Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Louloudaki

    aktív tag

    sziasztok, a nemzeti fogyasztóvédelmi hatósághoz már csak ügyfélkapun/elektronikus aláírásos emaillel lehet panaszt benyújtani?
    egyúttal figyelmeztetnék mindenkit, hogy ha netán arra vetemedne, hogy wizzair -rel utazik, és elköveti azt a szarvas hibát, hogy online szeretne becsekkolni, és a weblap sorozatos hibái miatt nem tudja elintézni kb 100 próbálkozásból se, akkor próbálkozzon inkább tovább, még véletlenül se hívja az ügyfélszolgálatos gyökereket 225ft/perc díjon, mert a kis tahó biztos elcseszi a boarding pass adatait (többszöri magyar állampolgár hangsúlyozás ellenére is non eu nemzetiségű lettem), majd a hiba észrevétele utáni újbóli telefonálás után a másik népi cserépedény annyit mond, hogy hát ő ezt már nem módosíthatja, lezárta a rendszer, de majd a reptéren nagyon szívesen kijavítják nekem 10 euró potom összegért, amit ők elbaszarintottak. írtam nekik panaszt, meg ott a hangfelvétel, de gondolom majd jól tojnak foglalkozni vele, úgyhogy írnék fogyvédnek meg homárnak is csak nincs se ügyfélkapum se elektronikus aláírásom, más módot meg nem írnak a honlapon. :(

Új hozzászólás Aktív témák