Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Asztrofotózás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Szinte csont nélkül veszi az akadályokat TSMC gyárépítése az USA-ban
- Gaming notebook topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
válasz tboldi #59302 üzenetére
Nálam első dolog az inkognitós keret senkit nem reklámozok és nem is kell tudni merre lakom.Mifelénk a műszakiztatás abból ált,hogy beálltam és a kötelező vizsgálatok a fotó kedvéért,a világítást sem kapcsolták fel és már fizettem is,igaz 2006-óta ide hordom a járgányokat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboldi #59386 üzenetére
Kauffertől szoktam, mert több alkatrész is kellett. Ott most sajna 16-17 ezerért volt, előbb látnom kell a motor állapotát
Ha az X-Clean jó lesz utána keresek 0W-30-aast. Majd kiderül.
De végignéztem a viszkozitasi táblázatokat is
Ha a Motul bevált akkor ne valts olajat, mert lehet belőle gubanc.
[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
-
zolynet
addikt
válasz tboldi #59432 üzenetére
Nyiván vannak olyan tárcsák amik eseleg nem úgy jöttek ki a gyárból és silány minőségűek és ha egy olyat fogsz ki akkor azért nem kezded el hájponi a brand-et. Hallottam pár olalaról hogy már silányabb minőségűt gyárt az ebc-t, ugyanakkor azt is hogy továbbra sincs vele semmi baj. Na most akkor döntsd el hogy kinek van igaza. Tesztelni kell, ha beválik, mint nekem akkor beválik, ha nem akkor keresni kell más alternatívát.
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #59451 üzenetére
Ha már bejárattad/bekopott, nyomsz majd egy közepeset, kicsit meglangyosodik, aztán felgyorsitasz, nyomsz egy satut, és azon fogsz izgulni, hogy ki ne rántsa a kocsi alól a futóművet.
Amúgy eleinte fogsz vele sokat játszani, majd utána hozzaszokik a lábad, kb 1 év és úgy érzed gyengül. Pedig frászt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
wierra
senior tag
-
zolynet
addikt
-
Shade45
senior tag
válasz tboldi #59664 üzenetére
Érdekes amikről ír...
A sajátomnál - elvileg - az előző tulaj mindig 5W-40-et rakatott bele, hozzám került 0W-20-at raktam bele, azóta mentem vele ~4.000 km-ert, és látszólag a nívó pálca szerint semmit nem fogyott (össz 144.000km).
8. Gen Civic 1.8
Ehhez képest ajánl a szerző 5W-30-at, egy nagyon hasonló konstrukcióba. (Tudom, kopásbéli különbségek, használat módja, stb, mind-mind befolyásolják, hogy kinek mi válik be.)
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #59669 üzenetére
Utóbbi az pipa nem? A kis koreai elég a nulláson való emberkedéshez, pályán meg már elfogy de erre pont jó.
Azon agyalok csak, hogy van e értelme egy motor cserének egy frissen generálozott(frissen mart szelepfészkek, becsiszolt szelepek elől hátul új vezérlés, friss kuplung új hátsó KYB gátló elől frissen felújított villa) ismerttel a seggem alatt. Ellenben egy teljes mértékben saját négykerekűvel. Főleg mivel az a jó vagy rossz hír az emelt érettségik eredménye után több mint valószínű más nem győrbe szinte tuti rontom majd nektek a levetők SZE-n.
Autóból meg vagy a linkelt Civic széria játszana vagy egy Mk4-es Golf de ott az 1.6-ról még Golfos haverom is lebeszél, nagyon erősen.
De a kérdésben tényleg bárki véleményének örülök mint első autó vehető egy a 2004-es Civic sport, a 900-950-es kerettel vagy felejtős!?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
uriember
aktív tag
-
dj79
senior tag
válasz tboldi #59770 üzenetére
A megane pont négyezret forog 130-nál, tehát ez a legkevésbé sem érdekel. Jó olajjal, üzemmelegen egy benzines autónak bírnia kell ezt szerintem.
Az 1.4 változat a sanszosabb, anyós egy my2005 jazzt kerget itt a városban, viszont ott már van némi felületi oxidációs folyamat.
A motorháztető kitámasztás a legkevésbé sem érdekel, pont az lenne a lényeg, hogy ne kelljen nyitogatni sokat...
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboldi #59770 üzenetére
2011-es Jazz-em volt tavalyig. 50e km volt benne, mikor eladtam. Tudom nem sok, de ez alatt az idő alatt csak egy új akkut vettem bele 6 évesen, mert eléggé sokat állt és a gyári 28Ah-s akku télen igen szenvedős volt 1 hét állás után. Ezen kívül semmi bajom nem volt vele, sőt... komfortosabb volt, mint az őt megelőző 1.4 -es Toyota Corollám, amit szintén újonnan vettem és végig szidtam, amíg megvolt. Sem a motorja, sem a futóműve, sem a zajkomfortja nem volt rosszabb, egyedüliként a kárpitok, műanyagok voltak kissé kopogósabbak, mint a Corollában, de nem úgy, hogy fejfájást okoztak volna. A fogyasztása literekkel volt kevesebb mint a Toyotának, a megbízhatóságról nem beszélve. Még soha nem volt ennyire kevés hibát generáló autóm mint ez a kínai gyártású Jazz, pedig volt vagy húszféle típusú autóm 40 év autóslét alatt. Megjártam vele Chalkidiki-t úgy hogy 1300 km (egyseggel) után nem fájt semmim, még a fejem sem.
"csak a zene van"
-
őstag
válasz tboldi #59770 üzenetére
Ha csak nem 60L-es a szélvédő mosó folyadék tartály, akkor valóban nem kell sűrűn nyitogatni... Ez vicc A 98-as Vectrámban teleszkópos a motorháztető és elárulom, hogy mai napig is a gyári van rajta és hibátlan
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz tboldi #59796 üzenetére
Az jó Egyik alkalommal kiürítettem egy teljes tartályt Budapest - Bukarest útvonalon a sok kamion miatt a kiváló téli latyakos időben Meg is álltam egy pihenőnél és emlegettem azt a kiváló mérnököt aki kitalálta a 2,5L-es tartályt... Hogy tenném a kopaszok közé
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen