- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen monitort vegyek?
- Billentyűzet gondom van
Hirdetés
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Louloudaki
aktív tag
hali!
kb másfél hete csütörtökön este vettem egy mobilt majd pénteken jól elutaztam vele külföldre, közben meg kiderült, hogy van pár hibája a cuccnak, nem volt elég időm tesztelni míg itthon voltam. a kérdés, hogy ha repjeggyel igazolom, hogy a vásárlás után külföldön voltam és tegnap éjjel jöttem meg, akkor elfogadják-e és működik-e a 3 napon belül csere/pénzvissza lehetőség, ha ma visszaviszem?
-
Louloudaki
aktív tag
sziasztok
vettem egy dvd-t január végén ajándékba (akkor volt akciós), a héten adtam át és próbáltuk megnézni. a probléma, hogy a 3 lemezből egyet nem lehet lejátszani semmin, próbáltuk 10 gépen legalább, csak kerreg kattog, lefagy. egy meghajtót ki is nyírt. a kérdés, hogy ha számlával több hónap után visszabattyogok a boltba, és ők is kipróbálják és nem fog menni, akkor visszakapom-e a pénzt vagy kapok másik dvd-t vagy mit lehet tenni? nem karcos, nem agyonhasznált, látszik rajta, hogy nem fizikai sérüléstől hibás.
köszi -
Louloudaki
aktív tag
sziasztok, a nemzeti fogyasztóvédelmi hatósághoz már csak ügyfélkapun/elektronikus aláírásos emaillel lehet panaszt benyújtani?
egyúttal figyelmeztetnék mindenkit, hogy ha netán arra vetemedne, hogy wizzair -rel utazik, és elköveti azt a szarvas hibát, hogy online szeretne becsekkolni, és a weblap sorozatos hibái miatt nem tudja elintézni kb 100 próbálkozásból se, akkor próbálkozzon inkább tovább, még véletlenül se hívja az ügyfélszolgálatos gyökereket 225ft/perc díjon, mert a kis tahó biztos elcseszi a boarding pass adatait (többszöri magyar állampolgár hangsúlyozás ellenére is non eu nemzetiségű lettem), majd a hiba észrevétele utáni újbóli telefonálás után a másik népi cserépedény annyit mond, hogy hát ő ezt már nem módosíthatja, lezárta a rendszer, de majd a reptéren nagyon szívesen kijavítják nekem 10 euró potom összegért, amit ők elbaszarintottak. írtam nekik panaszt, meg ott a hangfelvétel, de gondolom majd jól tojnak foglalkozni vele, úgyhogy írnék fogyvédnek meg homárnak is csak nincs se ügyfélkapum se elektronikus aláírásom, más módot meg nem írnak a honlapon. -
Louloudaki
aktív tag
Hello,
Ismerős futott bele az alábbi problémába:
Egy vállalkozó elektromos redőnyt szerelt fel egy ablakra. A redőny zárlatosan lett bekötve, több embert is megrázott. A kezdő és végpontok nincsennek rendesen beállítva, így a redőnyt behúzta a tokba, és használhatatlanná vált.Az egész szakszerűtlenül kett kivitelezve, miközben se garancia papírt se számlát nem adott róla. Tanúk vannak, szerződés és számla nincs. Fogyasztóvédelem elküldte a békéltető testülethez, de állítólag ott a "vádlottnak" nem kötelező megjelennie, tehát nyilván nem fog elmenni a vállalkozó. Mit lehet még szerintetek tenni? Csak a per marad? -
Louloudaki
aktív tag
hány napja van a fogyvédnek, hogy válaszoljon a panaszomra? több mint 1 hónapja írtam nekik. másik kérdés, hogy ryanair járatkésési panaszra mennyi esélyem van, hogy csinálnak is valami érdemlegeset? ryannel leleveleztem a dolgot írországba oda-vissza, elismerték, hogy technikai okok miatt késtünk 6 órát, de az eu szabályozás szerinti 400 euró kárpótlást nem akarják kifizetni, csak nagyon sajnálják a dolgot. civil aviation authorityt is megkerestem, azok is nekem adtak igazat, de továbbküldtek a magyar hatóságokhoz, hogy rájuk tartozik.
-
Louloudaki
aktív tag
válasz
Louloudaki #7679 üzenetére
senki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával