Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    Lenne itt vmi nekem, ami egy ideje böki a csőröm. Fordított működésű XT hátsó váltónál mi a rák fene baj lehet, ha belassul a váltása?
    Mikor frissen lemosom és zsírzom, akkor pöccre vált (gyors cad. mellett), de megyek vele egy 10-20 km-ert terepen és úgy lemerevedik a mozgása, hogy egy-két másodpercbe is beletelik mire helyre ugrik a lánc.
    Persze ezt csak azután veszem észre, hogy ragadós lett, miután recsegtetem kicsit a láncot, meg a lánckerekeket... :W
    Ugye úgy szoktam meg, hogy pillanatokkal később már terhelhetem is, de mikor felüti a fejét ez a jelenség, akkor gyakori a váltás közbeni terhelés ráadás is. Mocskos kellemetlen, hogy elveszi a figyelmem a váltás és kompenzálni kell és tönkreteszi a technikámat, kiesek a ritmusból. :W

    Amikor dagonyázni vittem és sáros lett, azt még értettem is, de mikor szárazon enyhe porosodás után is ezt csinálja, na ott kezdett betelni a pohár. :U

    Talán a zsírspray-t kellene száműznöm? Bár tisztán, frissen bezsírozva pöpec, szóval nem egészen értem...
    Talán a Berner zsírja lesz ragadós egy kis piszoktól? :U
    A csukló pontokra, láncfeszítő részére szoktam fújni vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák