Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rbalint88 #40582 üzenetére
Az első-hátsó csere sem biztos hogy megoldja, de még a kezdődő szálszakadást is felhoznám, bár ennek pici az esélye.
Már megbocsáss, de ezért is írtam: "nem, nem érdekel h kinek milyen tapasztalata van vele, nekünk volt néhány és mind jó volt "
Mindenki azt gondol amit akar és úgy viszonyul márkákhoz ahogyan akar, de a szüleimnek 1991 óta csak corollái voltak és most az auris mk1, nem urizáltak a priussal, egyiksem volt se dízel se hybrid, csak sima szívó benzin, de azok mind újonnan kerültek hozzánk és sosem láttak autószerelőt, csak amikor éves karbantartáson voltak... tudod sokan szívnak japán autókkal és mindegyik köpködi őket, de valamiért nálunk nem lehetett a Toyotákat kinyírni, frissjogsis tinédszerként üthettem-vághattam őket, ment mint a bekokózott lokomotív és sosem állt meg. Ha valaki azt tönkrevágja akkor vagy egy eleve kehes darabot vett meg vagy a felhasználóval van a probléma. Ezek után ne mondja nekem senki h így szar meg úgy szar, igen, tud az lenni, az arányok a kérdésesek, van jó francia autó is (406, 307, Xsara, Megane mk1-2), csak ha veszünk egy reprezentatív mintát és 100 franciát abból a jó lesz 30-40, Toyotából ugyanez 60-70... elpusztíthatatlan semmiből sem létezik, ki lehet nyírni egy kerékagycsapágyat 50ezer alatt, de GTK-ra lehet tenni egy 2 hetes autót is, erre éppen én vagyok az élő példa. Úgyhogy engem fölösleges győzködni mennyire szarok a japán autók, akkor sem fog változni a személyes tapasztalatom a Toyotákról, de a BMW-snek sem tudod elmagyarázni h egy túlárazott ipari hulladékot vezet... (no offense, de ez már kikívánkozott belőlem)Viszont a kerékagycsapágy búgása folyamatos tudtommal és egyre erősödik ráadásul kagylósra koptatja a gumikat, ha ezek nem állnak fenn, akkor a gumi a titok, főleg a Bridgestone ami híresen zajosodós fajta, noha ebből is tuti van olyan ami nem produkálja ezt a jelenséget.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!