- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pn4hvq
senior tag
válasz LantosBerry8 #24898 üzenetére
Ha még nem tetted, próbáld a csomagszám alapján megnézni a nyomkövetést akár a dpd.com-on, akár a dpd.hu-n. Legalább azt látod, hogy az utazása melyik pontján tart a csomagod.
Értesítés ügyben nincs információm, mert melóhelyre kérem, itt mindig van valaki. -
farkassamu
csendes tag
válasz LantosBerry8 #24898 üzenetére
Itthon voltam de nem vettem észre, hogy jött. Hagyott értesítőt de nekem már megvan a száma felhívtam és vissza is jött!
-
tobias40
veterán
válasz azbest #24894 üzenetére
Nem az a gond hogy későn adják fel hanem hogy "beakcióznak" vmiket eu raktár meg 4-5 nap szállítási ígérettel és 3-4 hét múlva meg törlik a rendelést,annak ellenére hogy én előtte megegyeztem velük levélben hogy nem baj ha csak 5-6 HÉT múlva kapom meg a csomagot csak VALÓBAN EU raktáras legyen és azon az áron amin megakciózták!!
Megígérték,hazudoztak 3-4 alkalommal és a végén törölték a rendelést!Ha ez így korrekt szted akkor minél több ilyen akciót kívánok neked és tsaidnak akik itt ilyen nagy hévvel véditek GB becsületét,nem is értem milyen szándékkal....
Továbbra is azt mondom hogy egy hazudós cigány banda,természetesen az vesz tőlük aki akar!
Az hogy mindenki olcsóbban szeretni venni ne legyen már bűn,te is azért vásárolsz itt hogy olcsóbban vegyél nem pedig azért hogy a GB gazdagodjon! (gondolom )
Ők írják ki az árakat nem mi a vásárlók,nekik az a dolguk hogy szállítsanak,nekünk az a dolgunk hogy fizessünk!!
Ilyen egyszerű a KORREKT üzlet!Befejeztem részemről csak azért írtam mert itt naponta több elégedetlen ember írja le uanazt a problémáját ,ti pedig páran mindig uanazokkal a szokványos magyarázatokkal véditek a GB p*csáját!
UFF beszéltem,ebben a témában utoljára!
[ Szerkesztve ]
-
LantosBerry8
senior tag
válasz farkassamu #24902 üzenetére
Megnyugtató, hogy legalább értesítést hagynak....
-
qqzs
őstag
Figyeljetek en mar teljesen lelazultam, van ez a dolog hogy van aki meg tudja nyalni a konyoket van aki nem ez tiszta genetika igy van a U alaku nyelvformalassal is meg a kinai rendelessel, tiszta genetika.
En peldaul se a konyokomet nem tudom megnyalni se nem tudok U alakot formalni a nyelvembol viszont tobb szaz rendelesem feladtak par napon belul amibol eddig minden megerkezett es meg is fog ezentul is. Es a poharam sem volt meg soha felig ures mindig felig tele van
...valeriana+vilagbeke...Eladó: GTS450
-
wierra
senior tag
válasz wierra #24797 üzenetére
19-én Cancel-tem a rendelést, még aznap megkaptam a full refund-ot.
Teljesen korrekt eljárás és átfutási idő ; mindazonáltal nagyon sajnálom, hogy anyámnak nem tudom karácsonykor odaadni a telefont."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
asddsa
tag
válasz asddsa #24828 üzenetére
Update (eredeti ár: $181, első ajánlat : $70 refund, és most ez):
Dear Kovács,
Thank you for contacting our company. We are extremely sorry for this inconvenience.
As you haven't purchased any insurance during the check-out, we are sorry that we are unable to offer a full refund here.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:
http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However, as you are a valued customer to us, by way of compensation and as a gesture of good will we would like to refund 120 USD to your original payment account.
Please note: For Paypal account holders; please allow up to 2 business days for the transaction to appear on your Paypal account. If you do not have Paypal account, please allow 7-14 business days.
Could you please confirm that we can go ahead with the refund?
We look forward to hearing from you soon.
Best Regards
JulianaAmúgy csak nekem furcsak, hogy nem jön e-mail arról, hogy válaszolt a support?
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
mexel
veterán
Nekem az egyik rendelésre, a kisebb összegre megadták a refundot, paypalon látszik hogy megjött. A másikra a ticketben kaptam levelet, hogy töröljem a megrendelést mert nem tudnak így refundot adni ( 500$+).
Amikor törölni akarom azt írja szerverhiba, vegyem fel a kapcsolatot a Support Centerrel Valóban jó fejek ugye?
Ha holnapig nem lesz meg a refund akkor a paypalnál indítom, nem várok a GB hazudozására. Kb így kezdte a DX is sok évvel ezelőtt ( és volt még pár nagy megbízhatónak mondott cég), azóta normális ember nem mer tőlük rendelni hacsak nem szereti az extrém sportokat. -
azbest
félisten
válasz tobias40 #24903 üzenetére
Az, hogy töröltek rendelést valóban szívás. Sajnos előfordulhat mindenütt, hogy valamilyen logisztikai fennakadás miatt visszamondanak valamit. Másik több ezer esetben pedig a papírforma szerint történik a szállítás. Persze értem, hogy mindenkinek a saját sérelme a mérvadó, főleg, ha elsőre peches lesz. Másnak meg jó tapasztalata van több tucat vagy akár több száz rendeléssel a háta mögött. Ezért tűnik úgy, hogy páran védjük, simán csak a saját tapasztalatainkat írjuk.
Egyébként nem is kifejezetten olyan esetről írtam, ami veled történt. Hanem azokról a panaszkodásokra, amelyekből süt a tájékozatlanság. Amikor a trükkös szállítási módot sikerült megtalálni, majd verik az asztalt, hogy nincs ott azonnal. Lesznek még fennakadások, hiszen több hete téma, hogy leállhat a trükkös szállítási mód. Gondolom ezek a panaszkodók a többször felemlegetett blogokat olvasták, ahol téves és félinformációkkal próbálnak jutalékos rendelésekre rávenni embereket. Csak utána jönnek ide panaszkodni, hogy átverték őket, amikor rájöttek, hogy a magyar blog hazudott nekik a jutalék reményében.
zaccika
ne floodold már a topicot, használd a szerkesztés gombot, hogyha pár percen belül megint írsz, légyszi.[ Szerkesztve ]
-
hzx0
aktív tag
válasz farkassamu #24892 üzenetére
Nézd már meg a csomagon is ugyan az a tr van mint amit kaptál a GB-töl? Eddig ez nem volt jelemzö a Dpdre hogy nem müködik a nyomkövetés.
-
Tommmysun
senior tag
válasz bacizone #24883 üzenetére
1. Sajnos magyar webshopnál is előfordul, hogy a raktáron kifejezés az valami külső raktár, azaz importőr, stb., aztán amikor megrendeled ,akkor derül ki, hogy rossz infót kapott az eladó is a külső raktártól, vagy idő közben elfogyott, mert nem real time frissül a külső raktár árukészlet nyilvántartása a bolt felé. Bosszantó dolog, de azért nem feltételezném rögtön, hogy szándékos hazugság áll mögötte.
2. Ezt az EU express dolgot már eléggé körbe rágta itt mindenki, én is "vicceltem" rajta, hogy EU express a neve és nem World Wide Express, tehát amint EU-ba ér onnan már egészen express, csak azt kell kivárni, míg oda ér . Egész egyszerűen el kell fogadni, hogy jó kis kerülőúttal, vámkezeléssel, több futárcégnek történő átadással, nem fog 7-8 napos csodaidőt futni egy ilyen csomag! A költségmentesség, meg hivatalosan igaz nem lett sosem kikommunikálva, de ennek ellenére én nem tudok olyanról, aki így rendelt és végül fizetnie kellett, vagy ha mégis akkor azt térítették, vagy nem is EU expressel rendelt, csak valami hasonló elnevezésű szállítási móddal.
3. A várható szállítási időnél szisztematikusan minden reklamációnál lemarad a munkanap kifejezés, illetve az, hogy a feladástól számítva. Persze a 60 nap még így sem kevés, de azért jelentősen árnyalja a késés mértékét.Egyébként azt is sokan elfelejtik, hogy a szállítási módok között a legtöbbször választható sokkal gyorsabb és megbízhatóbb is .... ja csak az nem olyan olcsó!
(#24889) Digitalis Az Algopyrines beszólás vicces de nem annyira értem, hogy jön ide, vagy max pont fordított értelmet tudok neki adni, azaz hiába írják a GB-nél, hogy 25 munkanap a várható max szállítási idő, néhányan lehet, hogy csak a 30-dik után kapják meg, ahogy az Algopyrinnél is vállalod a kockázatot, hogy lehet te vagy pont a 100., aztán ha a 105. vagy de mégis befosol ott sem reklamálsz. Tehát mindegyik egy várható szám, ami nagy átlagban igaz. És az 50-60 napos átlagos szállítási idő abszolút ferdítés, mert saját tapasztalatból mondom, hogy ez nagyon nem igaz!
-
Digitalis
senior tag
válasz Tommmysun #24925 üzenetére
Előzmények figyelembevételével értelmezd. Persze hogy ferdítés, de benne van, statisztikailag pár százalékpontként, de ott van, mint Algopyrinben a lehetséges mellékhatás Ennek figyelembevételével rendelünk. Általában.
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
matt22
tag
Most hogy többször be volt itt linkelve a terms&conditions kicsit beleolvastam, bár bevallom elsősorban a garancia érvényesítése szempontjából. Hát nem csalódtam: elromlott termék visszaküldését te fizeted,ezt akkor sem térítik meg ha valóban garis a hiba. A javított termék visszaküldését a vevőhöz ők fizetik, de ki van hangsúlyozva hogy "flat rate shipping" formában, azaz várhatod megint hetekig ha meg elveszik útközben akkor így jártál (biztosításról szó sincs).
Ja és firmware frissítés = gari ugrik. Ez különösen szép egy telefon/tablet vagy akár robotporszívó esetén. -
Digitalis
senior tag
válasz pn4hvq #24901 üzenetére
Erre gondolsz? Mert ennél egy azonosító mellé kaptam két különböző jelszót is, de egyik sem jó. Normál keresésnél meg Southall, Your parcel is on its way. Jan 20.-án jár le a 60 munkanap, majd akkor kapálózok.
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
anadroid
senior tag
-
Beni2360
félisten
válasz matt22 #24935 üzenetére
Pedig a magyar törvényekben úgy van lefektetve, hogy a hordozható méretű készüléket neked kell a szervizbe juttatnod. És ezt vagy személyesen (és ez is költség), vagy postán küldöd el.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Cxgrav
senior tag
Sziasztok!
Kérem valaki írja le, hogy hogyan kell Paypalhoz vinni a reklamációmat full refundra, mert egyre jobban nem boldogulok az ügyfélszolgálattal a GB-nél. Ígérgetnek fűt-fát, de semmi nem történik és nem igazán szeretném tovább halogatni azt, hogy gyakorlatilag 3 hónapja náluk van a pénzem, de termék még nem jött.
Köszönöm
Picture me Rollin' by 2pac
-
bl4ze
veterán
GB nem ajánlott lett: nov29 in stock termék fizetve.
3 hétig kamu, majd PP dispute, és rögtön refund.
EU 5 raktár, ennyit az in stock és időben eu-ból rendelj karácsonyra... Tróger banda.:. bl4ze .:.
-
szabi__memo
nagyúr
válasz PainKiller13 #24943 üzenetére
Én is, de ugyanakkor rendelt hasonló terméket meg 3 napon belül kihozták
-
reka3684
újonc
válasz szabi__memo #24944 üzenetére
bl4ze neken válszoltál?hol kell kezdeni a paypal disputot.vagy mit... olyan járatlan vagyok külföldi rendelésben,ez volt az első de tuti az utolsó.inkább megveszem itthol mint hitegessenek 1 hónapig...
-
matt22
tag
válasz Tommmysun #24939 üzenetére
Neked maximum előlegezned kell a postaköltséget, de ha a szavatossági igényed jogosnak bizonyul akkor bizony visszakövetelheted. Mármint EUban, a Gearbest pont ezt is kizárja.
Ez különösen azért érdekes mert EU raktáros rendelést is Kínába kell visszaküldeni gond esetén.[ Szerkesztve ]
-
ot93
senior tag
Üdv, ha tracking number-t nem kérek csak szállításbiztosítást, akkor is kárpótolnak ha elveszett a csomag? gondolom egyiket sem választva már nem, ellentétben az ebay-el.
CRF300L
-
cidalain
veterán
Ha erre jatszol, akkor elegendo csak biztositast fizetni.
A TN nem garancia semmire, max tudod az arudat kovetni.
En 20 dollar korultol szoktam biztositast kerni, TN-t meg sosem (igazabol letojom hogy eppen merre van a cuccom, a lenyeg, hogy megkapjam)
Megjegyzendo, hogy sokan biztit sem kotnek, mondvan ott a PayPal vedelem, es ha nem jon meg a csomag, akkor egybol ott intezkednek, es tojnak a GB szovegelesere az elmaradt biztositasrol.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest