Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz proradeon #50380 üzenetére

    Egyrészt azt a 100%-os kihasználtságot nem tudom hol nézted, de attól, hogy időnként (nem folyamatosan) annyi, az még nem feltétlen hiba. Meg használhatja a háttérben a Windows / külső program is, illetve indexelés, automatikus karbantartás (defrag), antivírus szoftver szkennelése stb.
    Másrészt attól, hogy nem a megszokott görbét produkálja a szekvenciális írás / olvasás, megint nem feltétlen hiba, pláne ebben az esetben. Inkább az lenne a gond, ha pl. közben teljesen leakadna, vagy periodikusan rendre "lebökne" 0-ra. Valamint mivel a 4 TB-os modellben elvileg már SMR merevlemez van, akár amiatt is lehet a megszokottól kissé eltérő. De egyébként a Seagate 2,5"-os, 4 TB-os külső merevlemezei is ilyenek (SMR), meg valószínűleg a Toshiba esetében is, szóval nagy választási lehetőség nincsen.

    A garanciális csere akkor indokolt, ha rendeltetésszerű használat (nem a felhasználó okozta kár) mellett következik be a (gyári eredetű) meghibásodás, ami akadályozza a további használatot. Azaz pl. sok szektorhiba lesz a lemezen és emiatt akadozik, problémás a hozzáférés, teljesen tönkremegy a külső ház / benne lévő merevlemez és emiatt egyáltalán nem ismeri fel az OS, vagyis nem lesz használható. De amiket felsoroltál, azok nem igazán ez a kategória, valamint ha a gyártó diagnosztikai szoftvere és a HDS sem jelez a teszteknél semmilyen hibát, továbbá alapvetően megfelelőn működik az eszköz, akkor megint nincs miről beszélni... Ez esetben max. elállhatsz a vételtől indoklás nélkül 14 napig, ha online rendelted. Ha nem, vagy ez már lejárt, akkor max. a garanciális csere marad, de az meg ebben az esetben nem igazán indokolt... :N Persze próbálkozni attól még lehet, max. (jogosan) elhajtanak... :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák