Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz T.Peter #2383 üzenetére
A raszterizálást leírom a Harmadik dimenzió első oldalának a renderelés pontjában.
A Radiosity a raszterizálásnak olyan kiterjesztése amikor a fényvektorokat nem csak a felület elérésig számolja a rendszer. Ugye a valós világban ugye nem csak a fényforrás bocsát ki fényt hanem azok a felületek is amire fény vetül. Ezt probálják a Radiosity-vel szimulálni.
A Ray-tracing az egy másik renderelő algoritmus. A működési elve elég bonyolult ... nagyon röviden és egyszerűen leírva, a pixelből merőlegesen kiindulva a fénysugarak útját követi vissza egészen a fényforrásig. Borzalmasan teljesítményigényes, de az elvei eléggé jól szimulálják a valóságot.
Egy kis példa a Ray-tracing és a Raszterizálás különbségének megértéséhez.o-||
1 || 2
0 || 0A kis ábra a te nézőpontodből egy a helyzetedhez merőleges falat reprezentál. Az a kis "o-" a fényforrás, a két "0" a tökür számokkal ellátva, hogy könnyebb legyen azonosítani őket a leírásban. Nagyon fontos, hogy a fal úgy áll, hogy a fényforrás a 2. tükörben nem látszik azaz a tükör árnyékban van, viszont a két tükör "látja" egymást.
Nézzük a raszterizálást. A kész képen látni fogjuk magát a fenyforrás fényét, és a tükörben is meglátjuk a fényforrást, mert úgy vetül rá a fényvektorok, hogy lássuk. A 2. tükör árnyékban van, ezért a fényforrás tökürképét nem látjuk, viszont a valóságban látni kellene az első tökürben megjelenő fényforrás tükörképét. A raszterizálásnak itt ütközünk a problémájába. A fényvektorokat csak a felület elérésig számolja a rendszer. Mivel a felület maga az 1. tükör, a 2. tükörben már nem fog felcsillanni a fény.
A Ray-tracing esetében a rendszer visszaköveti az összes olyan sugármenetet a pixeltől ami visszajut a fényforrásba. Ergo Ray-tracing esetében már a 2. tükörben is meglátható az 1. tükör segítségével a fényforrás.
Természetesen lehet trükközni is, hogy a raszterizálással is valósághoz hasonló képet kapjunk ... , de a lényeg, most a két technika eltérésének a bemutatásán volt.A Voxel Space az hosszú lenne, nem hiszem, hogy fáradtan menni fog. Sry...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
-
dokar
addikt
válasz T.Peter #2968 üzenetére
ez meg itt a supertile:
forrás: fless tesztje
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
kovecses
aktív tag
-
kovecses
aktív tag
válasz T.Peter #3306 üzenetére
Látod éppen erről beszélek. 5 éve nincs normális gépem. Novemberben kezdtem el tervezgetni, azóta vásárolom az alkatrészeket folyamatosan, amit csak lehet minél hamarabb hogy végre ne csak fórumozni tudjak! És most jön a hír hogy várjak még júliusig mert az nvidia akkor jön ki a végre normális karijával? Hát nagyon szomorú vagyok. A legjobb lenne persze várni, de akkor 2-3 hónapig csak porosodik az x48 meg a 4 giga ram stb és csak áll benne a pénz. Ha meg veszek valami vga-t akkor az meg kidobott pénz mert júliusban meg cserélhetném le. Szóval nagyon nem tudom hogy mi legyen. egyenlőre egy biztos, hogy Q9450-re várok még, ha meglesz majd eldöntöm hogy mi legyen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Yettel topik
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen okostelefont vegyek?
- 24 Hours of Le Mans
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen