- Videós, mozgóképes topik
- Raspberry Pi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
A Zafirában (ami G Astrára épül) érezhetően rosszabb minőségű hangot produkál a gyári CD-s rendszer, mint az UFOban. G Astra/A Zafira gyári rendszeréhez képest persze lehetséges, hogy nem rossz a Roidmi.
Antenna a hátsó szélvédőre van ragasztva, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #45693 üzenetére
+1, azért nem rossz kocsi ez az UFO (jut eszembe, valakinek nem kell egy ilyen? )! Igazából erősebb pályázásnál azért tényleg nem a legkellemesebb -értelemszerűen ez csak afféle picsás hiszti, mivel mégiscsak egy modern autóról beszélünk, nem egy 20-30 éves konstrukcióról-, viszont 110-115 km/h sebesség körül teljesen rendben van. Főleg, ha a nyomorult légbefúvó venti nem maxon megy (nemrég rájöttem, hogy a reggeli bejövetelnél a pályán jóval csendesebb, ha megnyomom az OFF gombot a hőmérséklet/ventiláció szabályzó panelen ). 120 km/h sebességnél kezd a motor rázendíteni. Ezt a múlt heti élmény is megerősítette; egy lehajtóval tovább mentem pályán -kocsikázni akartam picit- és mikor bejött egy adag kamion elém, kénytelen voltam visszavenni 125 km/h-ról 90-100 km/h környékére a sebességet (hosszú volt a kamionsor és kielőzni meg nem akartam őket a lehajtó előtt). Igazából eléggé kuss lett így a beltérben, még a venti sem ment, mivel már felfűtötte az utasteret. Továbbá sikerült rájönnöm, hogy miért is mondják az M1-re, hogy eléggé szar állapotú.
Nálam 7.8-8 l/100 km között eszik, városba ingázás mellett, dinamikusabb vezetési stílussal. Pálya kb. 10-12 km, 4-5 km város (Egér út) és még 5-6 km országút. Mindezt naponta kétszer. Igaz én reggel fél hét előtt bent vagyok, este pedig csak 18 óra után megyek, szóval dugót már nem is tudom mióta csak az ablakból láttam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #45709 üzenetére
Mondjuk én megnézném egy nyomatékgörbén, hogy mit tud az az 1.2 turbó. Ugyan lehetséges, hogy teljesítményben, nyomatékban nincs a Civic 1.8-asa felett, de esetlegesen alacsonyabb fordulaton leadott nyomaték és hosszabb váltó miatt élhetőbb lesz városban és pályán is.
-
BigBlackDog
veterán
6gen, illetve 7gen Accordban lévő automata váltókról mit lehet tudni? Mennyire tartósak, mekkora összeg egy fejújítás?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Rolvik #45990 üzenetére
Bosokora mondták többen is, hogy nem jó a Civichez, a Bosch már jobb. Tudomásom szerint a gyári (elvileg Mitsuba a gyártó) a legjobb. Ha jelenleg is gyárid van, akkor van lehetőség külön gumiélek cseréjére is, ami lényegesen olcsóbb. Ha gyorsan kell, akkor itthon márkaszerviz, vagy csepeli bontó, ha nem annyira sürgős, akkor az összefoglalóban található helyről rendelnék.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz demars #46001 üzenetére
Ha viszont túl nagy, akkor összeakadhat (persze, ha kipróbált méret és rendben van, akkor nem szóltam). Asszem egyébként rájöttem, hogy miért rövidebb a vezetőoldali lapátom, mint elvileg kéne lennie. Ha jól látom, két féle méretben volt hozzá, van az esőszenzoros, 675 mm-es és van egy másik, ami csak 600 mm-es. Ha jól rémlik, az enyém pont 600 mm-es. Viszont ez is pont még törli a szenzor előtt i üvegfelületet, de 1 cm-el kisebb méret esetén már valószínűleg nem érne el odáig. Viszont esélyes, hogy tavasszal/nyáron teljes lapát csere lesz, mert az alsó végén már csíkoz. Megnéztem reggel, az él rendben van, viszont a lapát szélénél nem fekszik fel az üvegre már rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jaffa75 #46019 üzenetére
Nálam gyárit kapott (gondolkoztam EBC-n, de a szerelő megoldotta a problémát egy huszárvágással, megrendelte már, ahogy látta a kopás mértékét), ami elől Ferodo (nem a Premier, legalábbis cikkszám alapján úgy sejtem) van, hátul meg Textar. Nyikorogni nem nyikorog, fékerő elégséges számomra átlagos használatnál, de azért 90-100 km/h felett lehetne nagyobb fékhatás is. Porolásról nem tudok nyilatkozni, mióta bekerült, acélfelnim van fent.
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #46137 üzenetére
Paszsmeg. Azért Ti is jól nyomjátok! Nem szoktátok reggelente összecserélni?
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #46178 üzenetére
Az durva. Valami nyúli műhelyről beszéltek nemrég.
Akkor lassan foglalok egy időpontot, hátha egy év múlva épp pl. Daciát akarok venni. Újabban kezdek csapongani én is, eléggé fertőz a topik(ból egy-két ember).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #46180 üzenetére
Ha jól megcsinálják, akkor pár évig úgysem kell visszamenni. Ne sajnáld az időt rászánni!
Egyébként, ha 2 Huffal olcsóbb a benzin a szomszéd megyében, több 10 kilométerre, Te nem szoktál inkább átmenni oda tankolni?
Nem akarok károgó varjú lenni, de a hirtelen jött népszerűség sokszor rossz eredményre vezet a saját tapasztalatom szerint. Vagy bővítik a kapacitást (és általában ilyenkor a minőség is leromlik), vagy rájönnek, hogy áremelés esetén is még marad bőven ügyfelük.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Milyen a lánccsörgés? Eddig csak szíjas autókkal volt tapasztalat, a Civicben meg gondolom még nem csörög (hallani max. valami kelepelést hallok).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #46256 üzenetére
A szolgáltatás díjában nem volt benne a fényképes dokumentáció? Ha nem tudják igazolni, hogy készült ilyen, illetve, hogy rendelkezésedre bocsájtották, akkor szerintem elég egyértelműen az ő saruk.
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #46259 üzenetére
Jó, akkor így nem szóltam. Azt hittem, hogy valami "csomagban" vetted igénybe a dolgot, aminek az egyik része volt a fényképes dokumentáció. Nem kekeckedni akarok értelemszerűen, csak én is allergiás vagyok eléggé az ilyen "mondtam valamit, azt bocs, mégsem jött össze" dolgokra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #46261 üzenetére
Van vetítőlencse? Ha nincs, akkor szerintem "normál" halogén izzós, parabolatükrös/foncsoros. Legalábbis ennél pontosabban nem tudom leírni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #46264 üzenetére
Igen, arra gondoltam. Ezek szerinte akkor vetítőlencsés.
-
BigBlackDog
veterán
UFO Civichez eredeti ablaktörlő lapátot honnan érdemes rendelni? Néztem az összefoglalóban lévő Cox Motor Parts angol shopot; alaphangon 6e Huf körül lenne az egy pár, de szállítással, áfával együtt már több, mint 15e Hufra jön ki. Csepeli bontóban 12e Huf a pár, ha jól rémlik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz runner 125 #46446 üzenetére
A beszerzésre nincs különösebb ötletem (a bontón kívül), de esetleg kontaktspray-vel megpróbálhatod megfújkálni (én WD40-el kezeltem már többször is mikrókapcsolókat sikerrel). Ne fürdesd meg benne, csak egy csöpp kell, hogy beszivárogjon, aztán meg szoktam járatni végállástól végállásig.
-
BigBlackDog
veterán
CR-Z-vel (pl.) kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire sportos/komfortos jószág?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz makaveli666 #46478 üzenetére
Kiegészítő infóként; ha jól látom, a telefonszám ehhez a céghez tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz makaveli666 #46485 üzenetére
Én a másodikkal kezdenék (mi a fenének van a Civic felirat a kesztyűtartó felett? ), majd a harmadik és végül az első. Bár, ha a narancs csodát nem tiporták meg, akkor azért nem annyira néz ki rosszul szvsz ebben a színben.
Egyébkén meg inkább most legyen 2-3 álmatlan heted, mint később 2-3 kellemetlen éved. Ha 1.6 kell, akkor én várnék és vadásznék (feltéve, ha nem határidős a vétel). Szerintem mindenki szpik ezzel bizonyos szinten.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Ma láttam egy szép Integra Type R-t a XI. kerületben. Hófehér, a motorháztető fehér karbonmintás fóliával lefedve, hófehér alufelnikkel, piros belsővel. Patika volt kívül/belül, pedig a G-s rendszám alapján nem egy mai csirke. Öröm volt látni.
Nem vagyok benne biztos, de asszem ez volt az. Ha esetleg valaki ismerné a tulajt, elismerésem küldöm számára, tényleg nagyon szép állapotban volt a jószág!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #46623 üzenetére
Az, sajnos már utaztam is ilyen buszokon.
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #46703 üzenetére
Type S létére nem kéne egy Type S plecsninek is lennie az orrán?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Videós, mozgóképes topik
- Raspberry Pi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Spórolós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen