- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA® driverek topikja
- Steam Deck
- Autóhifi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
PROHARDVER!
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterHUn
senior tag
válasz s3toraph #38083 üzenetére
s3toraph: Én is kirajzolom mindig de még béna vagyok kicsit.
ne ugy vágj mint aki be akar szarni XD (főnököm mondja mindig nekem) laza csukló és ne gondolkodj
én először a 12cm es ventillátorok helyvel kezdtem
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
MasterHUn
senior tag
válasz s3toraph #38421 üzenetére
mindenképpen vagy PU lakk vagy Nitrolakk abbol is selyemfényű MILESInek vannak nagyon jó keményre száradó lakkjai
ui.: én is beszopt@m volt ahol megfolyt de rájöttem h ink átfujom 2x vékonyan mint egyszer vastagon
uui.: ha érdekel hogy néz ki a házam összeszerelve nézd meg a blogban
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
Mici80
tag
válasz s3toraph #38421 üzenetére
itt-ott megfolyt vagy foltos lett...
A trükkje egyébként, hogy egyszerre mindig kevés festéket szabad felhordani a munkaterületre. Viszont mindig hosszabb felületet kell lefújni laza csuklómozdulatokkal, lehetőleg mindig ugyan olyan magasságból (20 cm-nél nem közelebb a munkadarabhoz).
Ugyan gépházat még nem fényeztem de autót igen. A lényeg, hogy minden szórófejes festékkel így kell bánni, legyen az kompresszoros vagy dobozos spray. Az utóbbin mondjuk a levegő-festék keveréket nem lehet állítani.
Tipp: Mielőtt fújsz valamit mindig vegyél egy olyan darab lemezt amire már nincs szükséged. Csinálj próbafújást és azon kezdj el fényezni, hogy a kezed ráálljon a mozdulatra. (Halkan súgom meg profi autófényezők ha relatíve sokáig nem dolgozott már előtte ezt csinálja mert nem tudd egyből szépen dolgozni).
Nem kioktatni akartalak amúgy. Sok sikert a többi ilyen munkádhoz!
üdv.Mici
[ Szerkesztve ]
---
-
Mici80
tag
válasz s3toraph #38432 üzenetére
Szívesen!
Autófényező, mint olyan "átfesti az autódat" csúnyán mondva. Ez egy szakma ebből ered az, hogy aki az autót festi, fújja azt fényezésnek is szokták mondani.
Ha kapkodva apró mozdulatokkal csinálod az tényleg nem jó de bele lehet jönni. A 15 cm még a szórópalacknál belefér, kompresszoros fújásnál kell inkább betartani 20-25 cm de mondjuk ez egy más kategória. A dobozos spray nem terít/fed annyira egy-egy fújásnál.
üdv.M
---
-
-
Bari
Modder
válasz s3toraph #38476 üzenetére
Szia
Alakul, így lefestve jól néz ki .
Sajnos ezek a fújós festékek ilyenek, ha nincs 100%-an előkészítve a felület hajlamos lejönni nagyon kis behatásra is. Érdemes szórókittel kezdeni a festést, van flakonos kiszerelésben is (filler), így utólag már nincs mit tenni, védeni kellene a felületet, hogy a festésen ne sérülhessen olyan könnyen. A festék védelmére ha nincs keret két komponensű lakkra, akkor tudom ajánlani a kober vizes bázisú bútor/parkettalakját. Ha teljesen megszáradt (kb 1-1.5hét hőmérséklet függvényében) akkor kemény mint az üveg. Tapintásszáraz kb 30 perccel felvitele után, 4 óra a száradási ideje, ekkor már csiszolható vizesen és szárazon is. A felviteléhez sajnos festékszóró kell, mert dobozos kiszerelésű, ecsettel meg nem lehet szépen felvinni, de cserébe szép és kemény felületet eredményez, (a fa egeret Én is ilyennel fújtam le). Szerencsére nem vészes az ára, 0.7l-es kiszerelésben Miskolcon 1200ft-ért szoktam megvásárolni, szerintem máshol is hasonló áron be lehet szerezni. Van belőle selyemfényű, fényes és matt is.
Ha hozzá tudsz férni festékszóróhoz (jó az elektronos is) akkor érdemes lefújni vele a festet darabokat, sokall ellenállóbb lesz a felület.Üdv: Bari
-
MasterHUn
senior tag
válasz s3toraph #38479 üzenetére
"A lakk az hogyan védi a felületet? Megkeményedik és ütés és karcállóbb lesz? Hozzáköt a festékhez? Nem fog maga a lakk lepattogzani? Vagy előtte kell valamit csinálni a festékes felülettel? "
A lakk a felületet úgy védi hogy egy kemény kpásálló réteget képez miután megszárad a festékréteget picitóvatosan finom csiszolópapírral(180as tól fölfele) megcsiszolod majd ráfújod a lakkot. ha jóminőségű lakkot fujsz rá akkor nem fog lepattogni. (PL: MILESI,RENNER)
[ Szerkesztve ]
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
Mici80
tag
válasz s3toraph #38481 üzenetére
Alapvetően jó lett! Nem nézz ki rosszul!
Tipp: A papíron fújást hanyagolnám én is a helyedben. Rátapad és a munkadarabot nem tudod egyöntetűen lefújni. Gondolom hintátok van otthon? Nem baj ha nincs érdemes egy állványt csinálni ilyen célra.
Vékony drótra felfüggeszteni a munkadarabot amit fújsz és akkor körbe tudod járni a festékkel, jobban is szárad.UI: Az akrilos festéknek ez a hátránya, nem minden felülettel egészséges dolog ha érintkezik. A munkadarabot ha hajtogatod vagy tűző nap éri sokszor akkor lepattogzhat felhójagosodhat.
üdv.Mici
[ Szerkesztve ]
---
-
Bari
Modder
válasz s3toraph #38479 üzenetére
Szia
Csiszolás után a hígítós letörlés, utána megvárni míg megszárad és festés, jó módszer, én is így szoktam előkészíteni a felületet, nitró hígító helyett szoktam használni denaturált szeszt bizonyos felületeken, főleg ha festve volt korábban, mert a nitró kikezdheti a már rajta lévő festéket.
A lakk úgy védi a felületet amire ráfújtad, hogy kemény bevonatot képez, a parketta/bútorlakk épp olyan fajta ami ha teljesen kikeményedik olyan mint az üveg, karcolás álló. Persze ezt is meg lehet karcolni, de a szokásos napi dolgok nem nagyon tesznek benne kárt.
Az 1-1,5 hetet arra írtam, hogy addig a durvább behatásoktól védeni kell, mert hiába száraz már a felület, könnyebben karcolódik, ilyen melegben, sokszor nem is kell neki 1 hét sem. A lakk már 4 óra száradási idő után kemény, tehát tudod csiszolni, újra lakkozni, de a teljes kikeményedést napokkal utána éri el, ez rajta van a dobozon is, főleg a parktealakkoknál, hogy kb 1 hétig az erősebb igénybevételt még kerülni kell, tehát parketta esetén ne húzgálj rajta bútort pl.
A lakk fújása után kb 30 perccel már tapintás száraz a felület, ha nem fújtad túl vastagon, akkor ha megfogod nem marad benne az ujjlenyomatod, de ilyenkor még óvni kell, mert könnyen sérül, a rászálló por már nem okoz problémát, nem fog rátapadni a felületre.
Ha több rétegben szeretnéd lakkozni, a rétegek között érdemes a 4 óra száradási időt betartani és a következő réteg előtt vizes csiszolószivaccsal, vagy vizes polírpapírral kicsit átcsiszolni. Ez az esetleges beletapadt porszemcséket leszedni, fa esetén az első rétegnél meg a lakk által felszedett szálakat ilyenkor tudod lecsiszolni, a következő réteg már sima felületre megy. Fémeke setén ha sima volt az alap amire a lakkot fújod nem feltétlenül kel átcsiszolni a következő réteg előtt de nem árt, mert a lakk jobban tapad majd rá.
Az, hogy a lakk vízbázisú csak annyit jelent, hogy hígításához vizet tudsz használni, a festő szerszámokat vízzel el tudod mosni, nem kellenek különféle oldószerek, de ha már megszáradt és teljesen kikeményedett akkor már ellen áll a víznek, és a legtöbb oldószernek is.
Amit linkeltem parkettalakkot nincs spray kiszerelésben, a legkisebb doboz 0,7l-es, levegős vagy elektromos festékszórót tudsz használni a fújásához. Barkács megoldásban láttam már CO2 patronnal működő verziót is, kb úgy nézett ki mint egy gyári spray-s doboz, csak lecsavarható felső résszel a feltöltéshez, és volt rajta egy szódás palackból bontott patron tartó rész, nem tudom létezik e ilyen gyárilag. Ha nem férsz hozzá festékszóróhoz, egy festés miatt nem érdemes venni (az elektronosak nem olcsóak boltól függően 5-10eft körül ehet őket megvenni, levegőshöz kell egy rakat pluszdolog, kompresszor, vízleválasztó, ha nincs ezek még nagyobb beruházások). Esetleg ismerősöket meg lehet kérdezni nincs e nekik festékszórójuk, amit kölcsönadnának. Vagy lelakkozod ecsettel, esetleg finom lakkhengerrel is lekenheted a felületet. Ekkor viszont nem lesz tükrös a végeredmény, a henger vagy az ecset nyomait látni fogod benne. Ha elég vastag a lakkréteg, és nem túl tagolt a felület, akkor az utolsó réteg száradása után vizesen át lehet csiszolni a felületet így az ecsetből/hengerből adódó felületi egyenetlenségeket le tudod szedni, és végül polirpasztával és puha ronggyal felpolírozod a felületet. Ha az ecset mellett döntesz érdemes puha és finom sörtéjűt választani, a festékboltban kérj segítséget, mond el mire szeretnéd használni, és tudnak segíteni, ha nem akkor keress másik boltot ahol értenek is hozzá Most olvasom hogy matt felületet szeretnél, ebben az esetben az utolsó lakkozás után a polírozást el kell hagyni az ugyan is kifényesíti a felületet .
Örülök, hogy tetszik az egér és a többi munkám is . Hidd el Te is el tudsz érni ilyet, csak gyakorlás és hozzáállás kérdése. Én sem úgy születtem hogy képes voltam ilyenekre, sok évnyi munka mellett ragadt rám ez-az. Ha nekem sikerült ezeket a megtanulnom, Neked is sikerülni fog. Soha ne mond, hogy soha
Üdv: Bari
-
Bari
Modder
válasz s3toraph #38501 üzenetére
Szia
Szívesen.
Ha matt felületet szeretnél nem kell polírozni, attól biztosan kifényesedik, ha csak vizesen csiszoló szivaccsal átcsiszolod (a finomabbik szemcséssel, amit használok úgy néz ki mint a linken, de más gyártótól), az el tudja tüntetni az ecset nyomokat és a felület is matt marad.Lakkból minél több réteget viszel fel annál tartósabb lesz a felület, két réteg minimum ajánlott, az elsőt úgy is megcsiszolod, hogy a kisebb hibák eltűnjenek. Ha erősen igénybe vett a felület, akkor minél több vékony réteg, a száradási idők figyelembevételével. A fa egér ha jól emlékszem úgy 6-7 réteg lett fújva, a billentyűzet vázánál most járok hétnél és még egy utolsó vizes csiszolás után lesz még egy, amit már szépen fel lehet polírozni.A rétegek között minimális csiszolást szoktam alkalmazni, inkább csak a kisebb felületi egyenetlenségek eltüntetése miatt, ami fa esetén a fa erezete miatt jelentősen látszik a felületben, fémen nincs ilyen gond, mivel maga a fém elég sima felülettel rendelkezik már alapból. A csiszolást addig szoktam végezni amíg kézzel megsimítva a felületen érzek kisebb egyenetlenségeket, pl porszem, vagy az esetleges megfolyások dudorjai. Ha már 3 rétegben lelakkoztad, elég strapabíró lesz a felület.
Nem az eszközök teszik jóvá a végeredményt, csak segítenek benne, csak rajtad és a hozzáállásodon múlik. Nem mondom, hogy nem számít a használt szerszámok, eszközök minősége, de egyszerű szerszámokkal is lehet szépet és maradandót alkotni, ugyan akkor jó szerszámokkal azért könnyebb dolgozni ezt elismerem.
Üdv: Bari
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #38523 üzenetére
Na elkezdtem lakkozni, lefújtam vízszintben, várok 1-2 órát majd átfordítom és a másik oldalt is lefújom, várok 1-2 órát majd kiakasztom egy napra még száradni. Így lesz az első réteg. Remélem nem rontom el...
Csiszoló szivacsot azt vennem kell még, mert ez a nagyon finom smirdlipapír vagy mi elég szar, megpróbáltam a festéken egy kicsit, és nem hogy megcsiszolná a felületet, ehelyett jól összekaristolja. Szóval nem jó ide... bár lehet a lakkon máshogy viselkedne.
[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MasterHUn
senior tag
válasz s3toraph #38540 üzenetére
nem baj még 5-6 gépház és menni fog
Télleg nem kell valakinek pár gépház? moddolni? mindegyiknek van valami hiányossága oldallap takarólemez. felajállás képp
[ Szerkesztve ]
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #38540 üzenetére
Ezekben még segítsetek már tanáccsal légyszi - és gyorsan mert 12-ig vannak boltok :
- A lakkozott felület mennyire bírja a szegecset? Ha összeszegecselem a lemezeket, nem pattan meg alatt? Tegyek alá alátétet?
- Szerintetek akkor milyen csiszolószivacs lenne megfelelő a két lakkréteg között az egyenetlenségek, porszemcsék leszedéséhez? Ami nem tesz kárt a felületben. 180-as, vagy finomabb kell?
- Szegecsnél, honnan tudom hogy mekkora kell? Van valami arány furatátmérőhöz és szegecsátmérőhöz? Minimum 2 db lemezt kell összefogni, max. 4-et, lemez vastagsága átlagos régi szgháznak megfelelő, mint mondjuk egy codegen, kb. 0,1-0,2 mm szemre. Az tuti hogy a 4 réteg 0,5 cm és 1 cm között van, pontosabbat nem tudom mondani.[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
FatalEror
addikt
válasz s3toraph #38593 üzenetére
Lakkozott simán megpattan,szerintem gumibelsőből vágjál közé csíkot,és így a kellemetlen rezgéseknek is búcsút mondhatsz.A 180-s papír az durva 1500-2000-s kell,vizesen,de azzal tökéletes lesz a felület.Szegecsnek a hossza a mérvadó,hogy utólag ne lógjon be sehova sem,és ne kelljen levágni,egy 4mm átmérőjű szegecs bőven elég,de a 4mm-s átmérőt,még a nyers állapotban értem,amikor még nem tágult ki,és értelemszerűen 4mm-s előfúrás.Javaslom egy tisztességes 4mm-s szár beszerzését,hogy szépen dolgozzon,és ne baromolja össze a felületet.Ja és szerintem a szegecs fejének átmérőjében a festéket/lakkot is szedd le,mert amikor összefogatod,akkor lehet,hogy végig reped a lakk,és akkor kuka az egész,mert szép lassan végigreped,viszont ha leszeded a lakkot+festéket,akkor nem lesz sokkal nagyobb valószínűséggel semmi baja.
HardCore is my LifeStyle
-
FatalEror
addikt
válasz s3toraph #38601 üzenetére
A szivacs is jó lehet,mert azok általában sokkal finomabbak a papírnál,ha tudsz vegyél azt is,mert az nagyon hasznos.Csavarral is lehet szép,ha imbusz fejű csavarokat veszel.MAszkolni csak akkor gondoltam,ha szegecselsz,de amúgy maszkoló szalag.
HardCore is my LifeStyle
-
MasterHUn
senior tag
válasz s3toraph #38616 üzenetére
lakkrétegnél én úgytanultam hogy 1 alapozó és 2 fedő nem baj ha karcos (hisz csiszolod polírozáskor) az a lényeg hogy az utolsó réteg előtt legyen Tiszta pormentes a felület
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #38624 üzenetére
No, az alja nem néz ki rosszul, eltakarta a gányolásom a 2. réteg lakk.
Viszont, ami nem rács, hanem teli anyag, azt felakasztva ne lakkozza senki! Nálam úgy megfolyt mint a veszedelem! Próbáltam hogy letörlöm és újra ráfújok... még rosszabb lett. Komolyan mondom amit lehet azt elbénázom szerintem. De most már megcsinálok akkor is! Ja és annyira jó vagyok lakkozásban, hogy már több mint a felét kifújtam, szóval erre az összesen kb. 2 m2-nyi felületre vehetek még egy lakkot, ha 3 réteget akarok. Valahogy nekem nem megy a fújás úgy hogy nem csicsogjon a lakk a felületen.Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #38626 üzenetére
Na, elfogyott a lakk. Még mindenhova 2 rétegre sem volt elég mert elég sokat elpocsékoltam bénázás miatt. Mind1 venni kell még1et nincs mese. Eddig a rács sikerült jól egyedül. A kisebb elemek tök jól mutattak tegnap, de túl keveset vártam a száradással a lakknál, kb. 2-3 órát és átfordítottam és kapott a másik oldal is + túlfolyt, így hozzáragadt az ujságpapírhoz, szóval letépett a lakkból, néhol a festékrétegekből is... itt betelt a pohár, egyik kolléga javaslatára előkapartam egy darab kartont. ezzel egy fokkal jobb a helyzet.
Kérdés: azt hogyan lehet elkerülni, hogy nem habzzon fel a festék vagy a lakk a felületen? Nekem akkor van ilyen, ha egyszerre többet fújok ki, és nagyon jön belőle, valamint amikor a végén jár. Az említett felületet a darabokon, amit megtépett az újság, be akartam fújni a 2. réteg lakkal hogy majd jól befedi, erre ami kijött az is "habos" lett nagyrész, szóval most ilyen fehéren habzó buborékos pocsékság lett ami megszáradt.... Mit csiáltam rosszul? Polírozhatom le a felső réteget mert ezt nem fogja eltakarni a következő.Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #38665 üzenetére
Lepolíroztam 320-as csiszoló szivaccsal, nem sikerült 100%-osan de kb. jónak tűnik, főleg hogy miután lefújtam, egész jót mutat. Végre, alakul! Az alja megkapta a 3. réteget, ez sem tökéletes, de vállalható szerintem. A rács is 3. rétegnél jár, az kb. jól van, ahol habosan száradt meg, az takarásban lesz, szóval nem vészes. Gumi alátétet vagy tömítést a lemez és a csavar közé nem találtam, sehol nem árulnak megfelelőt (voltam 5 boltban, barkácsbolt, autósbolt, stb.), szóval maradt a gumibelsős módszer. Elkezdtem kivagdalni. Hát jó kis meló, kézzel pvc késsel, 2 óra alatt kb. 80-at vágtam ki + rájuk a lyuk. Ahogy számolgattam, van kb. 120 csavar a hűtőben, mindhez kellene alulra-felülre gumialátét, plusz fém is mert különben gyűrődik a gumi, szóval kb. 240 fém és 240 gumialátét kell. No akkor már ki is vágtam a harmadát.
Néhány kép, hogy mit is alkottam most:
Emlékeztetőül, ilyen összeszerelve (itt még festés nélkül eredeti színén):
Ami még hátra van:
- a kisebb alkatrészek lakkozása legalább 2, de inkább 3. rétegben, előtte az előző gányolást lepolírozni
- ezekből 3 darabra előtte még kell összesen 4 db lyukat fúrnom, ez szolgál majd a fordulatszám szabályozó tartójául amihez csavarozom ill. a későbbiekben ha csinálok főkapcsolót akkor ahhoz, ez jobb szélen lesz az alsó lemezhez fogatva, kényelmesen elérhető távolságban
- lesz valami szivacs amit valami huzattal az aljára, ezt akarnám valahogy oldható módon rögzíteni, moshatóség miatt, pl. valahogy kötözni ami nem fog rondán kinézni
- két gumicsík a két bevágás oldalára, hosszában kellene, hogy picit magasabban legyen a gép, kb. 1mm-rel, ezen legyenek a lábai, nehogy elérjék a csavarok az alját, nem akarom összekaristolni. Ehhez nem találtam anyagot.
Tudtok valamit javasolni, miből lehetne olyat csinálni mint a gyári notihűtőkön a gumik amik csúszásgátlás miatt vannak? Vagy van direkt erre a célra valami? Nekem egy egyenletes gumilap is jó lenne, 1-1,5mm vastag, 20x4cm méretben. Autóboltban 3mm-sből 1méter x 10 cm-et adtak volna 7500-ért.... ...szóval olcsóbb kellene, valami filléres megoldás. Vagy marad a gumibelső, de az meg túl könnyen hajlok ekkora méretben (20cm x 2 cm, ebből 2 db), nincs tartása mert ugye nagyon vékony.[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
-
talpas
aktív tag
válasz s3toraph #39152 üzenetére
Nekem a 250-es samu remegtette a chieftec házat. Döglött vinyót beraktam kerettel, arra meg rá a működőt, és ennek aljára az ablakszigetelő "D" profilút ragasztottam, oldalaira 2cm-es szeleteket, hogy oldalról se érintkezzen a fémmel. Ha van helyed, akkor ettől jobbat én még nem találtam a beépítőkeretes házikókba.
"Veled, Uram, de nélküled..."
-
Ribi
nagyúr
válasz s3toraph #39152 üzenetére
Én gatyamadzag néven szoktam emlegetni.
Nem szakad el, mert a textil része csak akkor szakadna ha felgyullad az egész.
Legutóbb én cipőfűzővel kötöttem fel, mert a gatyamadzag a gumi fáradásával viszonylag sokat enged.
Ha meg úgyis elfárad akkor ugyanott vagy mint cipőfűzővel. Az is eleget csillapít. -
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #38676 üzenetére
Sziasztok!
Lassan haladok, de kb. 80%-nál járok. Összeraktam pár kisebb darabot kivéve (elfogytak a csavarok és alátétek pedig még vettem is...).
Képek itt lesznek (az elejétől, a frissek a közepénél kezdődnek).
Az a legnagyobb baj, hogy ez a 3 réteg festék + 3 réteg lakk is nagyon gyenge, ha ráesik egy csavar fél méterről, vagy megsúrolja a villáskulcs, lepattan, darabokban jön le... ... aki rám hallgat, very well-el nem kezd, inkább szánd rá a pénzt valami tartós megoldásra (talán homokszórás...??)!
Ezt még jól ki kell javítgatnom. Lefotóztam mennyire gáz lett pár helyen a lepattogzás. Ráfújok egy réteg festéket meg egy réteg lakkot, ennyit kap, nem többet. Persze valami marha óvatosan hogy a környezetét ne fújjam össze. Aztán valami élvédő kellene rá gumiból, pl. wasquez-nél amit láttam még jó is lehet.Arra pedig mondjatok már nekem légy szíves - ezúttal tényleg - hogy milyen gumi vagy szilikoncsíkot és honnan tudok szerezni, mi a neve, vagy miből lehet ilyen kibontani? 2db 28x2cm darab kellene, 1,5-2mm vastagságban, ami nem puha, nem süpped be. Ugyanis, a középső sor csavaron fennakad a laptop, nem érnek le a lábai. Tartottam ettől ,de nem tudok mit tenni, kell alá a gumi és a fémalátét, mert pl. gumialátét nélkül a ventirögzítő csavarok alól a rácsról is törik le egyből a festés, lemezen dettó ugyanez... ... szóval muszáj volt ilyen magassá válnia. De így meg lecsúszik a gép amire a lakk felület még rátesz egy lapáttal.
Az oldalsó géptartó karmok nem valósulnak meg. A fan mate-nek lesz egy tartója mi most nincs felszerelve, ehhez gondoltam egy on-off billenőkapcsolót még bbeiktatni,, ebben majd kérek helpet még.
Jöhetnek a kritikák!
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #39345 üzenetére
Gumi vagy szilikoncsíkra amit kérdeztem, ötlete van valakinek? Nem látok ilyet neten, autósboltban találtam csak de ott viszonylag nagy tételben kell venni és marha drága is.
[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen