- OLED TV topic
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #10334 üzenetére
ahogy xcbiker is mondta, józan paraszti ész:
1. a kipufogóban nyomás van, a kondenzvíznek nyincs nyomása. bejuttatni a kipufogóba igen nehézkes
2. így is elég nagy probléma a kipufogóban összegyűlő kondenzvíz (szerintem ezt keverte össze az illető a klíma kondenzvizével, mert ugyanaz a nevük), nem hiányzik oda még több
3. különösebb problémát nem okoz az a pár csepp, ha egyáltalán van, mert a menetszél fel tudja szárítani. de most már kíváncsi vagyok, megnézem hol van annak valami kivezetéseha menet közben is csöpög valami, akkor lehet szar a hűtőrendszer és víz kerül az égéstérbe. de induláskor szerintem ilyen időben is csapódik ki némi víz
A vér nem válik VAZZE!™
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #10334 üzenetére
Vízpára. Részben a levegő páratartalma alakul gőzzé, részben a benzin egyik égésterméke is a víz, ha jól rémlik kémiából. Főleg indítás után kb 5-6 perccel jelentkezik, nálunk legalábbis. Ha mögötte áll valaki, pl bepakolásnál, simán bokáig eláztatja. Nedves időben szintén sokkal intenzívebb, tehát mostanában különösen lehet ilyen. Amit hűvös de párás időben gőz formájában látsz kijönni, amire azt mondjuk füstöl a kipufogó, az a mai normális motoroknál csak vízgőz. Ez csapódik le a hűvösebb kipufogórendszerben, és gyorsításnál meg kicsurog hátrafelé.
A klíma kondenzvíz kivezetőcsöve általában a hőcserélő alatt, tehát valahol a motortér és az utastér határának vonalában középtájt szokott lenni.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen