Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Napfénysüti #42925 üzenetére

    Ezt úgy egészíteném ki, hogy ha valakinek van rá egy szabad délelőttje, akkor évente, ha nincs, akkor legalább kétévente érdemes szétszedni a nyergeket, kivenni a bebéteket (állapotellenőrzés amúgyis lényeges lenne) megpucolni a betéteket egy puhább kefével, különösen a befogási pontjaiknál a végüknél, majd hőálló zsírral megkenni, illetve a csúszó síneket is kipattintani, a csúszó felületet megtisztítani, és hőálló zsírral (400-600 Ft) megkenni, ellenőrizni a mozgó nyeregfélben az úszócsapnak a mozgását, hogy könnyen jár-e, szükség esetén szétszedni, megzsírozni, a kézifék behúzó bowdenjét és a kézifékszerkezet külső rugóját letisztítani, megzsírozni (rézpasztával pl.) és összeszerelni. Összeszerelés előtt a dugattyút megmozgatni/forgatni, illetve egy fél fordulattal beljebb hajtani (pl. asztalosszorítóval) hogy a betét könnyebben a helyére menjen.
    Ez így leírva sok, bonyolult, hosszú, de kerekenként max. 30 perc, emeléssel, kerékleszedéssel együtt. Ha tudja valaki hogy mit kell csinálni. De cserébe a fő biztonsági elemét tudjuk jó állapotban az autónknak.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák