Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Aktív témák
-
horvathd
aktív tag
válasz Oliverda #42799 üzenetére
From 2011, helmets will feature a new Zylon strip across the top of the visor to enhance protection significantly. The strip, which is 50mm tall across the full width of the visor, overlaps the top 25mm of the visor itself and extends 25mm above the helmet shell edge. The strip adds about 70 grammes to the helmet, but doubles the impact performance of the visor.
"The Kid just rages for a while."
-
Pá
addikt
Aki esetleg nem tudna angolul, a lényeg pár szóban.
A drs aktiválásával egy időben fújják az első szárnyat is levegővel (a 2010-es f-csatornához hasonlóan), így egyrészt még magasabb top speedet érhetnek el vele, másrészt a kocsi balansza sem fog felborulni (mivel nem csak hátul veszít leszorítóerőt, hanem elöl is hasonló mértékben) a DRS-el, így emiatt bátrabban és több helyen használhatják kvalin.
Állítólag az első futamon pl kvalin így a kör 56%-ban mehetnének nyitott DRS-el. Azt sajnos nem tudom, hogy fújt első szárny nélkül ez az érték hány %.Ez már nem a fenti cikkben volt, de egyelőre csak a nyíilást sikerült kiszúrni a fotókon, de sem az nincs megerősítve, hogy a levegőt valóban az első szárnyra vezetik, sem pedig az, hogy már most Melbourneben be fogják vetni. Mondjuk az előbbit állítólag belsős infokból vette Scarbs és a nagy csapatok állítólag már másolják is, szóval valószínű, hogy igy van.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #42799 üzenetére
Rugó ellen véd, de nem vééjd...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
giigz
veterán
válasz Xirtam #42805 üzenetére
Nem értek annyira ehhez a sporthoz, csak annyit látok, hogy a Red Bull-nál a legkevesebb az ellenkormányzás, míg egy Ferrari vagy Merci kör szinte abból áll, alig tudnak normálisan bevenni egy kanyart... Nyilván a Red Bull nem fog visszafele fejlődni, ezért valószínűsítem, és a belsőkamerás felvételekből ez le is szűrhető, hogy nem lesz ellenfelük. A McLaren-ben bízom ilyen téren, tavaly is közel voltak, és remélem idén meg is verik a Bull-t...
-
Motion_Blur
félisten
A Merci az elmúlt két évhez képest nagyon jól vezethetőnek tűnt. Sky-on is egyből észrevették és a pilóták is ezt nyilatkozták.
De ezt akkor látjuk majd pontosan ha majd tempót mennek a Q2-Q3-ban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #42808 üzenetére
Igen, a tavalyihoz képest iszonyatosan jól vezethető! Tetszik is nekem!
-
Xirtam
veterán
Ez azért nem helyénvaló mert mindenki csúszkált. Vettel meg Webber nem lehet teli tankkal körözgettek, lehet nem engedték hogy nyomják, óvatosak voltak. Ennyi. Ebből nem vonhatsz még le semmit mert nem versenytempóba csapatták
Mint most is a Ferrari-n agonizáltok, hogy csúszik a fara. Gyerekek folyamatosan csúszik?
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #42810 üzenetére
So értitek mit mondok? Qual száraz lesz és szoros és tényleg kikel nyomniuk a szemét na abból már okoskodhatunk.
De ez is amit ma Vettel csinált egyszerűen nem értem. Egyik évben sem volt ennyire fura a mezőny mint most. Nézi a kamera benne ül az autóban és ráhúzza félig a fejére a sisakot, hogy ne lássák az arcát meg a szemét.
Perez meg végig vigyorog mint valami autista.
[ Szerkesztve ]
-
bendeguz76
aktív tag
azért vettelke egy 24 éves fiatal suhanc akinek bejött eddig az élet.nagyon nehezen fogja viselni ha nem ő fogja vinni a primet.de szeretném látni a durcás kis arcát.
bendeguz_HUN
-
zszszs
tag
válasz Motion_Blur #42818 üzenetére
Az merész kijelentés, de legyen igazad.
Tavaly és tavalyelőtt az RB (vagy inkább Vettel) agyoncsapta a VERSENY-t. -
dangerzone
addikt
válasz Motion_Blur #42818 üzenetére
Remélem csak a Hamilton Street beszél belőled.
-
bendeguz76
aktív tag
válasz Motion_Blur #42818 üzenetére
igy van ahogy mondod. attol lesz a szememben valaki nagy versenyző ha egy sikerszéria után átszerződik és felépit egy csapatot a nullárol.
bendeguz_HUN
-
Oliverda
félisten
válasz raczger #42815 üzenetére
Alacsonyabb volt, de nem ilyen mértékben. ~12 km/h tavaly a Marussia és a McLaren (és a Mercedes) között volt. Persze ez is lehet az eltérő üzemanyag terhelés miatt. Holnap kiderül.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz bendeguz76 #42821 üzenetére
Nem tudom hogy ilyenre Schumacheren kívül van-e példa az elmúlt 20 évből..
TESCO-Zsömle: szerintem azért, mert kib*szták a McLarentől
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz bendeguz76 #42817 üzenetére
Kívánom, hogy csak ennyi öröm érjen az életedben.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #42823 üzenetére
Kova nem ezért ment a Lotus-hoz anno? Hogy abszolút a 0-áról kezdjen egy csapattal és szépen, fokozatosan építse magát és a csapatot?
Persze, de mehetett volna máshova is. Másik csapathoz, vásik géposztályba, akárhova. Azért annyira nem rossz pilóta. Francba is, itt senki se rossz pilóta. Aki eljut a F1-ig, az nem lehet rossz pilóta...
-Mike-: Alonso-nak is jót tett, hogy a Renault-os két VB után megtaposta kicsit az élet.
Nem azt mondom, hogy önszántából ment el, de annyi más helyre is mehetett volna... Akár haza is, ha tényleg olyan xar pilóta...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #42825 üzenetére
Persze, Kova azért ment át ("önszántából") egy top csapattól a full kezdőkhöz, hogy mert ott milyen jó lesz neki.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42818 üzenetére
Azért Hamilton-nak jól jött. Ahogy bukdácsolt kapta a pofonokat sokkal szerethetőbb figura lett. Így van Alonso-nak is jól jött, mert sokkal szerethetőbb lett ő is. Végre nem akkora arca van mint a Renault-os időkben.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #42823 üzenetére
Schumacher azért nem a nulláról építette (pontosabban építették) fel a csapatot. Az érkezése előtti két évben stabil 3. erő volt a Ferrari. Ergo erre még nem nagyon volt példa. Hill ment át VB-ként a Williams-től az TWR Arrows-hoz, valamint Villeneuve szintén a Williams-től a szinte tök újonc BAR-hoz. Ezekre lehetett volna igaz az állítás, de ugye ezekben az esetekben elmaradt a siker.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #42828 üzenetére
Hát igen, néha egy egy kulcsember érkezése cserélése nagyon sokat képes dobni egy egy csapaton. Én kívánom, hogy év közben Domenicali elmenjen. Pat Fry és Tombozis is.
Gyerekek ez így nem megy ezt be kell látni. Luca is beböfögi, hogy senkinek nincs veszélyben a munkája. De igen is azt kellett volna, hogy gyerekek nincs mese, vagy eredmény vagy mentek aludni. Tavaly érdekes módon letudta őket hurrogni, hogy mi ez a szezon? Ez a nagy neves Ferrari? És félreteszem én is a nagy büszkeségemet ahogy az egész csapatnak kellene. Mert ősszinten egy vörös ördögnek a homlokán egy telivér csődörrel a 5. helyen kell autóznia?
Egy ezüst nyílnak küzdenie kell egy jött ment energiaital gyárral? Lehetek én a mostani hozzászólásommal káposztalé. De az F1 autógyárakról szóljon könyörgöm. Nálam ez az idill, és az hogy Mclaren Vs. Ferrari mindenek felett a két legrégebbi csapat. Legnagyobb ellentétek szürke és a vörös. Hát ezt akarom. És ami tavaly is volt, hogy egymást kérdezgették a csapatok, hogy kellene megfogni a RedBull-t erre én egyre kevésbé vagyok kíváncsi. De arra is, hogy egyes csapatok szenvednek. És itt az FIA is közrejátszik az idióta szabályokkal.
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #42825 üzenetére
Ha nem vagy jó egy Mclarennél, mik a hibáid, miért vagy a cs.társadtól nagyon lemaradva azt nagyon gyorsan megtudja mindenki a paddockban, végig söpör egy perc alatt a pletyka. Tehát, hogy mehetett volna bármelyik csapathoz az az ért elég gyanús.
-
Xirtam
veterán
válasz callmeakos #42829 üzenetére
Ez nem a tökösségen múlik. McLaren évek óta ezt a ideológiát követi.
D.OrionLese fekszünk. Ilyenkor nem szabad.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Xirtam #42831 üzenetére
Ez van. Ha pl idén a Force India lesz a top 3-ban vagy a Sauber akkor az sem lesz jó, mert hogy jön ide egy privát csapat, hogy legyőz pl egy olyan ferrarit, ami 2007 óta nem nyert semmit, csak futamonként akkor vált slickre, amikor elered az eső? Vagy ha caterham beletalál valamibe, akkor ők is hülyék, mert hogy képzeltek jó autót építeni? Tökömért a red bull hibája, hogy verhetetlen autót épít, ilyen mentalitással a Ferrari is kapja be amiért 2004ig überbrutál autókat épített.
-
jpm
senior tag
Na tettem 5000-et Buttonra
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42841 üzenetére
Az a baj, hogy egyszerűen képtelen vagyok felfogni az FIA lépéseit. Newey ahogy mondta, hogy egyre jobban megkötik a kezüket, és folyamatosan az új szabályokkal becsapják előttük (TERVEZŐK ELŐTT) az ajtót.
Véleményetek szerint meddig mehet ez így tovább? FIA-ra gondolok.
MastreBelinkelték már a puszta magyarázatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
Ez is egy elmélet...
Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság ezzel kapcsolatban...szerk.:
Azt nem tartom feltétlen rossznak, hogy bizonyos ajtókat becsuknak. Pl. a befújt diffúzort be lehetett tiltani. Az nagyon nem volt szép megoldás. Ötletesnek persze az volt, de folyamatosan égetni a benzint nem egy szimpatikus dolog mostanság. Az, hogy most aero elemekkel lehet csak trükközni, nem jó. mást viszont nem lehet csinálni, mert nem engedik. A nagy gyártók pedig nem fognak idejönni csak azért, hogy áramlástechnikusokat és aero mérnököket dolgoztasson. Ezek az utcán a legkevésbé fontos dolgok. Viszont a motorbefagyasztásokkal arra felé nem lehet fejleszteni, pedig annak sokkal nagyobb értelme lenne... Az utóbbi évek egyetlen meghatározó dolga a KERS. Dupla diffit nem fogunk utcai autón látni. Márpedig a Forma-1 autók prototípusok. Ez azt jelenti, hogy kísérleteznek velük. Erre lenne való a Forma-1. Legalábbis az autógyártóknak ez a fő céljuk. Ezt nem kéne a FIA-nak keresztbehúznia...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #42843 üzenetére
Nekik az a dolguk hogy a rájuk csapott ajtó mellett megtalálják a kiskaput.
Az hogy az FIA betiltotta a fújt diffúzort szerintem azért nem akkora tragédia. Lényeges szabályváltoztatások se voltak 2009 óta, szóval én nem látok semmi problémát, azt kivéve hogy csúnyák az autókStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #42845 üzenetére
Pedig hidd el egyre nehezebb innovatív dolgokat kitalálni. Vagy megoldásokat. Mert az autó egész testén maximálisan megvan szabva minden miniméter. A megvalósításoknak a száma véges.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #42831 üzenetére
Mclaren Vs. Ferrari mindenek felett a két legrégebbi csapat
Szigorúan a gyökereket tekintve a Mercedes és a Ferrari a két legöregebb csapat. Már akkor versenyeztek, mikor még F1 sem volt.
Ugye a gyári Mercedes egyéni VB-címei: 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1954, 1955.
#42848: Ezért mondta Fater, hogy nem Schumi az igazán nagy visszatérés, hanem a csapat.
35-től zsinórban VB minden évben, míg a háború nem jött, majd 54-55 visszatértek, mikor is Fangio újabb két VB-címet szerzett nekik, aztán megint eltűntek.
Fater szerint egy baleset miatt. Állítólag az egyik autójuk bukott egy nagyot, és kiszállt a nézőtérre.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #42847 üzenetére
Jogos barátom.
Más: jól emlékszek, hogy idén jár le a McLaren és a Mercedes szerződése? Vagy 2014?
Arra emlékszek amikor kiszállt a nézőtérre, rengeteg ember meghalt. Relatív emlékszek még taknyos vagyok. Felvételt láttam.
[ Szerkesztve ]