Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
ph Megnéztük mit tud a sík paneles, nagy képfrissítési rátájú, 4K felbontású gamer kijelző.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz windlord #25970 üzenetére
Lehet csak nekem nem teljesen világos, hogy pontosan mi is a probléma.
Most akkor a futár javítani vitte? Vagy elviszi és pénz vissza? A kupont nem is értem miért akartad volna. Nem kérünk és nem fogadunk el kupont, mert az a bolthoz köt. Pénzt vissza konvertibilis magyar valutában (HUF).
És mit gondolsz jogi útra terelni?
-
jeni
félisten
válasz windlord #25970 üzenetére
a kiterjesztett gari összegért általában a boltok bónuszt adnak kárpótlásul.
az,hogy 3 nap vagy 14 napon belül nem lett tesztelve az gond.
ha javítható a szervizes által akkor miért baj ha javításra elviszi vagy elvitte?
a horpadást nem kötelező kivenni,ez már inkább szépséghiba.
ha a bolt vagyis az Emag vissza adja termékért akkor kifizetett árát akkor annak is lehet örülni. az más tészta ,hogy ugyan olyat vagy azonos kategóriás mosógépet nem kapsz annyiért. ez benne van a pakliban.
az kicsit félre vezető volt a bolt részéről,hogy horpadáson kívül más hibát elhallgatták előled.[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz windlord #25974 üzenetére
Jogilag akkor tudnál esetleg, ha bizonyítanád, hogy nem igaz, hogy gazdaságtalan a javítás (egész pontosan aránytalan többletköltséget jelent). Mivel azonban erősen leárazva vetted, ezért akár reális is lehet a gazdaságtalanság. Egy csapágy meg ajtó csere simán elérheti a vételár felét is, vagy még többet. Bár a ptk eleve eléggé megengedő ebben, a vállalkozás simán mondhatja, hogy nem vállalja a javítást vagy a cserét, ekkor kérhetsz árleszállítást vagy visszavásárlást. Még ez lehet egy opció, hogy megtudod mibe kerül a javítás és kérsz akkora árleszállítást (PTK 6:159. § (2)). Ettől elvileg nem térhet el (már hogy árleszállítást kérsz), bár az árleszállítás mértékét vitathatja.
A hozzáállásukat a kormányhivatal fogyasztóvédelmi részénél panaszolhatod. Ott egyedi ügyekkel nem foglalkoznak, de ha meggyőző a leveled esetleg kaptak már hasonlót, akkor indíthatnak vizsgálatot a gyakorlatukkal kapcsolatban. Feltéve, hogy épp olyan ember olvassa a hivatalnál, aki akar is csinálni valamit...
-
jeni
félisten
válasz windlord #25974 üzenetére
ellentétes a dolog amit írsz,ha elvitte akkor mi célból?
magának megjavítva MEGVESZI?
elvinni ha elvitte akkor kell erről igazolást adnia,és ha tényként állította meg akkor tényként is kell igazolnia,hogy gazdaságosan nem javítható meg és erről ad egy igazolást de ha meg előre szövegel az ürge akkor jogtalanul teszi ezt meg.
jelen állást szerint javításba vitte el amiről nincs igazolás,hogy csereengedélyes!
ilyet helyben sose adnak a szervizesek.
a kisebb rossz,hogy azért megint kell azon összegért felhajtani akciós mosógépet.[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz windlord #25977 üzenetére
Ha akarsz ezzel foglalkozni, akkor tudd meg a javítás költségét és kérj a PTK 6:159. § (2) b) alapján árleszállítást a javítás költségével egyező összeggel. Aztán meglátod. A lényeg, hogy hivatkozz a jogszabályra és jelezd, hogy a PTK szerint ez a te döntésed, hogy melyiket szeretnéd. Azzal meg legyél tisztában, hogy az összeget vitathatja. Tehát sajnos ha úgy akarják, akkor hatékonyan tudják azért akadályozni a jogérvényesítést.
-
windlord
őstag
válasz windlord #25982 üzenetére
Nem jutok zöld ágra az emag -al.
Folyton csak a baromságaikat görgetik.
Nem fogadom el az ő feltételeiket.
Hát nem, mert nekem is vannak jogaim.Bármire hivatkozom, ők nem akarják megérteni.
Nincs kedvezmény, nincs javítás, csak a visszavásárlás.
Már 2x kiküldték rám a futárszolgálatot mindenféle kommunikáció és egyeztetés nélkül.
A futár hívott, hogy itt vagyok a ház előtt a gépért.Kértem, hogy utalják vissza a pénzem, mert ettől a fogyatékos kommunikációtól már kezd teljes hányingerem lenni.
Sosem vásárlok többet nagyobb értékű elektronikai dolgot ettől a primitív társulattól.
-
jeni
félisten
válasz windlord #26008 üzenetére
előre sosem fogják vissza utalni a pénzedet,csak ha látták a selejtes,hibás mosógépedet.
az összes befizetett pénzedet biztosan megkapod,de az extra bónuszt nem fogod megkapni sose. ha minden egyes nap hadakozol velük akkor még inkább nem jár majd neked bónusz.
arra meg nem lehet építkezni,hogy egy 200ezres mosógépet felkínáljanak neked cserébe. ez a része már rég elúszott.
két dolog van:
-azt a pénzt melyet kifizettél annak az árértékért felkínálnak a jelenlegi kínálatukból egy másikat.
-vagy az összes befizetett pénzedet egy az egyben vissza kapod bónuszok nélkül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Denon Home 250 (Újszerű) 4db wifis, bluetooth-os multiroom hangszóró. Garancia.
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen