahová otthon, az is decás, de valami legolcsóbb rémlik, és az, hogy annyira azért nem teljesített jól. Talán nem is a hőérzettel volt baj, inkább a rögzítéssel.
...meg kellett volna rendelnem még nyáron Kínából...
A kevés értékelést a Decathlon oldalán szerintem olyanok írták (szintén az olcsóbbikról), akik utcai cipőre próbálták ráerőltetni, pedig egyértelműen látszik, hogy patentosra vannak kitalálva, és az nagyon nem mindegy.. Ha úgy alakulna, hogy veszek, akkor úgysem maradtok input nélkül
(persze reggel lehettem volna okos, és akkor elhozom a montis cipőmet, hogy fel is próbáljam rá)szerk.: a Vitálban látok nagyobb választékot, a BBB mondjuk szimpi is...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #150007 üzenetére
Egyébként -rég volt már- simán lehet, hogy nekem is azért voltak problémáim, mert akkor még a régi túrásabb spd-s cipőm volt, az is ehhez hasonló, olyan edzőcipős kinézet, nagyobb talprésszel, mint egy országúti cipő pl.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #150019 üzenetére
egy mellbimbós képet vártam, kissé csalódott vagyok. (ha erre beraksz egy férfi bimbit, ez csak fokozódni fog)
érdektelenebb téma: vettem egy ilyet, a kedvenc kis boltocskámban, sosem hallottam a márkáról, de miután edződtem a netet túrva a 12-15 ezres ajánlatokon, ezután a 8500 ft-os ár egész kellemesen hangzott. Majd teszt...
(közepesen vastag, van egy kis termós bélése, kicsit lehetne passzentosabb is, de remélem, nem jön le)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #150064 üzenetére
Dehogy, ez agyspecifikus, a konkrét agyhoz kell nézni mindig.
És külön sajnos elég tetemes öszeg tud lenni, legalábbis összemérhető a teljes agy árával.
Novatecből pl. épp tudom hogy 10e körül van, ez még a baráti kategória.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #150066 üzenetére
Én bármit el tudok rontani, a megfelelő oktatóanyag birtokában is! De amikor összeházasítottam a két váltómat - kopottat a sérülttel - , ez a dolog nem tűnt nehéznek, egy hernyócsavar rögzítette kanalat a kicsúszás ellen, vagy csak ezt, vagy max. még egy csavart kellett kitekerni, és szétjött, ha ott létezik több beakasztási lehetőség, akkor adni fogja magát. Nem semmik ezek a japánok, mindent túlterveznek, de néha nem baj.
Amiket túlzásnak érzek: fékkart bilincsét csak biztonsági pöcök benyomása után lehetszétnyitni, műanyag csavarrögzítő a féktest csavarjain, speckó körmös alátét a féktárcsa rögzítéséhez, ilyesmikre gondoltam Ha akarom, értem, de szerintem senki más nem biztosítja ennyire túl a dolgokat. A második lyuk a váltóban az más, az okosság, csak szerintem ennek a fórumnak a közösségén kívül senki nem tud rólaBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Khelben #150120 üzenetére
Nem is kérdés, a trekkinggel lassú leszel!
Más: volt már téma, csak bocs, nem jegyeztem meg, melyikőtök írta.. a 142->148 boost adapterek tényleg annyira gyatrák? Azért ideiglenesen el lehet velük lenni?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #150131 üzenetére
azon kívül, hogy nem intelligensen viselkedett, én még mindig tartom, hogy biciklisnek nem való a kamuflázs. a szürke, fekete, meg ilyenek.. mondjuk itt nem az volt a fő baj, ha mindenáron autóra akarnék felkenődni, valahogy épp így csinálnám ;)
...meg persze szereznék egy kamerás havert is, aki épp arra teker véletlenül..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #150149 üzenetére
Az azért kicsit furán hangzik, hogy "nem kell" balra figyelnie, mert saját sávja van. Persze jobbra is kellett volna figyelnie, de akkor mi van azzal, hogy bicikliúton mennyivel szabadna haladni? Azért remélem, nem csak annyit néznek, hogy kinek van elsőbbsége, ha szabályosan közlekedett volna..
Egyéb helyzetekben is eszembe szokott jutni, hogy például a szabályosan közlekedőnek elsőbbsége van a szabálytalannal szemben? Pl. egyirányú útra bemegy valaki rossz irányban, de kiparkolnak elé, mert nem számítanak rá abból az irányból... Vagy előznék, amint megengedi a tábla, de valaki már korábban úgy gondolta, hogy lesz*rja a záróvonalat, és épp mellettem van, mikor ez bekövetkezik..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Khelben #150157 üzenetére
Ezt értem, és szerintem eszerint is szoktam közlekedni (remélem), de az utolsó mondattal nem értek egyet, pont a fenti videó miatt is. Azért az sem mindegy, hogy 20-szal megy, vagy 40-nel, mert épp számíthat, hogy időben feltűnjön az autósnak.
Inkább átfogalmazom: az alapelvet elfogadom, de talán máshol húznám meg a határt.
Meg a záróvonalas példádnál is a híradóban szerintem az fog szerepelni, hogy a szabálytalanul közlekedő autó frontálisan ütközött a szabályosan kikanyarodó járművel, nem?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #150176 üzenetére
utólagos esőhuzatot lehet kapni citromsárgában, az sem rossz. Külön még nem vettem, de ami gyárilag volt a táskámon, az használható.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen