Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz >>>W!nman* #30037 üzenetére

    Ha téged nem zavar hogy forgatni kell, akkor az autót sem fogja :N
    Be kell tartani a két nagy szabályt (csak üzemi hőfokon húzatni, és rendszeres olajcsere), akkor úgy forgathatod ahogy akarod semmi gond nem lesz vele az ég világon, és ez az 1.5 ils-re hatványozottan igaz :K
    Én is mindig ellövöm 8 ezer fölé, és szereti. Utána valahogy még szebben jár a motor, szinte könyörög hogy ne váltsak el 6 ezernél, és semmi furcsa szag nem árad ki belőle mint a legtöbb autóból...
    Hétvégén egy golf V gti-t hajkurásztunk, te az utána úgy bűzlött utána mint a kurvaélet :DDD Volt ott kuplung, égett olaj, meg minden...és a motor is elég furcsa hangot hallatott, pedig csak addig lett húzva ameddig gyárilag megengedett :DDD

    (#30038) tboy93 - Az még hagyján, de ez figyeld-e: Haverom g astrája könyv szerint is 2008-as, de tudtommal csak 2004-ig gyártották :DDD
    Amúgy ezek a tákolt gázok valóban kiszámíthatatlanok, és igaz h magasabb hőfokon ég el.
    Láttam már 320as béemvét szelepfedél nélkül amiben gáz volt szerelve, a színe is teljesen más volt a veztengelyeknek és túlzottan száraz is volt.. :(

Új hozzászólás Aktív témák