Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • No.01

    őstag

    válasz ΞΔGLΞ #52249 üzenetére

    Nekem ez az 500 km-es bejaratas eleve kisse furcsan hangzik.
    Az, h a formalevalasztonak kell par km az meg tan rendben is van, sot meg azt is el tudom kepzelni, h ennek van valamifele kihatasa a gordulesre es ezaltal a zajra, de azt mar nagyon nehez elkepzelni, h ami nem tortent meg az elso ~100km utan az majd 500 korul jo lesz. Ilyen konkret osszehasonlitast viszont nem talaltam.
    Igaz ha nem csalnak emlekeim akkor az skalan akar csak 1 dB kulnbseg is lehet valoban hallhato es akar szamottevo is.
    Nem is ertem, h a gumik cimkejen miert is nem a kabinban mert ertekeket tuntetik fol?
    ...vagy legalabb mindkettot.

    Amikor irtal errol en is elkezdtem keresgelni, igaz en az ujabb fejlesztest (Primacy 4+) nem adtam volna a regiert foleg ilyen felar mellett, de ez ugye nagyon szemelyes velemeny.
    Viszont az valoban erdekelt volna, h adott auton egy normal es egy ilyen Acoustic abroncs mikent teljesit 50-nel 80-nal... Az valoban meres lett volna, szamokkal alatamasztva... bar van bennem egy kis gyanu, h ha ezt a merest nem egy kulso csapat vegzi akkor a mernokok tudtak volna addig ugyeskedni, finomhangolni, h valoban lathato (merheto) legyen a kulonbseg.

    Nem mondom, h nem ert meg egy probat, de ha a vegkovetkeztetes is ennyire semmilyen lesz akkor az azert a jovot illetoen elgondolkozik az ember, h legkozelebb valoban megeri-e?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák