Hirdetés
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #37341 üzenetére
Nem az a baj, hogy elkapar (sot, van idealis slip, ha gyorsulni akar az ember), hanem amikor csak allsz es forog a gumi, mert semmit nem bir lerakni az erobol az utra a nyitott diffi es a fosul hangolt elektronikai segedek miatt. Opelekben volt regen olyan a kiporgesgatlo, hogy picit megcsusszant a gumi es annyira visszavette az erot, hogy rogton le is fulladt az auto a hunyadiban is elegge nyugger elektronika van, mondjuk mivel abban finoman szolva igencsak korlatos a futomu, megertem, hogy semmi jatekot nem enged. Az alfaban rohadt jo kiporgesgatlo volt, hagyta annyit tulforogni, ami meg nem ment a gyorsitas rovasara. Mondjuk vizes uton, emelkedore kifordulast azzal se kellett kicentizni a chipeles utan, mert a kb 450Nm elegge fel tudta usztatni az autot egyszer sikerult epp hogy jeges uton ugy fegangolgatni, hogy meg 5.-ben is eltekerte a kereket
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #37359 üzenetére
Még jó, hogy a feljelentés megtételéhez hiányzik pár adat.
(#37360) Dare2Live: Don't know, kérdezd a közútkezelőt, a VÜF-öt vagy a bogármestert.
-
-
Gaben92
őstag
válasz 2ozzmexy #37563 üzenetére
Van igazsag abban amit irsz, de mikor az ember arrol beszel, hogy "komfortosabb" akkor azt altalanossagban veve teszi. Szerintem felesleges kettevalasztani a dolgot ugy, hogy "autopalyan, jo minosegu aszfalton komfortosabb, macskakövön viszont nem".
Ez egy kismillio ismeretlenes egyenlet, mindegyik meretnek/szelessegnek vannak elönyei es hatranyai, emiatt szerintem felhasznalashoz erdemes valasztani a gumit. Nekem a futomu eleg kemenyre van hangolva gyarilag, de itt ahol elek siman fel mernem tenni a 17"-es felniket peresebb gumival mert az utak jok, rugozatlan tömeg nem lenne sokkal nagyobb, szoval azt a nagyon keves uthibat jobban megereznem, cserebe mashol karpotolna. Magyarorszagon eszembe nem lenne 17"-es felnit venni.
Aztan meg nem is beszeltunk olyan dolgokrol, hogy mit alakit a kocsi futomuve. Munkatarsamnak a Mercedes (C 300/350 e Plug In Hybrid, nem emlekszem melyik) alatt ott a 245/35R19 hatul, 225/40R19 elöl es mindenhol olyan mint ha billiardasztalon közlekednel vele.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #37680 üzenetére
De a német/osztrák/svájci rendszámostól meg nem félsz? Nem tudod, hogy ki ül benne, nem félni kell hanem kellően óvatosnak lenni. Nem rendszámtól függ, hogy miként és hogyan tud vezetni hanem személytől. Láttam már érdekesen vezető osztrákot vagy németet, csehekről meg ne is beszéljünk. Egyedül a kaminonktól érdemes távol maradni, mert azok tudnak érdekes dolgokat.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
szabonagyur
félisten
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #37803 üzenetére
Ez így van, ellenben én kiszámolom a költségeket, és ha lehetséges és a biztonságos kereteken belül maradok, akkor szeretek spórolni is.
Szerintem egy 130 ezres Nexen-el, vagy egy 140 ezres Kleber-el sem leszek tömeggyilkos
Sőt, ha ebbe a keretbe később beleférne az új Maxxis, akkor lehet én leszek a tesztelő -
addikt
válasz 2ozzmexy #37828 üzenetére
Fűrészfogas lesz az, undorítóan hangos volt tőle a kocsi.
Évi 30K km megyek a kocsival. Jó lenne ha legalább 3 szezont kibírna.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Guminyomást a gyárinak megfelelően kell alkalmazni?
Nekem sajna 7 literre jön a fogyasztás ki ilyenkor, mostanra tudtam lenyomni 6,65l/100km (napi 15 perc álló fűtésse reggelente)
Az sem volna rossza, ha nem lapos kerékkel kellene járni.
Ha jól értem, akkor szezon közepén csere az első tengelyen lévőeket a hátsóra és fordítva?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Kornel
veterán
válasz 2ozzmexy #37841 üzenetére
Én 200 vs. 140 közti kategórián variálok, igen, sok 200k egy szett gumira, ez van.
Egy medium kategóriás gumival sem leszek tömeggyilkos, ahogy korábban is kifejtettem.
Rendeltem már felső vezetői V klasse-re télre Barumot a Conti helyett, hidd el ott még kevésbé számított volna a különbség, mint nálam, mégis ezt kérte, és még eddig nem múlt semmi a gumin. -
LógaGéza
addikt
válasz 2ozzmexy #37847 üzenetére
Nincs sajna 200+ ló, most még csak 136 van, és max olyan 180 lesz a tavasz végére, optimista remények szerint
Nem kell semmi extrára gondolni, nem kell megjelennem sehol (max találkozókon), és nyomni se nagyon nyomom neki, főleg a márka szeretete ami miatt ilyen autót választottam (Alfa 159)."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #37847 üzenetére
Azért a Mo-i éghajlatra egyáltalán nem gáz a 4 évszakos, 2,5 éve váltottam 4 évszakosra, eddig jó döntésnek bizonyult és a következő is az lesz, 99%, eddig nem érzem, hogy kompromisszumot kellett kötnöm nyáron vagy télen, minden ugyanúgy történik ahogy a külön szetteken is történt, nem érzem, hogy vissza kéne állnom a 2 szettre.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #37878 üzenetére
Jelen! De papírom nincs, mert el sem kezdték a vizsgát, már a legeslegelején belekötöttek.
175/65R14 helyett 185/55R15 van az autón, mindkettő gyári méret, csak ez a felszereltségi szint a kisebbel jött ki, így a B-oszlopon lévő matricán is csak az szerepel. Viszont a típusengedélyben (és a kezelési útmuatóban) le van írva a nagyobb, meg további 3 is, amikkel használható az autó, de senki nem volt hajlandó utánanézni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #37891 üzenetére
Azert vannak nalad logikai bukfencek
attol semmivel nem tapad rosszabbul, hogy alacsonyabb a profilmelysege. Sot, az se garantal semmit, hogy az unitoyal dragabb. Ha mas meretben a kleber lenne dragabb, az lenne jobb?
Nyilvan valamennyi vizelvezeto arok kell, de alapvetoen a keverektol tapad a gumi. Ha meg hulyen vezetsz es esoben is tolod neki, akkor barmilyen gumival tul fogsz menni a tapadasi hataron.[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz 2ozzmexy #37893 üzenetére
Persze azon a 10 ezren nem múlik már. Sajnos teszt egyikről sincsen, legalábbis én nem találtam, mert ezek 2018 őszén jelentek meg, így egyenlőre lutri melyik lehet a jobb. A tyrereview oldalán a Klebernek a jobb az értékelése, de az Uniroyalé sem olyan rossz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Gaming notebook topik
- Stellar Blade
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby rádiós topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen