Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi belépő szinten
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Gyorsít az egyes Zen 5 dizájnokon a legfrissebb AMD AGESA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Untappd lista
lo Leginkább saját magamnak, lista ha felkerül vagy lekerül egy-hely az Untappd-re.Mostani lista:Beeráló-...
-
Konkrét terv van az Altera jövőjéről
ph Nincs szó egyelőre az Intelről leválasztott részleg teljes eladásáról, de a jelenlegi felállás sem marad.
-
Kipróbáltuk a Synduality: Echo of Ada zárt bétáját
gp A világvége után mechákkal és aranyos, folyton csacsogó anime lányokkal kell szembeszállni az emberiség maradékát pusztító szörnyekkel, valamint az energiaválsággal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hm15
senior tag
válasz Khaosz55 #28574 üzenetére
444 RGB maradjon, de az undorító DXVA2 helyett NGU legyen a chroma (AA vagy sharp) és image, SSIM a downscale. Viszont a kép interpolációt nem egészen értem, mert ha mozgásmegjelenítésre gondolsz, akkor ahhoz ezeknek a beállításoknak nincs köze. A kép élességéhez van, de amire gondolsz, arra nincs.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Khaosz55 #29747 üzenetére
De miért passthrough HDR to display-t választod? A harmadikat kell választanod, azaz, hogy a HDR-ből csináljon SDR-t. A HDR nem ki-be kapcsolható, a videóanyagba van elválaszthatatlanul belekódolva. Vagy HDR-ed van vagy HDR -> SDR konverziót kell csinálnod, ez a két lehetőség van.
[ Szerkesztve ]
-
Rp526
aktív tag
válasz Khaosz55 #30781 üzenetére
Azt hiszem ez a BUG szól róla..
Nekem is volt ugyan ez.. szenvedni kellett ide oda.. mire egyszer csak beakadt és ment a HDR. Feltettem egy korábbi NVidia drivert és megjavult.
446.14-os drivert ajánlották az egyik fórumon..
szerk: jah itt van a BUG leírásban is..
"GPU Driver Versionissue is with 45x.xx branch. last working is 446.14."[ Szerkesztve ]
-
-
niof
addikt
válasz Khaosz55 #32955 üzenetére
És ha natív felbontásban küldöd ki, akkor látványosan rosszabb mondjuk egy 1080p, vagy egy 720p? Csak mert nálam a TV ezt egész jól megoldja, pedig egy olcsó Nano Cell LG. Mondjuk a 720p már necces, de a 1080p-t nézési távolságból nehéz megkülönböztetni a 4k-tól. Viszont a 60 FPS pl. teljesen más tészta. Nemrég cseréltem le a HTPC-met, egy Gen12-es Intel NUC-ra, és az Iris XE már hibátlanul megoldja ezt az SVP-vel. Animációs filmeknél alap, meg sok régi filmnél is brutálisan jobb az élmény. Nem mondom, néha előfordul ez a szappanopera hatás, de nem olyan vészes.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #32981 üzenetére
Ezeket a beállításokat használom jelenleg, de nem mondanám véglegesnek, mert még én is finomítgatom, így kezeljétek fenntartásokkal:
Még egyszer hangsúlyozom, hogy nálam kifejezetten az a cél, hogy a képről lekerüljön a "hdr fényesség" effekt és olyan legyen a kép, mintha sdr-t néznék, ezért a display peak luminance-nál fontos a 48 nits körüli értéket beállítani és a dynamic target nitsnél a 20-80 körülit. Tapasztalatom szerint ezek az értékek adják a legközelebbi képet a film sdr verziójához (összehasonlítás alapján), de ízlés szerint lehet játszadozni vele. Például, ha jobb oldalt a lum methodnál valamelyik sötétít a képen és utána alexposnak hat, akkor azt itt lehet kompenzálni.
A lum method-nál érdemes a sep-norm-max-ot próbálgatni, esetleg a dumb-ot. Nekem egyelőre a max tetszik a legjobban. A Star Wars-os képek még a dumb method-al készültek, de rájöttem, hogy az nagyon deszaturálja a képet és összességében inkább nem tetszett az eredmény több film megnézése után.
Amibe még úgy közben belefutottam:
* highlight recovery: Először használtam, aztán végül ki kellett kapcsolnom, mert bizonyos filmeknél észrevettem, hogy a csúcsfények körül kiégéses artifactek jelennek meg. Utána megnéztem Dolby demoanyagokkal is és belenagyítva ott is látszódtak ugyanezek az artifactek. Jobb oldalon a roll-off clipped pixels ezt "kijavítaná" a megfelelő paraméterezéssel, de az nekem már nagyon mesterkélt úgy, ezért inkább lemondtam a recovery-ről.
* Flicker protection: Kellett, mert bizonyos filmeknél vibráltak a jelenetek a túl nagy csúcsfények miatt. A Dolby Vision Core Universe demoanyagon nagyon látványos a vibrálás, amikor a Golden Gate-t mutatják, ha valaki tesztelni akarná.
---
* 3D LUT: Ez nem a HDR lekonvertálással kapcsolatos, de érdemes tudni, hogy a madVR-hez 0-255 dinamikatartomány beállítással kell elkészíteni a 3D LUT-ot, akkor is, ha a kijelző 16-235-re van állítva, különben olyan clippelődések lesznek a képen, hogy ihajj'... Minta: [rossz] vs [jó].
* rendering -> trade quality for performance: Itt egyik "compromise on HDR..." sort sem érdemes bepipálni, mert teljesen elrontja a színeket. Viszont így kell mögé erős videókártya, hogy ne akadjon a kép. GTX 1060 3G-ról tudok nyilatkozni, az még éppen elegendő, de 60 fps 4K HDR demoanyagoknál már ezis elkezd szaggatni. Szerencsére a filmek többsége még mindig 24 fps-ben van, ott nincs fennakadás...
Nagyjából ennyi, köszönöm, hogy elolvastátok.
Mivel nem tippelt senki, ezért leírom a megfejtést a #32973 mintaképeihez.
Fentről lefelé a képek:
SDR - HDR (SW1)
HDR - SDR (SW2)
SDR - HDR (SW3)
HDR - SDR (SW4)HDR - SDR (Croods)
[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #32988 üzenetére
Ezen az oldalon mindig fent van a legfrissebb Test Build linkje:
https://www.videohelp.com/software/madVRA 0.92.17-es madVR-t kell feltenni először és utána felülírni a Test Buildben lévő fájlokkal. Az avsforumon már találgatják, hogy mikor jön a következő test build, mert a mostani elvileg már hamarosan lejár és frissíteni kell. Ha csak próbaképp teszed fel, akkor előtte próbáld meg elmenteni a beállításokat, mert a downgrade nem támogatott, olyankor resetelni kell a configot.
-
Atilla001
senior tag
válasz Khaosz55 #32995 üzenetére
Ugyanezt tapasztaltam én is. Az 1080p SDR film sötét részletei sokkal több árnyalatot tartalmaztak mint a 2160p HDR ->SDR. De én ezt a lejátszó konvertálójának tudtam be. De sajnos igaz a nagyobb felbontás sokkal jobban nézett ki 1080p projektoron is. Részletek szempontjából.
Védd a természetet!
-
Fandango
veterán
válasz Khaosz55 #32999 üzenetére
Az nem oldja meg a problémád, ha a madVR-re bízod (let madVR decide) vagy ha megjelenítőre (passthrough HDR to display)?
Mert szerintem ebbe így belemenni teljesen felesleges, mert ehhez szerintem több kell hogy itt valaki elkezdje magyarázni, hogy melyik mit csinál. Sőt szerintem nem is nagyon lesz aki ezt vágja. -
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #32999 üzenetére
Szerintem első körben ott ezeket érdemes piszkálni:
Színekkel jelöltem, hogy melyik opció mennyire van hatással a képre (piros->zöld: nagyon->kevésbé). Ha módosítás előtt a bal oldalon megduplikálod copy-val a kijelzőt vagy csinálsz egy screenshotot, akkor marad referenciád az alapbeállításokról, így vissza tudsz térni arra szükség esetén.
A display peak luminance-hez elvi szinten*** a megjelenítőn mért képfényességet kellene írni cd/m^2-ben értve, de nekem úgy értelmezhetetlenül fényes lett a kép (a projektoron 14 fL-t mértem akkor, így lett nálam 48 beállítva), ezért finomítottam a dynamic target nits-en.
A konkrét algoritmust nem találtam meg közzétéve, de nagy vonalakban amit olvastam róla az arról szólt, hogy alapesetben a peak luminance alapján működik az algoritmus. Ezzel az a probléma, hogy nem szabályozható a kép dinamikatartománya, mert az arról szóló döntés be van drótozva az algoritmusba, ezért ki lett egészítve a dynamic target nits-el, amivel mindez szabályozhatóvá vált (konyhanyelven megfogalmazva így már lehet finomhangolni, hogy mennyire próbálja meg megtartani a hdr effektet a képen belül).
A don't add peak nits kiveszi az algoritmusból az aktuális képkockán mért csúcsfényességet. Ez is utólag lett berakva egy felvetésre. Egyébként a hatása annyi, hogy bepipálva a csúcsfények fényesebbé válnak úgy, hogy a sötét részek nem változnak meg. Ha nincs bepipálva (default), akkor viszont fényes jeleneteknél kontrasztosabb a képérzet, de tompábbak a csúcsfények, szóval ezzel is lehet akár kísérletezni egy sort, hogy összességében melyik állásban tetszik jobban.
A recovery opciók szerintem érthetőek maguktól is, azokat nem akarom magyarázni... Ugye arról van szó, hogy a lekonvertálás során a dinamikatartomány megváltozik, ami hatással van a csúcsfényekre, kontrasztra, árnyékokra is és ezeket az elveszett képi jellemzőket próbálja visszahozni a recovery.
A highlight recovery-vel kapcsolatban esetleg annyit, hogy én minimális különbséget vettem észre, pedig kimerevítve is egy tucat jeleneten próbáltam végig... Ahol volt különbség, ott minimális élességérzetet adott a megjelenő plusz részlet, de szinte mindenhol nem kívánt artifactet is rakott mellé. Lehet, hogy más beállítások mellett ez jól működik, de nálam ilyesformán nem volt pozitív befolyással a képre.
*** Na és miért mondom, hogy elvi szinten: Ennek a koncepciója ugye az, hogy a megjelenítő képességéhez mérten a legjobb hdr élményt adja vissza a madvr. Magyarul, ha én mindhárom képernyőn, ami előttem van, más-más peak luminance-t állítok be, akkor mindhárom képernyőn tök más képet kapok a lekonvertálás után. Viszont, ha az a cél, hogy maga a kép ne változzon meg attól, hogy áthúzom egy másik monitorra, akkor mindegyik monitoron pontosan ugyanazokat a beállításokat kell használnom, ami már nem egy kijelzőn mért érték lesz.
[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33006 üzenetére
Nagyon fényes jeleneteknél tud hasznos lenni, de nem minden filmnél jön ki.
Mutatom a problémát, amit orvosolni tud, mert pont van kéznél egy film, amiben szerintem túlzásba vitték a hdr-t.
- Dynamic nits OFF, Target nits: 48
https://i.imgur.com/du8XvJk.png
Túl fényes a kép. Kompenzálásként növelem a target nits-et 160-ra.- Dynamic nits OFF, Target nits: 160
https://i.imgur.com/kYM6RaT.png
Itt már elfogadható a kép.Beletekerek a filmbe, jön egy kevésbé jól bevilágított jelenet:
https://i.imgur.com/3dhqZe2.pngHát itt meg túl sötét a kép. Basszus, elrontottam! Kompenzálésként megpróbálok visszatérni 48 nitre.
- Dynamic nits OFF, Target nits: 48
https://i.imgur.com/ntcdsXS.pngKissé világos lett, de nagyjából látom, hogy ennek a környékén kezd jó lenni. Na jó, de ha 48 környékén mozgok, akkor a világosban játszódó jelenetek meg túl fényesek lesznek. Mi a megoldás?
- Dynamic nits ON 20-80, Target nits: 48
https://i.imgur.com/v4IosE4.png
Jó a kép, elfogadom.Vissza a legelső jelenetre, hogy az mit mutat.
- Dynamic nits ON 20-80, Target nits: 48
https://i.imgur.com/Y9L3QUP.png
Ez is jó, nem rontotta el.A 20-80 beállítást próba alapon csináltam, azt még variálni fogom, mert nem érzem teljesnek...
A kiindulási javaslat egyébként az, hogy a dynamic target nits-et érdemes 50-en vagy afelett tartani és a no compr limit-et legfeljebb a display peak luminance-el egyezőre állítani vagy 0-ra (0 esetén gyakorlatilag átveszi a display peak luminance-ben beállított értéket).
Ha van kedved olvasgatni angol írásokat, akkor itt van egy elméleti anyag a tone mappingről, ami érinti a dynamic targets nitset és a compression limitet is:
https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=223175&pid=2046309#pid2046309Ui.: Igazából a fentiek alapján azt mondanám, hogy ha a dynamic target nits-et akarod tesztelni, akkor próbáld ki először 50-0 beállításon, hogy mit mutat (0 helyére mehet a display peak luminance-ben beállított érték is, ugyanazt kell kapnod úgy is).
Ha 24 fL-t tud a projektor, akkor papírforma szerint a display peak luminance nálad 82, de mondom, érdemes ezzel kísérletezni, hiába az elmélet...
[ Szerkesztve ]
-
Atilla001
senior tag
válasz Khaosz55 #33010 üzenetére
Én ebből egyet biztosan látok hogy a három kép teljesen különböző. Na most itt jön fel a kérdés melyik az eredeti amit valóban szeretne láttatni az operatőr és melyik az amely a szemednek szép és így akarod nézni? Harmadik kép a legjobb telefonon de biztos vagyok benne hogy nem így néz ki a film. Így már meg se nézném hiába szebb a szemnek. És itt kezdődik el megint a tökéletesség hajszolása ahelyett hogy a filmet néznénk a végtelenségig lehetne szarakodni ezzel.... Ugyanúgy ahogy a zenében sem itt sem fogok belemenni már tapasztalatból sem inkább nézem a filmet és kész. Thx
Védd a természetet!
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Khaosz55 #33013 üzenetére
Már hogy vágná ki azt amit a kijelző megjelenít? A kijelző csak "megjelenít" visszafelé a PC-d irányába semmi ilyen adatot nem tud továbbítani. Az a lejátszó applikáció "képe", csak éppen HDR nélkül. Mivel a HDR metaadatok feldolgozását és megjelenítését a kijelző/megjelenítő végzi el a lánc legvégén a saját hardverével/szoftverével. Erről te nem tudsz így screenshot-ot csinálni PC-ről, hogy hogyan is néz ki valójában.
[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33010 üzenetére
Ezt én is tapasztalom, hogy eléggé változó a HDR. A Shazam! például nagyon túl van tolva és nagyon szemcsés a képe. Mondjuk SDR változatban is az, de SSIM 1D 25%-al leskálázva sokkal élesebben kirajzolódnak a szemcsék a HDR változatban.
SW 7-9-et nem éreztem rossznak a konverzió után, sőt nekem sokkal jobban tetszett a tone mappelt kép, mert az SDR változatban az űrhajó fehér beltere enyhén zöldes árnyalatú, a tone mappelt képnél viszont teljesen fehér és természetesebbnek érződött.
A Croods határozottan jobb, sokkal élettel telibb a lekonvertált HDR képe. De úgy vettem észre, hogy ez általánosságban így van a legtöbb rajzfilmnél, ami a szaturált képi világra épít. Ezeknél nagyon sokat dob a látványvilágon a nagyobb színtérben való visszanézés.
A Thor is és a Black Adam is tetszett.
Hirtelen ennyi, amit a közelmúltban néztem újra UHD HDR forrásból. Egyébként ha rajtam múlna, akkor nem foglalkoznék az egész HDR-rel, csak éppen az összes release, ami nagyobb színtérben van, az már mind HDR is egyben és én szeretném kihasználni a projektorom P3-közeli színterét...
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33017 üzenetére
Én az SW 9. epizódját direkt össze is hasonlítottam az SDR verzióval és a sötét jeleneteknél nem láttam kevesebbet részletet ahhoz képest a lekonvertált képen. Vagy arra gondolsz, hogy a HDR változatból több részlet is kihozható még azon felül? Az igaz, de az ellenkezője is: Be lehet állítani úgy is, hogy a sötét jeleneteknél elvesszenek a részletek.
> "A “szemcsésség” (film grain) nem a HDR vs. SDR függvénye."
Persze, de amire céloztam, hogy a Shazam! esetén a leskálázás a HDR változaton kiélesíti a szemcsézettséget. Ezt más filmek esetén még nem tapasztaltam, hogy ennyire markáns különbség legyen a lekonvertált HDR és az SDR kép szemcsézettsége között. Olyan, mintha ennél a filmnél az UHD HDR kiadás gyengébb minőségű lenne a megszokottnál.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Khaosz55 #33022 üzenetére
Szintén nem "okoskodás", dehát erről már korábban is írtam: a megjelenítő/kijelező HDR képességei itt azok amik végeredmény szempontjából szintén sokat számítanak, a "lejátszó forrás" csak egy dolog. Bár gondlom ezzel tisztában vagy te is, csak épp azt ecsetelem miért ne várjunk pont a HDR esetén "tökéletes" képet a megjelenítőtől (legalábbis bizonyos körülmények és árkategóriákon belül). Bár a HDR "megjelenítésének" már lehet vannak bizonyos szabványai, ilyen pl. HDR besorolás, főleg annak függvényében, mennyi nit-et tud kipréselni a megjelenítő eszköz, de pl. egy projektoros megoldásnál még zsebbenyúlósabb a dolog és még van hozzá jó pár egyéb dolog amin állhat, vagy bukhat a dolog. A "média lejátszós" Topic-ban a HDR-es projektoros kérdés is alapból úgy van kezelve, hogy "olyan projektor nincsen", legalábbis kb. Mert ugye csak az az utolsó láncszem és még két egyforma típusú TV sincsen, ami pont ugyan úgy (és ugyan olyan "jól") jelenítené meg a HDR-t (nem is beszélve a kalibrációk okozta eltérésektől). A HDR és "társai" technológiák nagyon bekavartak ebbe a házi mozizós képminőség értékelés témába sajnos, már nem annyira egyértleműek a dolgok, mint az SDR only korszakban voltak.
[ Szerkesztve ]
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33022 üzenetére
Ja, így értem mire gondolsz. Én amikor HDR-t írok, akkor azt mindig úgy értem, hogy a film HDR kiadásáról beszélek, amit lekonvertálva "értékelek ki" (pl. írtam korábban, hogy a HDR változaton én nem látok elvesző részleteket, azt itt is úgy értettem, hogy az általam használt HDR->SDR beállítások mellett nézve a film HDR kiadását).
A monitorom az tud natívan HDR-t megjeleníteni, de sosem néztem még rajta úgy filmet, meg amúgy sem filmnézésre való (gaming monitor). Amikor beszereltem, akkor kíváncsiságból kipróbáltam demoanyagokkal, de pozitív tapasztalatról nem tudok beszámolni. Én azon a véleményen vagyok, hogy a HDR arra jó, hogy kézbe ad egy olyan anyagot, amit utána kiválóan lehet tone mappelni a körülményekhez igazítva. Persze itt van a bökkenő is, hogy ezzel el is lehet rontani a rendező szándékait. Én emiatt igyekszem abba az irányba terelni a madVR beállításait, hogy adjon nagyjából egyező képet az SDR kiadás képi világával, mert az egy jó referencia a rendezői szándékról.
@SunMount3r
> "A "média lejátszós" Topic-ban a HDR-es projektoros kérdés is alapból úgy van kezelve, hogy "olyan projektor nincsen", legalábbis kb."Ezt a kérdést a Dolby úgy kezeli, hogy van az ún. SDR CINEMA 48 nits csúcsfényességgel és van a HDR CINEMA 108 nits-el, amiket a HOME MASTER-ből készítenek el (javaslat). Amennyire én tudom, szabványosításban eddig jutottak el, de a Dolby Vision kicsit más témakör, mert ugye az fizetős. Egyáltalán nem is tudom, hogy ezek a cinema master anyagok elérhetőek-e otthoni felhasználó számára, de egy HDR-es Dolby Cinema-ban szívesen megnézném, hogy milyen a végeredmény.
@Atilla001
> "Ilyen a konverzió ami nekem nem teszik. ezen a képen meg kikapcsoltam a konverziót. [kép]"A kikapcsolt konverziós kép szerintem is jobban ki van exponálva, de teljesen elveszik a kép szaturációja (fószer arca a háttérben szinte hullafehér), ennyi hibát látok benne.
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Khaosz55 #33044 üzenetére
Én meg pl. a jobb alsó sarokban lévő "növényen" látom inkább azt, hogy a konverziós képen eltűnnek a részletek, legalábbis a növény sárgás és zöldes részei jobban összemosódnak. Mozgásban lehet fel sem tűnne, hogy bizonyos részein még sárgás részek is vannak benne.
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Khaosz55 #33048 üzenetére
Most azt mondanám, hogy ha van belőle natív SDR / 4K verzió is, akkor azt is nézd meg. De ha ez "az a" 2016-os film, amire gondolok, akkor lehet már nem fogsz találni. Egy frissebb filmnél viszont szinte biztos. Arra azért figyelni kell, nehogy "crop"-olt verzió legyen, mert akkor az szinte tuti nincs átkódolva, vagy összezagyválva.
Amúgy a második kép már első ránézésre is szintén kicsit "sötétebbnek" tűnik az elsőnél.
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33090 üzenetére
Én újabban a Neo-t próbálgatom ott, az nem tesz akkor kontrasztot a képre. Most éppen 1.0, de az Equalizer változata sem tűnik rossznak. Változtattam máson is, de még nem néztem meg annyi filmet, hogy szummázni tudjam jó-e az irány. Viszont nálam továbbra is a 20-80 dynamic nits adja a legjobb eredményt 48 target nitshez, hiába ajánlják avs forumon, hogy 50 alá azt nem érdemes állítani. Szerintem nálam ez maradni fog így, mert elégedett vagyok vele.
-
thomasrc
tag
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33104 üzenetére
Így van nálam most beállítva:
A legnagyobb különbség, amin változtattam, az talán jobb oldalon az alternative histogram bekapcsolása. Egy pöppet világosít a csúcsfényeken.
A lum_method továbbra is ízlés kérdése szerintem. A sep custom, a norm, a max mind jónak tűnik, egyikre sem tudom azt mondani, hogy van közöttük legjobb vagy legrosszabb. A különbség a nagyon szaturált színeknél és a csúcsfényekben van, ahogy nézem.
https://imgsli.com/MTUwOTk2/0/1
(lényegi rész: háttérben a függöny)A dumb+hue-t is beraktam az összehasonlításba érdekességképpen. Az olyan értelemben jó, hogy természetes képet ad, de deszaturálja a képet. SW sorozatoknál azt tapasztaltam, hogy ez közelíti meg legjobban az SDR kiadás képi világát, de csak emiatt szerintem nem érdemes fixre beállítani. A stim-et is csak érdekességképpen raktam be, mert az sem tűnik rossznak. A többit vagy nem próbáltam vagy világosítanak a képen, ami nekem nem tetszik.
Ui.: Egyébként tényleg jó az imgsli, nekem is tetszik. Régebbről már emlékeztem rá, hogy volt ilyen képfeltöltő oldal, de csak azután találtam meg újra, hogy valamelyik av forumon így linkelte be a képét.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz Khaosz55 #33117 üzenetére
Köszönöm. Sajnos csak teljes gyalu segített.. szimpla restore nem.
Most viszont elment az összes beállításom, és már nem tudom, hogy mik voltak azok.
A chroma upscaling
image downscaling
image upscaling
résznél mit kell állítani a legjobb képminőség elérése érdekében, már amit még bír a hardver? -
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33133 üzenetére
Mindent én sem tudok, de ha nyárig nem születik ilyen iromány, akkor összedobok valamit. Igazából én egy wiki-re gondoltam, mert a test buildek változhatnak és annyi témakör van madvr-el kapcsolatosan, hogy egyetlen írásban lehetetlen összefoglalni. Szerintem a fő probléma itt az, hogy a neten fellelhető írások nagy része nem naprakész. A test buildekről meg konkrétan semmi nincs, ott egy 800 oldalas fórumtopikot kellene átolvasni, hogy teljesen képbe kerüljön az ember mindennel (ilyenre még én sem vállalkozok, pedig 200 oldalnyi hozzászólást már átnyálaztam belőle).
-
thomasrc
tag
válasz Khaosz55 #33140 üzenetére
Hétvégére ígérték az új build-et, de febr. 1-én járt le a test build időtartama, ezért írja ki. Ha ritkán kilép lejátszás elindításakor, akkor azért van, mert lejárt a test build, ne foglalkozz vele, indítsd el újra a filmet... Azt olvastam, hogy volt, hogy egy rendezvényen a konkurencia madVR-t használt a saját HTPC-jének a demozásához, amit a licenszelése amúgy nem enged és utána tette bele ezt az időszakos korlátozást, hogy az ilyesféle visszaéléseket kiszorítsa. Ha jól tudom, akkor fél évig érvényesek a test buildek vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topicban tilos a warez mindennemű formája!
Ennek értelmében nemkívánatos témák:
- filmek, sorozatok torrent- és egyéb letöltőoldalakon való fellelhetősége
- ki, mit, hogyan, mikor, milyen minőségben warezolt magának
- a különféle release-ek, illetve az azokat készítők munkásságának kitárgyalása
- másolási és egyéb védelmek kikerülése, rip-készítés, letöltött tartalmak konvertálgatása, szerkesztése
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Jogász topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen