Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Micsurin #16533 üzenetére

    Mindhármat végig nyomtam, 0614242242 - 1 - 1 majd a netbankos 8 karakteresem, szünet, 4 karakter csillag. Egyik sem jó a felírtnak jónak kéne lennie ha nem a másik kettőből egynek.
    Lehet (!), hogy már két, közvetlen egymás utáni rossz próbálkozás után letilt a rendszer, s utána már hiába adod meg a harmadikat.
    Azt nem tudom, hogy a letiltás végleges-e (azaz irány a fiók).
    Mindenesetre arra is lehet esély, hogy csak 1 napra tiltott le.
    Én megpróbálnám úgy, hogy egyik nap az egyik kód, ha nem jó, akkor 1 nappal később a második, ...
    Azt én pozitívnak ítélem, hogy telefonos adatokkal való azonosítással nem lehet új kódot generáltatni. Gondold meg, ha valaki tudja az adataidat és a számlaszámodat is, akkor azonosíthat a nevedben is. Utána pedig azt csinál a számládon levő pénzzel, amit csak akar.
    Téged biztos nem érint, de az élet produkál furcsa dolgokat - családon belül is, banki pénzügyekben is.

Új hozzászólás Aktív témák