Új hozzászólás Aktív témák
-
dlaj
őstag
válasz Somatom #5650 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
A német leírás és a valóság között van pár méter. Szerintem eleve felcseréli a sort és az oszlopot, de úgy sem pontos. A "fejjel lefelé irányuló kulcs"-nál kapisgáltam, de igazából akkor jöttem rá, amikor a nem gyári MAN biztosítékokat kezdtem el nézegetni. Mind a kettő, amit kivettem rossz volt.
[/L[ Szerkesztve ]
-
dlaj
őstag
Nem tudok aludni. Az a baj, hogy ilyenkor gondolkodok.
Most éppen azon elmélkedtem, hogy mi van akkor, ha én egy esetleges hétvégi 45-ös kontrollt átalszok? Jön a szerv, kopog, veri az ajtót, de én nem ébredek fel? Persze felébrednék.
De mi van, ha szándékosan nem nyitok ajtót? Ők gondolhatják azt, hogy bent lapítok, de azt is, hogy egy közeli szálláson vagyok. Csak tán nem törik fel a kamiont, hogy ezt leellenőrizzék? Így szerintetek meg lehet úszni a kontrollt? -
Mr.Cub3
csendes tag
Sziasztok!
Ide is felteszem a kérdést.
Apu MAN TGX típusú kamionjában van beépített GPS, de a hozzá való sd kártya és a térképek nincsenek meg.
Tudna valaki infót adni erről?
Mi a térképszoftver neve, milyen a használhatósága, letölthető-e a gyártó honlapjáról, és egyáltalán lehet-e alternatívája a jelenlegi Primo-s külső eszköznek?"Be van fejezve a nagy mű, igen! Az alkotó forog, a gép pihen..."
-
dlaj
őstag
Még múlt vasárnap ígértem, hogy beszámolok a hétfő óta használt MAN TGX teher-gépjárművel szerzett tapasztalataimról. Szóval, nagyon fajin!
-
dlaj
őstag
A viccet félretéve és véresen komolyra fordítva a szót!
Hétfőn reggel negyed 8 körül az irodában megkaptam az autó kulcsát, amit ezek után már csak meg kellett keresnem a parkolóban. Ezt megelőzően még volt egy kis vita, mert én ragaszkodtam a metál piros színhez (szerintem abban néz ki minden kamion a legjobban) az elején gyöngyház fehér "dlaj" felirattal. Az edzőm mondta, oké, de arra várni kell! Ezzel meg is győzött, és röviden "akkor megyek is" kifejezéssel jeleztem neki indulási szándékomat. Zsivány ez a wabi cég, mert ugyan napidíjasok vagyunk, de csak onnantól jár a lové, ha kitakarodtunk az országból. Úgyhogy jobbnak láttam, ha indulok.
A parkolóban megtaláltam a férfiassárga színű járművet. (Ez a kép még az első ajtónyitás előtt készült, közvetlenül a sikeres keresés után. Itt még nem tudtam, mi vár rám.)
Az autó 2016 novemberi forgalomba helyezésű, bő 164 ezer kilométer volt benne, amikor beleültem. Az első érzésem az volt, hogy ebben dohányoztak! Már megint egy büdös autó, gondoltam, és egy kicsit koszos is, de ez legyen a legnagyobb baj. Szerencsére a kárpit és a plüss üléshuzat tiszta, a többit meg leviszi a nedves törlőkendő.A sárkány automata váltós, még a 12 sebességes és ahogy camelferr írja, bakkecske volt a keresztapja. A motor 480-as, pontosan kilowattból átszámítva 473 lóerős. A fülke a legnagyobb kivitel szerencsére, így állva is elférek kényelmesen. Külsőre is bejön, már itt írtam, hogy szerintem ez a legszebb a nálunk lévő típusok közül.
Ez idáig mentem vele pontosan 2235 kilométert, ami nem sok 5 nap alatt, de minket kímélnek a cégnél. Vigyáznak arra is, hogy egy év alatt ne szerezzünk túl sok tapasztalatot, és maradjunk még egy kicsit.
Én a Volvo-tól kettő dolog miatt akartam szabadulni. Az egyik, hogy nem bírta az akkumulátor az egész éjszakás fűtést. Meg sem próbáltam vele fűteni lefekvés után, mert tudtam, hogy reggelre kakukk, kereshetek valakit aki bebikázza a gépet. A másik ok az volt, hogy az alapjában kényelmes rugós ágy (tudom, hogy az mert a nyáron 2 hónapig volt nálam egy 2 hónapos Volvo), egy 3 éves autóban már igencsak szar. El vannak benne dőlve és össze vannak törve a rugók. Így én csak az ágy felületének az egyharmadát, a belső felét tudtam használni, hozzásimulva a hideg és bagószagú kárpithoz. A rossz ágyra ezért lett volna megoldás, például egy másik ágybetét, mondjuk egy IKEA-s 20 ezer forintért. Csak hát az én cégemnek ezt 4 hónap alatt nem sikerült beszerezni. Ígérték, hogy lesz, meg is rendelték állítólag, de még nem ért el hozzám. Szóval nálunk fontos, hogy a sofőr kipihenten induljon reggel, és ezért "mindent" meg is tesznek.
Az igazsághoz tartozik, hogy mondta a főnök, hogy vegyek egyet, vigyem a számlát és már fizeti is a kasszából. De én nem éreztem magamat alkalmasnak az anyagbeszerzői beosztás betöltésére, továbbá az itthon töltött pár napban nem ezzel kellene a sofőrnek foglalkoznia. Arról nem beszélve, hogy a cuccal telepakolt személyautóba egy matrac nem igazán fért volna már be.Akkor a tapasztalatok:
A Mancival már az első éjszakán kipipálhattam az egyik problémámat, mégpedig azt, hogy lehet és merek fűteni, nem fázok éjszaka. Sőt, az első éjjel arra ébredtem, hogy melegem van, pedig csak 20 fokra volt állítva a fűtés. Reggelre több mint 24 volt maradt az akksiban, nyugodtan nyúltam a gyújtáskulcshoz, mikor indítottam az autót. Azóta minden este meleg fülkében alszok, és ez nekem még most is hihetetlen.Az ágy nekem egy kicsit kemény. Előbb arra gondoltam, hogy a vékony matrac miatt. Mindössze kb 6 cm, de szerintem itt a wabis beszerzés nem kért bele vastagabbat. Aztán pár nappal később rájöttem, hogy a felső matrac kivehető, nem úgy mint a Volvo-ban. Miután a felső betét is alám került, rá kellett jönnöm, hogy így is kényelmetlen egy kicsit. Semmit nem változott a helyzet. Viszont 2 dologban előrelépés volt. Az egyik, hogy így már fel tudtam csukni a cuccaimmal a felső ágyat, ami sajnos csak a felső ponton rögzíthető. A másik pedig, hogy így, hogy 12 centis lett a szivacs, már nem nyomja a combomat az ágy pereme. Az nagyon nem szerettem.
Amit szintén nem szeretek, az a tánctérbe benyúló hűtő és a rengeteg helyet foglaló váltókulissza. Ebben a típusban még jobban benyúlik a hűtő, mint a többi TGX-ben. A neten néztem a képeket. Ezen a képen látható, hogy kb 8 centivel kijjebb van, mint a többiben. Beljebb nem lehet tolni. Gondolom én, hogy ebbe nagyobb hűtőt tettek. A hűtő további hátránya, hogy nem tud fagyasztani. Igazából annyira nem fontos, mert a lefagyasztott főtételt, amit hozok magammal, mindig megeszem az első napokban, most sem romlott el. Előnye viszont a hűtőnek, hogy nem kell kihúzni ahhoz, hogy belenyúljak valamiért.
De ez a bazinagy váltókulissza számomra érthetetlen. Így mindig beleakad a lábam, vagy ebbe, vagy a hűtőbe. A négykezes járatokban komoly szervezést jelenthet ebben a fülkében az élet. Ezen túl, aki meg tudja mondani nekem, hogy mi célt szolgál a piros nyíllal megjelölt fém sín, vagy mifene a váltó mindkettő oldalán, az kap tőlem egy virtuális sört! Erről a valamiről a gépkönyv sem nyilatkozik.Továbbá csalódást okozott még az audio rendszer, amit inkább csak rádiónak lehet nevezni. Az egy dolog, hogy a wabi ezen is spórolt, mert nem vett bele aux-ot, usb-t, cd lejátszót, és bluetooth-t is csak a nyomógombok erejéig tartalmazza. Egyedül az előlapon lévő sd foglalat etetésével tudnám a saját zenéimet hallgatni. (na meg ugye transmitterrel) Sajnos valamiért az sd adapterembe rakott micro sd nem megy vele. Mindegy, hogy mibe formáztam a kártyát, azt írja, hogy nem használható. Nem is baj, mert amúgy sem sok köszönet lenne a zenében. A rádió csak egy kicsit szól jobban mint egy Sokol. Hiába van benne 3 sávos hangszínszabályzó és 10 sávos equalizer, ezen az sem segít. Jobb a mélyet nem erőltetni, mert akkor csak hüppög meg hápog és rezonál. Valószínűleg valami minimál 20 forintos hangszóró van benne, abból is csak 4 db. Úgyhogy jön a B verzió! Ha legközelebb otthon leszek, hozom magammal vissza az 5.1-es hangtechnikámat, amit a Volvo-ba már egyszer "beépítettem", de ott meg nem is kellett használni, mert bizonyos szempontból a gyári audio jobb volt nála. Itt viszont maga a csoda lesz ezután a rettenet után.
Ezzel nagyjából ki is merültek a problémás részek. Annyi még, hogy ahogy a kolléga is írta, nagyon észrevehető (szerencsére nem mindig) a rángatás bakkecske módjára. Főleg nagy súllyal jelentkezik. Megállásnál is van, hogy szinte már áll az autó, de az eleje még bólogat egy kicsit. Az ülés meg még rátesz egy lapáttal, mert még hintáztat egyet-kettőt. Ilyenkor mindig jót mosolygok, hogy mi van? Ez valami feature lehet ingyé beépítve. (Bár lehet a megállásnál a rángatás inkább az acélrugó számlájára írható. Ha jól tévedek az van benne.)
Maga az autó egy picit zajosabb minta Volvo, de nem veszélyes. És még az első este észrevettem, hogy a zajszigetelés sem az igazi. Az M1 mellet 20-30 méterrel éjszakáztam, és folyamatosan az volt az érzésem, hogy az ablak le van húzva. Valószínűleg az ajtó feletti dupla plexis ablakokon jöhet be egy kicsit több zaj. Nem zavaró, ha az ember egy csendes parkolóban éjszakázik. Viszont így meggondolom az olasz pályán a sos parkolóban eltöltött 9 órás pihenőt.Vannak apró megszokást igénylő dolgok, mint pl, hogy a távirányító megnyomása után nem célszerű egyből megnyitni az ajtót, mert nem fog nyílni, és már a zár sem reteszelődik ki. Kell várni 2 mp-et, míg old a retesz. Kicsi kényelmetlenség, hogy az üléstámlákat csak az ajtó felőli oldalon lent lévő karral lehet csak lehajtani. Esténként rá szoktam hajtani a kormányra, és jó volt, hogy a Volvo-nak van egy kis kar az üléstámláján a belső oldalon. Most le kell nyúlnom, kitapiznom a kart. De ezen most senki se idegeskedjen, már szokom a mozdulatot!
Persze sok mindenben jobb mint a Volvo. Kényelmesebbek a plüssülések és jó hogy van karfa is. (A 2 hónapos Volvo-ban is volt karfa, de aztán a többiben nem találtam.) A kormányon lévő gombokkal jobb az adaptív tempomatot kezelni. Jobb a retarder kezelhetése is (Somatom ), és jóval erősebb mint ami a svéd autóban van. Ma kipróbáltam az állóklímát is. Ebben nem gyárilag beépített van, hanem utólag a tetőbe berakott. Nem tudom, hogy így olcsóbb-e, de lehet, hogy hatékonyabb ez a megoldás. A lényeg, hogy nagyon takarékosan dolgozik. Járattam egy kicsit, és szinte alig van áramfelvétele, sokkal kevesebb mint az állófűtésnek, úgyhogy simán mehet majd nyáron egész éjszaka. Felhajtott felső ággyal hatalmasnak tűnik a belső tér. Nagyon sok mindent el lehet pakolni a szélvédő feletti polcokon és ajtós rekeszekben. Praktikus az a kis szemetes, amit a hűtő mellé raktak. És még az ágy alá is sok minden pakolható. Bár nekem jobban tetszik, ami a Volvo-ban és a Merciben van, hogy a hűtő mellett van még egy kihúzható doboz. Én eddig oda pakoltam a hűtést nem igénylő kajákat. És nem mindent spóroltak ki belőle, ugyanis a napellenző motoros működtetésű. A gépkönyvből tudom, hogy van kézihajtányos változata is. Bár lehet ezt meg a kézi váltós verziókba rakják. Ma láttam egy bemutató videót, amiben kézi váltó és kézi függöny volt.
Szóval az autó fajin, szerintem rajta maradok, ameddig a cégnél maradok. Bár nagy a kísértés, lehet ha lesz rá lehetőségem beköltözök egy nagyfülkés DAF-ba egy próba erejéig!
-
eshe
tag
Szia!
A rádioban az sd kártya helye a térképprogramé arról nem játszik le semmit.Nézd meg a setup menűben hogy van-e benne bluetooth ,ha van akkor ott lehet párositani telefonnal a kihangositót és azon keresztül lehet zenét is hallgatni.Vannak olyan verziók amelyikben nincs se mélynyomó a jobboldali ládában se egyéb csalakozó,a pendrájv és jack helye középen a lapos tálca jobb oldalán a pohártartó mögött van alapból észre se veszed.
A magas fülkének meg az óriás szélvédőnek majd nyáron nem fogsz örülni nem véletlenül motoros a napellenző mert itt el sem érnéd kézzel. -
dlaj
őstag
Köszönöm. Az a baj, hogy szeretem ha jár le fel az ülés. Ameddig nem lesz idegesítő ez az extra funkció, addig nem veszem keményebbre.
eshe, köszönöm az infókat! Erre nem is gondoltam, hogy az sd-be a térkép mehet. Akkor az userdriver-nek csak a transmitteres megoldás marad. A "beállítások"-ban csak SD van, semmi más nincs. Ha a "telefon" gombra nyomok a kormányon, vagy a rádión, valamit ír németül, vagy angolul. Nem azt, hogy nincs eszköz párosítva, hanem gondolom azt, hogy "ezért nem fizetett a góré, a telefonoddal telefonáljál!"
Az usb és a jack valóban kicsit rejtve lenne, ha lenne. A gépkönyvből tudtam meg, hogy hol is a helye. Nekem úgy írja: "a pohár tartó mögött található, ami már nem tartozék, mert ellopták a kollégáid."
Azt már más is mondta, hogy mekkora "áldás" ez a nagy szélvédő. És akkor jól sejtettem én, hogy nem véletlenül motoros a napellenző. Persze ennél a típusnál is megvan az, hogy ott az 6-7 centis rés a napellenző és az A oszlop között. És persze szombaton reggel pont olyan irányban mentem, hogy egy órán keresztül sütőt ott be a nap. A nyári időszakra ki kell találni, hogy mit fogok oda ragasztani! -
#27070592
törölt tag
Akkor nem csak én vagyok kukacoskodó, megnyugodtam..
Nekem konkrétan az volt az első gondolatom amikor beültem egy tgx-be, hogy a kézifékkart és a váltó mosógépkapcsolóját simán felrakhatták volna a műszerfalra, eltűnt volna onnan az a funkció nélküli műanyag doboz. Így lehetett volna egy laposabb szélesebb hűtőt tervezni, ami csukva eltűnt volna az ágy alatt, sokkal több "lakóteret" hagyva a sofőrnek.
De az az érzésem ezt a fülkét a fritzek belföldes használatra tervezték maguknak.Ilyen nagy fülkéhez nem volt szerencsém, de ezt a nagy szélvédőt sem értem, a magasított üveg helyett mehetett volna bele egy plusz szekrénysor.
Mindegy, kis kompromisszumokkal együtt lehet élni szinte bármelyik fülkével. Viszont négykezes melóra tökéletesen alkalmatlan az összes. Legalábbis szerintem. Én saját magamat sem tudom elviselni, nem még egy másik embert.
-
dlaj
őstag
válasz #27070592 #5663 üzenetére
Én is egyedül szeretek lenni. Nem azért mert nem szeretem a társaságot, csak sajnos sokszor nem férnek el saját magamtól. Mindig pakolok valamit. Innen oda, onnan ide.
És igen, a DAF-ban van a legjobb helyen a kézifék kar, és a mosógép kapcsoló. Szerintem egyes gyártók már csak az egyediség vagy a tartás miatt ragaszkodnak az ő saját megoldásukhoz, holott nyilvánvaló, hogy amit csinál, az nem sofőrbarát. Szerintem a Volvo is csak dacból ragaszkodik a hülye rugós matracához! ☺️
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
A Volvo matrac a legolcsóbb verzióban ilyen szörnyű, ha jobb felszereltséggel kérik, normális van benne.
A hűtő engem nem zavar, még jobb is így, az elejébe befér három üveg ásványvíz, és ki tudom venni menet közben is gond nélkül.
Az enyémben nincs navi, így sd kártyát sem fogad, az usb jobbszélen van, arról megy a zene.
Most voltam szervízben, sikeresen elfrissítették a váltót, kétszer is lefulladtam, pedig még sosem sikerült automata váltóval ilyesmi. Szóval ha mész szervizbe, és frissítést, meg szelephézagot akar állítani, rögtön verd agyon a szerelőt.
Billegést nem tapasztaltam eddig, bár nálam az ülés sem ugrál,lehet hogy azért.
Most az egyik akksim szórakozik, valószínűleg meghalt pár cella. Leállítás után rögtön 23v a feszültség, reggel 22.2, de simán indul. Hétvégén otthon leszek, a szerelő meg megoldja.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dlaj
őstag
Oké, szerelőt csak pórázon engedek a közelébe! ☺️
Egyébként navi ebben sincs még véletlenül sem, csak a kártyának a helye. Bár kicsit furcsának találom, hogy a beállításokban pedig megjelenik az SD kártya, és nem jön róla a zene.
Most meg is néztem újra a könyvében. Azt írja, hogy az SD-kártya lehet hanghordozó. Tehát valószínűleg az én adapteres megoldásomat nem szereti. -
dlaj
őstag
Na, ez érdekes! Tettem még egy próbát az SD kártyával, és most meg működik, szépen lejátsza a zenéket. Most az androidos telefonból vettem ki, amin aztán van minden. Ameddig csak pár MP3 file volt rajta, addig nem vette be. Lehet nem talált mappát, az nem tetszett neki.
Így végre mostmár hallgathatok saját muzsikát! Már csak a hangminőségen kellene reszelni. -
Somatom
veterán
A hűtő nekem is szimpi a kinyithatós flakontartóval. A zenét egyértelműen a Wabi spórolta ki. Nálunk az összes újabb Manciban király a zene (USB port, subwoofer). Sztem az ágy is olyan, amilyet rendelnek. Nálunk az újakban "hordágy" van felül. Becsukható keretre kifeszített vászon. Az alsó ágynak meg le kell szerelni a lecsukható, biztonsági minekét. Akkor nem vágja az ember lábát, ha az ágyon ül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #5669 üzenetére
A kereten van háló, mint a fix ágyon? Minden vackot oda dobálok fel, életet ment hogy nem esik a nyakamba.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
Nincs háló. A normál ágyat egyben tudod felcsukni. Ennek a hosszanti tartókarjai két darabból vannak, középen csuklóval. Ha vízszintesre nyitod, akkor megfeszül a vászon. De, van egy félállása is. Olyankor a vászon behasasodik, és úgy már lehet rá pakolni. Majd lefényképezem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lorcsi
veterán
volt már?
megtekert kamion-wabererseseladó: vadi új soundcore motion+
-
HoTaZo
addikt
Bocsánatért nem kell esengened ifjú padawan. Más szellők csiklandozzák a te hallójárataidat.
Frappáns lenne erre a "Ça boxe ailleurs." kifejezésük, amit legjobban a "Más súlycsoport."- tal tudnék behelyettesíteni, mivel a kifejezéseket általában értelmetlen szóhűen forditani.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Más.
Ma utánam jöttek a cseh útdíj fizetősök. Kiderült, hogy már januárban, amikor keresztül utaztam az országon, lefogyott a kredit. Én meg tegnap vígan léptem át a határt, fel sem tételezve, hogy az októberi csekkoláskor mutatkozó 2700ČK elfogyhatott.
Végeredmény: 200€-ról indulva, kaptam 1500ČK buntit, ami kicsit vastagabban számolva a januári s a tegnap+megállításomig megtett túra be nem fizetett útdíja.
Főnök még alszik párat a döntés előtt.
Amúgy, nagyon korrektek, rendesek voltak.Kérdés: ezek után, szerintetek várható még a cégnek küldendő bünti?
Névre szólóan állították ki a büntetést, a cég neve csak a mutatott fényképeken, az autón szerepel. De megvannak a rendszámok, tehát percek alatt tudják az üzemben tartót.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
titán
https://www.facebook.com/groups/393250634106013/permalink/1535482826549449/
Nem normális aki elvállalta, hogy húzza ezt a roncsot.
-
HoTaZo
addikt
válasz Freiherr #5681 üzenetére
Hát, nem vagyok százas állapotban és nem jutott eszembe Kutynál, hogy csekkoljam.
De, akkor megnyugtatom a fonökömet. Köszi!dlaj:
Somatom: Memória hiba... de elmagyarázták, hogy mi merre.
Viszont van kapu, ahol pittyen van ahol nem. Akkor, ahol nem pittyen, ott menjek ki a következő kútnál, tudva hogy 6000ČK-t töltöttem fel és két kapuval előtte pittyent?
Nem értem ezt.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
dlaj
őstag
válasz Freiherr #5686 üzenetére
Én néha le szoktam tekerni a hangerőt, és fülelek. De az a minimum, hogy mikor átlépem a határt, az első néhány csipogásra hegyezem a fülem.
Ha csak egy pillanatra nyomod meg, nem állít el semmit. Meg különben is akkor mutatja a tengelyszámot. Ha elállítanád, rögtön mást is mutatna.
-
HoTaZo
addikt
Néha, én is...
De, most Rejtőt hallgatok újra és újra.
Most már én is figyelni fogom. Meg írom a km-t. Azt mondta a fickó, hogy 3000ČK úgy kb. 500km-re elegendő. Inkább hozzá kalkulálom a bundást is, akkor még mindig lesz tartalékom.
Meg nekem a navi is pittyeg. A cseh kütyü eddig 3 féle pittyenő hangot adott ki.
Azt nem értem, hogy miért nem lehet egy olyan kütyüt csinálni, ami zöld ledet villant kapunál, ha ok, sárgát, ha egy adott összeg alá ér a kredit és piros, ha lefogyott?Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
dlaj
őstag
Szerintem azért nem jelző fénnyel csinálják meg az értesítést, mert ha a kütyü a fahrer látómezején kívül esik, akkor mit sem ér.
Azért csipog, mert azt mindnen nem METAL-t hallgató sofőr észreveszi!
Akkor még egyszer!
Egy csipogás: minden ok.
Kettő csipogás: fogy az egyenleg, nem árt ellenőrizni egy kúton.
Négy csipogás: menekülés az üldöző hatóság elől! -
Zolás
addikt
válasz Somatom #5694 üzenetére
Rönó prérinyúlban láttam hasonlót, csak ott annyira közel van egymáshoz a kettő, ha az alsó oldalra fordul hozzáér a felsőhöz. Plusz négykézbe kellett volna menni, instant kihagytam
Viszont a magnumba pont ilyen volt a felső ágy, abban aludtam is, ott nem volt ilyen probléma.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #5696 üzenetére
Nálunk sincs, sőt mivel bérautó csak a legolcsóbb felszereltséggel kapunk meg minden autót, de ilyen ágy még egyikben sem volt.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
Sztem nem gyári. Eberspracher. Az előző Manciban ugyanilyen volt, de a felső ágy fölött, a hátfalon. Ebből gondolom, hogy nem gyári. Ezt még nem volt módom kipróbálni, de meglepne, ha két óránál többet bírna. Az árnyékban elhelyezett tábori ágy sztem sokkal hatékonyabb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #5696 üzenetére
A szalon fülkéssel ilyenre gondolsz?
A TGA-ban a posztó alatt fel volt hajtva a felső ágy, sose volt használva, még, amikor ketten laktunk benne, akkor se.
Magnumba volt szokás, az ilyen hordágy, de én azt is megúsztam szerencsére!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest