Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple asztali gépek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz LurkerSheik #6282 üzenetére
Nyáron nem jó télivel járni, gyorsabban kopik, és nem is kanyarvadászatra való. Nyárra nyárigumi kell, ha a futás úgy indokolja.
Télre a magasabb oldalfalú gumi az ajánlottabb, tehát a gyári 195/65 R15 tökéletes méret télre.
Most jelent meg a Vredestein téli gumija, még nem lehet kapni, de feltételezem a szezonra már kapható lesz. Igaz tesztek nincsenek róla még, de amilyen gumikat manapság a Vredestein csinál, borítékolható, hogy élmezőnyben lesz, ráadásul a mintából ítélve az előző SnowTrac "hibáját" is javították, tehát a következő évekre valószínűleg meglesz a téli bestbuy: Vredestein SnowTrac 5
Egyébként a Conti gumija is nagyon jó télre, úgy mint a Goodyear és a Nokian gumija, na meg persze a Michelin Alpin A4
-
neduddki
nagyúr
válasz LurkerSheik #6285 üzenetére
HI!
vess egy pillnatast a tavajji tesztekre ijejn eghyertesregen vot mar:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz LurkerSheik #6285 üzenetére
ha 4 éven alatt a téli futásteljesítmény eléri a 60ezer kilométer, akkor egyértelmű Michelin
ez kb év 30 ezer kilométer jelent
Michelin nagyon lassan kopik el, télen azért jó ha van mintázat a gumin
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
giigz
veterán
válasz LurkerSheik #6285 üzenetére
A Vredestein-nek most fog megjelenni a SnowTrac 5 gumija, minden bizonnyal évekre elfoglalja a bestbuy trónját, én mindenféleképpen megvárnám a helyedben, nagyon jó guminak ígérkezik
Mennyit mész majd a gumival előreláthatóan szezononként?
Csak a Vredestein/Conti/Michelin jön szóba? Mert egyébként én a helyedben (ha nem a Vredestein SnowTrac 5-öt veszed) a Goodyear UltraGrip 8-at venném, 16.154 Ft a legolcsóbb helyen, és olyan tapadása van mint a fentebb említetteknek, viszont jobban kopik egy kicsit. Jó lenne tudni, mennyit akarsz menni vele.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz LurkerSheik #6289 üzenetére
GY UG8 van nekünk.Nekünk bevált,messze nem egy Debica kategória,megérte a plussz pénzt érte.Ami még jó volt a Falken.Az is tapadt rendesen,csak kiszakadt az egyik.Most egy darabom van belőle
-
giigz
veterán
válasz LurkerSheik #6289 üzenetére
Nekem Vredestein SnowTrac 3 van, nagyon meg vagyok elégedve vele, a tapadása nagyon jó, halk is, viszont jön a SnowTrac 5, ezért azt szívesebben ajánlanám, az ST3 a mintájából adódóan inkább a télies használatra való, a legjobban hóban teljesít.
A GY gyorsabban kopik, tehát ha sok évre tervezed a gumit, és a futás is meglesz, akkor Michelin
Viszont a téli gumival nyáron óvatosan, nagy tempó nem jó neki, mondjuk alapból a meleg sem jó neki... A nap is "kiszívja", tehát mindenféleképpen csökkenti az élettartamát a nyári használat.
Hungaroring gumiteszten így járt az Alpin A4:
-
veterán
válasz LurkerSheik #6285 üzenetére
Ugyanezt a Michelint vettem tavaly október elején, akkor jött ki akciósan 70 000-be a 4 db. Adtak hozzá OMV kupont, ezt levontam az árból, így 70.
December-január-februárban volt fenn, kb. 5-6 000 km-t mentem vele, csendes, sokat nem kopott ennyi idő alatt, hó nem volt a télen. Megvenném ma is. -
Kornel
veterán
válasz LurkerSheik #9854 üzenetére
Gumi meretbol kiindulva valami atlagos autora lesz,szoval boven jo a hankook is.
-
Deathunter79
tag
válasz LurkerSheik #9854 üzenetére
Kumho Wintercraft WP51 és a Bridgestone Blizzak LM001 is szóba jöhet még ez utóbbi a 195/65R15 méretben különösen ajánlott.
-
Killer01
őstag
válasz LurkerSheik #22860 üzenetére
60 k és nyáron is használtad?? Minden tiszteletem a W452-nek a futásteljesítményért
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #22860 üzenetére
Normális, de erre a használatra jobb lenne pl az apollo négyévszakos
-
Danex
addikt
válasz LurkerSheik #22860 üzenetére
Ha szezonnak megfelelő időben használod a gumikat szokott jó érték lenni a 60K tudtommal. Bár lehet felkeményedett a melegtől annyira a gumid, hogy most télen már nem is kopik
-
athomi
veterán
válasz LurkerSheik #23106 üzenetére
Nem pár tucat Michelin gumi kiszórásáról van szó, szóval ne parázz, majd sorra kerülsz... amúgy 4217-esek ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #23173 üzenetére
Római gumi, elit tyre?
-
veterán
válasz LurkerSheik #23350 üzenetére
A szerelési díj nem kimagasló Bp-en. Hányas felni?
A hozzáállás - sajnos - nem lep meg, hasonlót néztem ki belőlük. -
athomi
veterán
válasz LurkerSheik #23350 üzenetére
Nem tudom mit vártál tőlük, nagyban hozzájuk köthető az a télinek szánt gumis teszt, amit fagypont feletti hőmérsékleten végeztek el műgyantás úton, ami szerintük hasonlóan viselkedik a jéghez, amiből megállapították hogy az abroncs nem alkalmas havas úttesten való közlekedésre. Remélem érted a logikát, mert én sem.
Megnyugtatlak, külföldi teszteken jól szerepelt jégen és hóban sem teljesített rosszul. Bár aki sokat megy hóban, hegyes dombos vidéken, annak nyilván egy prémium téli a legjobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz LurkerSheik #23350 üzenetére
Troger banda, de sajnos ha nem ersz ra munkaidoben gumishoz menni, akkor kenyszerpalyan vagy es mivel ok tudjak ezt, ezert sajnos megtehetik, hogy ezzel a mentalitassal dolgozzanak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #23354 üzenetére
Plusz van, aki 12-ért vinné az Alpint
Nonstopgumi nekem is kicsit káosz hely látszatát keltette, mondjuk csak felnit políroztattunk, azt elfogadható minőségben és gyorsan megcsinálták. -
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #23362 üzenetére
Csak hülyéskedek Amúgy nyárinál tényleg az volt az egyik pozitívum a Ventus Prime mellett, hogy hazai gyártás, így GDP stb téli viszont lehet Barum lesz majd, ami eddig volt (Polaris 3) bevált, és elég baráti árban mérik.
-
rbalint88
addikt
válasz LurkerSheik #24182 üzenetére
hóban óvatosabban kezelendő jóval egy négy-évszakos,
mégfőleg ha egy Michelin CrossClmate+ is az.így helyes a CC és CC+ kimondottan nyárias minta és keverék, nem kell tőle sokat várni télen, cserébe nyáron majdnem 100%-os nyárigumi. a többi négyévszakossal meg fordítva van, arányaiban sokkal ügyesebbek télen, mint nyáron.
-
Kornel
veterán
válasz LurkerSheik #24185 üzenetére
4WD kell, az mindenre jó.
Én már bánom, hogy nem toltam meg vele -
Kornel
veterán
válasz LurkerSheik #24187 üzenetére
Helyes, így van.
Bár nálam a 4WD+automata +1M-val megdobta volna az árat, így maradt a 2WD manual...
Mondjuk kisebb motorral valamennyi visszajött volna belőle, de így legalább nem visszafele gurulok parton felfelé -
No.01
őstag
válasz LurkerSheik #63135 üzenetére
Egy uj(abb) fejlesztes mindig megeri foleg egy olyan gyartonal aki ebbe valoban sokat tesz. Az, h ez belefer e azt neked kell tudni.
Az arakat illetoen en egy teli vasarlassal mar sokat nem igazan varnek, Olcsobb szinte biztosan nem lesz es ha meg sikeres is lesz 1-2 teszten az csak meginkabb feljenn hajtja majd az arat. Szerintem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #63135 üzenetére
Erdemes bevarni az oszi teszteket de az Alpin az erosen top3-as gumi. Nem losz vele melle. Az a Hankook nem tul acelos, kb a kozepkategoria teteje.
#nincsbennetarcsi
-
No.01
őstag
válasz LurkerSheik #63250 üzenetére
Nekem is R18 es mikor vettem a gumikat feltetel volt a peremvedo. A semminel sokkal, de sokkal tobbet er... de ha nagyon haz a szitu akkor lehet meg igy is keves (bar valoszinuleg csokkenti a kart)
Viszont erdemes tudni, h peremvedo es peremvedo kozott is eleg nagy tud lenni a kulonbseg... Sajna a Michelin es a Conti adjak a legkisebb peremet.A sogorom itt jart, de ez neked kisse kiesik...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #63250 üzenetére
Van a kisebb sérülésektől megvédi a felnit. Ezek a leggyakrabban használt jelölések (gyártótól és kiviteltől is függ melyiket használják):
MFS - Maximum Flange Shield - maximális peremvédő
RFP - Rim Fringe Protector - szegélycsíkvédő
FP - Fringe Protector - szegélyvédő
FR - Felgen Ripen/ Rim-prtotecting Ring - peremvédő gyűrűFelnijavításra: SOS felnijavítás vagy a DeWheels Kft.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #63295 üzenetére
Continental AllSeasonCOntact 2 vagy Goodyear Vector 4S Gen. 3 ami szóba jöhet még.
Esetleg ha olcsón megúsznád akkor Pirelli Cinturato AllSeason SF2 vagy SF3 ha van a méretedben vagy a már említett Vredestein Qatrac Pro vagy Pro+.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
No.01
őstag
válasz LurkerSheik #63295 üzenetére
En ugy tudom, h 235/45 R18 ami neked gyarilag lehet.
Fugg par dolgotol a valasztas. Nalunk van a csaldban megjelenes ota Michelin CC / CC+ / CC2.
Szerintem a konkurencia mar tobbet fejlesztett es itt az idu, h lasssacskan elorukkoljanak valami ujjal.
A Conti ASC2-vel meg nincs sok tapasztalt teszt meg annyi sem. Uj fejlesztes, volt aki panaszkodott, h kisse zajos.
En jelenleg egy GoodYear 4season gen3-at hasznalok nagy megelegedetseggel.
Nyilvan ennel is letezik jobb, de azert a felhasznalas modja kisse determinalja a modellt is.A hiba amit ne kovess el: ne gondold, h ezek elmennek 5-6 evet vagy 60-70e km-t mert nem fognak.
A 4. evre mar biztosan romlik a legtobb tulajdonsaguk. En itt huzom meg a hatart, de volt mar amelyik kicsit tobbet futott es 3 ev utan lett cseres.
Ettol fuggetlenul meg mindig jo kompromisszumnak gondolom, de a vegleteket nehezebben toleralja. Tovabba a nagy es nehez jarmuvek es az autopalyazas ami meg nem a 4S-ek territoriuma. -
senior tag
válasz LurkerSheik #63295 üzenetére
Felni megjavítva, perem kijavítva, új gumik felpattintva!
a DeWheels-es srácok nagyon szép munkát végeztek Fóton, a peremen a padka sérülést úgy kijavították, hogy néztem erősen a pofa részt hol volt, de nem mondom biztosra, hogy ott volt a hiba.
15k-ba fájt a repedés és a felület javítás.Szerdán délután gyorsan berendeltem az új Vredestein szettet is:
https://www.arukereso.hu/gumiabroncs-c3615/vredestein/quatrac-pro-235-40-r18-95y-p1025172349/235/45 r18 lenne az official váltóméretem 52,5k, a 235/40 r18 viszont 45k volt az autoguminet.hu- nál ami a Gumi-profi team cég.
Ennyi átmérő difi belefér, az óra csal kicsit feljebb.
Durva milyen árkülönbségek vannak méretek közt!
Hívott az admin visszaigazolni csüt reggel, h 13.kerbe hétfőre van időpont felszerelni.Hú mondom az bajos, mert szombaton messzire utazok úgyhogy valami megoldás kell, jó nekem a csillaghegyi műhely is.
Péntek 16-ra beírt és megsürgette, hogy be is érjen a gumi.
A csillaghegyi gumi-profinál nagyon flottul ment minden, respect nekik innen is!Érdemes tudni, hogy új Vredestein szettre van Garancia+ balszerencse garancia 1 éves szolgáltatás,
csak regisztrálni kell a számlával!
https://avclub.hu/extra-garanciaA rossz felnin a pilot 4 sajna kuka lett,
a többit meg majd eladom. Mondta a gumis srác is, hogy kár érte még jó volt a minta rajta, de belül elgyalulta a felni ami potenciális defekt hő hatására.
Egy újat meg nem akartam venni, mert 4-5 éves gumik. Ha találok télen darabra valami ps4-t akkor nyárra majd visszarakom.Elégedett vagyok egyelőre az új szettel, jól sikerült a centír is, nem ráz 150-nél sem.
Horvátba már le is értünk….[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #63348 üzenetére
Franko!
Es milyen a QPro? Most be is koptattad ekkora tavon.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz LurkerSheik #63359 üzenetére
Köszi, az jó mert 225/50/18 kicsit peres az ízlésemnek.
-
őstag
válasz LurkerSheik #63361 üzenetére
Sajna fogalmam sincs mekkora a conti allseason 2-ön a peremvédő, egyenlőre csak a T-cross és HRV jövőbeli feleség autó vetületben néztem hogy van-e rá egyáltalán (egy csomó új autóra nincs kb, pl jazz crosstar már jó néhány éve van piacon és Falken a legjobb 4 évszakos rá...). Mondjuk a rav4-re is lehet majd ősszel conti lesz, mondjuk az 225/60/18, arra annyira nem kell (és most nézem ahol szoktam venni ott nincs is FR változat ebből). Mintha megint drágultak volna a gumik a fél év alatt hogy nem néztem...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #63362 üzenetére
Altalanossagban ami alacsony gordulesu az nem is tapad rendesen. Fekezeskor bajos lehet vele a megallas, foleg egy konnyu auton ahol alacsony a mechanikai tapadas (egy uresen 2 t-as villanyhoz merten). Fogyiban nincs nagy difi a legjobb es a legrosszabb besorolas kozotz a skalan 3 dl/100km fogyi difi van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #63397 üzenetére
Tboldi Jazz-e nem ment át ilyen miatt de általában tojnak rá valóban.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Star Wars Outlaws teszt
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen