Hirdetés
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #48510 üzenetére
A szőnyeg jófélének tűnik, a javítófestékkel szerzett tapasztalatokról meg számolj majd be kérlek! Ugyanilyennel próbálkoztam én is (csak más színbe), de akármit is ír a manyuál, nálam a basecoat + fogpiszkáló kombóval való festegetést hozta a legjobb eredményt a kisebb kavicsfelverődések, illetve a éleken lévő festéssérülések javításánál.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #48677 üzenetére
Nekem meg sürgős lesz a csere már nem csak fékezésre visít bal elöl hanem néha már kanyarodásnál is (lehet összesett a betét?) ilyenkor ha fékezek egy közepeset megint elhallgat.
Hát még húztam volna a dolgot de már nem lehet... ezt a héten meg kell csináltatni.#nincsbennetarcsi
-
sticky35
tag
válasz tboldi #48771 üzenetére
Én kérdeztem, kíváncsian várom az eredményt.
Közben én is beszereztem egy készletet egy közeli márkakereskedésből, gyorsan ki is próbáltam, de nem lett olyan jó mint ahogy szerettem volna. Ha lesz időm nekifekszek komolyabban is, de kíváncsi vagyok neked hogy sikerül.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #48773 üzenetére
Lemaradtam. Ez milyen hibajavító? És mekkora hiba?
Nekem sok apró, 0,5-1 mm-es átmérőjű kráter szokott lenni a kavicsok miatt, főleg a motorháztetőn és annak élén. Ezt onnan látni, hogy a fényezés "aranyszínű", az alapozó meg szürke. Kb. fél méterről már nem is látni egyébként. A gyári hibajavító eleve a fényezés színe. Ahol szürke krátert látok, ott csak bemártom a javító ecsetét, lehúzom, és a hegyét épphogy mikron vékonyságban odaérintem a kráterhez. Ha befedte, akkor hagyom száradni. Jellemző hiba, hogy az odaérintés nem csak a krátert, de a peremét is éri, és így ott körben egy pici kiemelkedés van,(hiszen az ép vastagságra kerül egy plusz réteg) a kráterbe meg a száradásnál mindig besüllyed a lakk. Ha túl nagy a kráter, akkor 10 perc múlva még egy réteget rápöttyözök, de ez ritka.
Ahol már az alapozó mögül a rozsda is kikandikál, jellemzően ez sincs 1 mm-nél nagyobb, ott a hibajavító kupakjából kiveszem a pici drótkefét, az egyik szállal óvatosan megkarcolászom a rozsdát, megfújkálom, hogy eltűnjön a rozsdapor, és amikor már "tiszta", akkor lásd fent, csak itt mélyebb lesz a kráter, mindig teszek második réteget.Így az eredmény olyan, hogy nagyon közelről (10 centi) nem annyira szép, de fél méterről már szintén nem látni semmmit, csak odahajolva, és így a lényeg inkább a korrózió megakadályozása, a "seb" lezárása. Az esztétika mondhatni csak másodlagos. Ráadásul a nanoviszaos előkészítő polír és a keményviasz réteg felkenése során sem érezni azt a mikronnyi felületi kidudorodást.
!Overdose!: Igen, vegyes ugyan a kép, izzócsere nekem a Civicnél is könyékig nőgyógyász, vagy inkább inszeminátor esete, míg pl. másik autónál egy kicsi gumi kupakot kell lepattintani hozzá a motortérből és két ujjal szerelhető. Ugyanakkor a pollenszűrő csere mindkét Hondánknál 30 másodperc, és ebben már a kesztyűtartóban lévő szemét kihányása is benne van Míg a többi autónál vagy a fél motorteret, vagy a fél műszerfalat kell szétbontani hozzá. De légszűrő is 1 perc alatt megvan, nemrég egy francia kocsiban cseréltük, hát az egész házat ki kellett szerelni. Sok apró praktikus jól szerelhető része van, meg néhány szar. Benzinszűrőt cserélni például ne fogj neki nyugtató nélkül 8 genben
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
félisten
válasz tboldi #48854 üzenetére
A tiéd mintha sötétebb árnyalatú vörös lenne - ez hogy lehet? Én ilyet nem nagyon láttam máshol, inkább olyanokat, mint Qru-é.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #48900 üzenetére
Elugrom érted, tudom hol laksz.
Amúgy képlékeny a dolog, meglátjuk hogy alakulnak a válaszok.(#48902) tboy93
Azért, hogy olcsón meg tudd venni a járgányt, és tuningolhasd...ja nem, nem olcsó.
Mástól is hallottam már, hogy kevés a Honda gyári fékje.(#48903) tboldi
És amúgy beváltak amiket vettél?(#48904) honda23
Aham, na ezt nem tudtam, mondjuk nem is akartam belemerülni jobban. Azt hittem ez csak az első szériásoknál van. Mondjuk az a 8 mm nem hiszem, hogy olyan sokat számítana.
Nem tudom milyenek a vezetési szokásaid, de nekem jónak tűnnek a jelenlegi EBC-k. Bár hangsúlyozom, még mindig nem gyúrtam neki el rendesen. ~400 km van hátra...Én jó minőségű EBC-t vettem. Illetve ott a garancia. A szerelésnél ki lett töltve a papír, minden határértéken belül maradt, szóval talán nem lesz gond.
Hogy érted amúgy ezt a hibát, milyen visszajelzések jöttek? Honnan, kiktől? Ha megkérdezhetem.
Mi lenne helyette?(#48905) demars
Jaja, tényleg, mindig elbaszom.
A mostani szombat nekem pont offos. Vagyis késő délután kertipartizom.(#48906) tboldi
Pedig a malom sokkal jobb hely.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz tboldi #48898 üzenetére
Köszi,igyekszik az ember.
Blacksoul: én ma beszéltem egy emberrel aki megnézte a kocsimat és Skyfol fóliával dolgozik. Nekem baráti áron 20 ezret mondott rá, igaz csak nyár végén csináltatom,mert nem sürgős.
Amúgy a 3.kerületben vannak, ha érdekes lehet küldök pm.-ben infót.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #48961 üzenetére
Jaja, kétélű a dolog. Nem is vitáznék róla, az én véleményem is megoszlik.
(#48962) Bsony
Szerintem amire gondolsz, az nem csak Accordokat érint. De elméletileg garanciálisan cserélik. Az én 2003-asomban is cserélték pár éve ingyen, pedig már nem volt rá gari, meg semmi.
Alvázszám alapján le is tudod elvileg ellenőrizni, vagy megkérdezed a tulajt. -
félisten
válasz tboldi #48973 üzenetére
1.5 bőven elég közútra, átlag halanónak.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz tboldi #48975 üzenetére
Bizony-bizony, pl. itt vagyok én...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #48984 üzenetére
Megnéztük az alját, rozsda most már egyáltalán nincs, az alváz- és üregvédelem is jól sikerült. Mindenhol szépen, egyenletesen befújták, ahol kell. Ahol meg nem kell, oda nem is jutott a cuccból.
Összességében azért elégedett vagyok az eredménnyel, csak a polírozás “nyomait” jobban is eltűntethették volna.
Winner_hun: Szabó fólia Mosonmagyaróváron, bár gyanítom, hogy nincs túl közel hozzád.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz tboldi #48973 üzenetére
De nem szépek ezek az autók már..
Maximum a belseje ami jól néz ki, de nem estem hanyatt tőle. Olyanok mint valami komolytalan, gyerekeknek való autós játék fantázia kocsijai. Meg ezek a turbo motorok.. lenne pénzem se vennék ilyet..
Ennek egy előnye van, hogy talán nem lett drága a teljesítményéhez képest. -
demars
addikt
válasz tboldi #48996 üzenetére
Kocsi szép lett! Az, hogy mennyire lesz tartós a sok fekete festék amit ráfújtak, majd elválik
Holnap du elvileg nekem jó, bár ma felültem a szopórollerre Kétkerekűm nem hajlandó elindulni, elkezdtem szétszedni (hétvégén ki a tö.ömhöz vigyem oda ), moat is azzal szívok.
Jó lenne, ha legalább megtalálnám, hogy mi a gond, akkor tudom, hogy mit kell cserélni, csinálni.
Majd még meglátom...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #49002 üzenetére
Én tegnap este Abdán szétcsaptam magamat. Alig élek, egy kis húslevest toltam az előbb...
Amúgy nekem mindegy, hogy óvár vagy győr.
Mindjárt esik nálunk, lehet jobb is, hogy elnapoljuk.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #49052 üzenetére
Jaja, lehet, hogy került mechanikusan súrlódó alkatrészekre, vagy olyanra, ami melegszik. Kenjed neki, aztán majd elmúlik. Nekem pár hónap után elkezdett valami hátul kattogni minden indulásnál. Olyasmi vol, mintha az autót kikötöttem volna egy fához, és erőltetem volna az alvázat. Ez a rozsdás szellemhajó kattogás szerű hang. Kínlódtam is vele itt a fórumon. Aztán szerelőm alánézett, és mondta, hogy az anyag épp most taknyolódott arrafelé, ahol ez a két futóműalkatrész (már nem tudom mi) összeér emiatt indulásnál. 2-3 hét alatt elmúlt.
Mert ugye ez az anyag terül. Egy hete voltam a kocsi alatt, még mindig gumiszerű. Januárban csináltattam. Ez ilyen. De már semmi szag. Ajtó üregekből viszont még mindig folyik, ahogy Bojzi mondta itt anno. -
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest