Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sampe

    aktív tag

    Tisztelt Fórumozók!

    Engedelmetekkel az alábbi történetet szeretném elmesélni Nektek, és kikérni a véleményeteket, ezúton is szeretnék elnézést kérni, de egy kicsit hosszú lesz. Hozzáteszem az ügy május eleje óta tart. Lássuk tehát:

    Adott egy asus p5q3 deluxe lap, valószínűleg az én hibámból, lábsérülés történt, bevittem az üzletbe, mondták hogy megcsinálják 8000 ftért, utána pedig feltételes garanciába elküldik az asusnak kivizsgálásra,
    beadás után 3 héttel csörgött a telefon, a lapot megjavították, megy ki külföldre a lapom
    ez volt május 25.
    Most július eleje van, eddig vártam, a múlthét hétfőn felhívtam őket, mondták hogy a lap hibás, garanciába a lap ki lesz" cserélve" de ha nem akarom megvárni míg visszajön, levásárolhatom az akkori vételárat ez 59900 ft, ezt 3 különböző kollégájuktól is megkérdeztem miután a lapot beadtam hozzájuk (átvételi elismervényt nem kaptam), azt mondták, ez igen így van levásárolhatom
    aztán 1 óra múlva ír egy fiatalember, hogy mégsem vásárolhatom le a teljes vételárat, hanem beszámítják a lapot 25000 ftért, tehát a piaci árért, és nézzek magamnak egy másmilyen lapot ennyiért és ők azt beszerzik, továbbá fizessek rá egy új lapra ha azt szeretnék

    kérdem én, jogos ez? megtehetik? mert már majd 2 hónapja várok, a "semmire" egész idáig hitegettek, tették nekem a jót, most meg ezt a pofátlanságot benyögik
    a várakozás csak a kisebb gond, mert igazából ahhoz hogy én internet közelbe legyek, és a teendőimet el tudjam látni, ahhoz a szomszédba, vagy a barátnőmhöz kell menjek és ez már nekem kellemetlen. arról pedig ne is beszéljünk hogy nem kapok új lapot és ráadásul már elnézést, hogy ezt írom, de még "nekem a k.rva anyámat"

    felhívtam a budapesti fogyasztóvédelmet is, a hölgy elmondta hogy írjak a vásárlók könyvébe, hogy nyoma legyen a dolognak, mondtam neki, hogy vidéki vagyok, nem tudok felutazni pestre, így azt javasolta hogy írjak egy hivatalos formában megfogalmazott térítvényes levelet amibe leírom az igényeimet, elvárásaimat a boltal szemben.
    -->erre a levélre a következő emailt kaptam ehét hétfőn:

    Kedves János,

    Megérkezett postai úton az Ön által írt panasz levél.

    Elolvastam, és meg is értettem a problémáját, de sajnos több dolog miatt nem értek egyet vele.

    A legfontosabb dolgot elfelejtette leírni a levelében, még pedig azt, hogy az alaplapot, amikor átvettük garanciális ügyintézésre, megállapítottuk, hogy az CPU foglalat sérült.

    Felajánlottuk, hogy segítünk eljuttatni szakemberhez, hogy a sérülés nyomait eltüntetve garanciáztatható legyen akár a beszállító, akár a gyártó felé.

    Itt mondhattuk volna azt, hogy sajnos nincsen erre emberünk, és azonnal visszadobjuk a terméket, fizikai sérülésre hivatkozva.

    A javítás megtörtént, át is vette a beszállító, arra a célra, hogy kiküldje a gyártónak (ASUS) és megkezdődjön a gyártói garanciarendezés, tehát a javítás sikeres volt, nem látszódott rajta semmi.

    Mivel, ahogy Ön is leírta, ez a típus már nem elérhető a piacon, vagy azonos tudású alaplapot, vagy ezt kellene vissza adnunk javítva, de ez még mindig nem lehetséges, mert az alaplap fizikailag még az ASUS-nál van.

    Ha nem kéri a javított alaplapot, és nem felel meg az azonos tudású, de más típus, akkor a jelenlegi piaci árát tudjuk vissza adni a leadott alaplapnak, ami a legnagyobb jóindulattal bruttó 25.000Ft.

    Hozzáteszem, ezt úgy kell érteni a mi részünkről, hogy akármennyit is adunk vissza, mindenképpen veszteségként jelentkezik, mivel az ASUS a jelen piaci értéknek a 30% át fogja Kb. jóváírni felénk, kb. 3 hónap múlva,

    Amikor eljut odáig az ügy, amikor már még annyit sem fog érni az a pénz.

    Tehát.

    Amit Ön, 25.000ft-ot sérelmez, mint jóváírási összeget, az lehetne 0 azaz nulla forint is, mivel az alaplap sérült volt, és nem is lettünk volna kötelesek semmilyen szinten sem segíteni.

    De, mivel nem ez az általános hozzáállásunk az ügyfelekhez, természetesen nem küldünk el senkit sem ilyen problémánál, hanem megpróbálunk minél többet megtenni annak értekében, hogy mindenki elégedett legyen velünk!

    Tisztelettel várom válaszát!

    A mai nap felhívtam őket, hogy milyen kategóriájában hasonló lapot ajánlanak. Itt továbbra is azt a választ kaptam, hogy beszámolják 25000 ftba, és fizessek rá egy új lapra.

    Már nem tudom kihez fordulhatnék :O Egy lapot akarok könyörgöm, valaki segítsen kérem szépen! :R :R

    Előre is köszönöm a jó tanácsokat! :R

    Tisztelettel
    Both János

    Szerk:

    Az egyik eladó pedig a következőket írta nekem facebookon ez idő alatt:

    bejössz nézünk neked egy kategóriában megeggyeő lapot és levásárlod
    halál egyszerű (június 7.)

    Szia!
    Az alaplapod kitn van asusnál gariba
    a kolléga nem tudom mit mondott pontosan de lehet valamit félreértettél
    az alaplapot az asus szervízeli kint aminek az ideje akár két hónap is lehet mivel kint van külföldön a lapod jeleneg
    természetesen ha nem akarod megvárni akkor tudjuk neked intézni a garanciát
    ez azt jelenti hogy a lapod vételárát le tudod vásásrolni
    ehez viszont kellenek a kiegészítői is
    az hogy az antenna nincs meg az nem nagy baj szerzünk egyet valahol tudti van neked csak a többi alkatrészről kell gondoskodnod
    hogy mért?
    mert ha viszakapjuk javítva akor mi ezt már csak használt ként fogjuk tudni eladni erősen érték csökkentve tehát kellenek a kiegészítők is ehhez
    amenyiben a két hónapot nem szeretnéd megvárni
    úgy befáradsz a boltba és keresünk neked egy lapot
    a probléma hogy 775 be nem fogook tudni normálisat avagy a tiéddel megeggyező kategóriájú lapot adni
    ez azt jelenti hogy levásárolni tudod másik típusra akkor viszont más foglalat lesz azok viszont csak ddr3 ramot fogadnak
    ezért mondtam hogy bejössz és megbeszéljük milyet szeretnél (június 8.)

    nah haligali
    nah figyumigyu
    megkérdeztem a bótvezetőt
    asus jóvá fogja nekünk írni a lapot
    szal a boltvezrető azt modnta hogy két lehetőség van
    vagy megvárjuk hogy az asus jóváírja de azt mondja ne akard mert ők kb 10 ért fogják
    vagy mi most jüváírjuk neked 21 ért boltvezető enyit mondott
    de akor az alaplapod meg a procid árából faragok ha tudok természetesen
    levásárolhatod de enyiért tudom jóváírni
    anyiért tudom meg azt tehetem amit a boltvezető mond
    az a szopcsi hogy nekün kaz asus kb 10 ért fogja jóváírni
    vagy idebasznak valami meredvény lapot cserébe azt meg majd eladfjuk kb 15 ért
    tehát kb mindenhogy buktunk rajta (június 27.)"

    [ Szerkesztve ]

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz sasa311 #6001 üzenetére

    Ebben igazad van aláírom hogy igen, jófejek voltak, korrektül megcsinálták és elküldték

    az a gond hogy ha felajánlottak volna egy másik lapot, akkor most én nem írnám azt amit most írok és akkor én is halál boldog lennék :) de sajnos nem ez történt, és ezért vagyok én most itt, hogy a tapasztaltabb emberek segítségét kérjem,
    tudtommal az hogy egy lap meghibásodik az nem a forgalmazó felelőssége hanem a gyártóé, a gyártó biztosít a forgalmazónak egy új lapot garanciába, nem pedig a forgalmazó a saját költségén adjon egy másikat de javíts ki ha rosszul tájékozódtam ezidáig

    nem akarok én nyerészkedni, de gondolom te sem repdesnél az örömtől hogy egyszer kifizettél 60 kt egy lapért, amit jó tény, te b.sztál el, aztán kifizettetik a javítást(jogosan) 8000ért továbbá vársz 2 hónapot, és mondják hogy fizess még 25000 ret hogy egy deluxe lapot kapjál, mert a lapodat beszámítjuk használtba 25000 ért :F

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    azt elfelejtettem hozzátenni, hogy először meg sem akartam javíttatni a lapot, hanem ők beszéltek rá a javításra, a szervizes fiatalember elmondta, hogy pár hónapja volt náluk egy fiatalember akinek a lapján az egész foglalat el volt szállva, ennek a javítása 30 rongy volt, ez egy 80 ezres maximus lap volt a lapot megjavították, a lapot kiküldték, az asus benézte a javítást, és kicserléte a srácnak a lapot, én is ilyenre számítottam, de sajnos nem ez történt :((

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    meglátjuk mi lesz holnap, van egy kedves ismerősöm aki megpróbál még segíteni, reméljük sikerrel jár,

    egyébként akkor sem tartom etikusnak hogy megmondták nem egyszer hogy a teljes vételárat vásárolhatom le, nem pedig a jelenlegi piaci árat :(((

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    lehet igazatok van, körbenézek milyen lapjaik vannak, aztán rendelek akkor egyet tőlük :K

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz Louloudaki #6010 üzenetére

    szia

    régiónként ki van osztva a fogyvédelem

    itt meg tudod keresni, hogy milyen régióban vagy

    hívd őket nyugodtan, velem kedvesek és segítőkészek voltak

    [ Szerkesztve ]

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    Sziasztok!

    Az Asus P8P67 es alaplapom, ami a drága Lambda computernél vásároltam, 2011 júliusában, beadta a kulcsot. Jogutód nincs, írtam az Asus Magyarországnak.

    Ezt a remekbe szabott levelet vágták hozzám:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését.
    Az Ön alaplapját a Lambda Computer egy Osztrák disztribútoron keresztül hozta be az országba.
    Ezért a garanciális ügyintézésben csak az OMEGA tud Önnek segíteni.

    Cím:
    Omega Handelsgesellschaft m.b.H.
    Ernst-Krenek-Gasse 4
    1230 Wien

    Telefon:
    +43 (1) 615 49 00-200

    Link az e-mail-es kapcsolatfelvételhez:

    http://www.omegacom.at/page/start.mv?NOFRAMES+01ce20b70b6f75980000338+1+0+0+EMAIL

    Tisztelettel,

    ASUS Magyarország Ügyfélszolgálat

    ASUS Magyarország Kft.
    Tel.: + 36 1 505 4561
    support.asus.com | www.asus.hu/rma | online technikai támogatás

    Most komolyan gondolják, hogy Bécsbe küldjem el a lapomat?
    Mit lehet tenni?

    Köszönöm
    Üdv
    Sampe

    [ Szerkesztve ]

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz Attix82 #9069 üzenetére

    Ezt szomorúan hallom, csak felvetődik a kérdés, mire van az Asus Magyarországi képviselete? :)

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz Attix82 #9071 üzenetére

    Hát akkor nem van mit tenni'.
    Indulhat a tolmács keresgélés, és a telefonálgatás. :)

    Köszönöm! :R

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz Gyuri27 #9074 üzenetére

    Valahogy én is így gondolom. Ez volt az utolsó Asus termékem, eddig már a 3. generációm alapult asus alaplapra. Ez volt az utolsó, áttérek MSI-re.

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz Gyuri27 #9077 üzenetére

    Udi kollégának írtam levelet, este felhívom.

    Egy ismerősömnek is bedöglött a sabertooth X58-as alaplapja, ő is szerette volna elvinni hozzájuk, de ezek szerint értelmetlen bevinni Pestre.

    Az bosszant, hogy akinek eddig gépet raktam össze, csak Asus alaplapot ajánlottam, a monitorom Asus, a videokártyák Asusok, a hangkártyám Asus, az egér Asus, a gépházak Asusok. Hol itt a mindent a vásárlóért szöveg? ;]

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

  • sampe

    aktív tag

    válasz sampe #9067 üzenetére

    Sziasztok!

    Egy ismerős által, felvettem a kapcsolatot a bécsi bolttal, sajnos ők sem tudnak/akarnak nekem segíteni.

    Mi tévő legyek? :(

    "A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.

Új hozzászólás Aktív témák