- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
Aktív témák
-
tr00p3r
őstag
Dirtyz,
Idén is mész Zerge táborába?
-
tr00p3r
őstag
Nincs valakinek véletlenül egy olcsó, használt hátsó kereke egy 9-es sorral eladó?
-
tr00p3r
őstag
Nem tudjétok, hogy hol lehet boltban most Maxxis Xenith 1.5 külsőt kapni? Görgőhöz kellene. eBike nem jó, mert mire hozzám elér 4,5 ezerbe be van a 2,5 ezres külső....
-
tr00p3r
őstag
erről a kerékről mi a véleményed Mester? Görgőhöz kellene pótkeréknek. Megér 5K-t? Mitől lehet ilyen olcsó?
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Sztok Kolleginák és Kollégák!
Az én bringám is 95%-ban kész van. A beállítások még hátra vannak, de amúgy egyben van. Képem még nincs róla, amint szerzek egy kölcsön gépet teszek fel.
1 kérdésem azért volna: ki mivel védi a láncvilláját? Mivel ez az igazi első, teljesen új, vázam szeretném esztétikailag is rendben tartani és nem szeretném, ha az első tekerés után össze lenne verve a láncvilla. Igazából valami vastagabb neoprén védőre vágynék. Az előző vázamon volt egy rövidebb (és elég vékony) LizardSkins védő, de az a Pyxis Team vaskosabb csövére kevés. Belsővel nem szívesen csúfítanám. Tud valaki valahol valami jó védelmet? Leginkább feketét....
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz Ariadne #6995 üzenetére
Köszi, pont jó volna, csak az ebike-ot nem szeretem, mert mire ideér postán a duplájába kerül a cucc. Amúgy nem kell, hogy csilli-villi legyen, csak jó vastak és védje a láncvillát. A Pyxis Team hátsó 3szögének az alsó-csöve elég masszív. Amúgy ez milyen vastag?
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #7004 üzenetére
Köszi. A dekorboltos fóliáról jut eszembe. Én annó egy ilyen dekorációs és reklám cégnél dolgoztam és a mai napig baráti kapcsolatban vagyunk. Tehát ha valakinek kell fóliából valami vágatni bringára, autóra (sötétítés és reklám egyaránt) vagy bárhova, akkor szóljon. Én is azért kerestem a "magellan" betűtípusát sokáig mert a bringára akartam kivágatni a nevem.
A fejcső védelmét meg a Jagwire top tube-bal oldom meg.... -
tr00p3r
őstag
Most kaptam: http://www.pinkbike.com/video/2468/
Érdekes, hogy engem mennyire nem vonz ez a stílus. Igaz, ha jól sikerülnek a hasonló dolgok, akkor nagyon látványos és irigylem, hogy meg tudják csinálni, de még sem vágyom rá, hogy ekkorát essek.
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
Tegnap végre hozzám került egy Pearl Izumi hosszú-ujjú mez, amit még valamikor január végén vettem az Ebay-en. Meg kell mondjam, hogy ez a 3. vagy 4. PI termék amit veszek, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Maga az anyag nagyon profi, UltraSensor, légáteresztő, de véd a szél ellen. Belül finom polar anyag, hátul 3 + 1 zseb. A +1 az a középső zseben található kívűl és cipzárral zárható. Hátul a zsebek felső szegélye fényvisszaverős anyagból képez egy csíkot. A felső amúgy, ahogy a képen is látható, végig cipzáras. Az enyém "Moonlight" színű. Az ára az arányos a minőséggel, vagyis nem olcsó, de nagyon megéri. Az Ebay-en jelentős árkedvezménnyel lehet a márka termékeihez hozzájutni. Én is ott (tőle) vettem eddig mindent és nem bántam meg. Csak ajánlani tudom a Pearl Izumi-t!
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Na ma megbizonyosodtam, hogy miért nem szeretem ismeretlen szervízbe, ismeretlen szerelőhöz vinni a bringám. Végre találtam ebben a délelőtti esős szar időben egy kis időt és beraktam a bringám a kocsiba, majd elvittem Vácra a Wilkerhez. (Sajnos a Sala, akire vakon rábízom a bringám, Budakalászon van és k-nagyot kéne kerülnöm, ha hozzá szeretném vinni Gördől a bringát.)
Odaértem és mielött kiszedtem a kocsiból a kecskét, megkérdeztem, hogy van-e idejük megcsinálni. Volt. Bevittem. Elmondtam mi a kérésem / bajom. Erre jött is rögtön a srác, hogy ezzel az XT átdobóval nem fog menni az LX hajtómű. Nem tudja rendesen beállítani, bár nagyon fasza az első váltóm, de még egy újabb LX-el is jobban járnék. Aztán, hogy inkább Sram marokváltót kénehasználnom, mert az mikrokapcsolós és jobb mint a mostani XTR. Nem szeretem, ha egyből hülyének néznek és ha egyből azzal kezdik, hogy ez így nem is jó és mi lenne nekem a legjobb. Mondtam, hogy minden maradt a régi, ahogy az előző vázon volt és tökéletesen működött, csak a vázat cseréltem le. Hát jó, de akkor is. Akkor utána, mielött elvitte volna a hátra mondja, hogy miért van a hátsó fék bovdenje házban és hol vannak a szűkítők? Mondtam, hogy nem volt hozzá és, hogy a váz egy zsír új bringa szétszedéséből származik. "Akkor is járt volna hozzá!"mondja a srác. Azt mondta 10 perc, ehhez képest majdnem volt vagy 25. Aztán kifizettem 800 pénzt, ami ugye nem sok. Adtam volna 200 Forintot jatnak, tehát egy ezrest, de másodszorra sem fogadta el.
Nem értem, hogy miért kezdi azzal, hogy ez így nem fog működni és hogy bár nagyon fasza 94-96 körüli XT átdobó, de ma már egy LX is jobb ennél. Meg hogy ezzel nem lesz sima az első váltás és terhelés alatt nem fog működni?! És különben is inkább Top Swing-es legyen a kövekező. Az is igaz, hogy a hátsót viszont úgy állította be, vagy éppen nem, hogy 3. kis fogaskeréktől felfelé késve / lassan ugrik fel a lánc. Ezek a cuccok tökéletesen mentek az előző vázon. Miért van az, hogy az akiben megbízom és nem elfogultságból mondom, de a srác addig basztatja amíg nem megy "zsírozottan" a váltás és azok a dolgok amiket kérek, hogy megnézzen?!
Amúgy kész van a kecske és már mentem is vele párszáz métert a fiam társaságában a délutáni jobb időben. Alig várom, hogy elvihessem egy nagy körre. Képek Ami még nagyon hiányzik egy JÓ villa, de az sajnos várat magára. Talán jövőre, vagy hacsak nem lesz valami kihagyhatatlan ajánlat, amihez nem kell kezes vagy adóstárs...
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz Ariadne #7118 üzenetére
Köszi. Nekem is könnyednek tűnik így. Remélem beválik majd.... Megfogadtam,h összerakás közben minden részegységet lemérek digitális konyhai mérlegen, de végül nem sikerült szereznem köcsönbe. Így majd a fürdőszobai mérlegen fogom megmérni. Vázat lemértem analóg konyhai mérlegen. 1,56 kg. a villa meg 1,8 körül van.
Jó a makró anyósom gépén..[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Megpróbálok én is szombaton jönni és akkor ütközhetnénk esetleg?!
Dirtyz: Nem most lesz a Ágasvári tábor? Vagy volt már?
-
tr00p3r
őstag
Hát én inkább azt javasolnám, hogy: lánc le, Brigéciol PET palackba, lánc bele, kupak fel és shake! Én benne hagytam 24 órára, és közben ha arra jártam akkor felráztam. Aztán a végén egy darab dróttal meg kivettem, ultrás-mosogatószeres vízben megmostam, hogy lejöjjön a maradék zsíroldó és aztán újra kentem TF2-vel.
-
tr00p3r
őstag
Hát nem tudom. Én így szoktam csinálni és és sem vagyok szakember, maximum autodidakta. Az is igaz, hogy én pont a takarítás és a könnyebb karbantartás miatt vettem az XT lánchoz egy patentszemet és csak azt kell összenyomnyom, hogy szétjöjjön a lánc. Ha szakszerűen, megfelelő szerszámmal, van kinyomva és aztán visszanyomva a stift, akkor nem lehet bajod. Igazából nem is tudom, hogy otthon hogyan vagy mivel tudnád kinyomni a stiftet....
-
tr00p3r
őstag
Azt mondta, hogy ez egy, ugyan annó nagyon jó, de mára elavult első váltó. És valami olyasmit, hogy az új hajtóművek fogaskerekei távolabb vannak a váztól (szélesebbek) mint a régiek és ezért nem fog pontosan váltani, illetve, hogy ő nem tudja pontosra beállítani. (Ehhez képest mondjuk jól működik és a hátsót "b@szta" el.....
-
tr00p3r
őstag
Őszintén szólva én sem értettem mi volt a baja. Az előző vázon is tökéletesen ment az átdobó és én nem látok túl nagy különbséget a régi és az új váz között. Úgy értem egetverő különbséget. Max a cső, amire felfogatja az ember az első váltót, átmérője más. Azért írtam is, hogy nem szeretem, ha meg akarják nekem magyarázni, hogy nekem mi lenne a jó (főleg ahelyett amim most van).... Vagy csak rám akart sózni egy LX átdobót?! Azt mondta, hogy még azzal is jobban járnék, mint az "anno csúcs XT-vel"...
Ha érdembeli ellenvetése vagy javaslata van, akkor értem. De az, hogy az új hajtókarok legnagyobb tányérjának a fogai távolabb esnek a váztól, mint a régieknél, és ezért nem lesz pontos a váltás....
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Jó reggelt Szaktársak!
Tegnap meg ma elég sok minden került hozzám és ezekről szeretnék véleményt kérni.
1. Szerváltam a BM apróról egy hátsó kereket azzal a céllal, hogy akkor fogom csak használni, ha görgőre rakom a bringát. Vagyis, hogy ne kelljen állandóan külsőt és belsőt cserélnem, na meg hogy másik láncot és fogassort koptassak a görgőn. 5K-ért vettem konkrétan ezt. Ennyit megért ugye? A Speed-wayben megnézettem azért és tényleg sérülés, tojás & 8as mentes a kerék. De akkor vajon miért ilyen olcsó? Csak a felni 13K elvben. A srác azt mondta, hogy azért is ilyen olcsó, mert az agy nem iparis. Én meg sima csapágyakhoz nagykerár alatt hozzájutok, így ez nekem nem gond. De a Gyuri a Speed-way-ben azt mondta, hogy a csapágyak is rendben vannak (érzésre).
2. Vettem szintén az aprón egy 9es LX sort ehhez a kerékhez, igaz még nem jött meg. Azt mondta a srác, hogy max 300-400 km van benne. +K-t ez is megért úgy gondolom.
3. Van otthon egy használt IG70-es láncom, amit szintén az edzéshez használok majd.
4. Ugyancsak a Speed-way-ben vettem még egy Specialized FATBOY külsőt. 26" x 1,25-ös. Ez is az előbb említett hátsó kerékhez. Ezen amúgy gondolkodtam, hogy beszerzek még 2-őt és azzal járom majd a várost. Az egyik klub-társam TREK-jén láttam ilyet elől-hátul és azt mondta városba nagyon jó. Amúgy ez nedves úton nem életveszély?
Szóval ha én ezeket a dolgokat összeapplikálom és a görgőn használom, akkor ez árthat a hajtóművem fogainak? Túl nagy terhelés alatt nincsen gondolom, de nem akarnám a fogakat hazavágni vele. Vagy egy új lánccal jobban járnék? Kevésbé viselné meg a hajtókart?
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Még valami lemaradt. Van nálam egy RS SID SL Pure Dual Air villa és elvileg a nyáron volt a Nella-ban karbantartáson ill. felülvizsgálaton. A szimeringek lettek rajta cserélve. Ma hoztam el a tulajtól és ahhoz képest, hogy mennyi idős (2002 azt hiszem) külsőleg jól néz ki. A becsúszók tip-top állapotban vannak. DE: mindkét becsúszó felületén vékonyan "áll" az olaj. Szemből nézve a baloldali lábon a becsúszó és a gumi találkozásánál is látszik az olaj. Ráadásul a piros lockout tekerentyű alatt is néha megjelenik. Nem sok, de ott van. Tehát nem ömlik....
Ez most mit jelent? Normális jelenség vagy mégsem az igazi a szimering? Vagy esetleg a szállítás közben, a dobozban, ahogy fektetve vittem eresztheti az olajat?Most egy Judy XC Air-em van ugye és nem tudom, hogy a fentiek rendben vannak-e? Próbáltam valahogy normálisan lefényképezni, de ez a Logitech webkamera, még ha 1,3 MP is, nem az igazi..
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Az lehet, hogy a fektetés miatt ereszt? Csak, mert hogy írtad, hogy ereszt-e menet közben?! Akkor nem éri meg a 35K-t, ha még utána jócskán rá kell költeni. A szervízmanualt köszi, de én nem fognék hozzá semmiképpen.
Amúgy a vékony olaj film azt jelenti, hogy ezek általában olajosak működés közben?
-
tr00p3r
őstag
Ezesetben lehet, hogy nincs gond. Mivel egy kartondobozban volt és az ugye lehet poros belülről. Ha megnézted a képeket a 3. képen látszik egy kicsit két ilyen, általad említett, kör ill. vonal. Nem tocsog az olajban a becsúszó. Megnézem, hogy most van-e valami rajta, mert órák óta áll a dobozban.....
[url=http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/Picture+18.jpg][img]http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/thumbs/Picture+18.jpg[/img][/url]
Most sem a becsúszón nincs, értelemszerűen, sem a tekerentyűnél olaj. Amúgy említetted, hogy nem egy mai darab és, hogy ezek az SL-ek elő-szeretettel esnek szét. Szar széria volt?
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Sztok Kolleginák és Kollégák!
Ma vagyok először bringával a városban, már az új vázzal persze. Sajnos a vázról illetve az új összeállításról nem tudok érdemben nyilatkozni, mert azzal voltam elfoglalva, hogy 180-200 között ugrált a pulzusom! Ennyit tesz a téli semmittevés. 1,5 hónap múlva meg Szilvásvárad maraton. Fasza lesz!
Amúgy a bringa szép és jó. A hátsó váltóm lehetne finomabb. Kéne mennem egy rendes edzőkört, hogy érdemben tudjak véleményt alkotni.
Az EXPO-ra sajnos nem jutottam ki. Családos-kertesházas-kétgyerekesapás sors. Így pl. vasáranap a gyönyörű időben is kerítés lábazatot építettem.
-
tr00p3r
őstag
Ma jött nekem egy 9s kazettás fogassor postán. A srác, akitől vettem, azt mondta, hogy egy LX sor. Hyper Glide-C van rá írva a záróanyára, de semmi cikkszám megjelölés vagy ilyesmi. Állítólag 2006-os lenne. Amennyire én tudom kb. 2 éve semmit nem változott az LX és valahogy nem úgy néz ki a záróanya, mint ezen a képen.
Aktív témák
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- GIGABYTE A620M S2H / ÚJ / 3 ÉV GARANCIA
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- GIGABYTE B650 GAMING X AX / Garancia!
- HP ProDesk PC // i5-4570 // 16GB DDR3 // Radeon R7 250 1GB GDDR5 128bit // 240GB SSD //
- Eladó HP 15-dw3003nh laptop, 8GB RAM, 256GB NVME SSD, 1TB HDD, világító bill. Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen