- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos tablet topic
- Már nem fut a régebbi Windowsokon a legújabb Steam kliens
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HDMI topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szabályosan kilőtt az AMD asztali piaci részesedése
- ZIDOO médialejátszók
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rumos XIII
aktív tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz rumos XIII #27550 üzenetére
Cserénél újraindul minden, mintha akkor vásároltad volna (persze csak a törvvényileg meghatározott jótállási időn belül, gyári "garinál" nem).
The Truth is out there...
-
Sziasztok.
MediaMarkt-nál vásároltunk online egy hűtőt, egy mosógépet és egy szárítógépet illetve ezekhez egy összeépítő keretet. Ez volt július 29.-én, banki utalással lett fizetve amiről másnap meg is jött az értesítő. Direkt úgy választottunk, hogy raktáron legyen minden és erre a honlapon azt írta szállítás 1-5 munkanapon belül. Na azóta is várjuk, hogy megjöjjenek az eszközök... Párom 2-szer írt nekik emailt, a maira azt a választ kapta, hogy sajnálják a késlekedést és továbbítják az illetékesek felé. Én már 2-szer hívtam őket, jól fel is cseszett, hogy 10percig kell várni mire felveszi valaki, de érdemi infót nem kaptam csak, hogy volt valami gubanc és még kell pár napot várni, ez volt múlt csütörtökön... Ezekre várunk, hogy el tudjunk költözni. Kommunikáció semmi felőlük, nekünk kell állandóan keresni őket. Voltunk bent a soroksári üzletben de ott az ügyfélszolgálatos semmit nem tudott kezdeni az online rendeléssel. Mit gondoltok érdemes a fogyasztóvédelemmel felvegyem a kapcsolatot? Úgy volt, holnap hívom a MM-ot megint de már nagyon unom és azt sem akarom, hogyha lemondom a vásárlást akkor szívjak hetekig a pénz visszafizetéssel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Lackooo84
nagyúr
válasz rumos XIII #27553 üzenetére
Igen akkor csak a fülesekre, a tokra nem. Bár nem értem ezt hogy sikerült, úgy kellett volna h visszakérik az egészet és kicserélik, most megbontottak egy újat és odaadták belőle a füleseket gondolom...
The Truth is out there...
-
rumos XIII
aktív tag
-
shteer
titán
válasz rumos XIII #27556 üzenetére
Javítás, csere, visszatérítés. Ez a sorrend.
szerintem jónak tűnik..
-
BB9000
senior tag
A késedelmes kiszállításra a fogyasztóvédelmi jogszabály nem tartalmaz előírásokat, tehát a fogyasztóvédelmi hatóság nem fogja elmarasztalni a MediaMarkt-ot, ha oda fordulsz. A MM
ÁSZF-e szerint kell nekik teljesíteniük. Nem olvastam el, de a saját szabályzatukban nyilván magukat nem szankcionálják ha késik a teljesítés.
Ha sürgős a vásárlás, akkor én a bolti vásárlást szoktam választani. Megnézem a bolti készletet a honlapon és oda megyek, ahol van készleten amit venni akarok. Azt figyeltem meg, hogy nem a bolti készletből szokták kiszolgálni a netes rendeléseket. Sokszor trükközik a MM is és más az ára a termékeknek a neten, mint az áruházban. Ilyenkor megkeresem a managert és megkérdezem, hogy ideadja-e nekem a webáruházas áron a terméket. Régebben általában ideadta, ugyanakkor idén olyan eset is előfordult, hogy lepattantam. Ennek ellenére általánosságban jó véleményem van a MediaMarkt ügyfélkezeléséről. A telefonra nekem még sosem kellett sokat várnom, velem eddig mindig udvariasak voltak és igyekeztek megoldani a problémámat.
A legutóbbi ügyfélkezelési tapasztalatom: elromlott a porszívóm és nem volt meg a számlám se. Az email-eimben visszakerestem, és kiderítettem, hogy MM online vásárlás volt 2022 novemberében. E-mailt írtam a MM ügyfélszolgálatra és kértem a számlapótlást. Két nap telt el és meg is kaptam a számlát e-mailen. Bevittem a porszívót személyesen a kinyomtatott számlával a hozzám legközelebbi MM-ba. Átvették és a garanciális javítás most épp folyamatban van. A garanciális javításra átvételnél voltak döccenők. Úgy tűnt, hogy az ott lévő ügyintézőnek ez lehetett az első ilyen ügye, de volt ott egy gyakorlottabb ügyintéző is aki segített és végül ketten már meg tudták oldani. -
luciferc
őstag
Remélem a következő ilyen esetben már 460millió lesz a bünti, mert hát ha a hülyegyerek nem tanul, akkor így járt. Persze reálisabb, hogy ennek a büntinek a kiszabója már nem dolgozik ott...
-
run4fun
tag
Sziasztok,
Online Brendonos rendelés hétfőn, amit Gpay-jel fizettem, most pénteken tudnám személyesen átvenni. Le szeretném mondani, változott az igény.
Megtagadhatják a pénz visszatérítését? Korábban volt már rá precedens, hogy "csak Brendon pontokban tudjuk visszaadni" szöveggel jöttek.Köszi!
-
félisten
Üdv!
Szlovák webshopból rendeltem gránit mosogatót, GLS hozta, sértetlennek tűnt a csomagolás, aláírtam, átvettem. Nem kaptam semmilyen papírt a futártól, nem volt hajlandó felbontással átadni, csak elhúzott a 'csába.
Kibontva látom hogy törött a mosogató.Rendeléskor az eladó az emailben közölte az alábbiakat:
"Ha törött vagy sérült csomagolást talál, vagy ha gyanítja, hogy a szállítmány tartalma megsérülhet, javasoljuk, hogy ne fogadja el a szállítmányt (kérjük, ügyeljen különösen a szállítás során sérülésre hajlamos árukra - mosogató, függő WC, konyha mosogató, zuhanyzó stb.).
Alternatív megoldásként, ha az ügyfélnek fel kell vennie az árut, a kárról jegyzőkönyvet kell írni a fuvarozó cég vezetőjével annak bizonyítására, hogy a szállítmányt, amelynek csomagolása megsérült, átvették. Abban az esetben, ha nem biztos benne, és az áru megsérülhet, az aláírásakor adja meg megjegyzését: "fenntartással elfogadom".
A futárszolgálat szereti ezt elkerülni, és nem tájékoztatja az ügyfelet. Az ügyfél minden esetben jogosult a küldemény tartalmának szemrevételezésére, és a futárnak át kell vennie ezt az ellenőrzést az átvétel előtt. Megjegyzendő, hogy a vevő aláírja a küldemény átvételét, és így felelősséget is vállal az árukért."Magyarul egymásra tolják a felelősséget, én meg fogjam be a pofámat.
Ilyenkor mit tudok tenni? Sima elállás gondolom nem működik a törött mosdókagyló miatt, GLS meg széttárja a kezét, mivel a csomagoláson valóban nem látszik sérülés, én pedig mindent aláírtam.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
mokus1
addikt
Sziasztok.
Lehuztam az alaplaprol az USB csatlakozót az alaplaprol és egy tüske benne maradt a csatlakozóban.Ezt gariba érdemes elkuldeni? Vagy úgyis elhajtanak?
-
senior tag
válasz mokus1 #27564 üzenetére
USB 2 vagy 3-as csatlakozó? Meg lehet próbálni a garanciát mert ez forrasztási hibának tűnik, a lényeg, hogy csinálj róla képeket mielőtt visszavinnéd, ha nem látszik sérülés mellette és normális az üzlet hozzáállása akkor jó eséllyel intézik.
Ha nem akkor tudok ajánlani szakit aki megcsinálja neked.Az usb 3.0 alaplapi csatlakozó egy sérülékeny szar már tervezési szakaszában a pokolra kellett volna küldeni de még mindig használják.
-
mokus1
addikt
válasz Fox Mulder #27565 üzenetére
USB 3as... Hát igen az a forrasztás nagyon gyenge...
Köszi
-
BB9000
senior tag
válasz mokus1 #27568 üzenetére
Nyilván nem kellett volna benne maradnia a tüskének a csatiban. Hogy mégis benne maradt, annak két oka lehet: vagy nem volt megfelelően erősen odaforrasztva az alaplapra, vagy az idő folyamán "összegyógyult" a csatival. Ez olyankor szokott előfordulni, ha az 5V-on folyamatosan nagy terhelést kap. Gondolom, hogy az egyik 5V-os láb ragadt bele.
Megítélés kérdése, hogy elfogadják-e gariban.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Mit lehet tenni, ha a bolt visszaigazolta a rendelést, majd 5 nap után törölte azt?
Előszir visszaigazolta automatikusan, aztán manuálisan is, igazolva h a termék elérhető X áron.
Viszont most törölték h mégse elérhető a termék, bocsi
Ezt igy lehet?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BB9000
senior tag
válasz Vismajor01 #27570 üzenetére
Sajnos ilyenkor a bosszankodáson kívül sokat nem tudsz tenni.
-
válasz BB9000 #27558 üzenetére
A késlekedés az egy dolog (bizonyos szintig), az ügyfél félretájékoztatása egy másik, illetve a bármilyen tájékoztatás hiánya. Ha figyelmesen elolvastad volna az írásom úgy láthattad volna, hogy nem éppen olyan termékekről van szó amit csak úgy bedobok az autóba és egyedül felcipelek a 3. emeletre. Idő közben még volt egy köröm az ügyfélszolgálattal hiába, másnap megtettem a fogyasztóvédelem felé it kell, érdekes módon megoldódni látszik a gondom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
S e t h
nagyúr
Sziasztok!
Mivel nem tudom milyen topikban érdeklődhetnék és tudom nem ez az adekvát hely, de megkérdezem itt, hátha vkinek volt már hasonló esete és van tapasztalata a későbbiekről is.Magyar Posta a hunyó.
Terméket rendeltem külföldről, oka egyszerű, csak onnan lehet az adott dolgot beszerezni.
Két-három hét alatt megérkezik az országba, megyeszékhelyemre, majd a csomagküldési státusz kézbesíthetetlenre változik.
Felhívom őket mi a gond, azt mondják hiányos a címzés, megnézem, tényleg, megkeverte a rendszer, mert én bankkártyám adataival, feleségem nevére, munkahely címére kértem és a a rendszer mindig automatikusan az én adataimat akarta mindenhová generálni és sokadik manuális próbálozásra az utcanév kimaradt.A postai ügyintézőnek megadtam a pontos címet, ez egy pénteki napon történt, közölte minden oké, de már csak következő héten postázzák ki a dolgot, mondom rendben.
Erre azt vettem észre, hogy a hétvége során a megyeszékhelyről Budapestre, majd Vecsésre került a csomag, felhívtam őket, hogy wtf, majd közölték, hogy vissza is küldték a csomagot külföldre.
Elnézést kértek és közölték tegyek panaszt.
Azóta jött két email, hogy van 30 napjuk a panasz elbírálására, remélem le is fogják tagadni az ügyfélszolgálatos beszélgetést, én nem rögzítettem.Közben látom, hogy a csomagom merre jár a világban, írtam emailt a gyártónak is, hogy küldjék vissza és tájékoztassanak miként tudnám újra átutalni a futár költséget(a termék ki van fizetve).
Az ügyfélszolgálat nekik sem erősségük, még nem reagáltak két hét alatt, én meg úgy érzem magam, mint akit tökön rúgtak és ha tudtam volna előre, hogy itthon a posta fog kézbesíteni, akkor lehet nem vásároltam volna.Volt már hasonló esetetek?
Azt sem tudom igazán hová fordulhatnék, ha a posta lepattint, lassan elengedem a sztorit, tanulópénznek jó volt.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
BB9000
senior tag
válasz S e t h #27574 üzenetére
A pénzed vissza fogod kapni, nem úszott el. Meg kell várnod, amíg reagál az eladó ügyfélszolgálata. Nem írtad, hogy melyik cégtől vásároltál, de általában normális cégeknek az ügyfélszolgálata is normálisan áll az ügyfelekhez.
Ha maguktól nem akarják visszaadni a pénzt és nem is küldik újra a terméket a jó címre, akkor a kártyakibocsájtó bankodnál tudsz panaszt benyújtani. A kulcsszó: "nem teljesült szolgáltatás"
Be se kell menni, mert telefonon is lehet banki panaszt tenni! Odáig még nem fejlődött a világ, hogy e-mailben lehessen!
A panasz kivizsgálására a banknak egy hónapja van, de ez csak akkor tud teljesülni, ha a bankkártya elfogadás hazai elfogadóhelyen történt. Ha külföldi. abban az esetben 1 év a kivizsgálás végső határideje. (volt már részem ilyenben)
- - - -
A postával együtt kell élni, olyanok, amilyenek. Tehetsz panaszt, de sok értelme nincs, csak magadat fárasztod. Ezer -a tiedhez hasonló- panaszos esetből ezernek az a vége, hogy lerázzák a panaszos ügyfelet.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Rendeltem egy monitort, amit a GLS hozott ki. A csomagolás sértetlen volt, de a benne lévő monitor sajnos törött.
A GLS azt mondta, hogy a céggel egyezkedjek, így is tettem. Felhívtam őket, akik azt mondták, hogy fotózzam le a csomagot minden irányból, a tartalmát is, majd küldjem el nekik a fotókat, hogy ők megreklamálhassák a GLS-nél.Véleményem szerint a motyó sz*rul volt becsomagolva és itt elsősorban nem a futárszolgáltatot hibáztatnám, de vajon mi lesz, ha a cég a GLS-re mutogat, míg a GLS pedig visszadobja, hogy a cég hibázott a csomagolásnál? Attól félek, hogy futhatok majd a pénzem után.
Valaki járt már így? Mik a tapasztalatok, mit javasoltok?
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Vismajor01
addikt
-
senior tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Fox Mulder #27578 üzenetére
Régebben az edigital nem küldött új tévét... ha azokkal járt így valaki akkor szopóka volt.
The Truth is out there...
-
PuffyDog
tag
válasz Lackooo84 #27579 üzenetére
Nekem 8 éve 280 ezer forintom bánta. Hiába volt ép a csomagolás, törött volt a tv. Hiába küldtem nekik átvétel után 2 perccel e-mailt, a vége az lett, hogy így jártam, miért nem személyesen vettem át?
=>> Ha sokáig nem írok ne haragudj, biztos oka van! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=
-
senior tag
-
S e t h
nagyúr
válasz BB9000 #27575 üzenetére
Köszi a tanácsot, írtam a gyártónak és azonnal válaszoltak is, és olyan történt amit nehezen tudok megemészteni és akkor még óvatosan fogalmaztam.
A gyártó szerint ők nem kapták vissza a terméket, küldtek egy nyomkövető linket és az alapján azt láttam, hogy vissza érkezett a csomag Magyarországra, fel is hívtam a postát, hogy akkor mi a helyzet és ők közölték, hogy igen, megjött, de mivel hiányos volt a címzés, ezért vissza is küldték a feladónak, ismét.......
Úgy, hogy két panaszom van éppen bent náluk emiatt és háromszor lett közölve velük a helyes cím.
[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz luciferc #27583 üzenetére
Igen, volt rá példa, kint álltam a ház elött, szomszéddal beszélgettem, elment mellettünk a UPS kocsi, akkor jutott eszembe, hogy aznapra csomagot vártam.
Felhívtam őket, azt mondták nem voltam otthon, nem tudták kézbesíteni.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
senior tag
-
Vismajor01
addikt
válasz Fox Mulder #27585 üzenetére
Nálam most Express One akarja második nap reggel 7kor kiszállítani a csomagot. Emailben van olyan gomb h időpont/cim megváltoztatása, rámegyek hogy átírjam az időpontot, erre csak a telefonszámot lehet Visszahívtam 8:10kor és "majd holnap hozom"
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
koby11h
őstag
válasz Fox Mulder #27585 üzenetére
A GLS futár tegnap egyetlen telefon vagy csengetés nélkül tette kézbesítés sikertelenre a csomagot, úgy, hogy volt otthon valaki. De kamera szerint nem volt ott autó aznap...
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
senior tag
válasz koby11h #27587 üzenetére
Én egyszer tettem panaszt náluk, mert két egymást követő napon sem vette fel nálam a csomagot a futár, már valami felsőbb vezetővel beszéltem a végén és folyamatosan kitartottak az állításuk mellett, miszerint a futár volt a címen és gps koordináták szerint is megnézte, pedig én végig a címen voltam, de azt mondták nem talált itt. Mikor rákérdeztem, hogy miért nem hívott telefonon akkor a válasz az volt, hogy a futárnak nem kötelessége felhívni
Innentől kezdve elengedtem a dolgot mert erre már nem tudtam mit mondani. -
senior tag
válasz Vismajor01 #27577 üzenetére
Vannak kétségeim, a Computer Imperiumról van szó. Elküldtem nekik minden fotót/videót, de nem válaszolnak, olyan, mintha húznák az időt. Cserébe a törött monitor itt csücsül, mert futárt se küldtek érte.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
looser
addikt
Kedvenc kisker láncom a LIDL, ennek ellenére az a fajta akciójuk, amiben minden második termék olcsóbb, kissé félrevezetőnek érzem, de lehet, hogy én értem vagy számolok félre, javítsatok ki nyugodtan. Itt van pl. ez a termék. A címkén (kerekítek) 400 Ft van. Ennyi ugye sohasem lesz egy termék, mivel csak kettesével érvényes az akció, így a két termék együtt 1200 Ft, egyenként meg 600 Ft-ra jön ki bármekkora - páros számú - mennyiség esetén. Ez csak szerintem gáz? :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
koby11h
őstag
válasz looser #27590 üzenetére
Szia!
Szerintem tök érthetően le van írva:
*1 db vásárlása esetén: 799 Ft/db,
Legalább 2 termék vásárlása esetén, minden második termék: 399 Ft/db800 Ft helyett 600 Ft-ra jön ki egy darab, ha párosával veszed...
Ha nem így, akkor hogyan kellene leírni?"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
-
BB9000
senior tag
válasz looser #27590 üzenetére
Szerintem is megtévesztő. Olyan áron soha nem lehet megvenni,. Ha én törvényeket hozhatnék, akkor erre hoznék egyet, hogy csak olyan árat lehessen kiírni, amiért meg is lehet vásárolni a terméket. Semmit se engednék úgy kiírni, ahogy most teszik! Az a helyes, ha kiírják a 2 db termék árát. 2 db lópikula = 625 Ft. És annyit blokkol be.
Engem is próbáltak már beugratni ilyenbe, még a Profi nevű üzletláncban. A kasszánál szúrtam ki, hogy nem annyiért "vitte a gép", amennyiért ki volt írva a termék. Nem is vettem meg a terméket, és utána nem is mentem többet be abba a boltba.
Még ennél is jobban utálom azt, amikor a blokkon nem lehet látni, hogy mit mennyiért vettem, mert a kedvezményeket összevissza vonja le, és a blokkon az "eredeti" ár van a termék neve mellett, majd a blokk végén valamiket levonnak (vagy nem). A Tesco, a Spar és a Lidli is csinálja. Utálom! Ezt is betiltanám! Legyen a blokkon a termék mellett az ára, amit fizettem érte. Semmi más. Se kedvezmény, se mindenféle zavaró más zagyvaság, se kedvezmények összesített formában alul. Erre is szívesen hoznék törvényt. Attól tartok, hogy akik a törvényeket hozzák, azok pont nem találkoznak hasonló problémás esetekkel. -
asdf_
veterán
A kiírás akkor lenne teljesen korrekt, ha az Együtt olcsóbb helyett Együtt olcsóbb minden második lenne kiírva a kedvezményes ár fölé.
Ugyanakkor a -50% a 2. termékre, majd a kiscsillag feloldása is teljes mértékben egyértelműsíti a szitut. Bónusz, hogy csak hűségkártyásoknak él a promóció, ők meg amúgy is tudják, mi a dörgés.
Lehetne jobban, de szerintem ez nem az a halál egyértelmű átkúrás. Teljesen egyértelműen, érthetően, felfoghatóan le van írva, hogy a második megy féláron, a két jelzés (áthúzott áras és a -50% a 2. termékre) egyszerre jelenik meg, így evidens, hogy a kettő összetartozik, együtt értelmezendő és emellé még ott van a szöveges is. Ha csak a 399 Ft-os ár lenne feltüntetve egyedül, akkor lenne gond.
És ilyenkor ugyan a vevő úgy egyszerűsíti magában, hogy ő így 600-ért vette darabját, ténylegesen nem ezt történik, hanem az, amit az akcióban leírtak, hogy vett egyet 800-ért meg egyet 400-ért. A 600-as árnak semmi helye itt, ezt nem is értem miért gondoljuk.
Abból a szempontból viszont valóban félrevezető, hogy az együtt szó mellett a 399-es árat első blikkre úgy értelmezi az agy, hogy ha kettőt/akármennyit veszel, akkor ezekre együttesen érvényes a 399-es ár, tehát azt azért nem mondom, hogy nem megtévesztő. De ez nem a fekete-fehér, hanem a kőkemény szürke. De akit zavar, bejelenti, aztán majd leszoktatják a Lidl-t róla.[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
Vagy veszel egyet, vagy veszel többet. "Másodikat" nem tudsz venni, mert "második" termék nincs, nem kapható! Nem lehet csak a másodikat megvenni! Ami nem létezik, tehát nincs, arra árat kiírni megtévesztés.
Kettőt tudsz venni és akkor az a kettő együtt kerül valamennyibe. Annak az árát kellene kiírni. Teccikérteni? -
asdf_
veterán
válasz BB9000 #27597 üzenetére
Kettőt tudsz venni és akkor az a kettő együtt kerül valamennyibe. Annak az árát kellene kiírni. Teccikérteni?
Nem.
Mert tudsz venni:
Egyet 800-ért
Kettőt 800+400-ért
Hármat 800+400+800-ért
Négyet 800+400+800+400-ért
stb.
Akármennyit vehetsz... Így két árat kell közölni, az egy darabosét, meg a feltételek mentén akciósét.Plusz amúgy csak weben van ilyen hülyén (nézi azt egyáltalán valaki?)
A szórólapban (mind print, mind online) korrekt a megjelenítés:[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz BB9000 #27595 üzenetére
Legyen a blokkon a termék mellett az ára, amit fizettem érte. Semmi más.
Ez nem feltétlen megvalósítható, mert a blokkra a termékek leolvasási sorrendben kerülnek rá, akár tételenként, akár a végén egyben kerül kinyomtatásra a blokk és ha veszel mondjuk ha négyet veszel akkor -10% mindegyikre akcióban mixelhető termékeket, akkor azt soronkénti nyomtatás esetén mindenképp csak így lehet megcsinálni, hogy
Narancsszörp 799 Ft
Málnaszörp 799 Ft
Almaszörp 799 Ft
Szőlőszörp 799 Ft
...Szörp akció 4*-10% -320 Ft
Összesen 2876 Ft
Mert ugye az első 3 blokkolásánál még nem tudod, hogy lesz egy negyedik is, ami akciót érvényesít. Azt sem, hogy hűségkártyás az ügyfél, amit esetleg csak az utolsó cikk csippantása után mutat be, és akkor csak ezután lehet rádobni a cikkekre az ebből adódó kedvezményt.
De egybennyomtatásnál sem illik szerintem átírni a termék árát.
Ha meg egydarabosra is van akció, ott meg senkinek nem fáj, ha a blokkon is kiveri a szemét, hogy igen, az akciós áron vette, pl:
Pöttyös Túró Rudi 275 Ft
Pöttyös akció -25 FtÉn azért adnék nagyon sok pénzt, ha be lehetne azonosítani a blokkról, hogy mi a f*szt vettem, ez a 12-14 karakterbe próbáljuk belerövidíteni a termék nevét, amikor kétszer akkora szöveg is elférne a blokkon, na engem ezzel lehet a világból kikergetni.
Meg abban is, ha boltok végre megegyeznének, hogy milyen sorrendben írják, hogy pl. hármat vettem valamiből
2x128 Ft
Termék 256 Ftvagy pedig
Termék 256 Ft
2x128 FtÉs mindegyik így alkalmazná, örökre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest