Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz CsigaGyilkos #36807 üzenetére
Félre értettél szerintem, arra próbáltam utalni hogy a jogszabályok sok olyan dolgot megengednek, ami már túl van a biztonságos határon. Noha feltehetsz különböző méretű/mintázatú abroncsokat, de a biztonsági szakemberek szerint nem ajánlott, mivel az eltérő mintázat miatt a jármű első és hátsó tengelye másképpen tapad adott körülmények között, bár ez függ a súlyelosztástól és sok egyéb tényezőtől.
Drasztikus példát mondok, tuti nem csinálna ilyet senki (és nem is ajánlom):
Első tengelyen lévő gumik havas úton B minősítést értek el a teszteken, de a hátsó tengelyen lévőknél csak E ugyanez a minősítés, magyarázzam mi fog történni? (BMW-d van, gondolom sejted egy tempósabb kanyarban hogyan fog reagálni...)A jogszabályok úgy vannak kitalálva hogy univerzálisak legyenek, nem tesz különbséget traktor, kombájn, SUV és 320i között, pedig laikusoknak is szembetűnő a különbség
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kenguru99
aktív tag
válasz CsigaGyilkos #36807 üzenetére
A bmw van ahol megengedi a szélesebb gumit hátul. De ennek csak erős autónál van értelme. Egy kétezres szívó benzines autónál erre semmi szükség nincs. Se télen, se nyáron. Teljesen jó elöl-hátul a 225/45R17. Elterjedt méret, széles választékkal.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CsigaGyilkos #36807 üzenetére
Ha gyárilag eltérő mérettel jött, akkor úgy van hangolva a futómű, az esp meg minden kapcsolódó dolog. Így kapott típusengedélyt, teljesen legális és szabályos az eltérő kerékméret ilyen esetben. Az erősebb hátsókerekes autókon ez amúgyis bevett szokás a prémiumszegmensben (pl BMW, Lexus, Merci).
Mindemellett télre általában jobb a keskenyebb gumi, szóval mehet egységesen a 225/45R17 hátra is.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen