Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz gulupeti #227182 üzenetére

    Egyetértek veled a tárcsa csere az tök felesleges kiadás volt. A tárcsát lehet tisztítani, újra csiszolni stb... míg a betét magába tudja szívni a szennyeződést és az valóban konstans baj forrás lehet.
    Az, hogy a szerelő szerint nem folyhat a féktest háááát... hagyjuk. Szivárgás lehet a kábel, féktest bekötésnél (akár egy nem egyenesen vágott fékkábel), de akár a dugattyúk mellett is jöhet ki folyadék, ha a membrán sérült, vagy nem jól illeszkedik. Végső soron pedig maga a féktest két egymástól külön fémből áll, ami illesztése mentén is ugyan valószerűtlen, de ami illesztés az mind lehetséges hibaforrás.

    A végleges megoldást és nyugalmat a leggyorsabban a fékek kicserélésével tudod elérni, aminek költség vonzata van, ellenben attól nem kell félni, hogy tovább locsolsz pénzt egy olyan fékbe, ami utána vagy jó lesz vagy nem. A fékkar cseréke mondhatni lényegtelen, maga a féktest és a fékcső, viszont ha már cserélsz akkor érdemes egyben teljesen légtelenített készre szerelt szettet venni és természetesen nem a 395-öst hanem leglább egy deore-t.

    Persze van a shimano-n túl is élet (jelenleg már egyik bringámon sincs shimano fék), ez inkább ízlés kérdése, egyik márka mellett sem fogok kampányolni, mivel nem kapok érte pénzt. :D

Új hozzászólás Aktív témák