Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Winner_hun #15891 üzenetére
lol, és tényleg így van
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
Juppéé! MikiCivic meghozta a gyári facelift VTI kmórám!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz xcbiker #15902 üzenetére
erről jut eszembe..
szerinted mitől lehet az, hogy a 100-120 kmh közötti/feletti rizsszem izzóm alaphelyzetben nem világít? nincsen kiégve, mert néha idővel újra világít..
ez valami hiba figyelmeztetés?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #15905 üzenetére
akkor majd cserélem.
megvan a hiba, mi volt a hűtőfolyadékom csöpögésének oka.
a leeresztő csavarnak van egy kis gumigyűrűje tömítésként, az elöregedett...
kapott újat, most már hibátlan.
mindez került 50 euroba ja, meg 20 euro hűtőfolyadék utántöltésre, majd 2 flakont öntögettem bele, mire végre letudtam adni szervízbe....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Sipi16
őstag
válasz Sipi16 #15182 üzenetére
Na megjött a levél a biztosítótól és az "ellenfél" kárára megcsinálják. Legalább ez a hónap jól kezdödik...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
őstag
válasz VTI-Totya #15909 üzenetére
Egyik lábbal a temetöben a másikban a börtönben. Szerintem ha kész lesz a kocsi kötök rá casco-t most évi +30k kb és nincs akkora para.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
Abszolut nem vagyok a témában járatos...Közeli hölgyismerős 1.5-ös civicjével lennének problémák. 90LE VEI..
4-ben és 5-ben hajlamos rángatózni a fordulatszámmérő...Szal nagyon nem egyenletes a járás, de csak itt... Lambdaszondára gyanakodnak de nekem gyanús, hogy az alacsonyabb fokozatokban akkor miért nem? Nem akarom elhinni, hogy 40000Ft-ért kelljen bele lambdaszondát venni...Nem lehet, hogy teljesen más irányba kellene tapogatózni?
200000km körül van a kocsiban egyébként jó állapotú...Aláírásommal nem foglalkozni nem szoktam idefirkálni csak a BMW-be....
-
VTI-Totya
tag
válasz Gézengúz #15911 üzenetére
Hát én inkább bemásolom neked ezt egy többet és ilyen hibákkal is foglalkozó topikba.
Elég sok minden okozhat ilyet.......lehet csak egy vákumcső, de terhelés alatt a lambda is okozhat ilyet, lehet gyújtás, stb.......
Amint kapok egy szakitól választ, bemásolom az elérhetőségét a topiknak és majd ott tudod olvasni a válaszokat is.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Pörp
senior tag
válasz xcbiker #15914 üzenetére
Én kipróbálnám egy bontott gyárival is, lehet hogy javulna a fogyija.
Számomra fura hogy az univerzális 10.000HUF-os ugyanúgy el tudja látni a feladatát, mint a gyári, ami márkakereskedésben 55.000... NGK autóscepcifikusa (OZA-218) meg 44.000HUF. Gyanúsan ez lehet a gyári is. Akkor miért nem univerzálisat tettek bele eredetileg is osz' jónapot. -
NoLF
veterán
mi történik, ha tolok egy fél tank bioetanolt felesben normál benzinnel?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Sipi16
őstag
Elsönek inkább 10L etanol és a többi benzin. Ezt két tankkal utána üzemanyagszürö csere és mehet bele 2/3 arányban. Asszem TC-sek így ajánlották.
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
VTI-Totya
tag
-
babszi.
csendes tag
az egy agressziv keverék lesz.
amugy az én tanulmányaim alapján: (tapasztalati szinten egy 600as merga van a suliba a dizeles tanáromnál és hibátlan)
Szóval, az 1:1 arány nagyon erőteljes, mivel ha azt veszed hogy a bioetanol 121es oktánszámmal rendelkezik (rúgjatok meg ha tévedek) ez emelet kompressziót kiván, nem kicsit, ezért érdemes utána állítani a kompjuternek, mondjuk egy csoki nevetve csinál neked kb 10-12loerővel többet bioetanolos konfiguráció. Ez mind tök klassz, sőt ha kiszámoljátok, akkor versenycélra jobb lehet a bioetanol amellett hogy környezet kímélőbb is, de ezzel párhuzamosan tudni illik hogy a bioetanol kenése sokkal szarabb mint a benziné, és alapjába véve is igen agresszív anyag, de ezzel együtt hogy a motor hütési és kenési funkciói csökkennek, ezzel együtt a tankra és az üzemanyag ellátás többi részére is negativan hatnak, és a benzinben csak a lecsapodó levegő okoz korroziót, ezzel szemben valamivel roszabb a bioetanol, de nem fog holnap kilyukadni a tank.Na röviden egy sorban: optimális keverés mellett, 100körüli oktánszámra belött kocsival optimálisabb lesz a fogyi, illetve nem lesz változás.
Alap konfigurációban többet fog enni, annak fügvényében mennyire viszed az oktánszámot az "optimális" fölé. Örömhir hogy az OBD2 az valamelyeset ezt tudja korrigálni. Még jobb hir hogy az uj iVTEC(H) és pl a Zetec is tudja X kilóméter elteltével az üzemanyag minőségéhez állítani a levegő arányt meg etc. Abban nem vagyok biztos hogy mondjuk az EK4eitek is tudnák ezt, de az OBD2 stimmel...
egyéb iránt én 30liter benzin mellé, felereszteném a tankot, de semmiképp nem durvábban, ha gyengülést éreztek akkor lecgo dugo ki, kompresszióemelésre fel, vagy tovább kell benzinnel önteni a konfigot, ezt a mergánál ugy oldottuk meg hogy 20liter bioetanolt tettünk a vasba, és addig engedtük benzinnel amig nem lett normális az alapjárat, és a padon mérhető 5000 fordulat terhelés alatt. oktánszámot ekkor nem mértünk, ezzel forduljatok Dodihoz.Na és akkor most jön majd totya és elugat hogy ez hülyeség
Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál.
-
Winner_hun
titán
válasz babszi. #15922 üzenetére
de ezzel együtt hogy a motor hütési és kenési funkciói csökkennek
He? A benzinnek se kenő, se hűtő funkciója nincs. Kenés a benzinpumpának kell, a motor kenésére ott van a motorolaj, ez meg a hűtővíz a hűtésre.
Tankra miért hat negatívan? Csövek közül nem mindegyiket bántja, tömítésekkel is ugyan ez a helyzet. A benzinpumpa inkább láthatja kárát a tiszta E85-nek a már említett kisebb kenőképesség miatt.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #15923 üzenetére
"A benzinnek se kenő, se hűtő funkciója nincs"
Én ezt ilyen magabiztossággal a helyedben nem állítottam volnaA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #15925 üzenetére
már hogy ne lenne. ott van csak rá igazán szükség.
A vér nem válik VAZZE!™
-
babszi.
csendes tag
válasz Winner_hun #15925 üzenetére
olvass utána, ne mondj balgaságot.
Az eggyik legnehezebb, és legfontosabb amikor megbontják a motort, hogy utána a megfelelő AFR értéket használják, különben a tol sok benzin lemossa a henger falat, a tul kevés benzin pedig dugót lyukaszt. viszont ha az AFR szegény, sokkal nagyobb a hőterhelés... etcetc külön órám van ezzel kapcsolatban, csak benzin motorokra. Majd elcsenem neked a PDF-et.Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál.
-
aesir
veterán
Srácok, Erről van valakinek már tapasztalata? Érdekelne hogy kül-, vagy beltéren van ha van. Azaz minden érdekelne ezzel kapcsolatban. Ne kíméljetek!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Winner_hun #15931 üzenetére
Hát, konkrét tapasztalatokat nem olvastam.
Ami engem érdekelne, hogy belső felületen tükröződik-e mint a gyári műszerfalborítás (konkrétan flokkolás helyett lenne érdekes), és az hogy kis bevésődéseket simít-e? És konkrét tapasztalat kellene arról, hogy tényleg lehúzható-e fémfelületről ha már nincs rá szükség?
Van saját életem...
-
Winner_hun
titán
válasz xcbiker #15934 üzenetére
Kárpitot inkább ne fújd, meg az amúgy se karcolódik Amúgy a csomagtérben én is agyaltam a műanyag elemek befújására de lehet inkább bevonom valamilyen fekete anyaggal
Meg valószínűleg holnap veszek egy flakonnal mert egyik munkához jól fog jönni Majd tesztelgetem.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
veterán
bioetanolt mi is beszéltük melóban. már többen járnak úgy vele hogy 1:1 arányban, de ők is kisebb keverékkel kezdték, és 1000 km után szűrő csere. nem alakítottak semmit.
többet fog enni, kicsit hoz teljesítményben oktánszám miatt. én is inkább a nagyobb hőtől félek kicsit.
de majd kiderül, most még nem fogok tankolni mert épp lukoil95-öt tesztelem shell euro95el szemben. holnap asszem kiderül hogy mi meg merre. elég jó lesz most a fogyim úgy érzem, pedig most azért odatettem többször mint szoktamॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Winner_hun
titán
válasz babszi. #15938 üzenetére
Kell-e üzemanyagszűrőt beszerelni? Amennyiben gyárilag nincs ilyen szűrő, feltétlen ajánljuk. Az alkohol tökéletesen kitisztítja az üzemanyagrendszer lerakódásait, ami a karburátorba/ injektorba jutva dugulást eredményezhet. A gyári üzemanyagszűrőt az átállás után nem sokkal cseréljük, majd pár ezer kilométer után ismét. A gyakorlatban két-három szűrőcsere után már nem kell sűrűbben cserélni, mint hagyományos üzemanyagnál.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
babszi.
csendes tag
válasz Winner_hun #15939 üzenetére
ha nem használtál elötte ilyen inejktor tisztito ackokat meg etc, szerintem csak hoax ez a szürő csere dolog... alapvetően cseréled és nem az autó telejs élettartamát élte meg a szürő, nem hiszem hogy ez nagyon megcseszné a rendszert. Ez nem egy bélrendszer amibe minden szemetet beletöltesz, meg nem is dizel ahol jellemzőbb a lerakodás.
Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál.
-
orbano
félisten
válasz babszi. #15940 üzenetére
lof*szt hoax. pofon egyszerű: az etanolos keverék nem szorítja ki a tartályban lévő vizet, ezért a tank alján lévő szmötyis szart felszedi. ezért ajánlják a fokozatos átállást, hogy ne okozzon gondot a feloldott vízzel felkeveredett szmötyi. amikor a tartály kitisztult, biztos ami biztos szűrőcsere, oszt kész. nincs ebben semmi hoax, egyszerű elővigyázatosság.
A vér nem válik VAZZE!™
-
SeQ
csendes tag
Én elvileg hétfőn vgy kedden megkapom! és utánna írok tapasztalatot, meg csinálok pár elötte utánna képet.
Én csomagtérnél lévő műanyagot akarom lefujni hogy ne legyen karcos, aztán ha ez szépen sikerül akkor jöhet a gyári könyöklő, és ha még marad és tetszik a dolog lehet az ajtónál lévő "belépőket" is megcsinálom.--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
aesir
veterán
Hol lehet venni nanotechnológiás telefontartót? Üzlet érdekel, nem vatera, nem webshop, hanem bemegyek és megveszem.
Van saját életem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest