- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- 3D nyomtatás
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Gaming notebook topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #60115 üzenetére
A tolótetővel milyen problémák szoktak lenni a 10gennél?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #60118 üzenetére
Nagyszerű, köszönöm szépen. És még akkor nem egy 10 éves autóról beszélünk.
-
BigBlackDog
veterán
Lehet, hogy le leszek ugatva, de ennek a hátulja nem kapott már pofont? Ezen a képen és ezen is látszik, hogy a csomagtérajtó két oldalán a rés nem egyforma, illetve a pótkeréküregben is furcsa számomra a piros festékköd. Illetve a kerékív belső felén lévő fekete ?alvázvédőt? is kicsit furcsállom, továbbá mintha itt is lett volna utólagos festegetés. Persze lehetséges, hogy csak én izgulom túl a dolgot.
Egyébként szerintem is drága kicsit ilyen évjárat/állapot/felszereltség kombóban.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #60225 üzenetére
Akkor a CR-V árakat ne is tekintsd meg (bár most leellenőrizve az is "csak" 3-4M Huf között mozog)! Akárhogy is nézzük, azért a 2010-2012 évjáratok is már lassan tíz évesek lesznek. Nem mernék ilyen áron bevállalni egyet. Egyre több helyről (pl. fórum, klímaszerelő) hallom már, hogy azért van-egy két cserés dolog ilyen idősen egy Hondában is. A klímakompresszorok pl. ezekben is szeretnék elhullani már, de mintha hallottam volna panaszt kormányműre is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz uriember #60237 üzenetére
Szeritnem automatán arra törekszik, hogy a beállított hőmérsékletet tartsa (legalábbis máshol így szokott működni). Ennek érdekében szabályozza a befújt levegő hőmérsékletét (kompresszort on-off elven működtetve), a ventillátor sebességét és jó eséllyel még a befújás helyét is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
10gen Type R Civic motorjáról mit lehet tudni? Tegnap pont láttam (a) helyi Type R-t, ami HaHun is már fent van. Egy éves kora és ~10e kilométeres futásteljesítménye ellenére olyan szép kékes füstpamacsot engedett ki a kipuffján, mikor egyesben megindult (pedig szerintem 2500-3000 körül el is váltott), hogy szörnyű volt nézni. Nem tudom, hogy ez mennyire természetes, vagy mit csinálhattak vele, de a hátsó szélvédő tövében szépen mutatott a Nürburgringes matrica.
-
BigBlackDog
veterán
válasz zolynet #60497 üzenetére
A mosó kialakítása, a lándzsák formája és a programok alapján is kb. ugyanolyannak tűnik számomra, mint ami a budaörsi Auchannál van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Szada85 #60834 üzenetére
Az I-Shift tudomásom nem CVT, hanem -szerintem- annál rosszabb, robotizált, "bólogatós" váltó. Viszont a FL után már hagyományos, öt sebességes automatát kapott, ha jól tudom.
Mindenképpen UFOt néztek? Ha nagyrészt városban és országúton lesz csak használva, akkor én elgondoloznék egy Jazzen is. Emlékeim szerint nem kisebb (talán a csomagtérben érezhető minimálisan a méretkülönbség), viszont magasabb építés miatt nekem szellősebb, kellemesebb érzetet keltett. És megkockáztatom, hogy kevesebb a nyűg vele, mint az UFOval (mondjuk nem mintha azzal nagyon sok lenne).
-
BigBlackDog
veterán
válasz dugynok #60900 üzenetére
Azért a 7gen szerintem még más tészta. Nekem 8gen volt 1.8-as motorral, ami nehezebb is emlékeim szerint és szvsz a motor is jobban fojtva van. De ezzel a motorral azért normálisan használható volt pályán is. Az 1.4 is elmegy, de úgy gondolom, hogy annál már azért "türelmesebbnek" kell lenni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Blood Mage #60980 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen NAVos renszerben nézted, de JSZP-n lekérdezve nem látok semmi furcsát.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #61506 üzenetére
Opcionális napfényroló beakasztójára tippelek. Bár, mintha ez az ülések felől lenne.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz sugarforce #62912 üzenetére
Nálam kb. pont akkor volt autóváltás, mint az E5 > E10 átállás, így nem nagyon tudok pontosat nyilatkozni, de nagy változást nem érzékeltem. Kicsit ugyan soknak érzem az 6.22 liter / 100 kilométeres fogyasztását a Polónak, de sok volt az autópálya (DSG-vel 2900-3000 körül forog 130-140 körül) és gondolom a részecskeszűrő is segít felfelé nyomni az értéket.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Avicularia #63038 üzenetére
Márkaszerviz miért nem játszik?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #63872 üzenetére
"...egyben hasznos..."
Lehet, hogy én vagyok tájékozatlan, de miért hasznos ez a redőzés? Láttam én is már több típusnál.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Szada85 #64123 üzenetére
Nyikorgással még küzdöttem én is, de inkább csak átmeneti megoldás volt. Talán most még megpróbálnám teflonos WD40-el, azzal még nem kísérleteztem. De eléggé eldugott helyen van a pedál rugója, annyi maradt meg, hogy fejjel előre befeküdve a lábtérbe, nagyjából elérhető volt.
Hűtővíz szintje elég nehezen látható, én nem nagyon emlékszem, hogy sikerült volna nappal leolvasnom. Talán sötétben, erős zseblámpával megvilágítva próbálkoznék.
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz MPowerPH #64627 üzenetére
Akkor azért foglalkoztak vele a leírásod alapján, nem tűnik rossznak.
Gumi téren az eco-üzemanyagtakarékos nem az ellentettje a csendesnek? Néhány eco gumival volt rövidebb-hosszabb tapasztalatom, de egyik sem volt túl csendes. Gondolnám, hogy keményebb keverékből vannak a kopásállóság miatt és ez nem tesz túl jót a zajkomfortnak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs