- HDD probléma (nem adatmentés)
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Mennyiben más az a terhelés, mint ami két eltérő méretű gyári kerék között lenne?
Mondjuk egy 17 kg gyári 15" és 23 kg gyári 17" között? Szerintem ehhez mérten egy könnyített alu alátét elhanyagolható. Meg az is, hogy a kerék belseje 10 mm-rel kijjebb van (alátétezve).
Régen volt már mechanika tárgyam, de így halvány mérnöki tanulmányaimra visszagondolva nem látok itt nagy bajt.Persze ha van erről kézzel fogható adat, azt tőled is szívesen fogadom.
[ Szerkesztve ]