Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #42341 üzenetére
Nincs aduász fejlesztés senkinél. Az az éra már elmúlt, hogy kitalálok, mert kitalálhatok valamit és bang, az autó 1-2 másodperccel gyorsabb (értsd van rá számos fejlesztési terület és sok minden, mint pl aero még gyerekcipőben jár).
Csak kemény munka van, és vért kel izzadni azért is, hogy tizedeket pakolgassanak az autóra fokozatosan.
Azt láthatod, hogy szinte mindenki a kipufogóval próbál meg trükközni, játszani. Csakhogy azért, mert ez az idei évre egy új keretrendszer, nincs még lecsillapodva, kifinomítva.. Közel sincs már akkora jelentősége és haszna, mint tavaly az EBD-nek a gázelvétel melletti brutális benzinégető motorvezérléssel.
Azt taksálták úgy 1 mp-re, Whitmarsh meg az mondta, hogy a jelenlegi szabályokkal ennek 25%-át lehet majd elérni, de még nem tartanak ott. Tehát megint kilyukadtunk a tizedmásodperc-kapirnyászásnál.
Newey is mondott valami olyat az új kipufogójáról, hogy hiába néz ki extrémnek, nincs nagy teljesítménynövekedés vele, csak marginális.
És megvan a hátulütőjük is, mert érzékenyek sebességre, motorfordulatszámra. Túlmelegíthetik az abroncsot, növelhetik a gumikopást stb.
Nézd meg a Lotust. Nincs semmilyen flancos kipufogójuk, és egy nagyon jól vezethető autó, kíméletes az abroncsokhoz stb. Önmagában ez még nem repíti az élre, ez igaz, de hogyha az alapautó jó és az alapösszetevők erősek aerodinamikailag, ott lehetne akár az élen is, flancos kipufogó nélkül is, mert az csak néhány tized és van vele probléma is.
Én már nem tudom, hogy mit gondoljak a Ferrariról. Már annyian nyilatkoztak róla annyifélét, már magam is elbizonytalanodtam.
Amíg nem voltam elbizonytalanodva, úgy tűnt, hogy ugyanazt csinálják (nyilatkozás szinten) és ugyanazon céllal, mint amit a McLaren csinált 2009-ben, azzal a különbséggel, hogy ők nem lesznek annyira hátul.
Én a Ferrari szurkolók helyében nem táplálnék hiú ábrándokat, azért, hogy csakis kellemesen csalódhassak és értékelni tudjak majd egy dobogós vagy pontszerző helyet is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
giigz
veterán
Nem igaz... Jövőre már az egész pályán DRS zóna lesz? Ez már nem is versenyzés... Szánalom...
-
DemonDani
addikt
mérési pont is ugyan az... még ha esetleg gyorsabb lenne az 1es kanyar, akkor talán azt akarták elérni, hogy így olyan mintha hosszabb lenne, vagy nemtom lehet vmi buli alatt jelölték ki aztán jöttek a táncoslányok és sietni kellett
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
válasz hunnylander #42356 üzenetére
simán az összes szart törölni kéne, és olyan szabályokat kéne az autókkal szemben támasztani, hogy ne legyen vészes a kocsi mögötti turbulencia, és akkor ujra láthatnánk szoros előzéseket meg közel tudnánank menni nem nitrozni kéne meg isnten tudja mit
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
#70869248
törölt tag
válasz DemonDani #42357 üzenetére
Lecsúsznak az ívről..a követő autó leesik az ívről mert nincs elég tapadás az első kerekein.
Egy teljes pályás DRS jó lenne ...csak hát nem biztonságos.
Egyébként ez sztem nem akkora gáz, mármint a ké DRS kijelölése Melbourne-ben, tavaly nem igen működött az 1, és fontos fékre kellett visszacsapni a szárnyat, mert sikán és megint egy gyorsabb rész követi.
Jelenleg szvsz az a helyzet, hogy az 1-s előkészíti az előzést a 2. DRS zónára, ami most érvényesülni fog...illetve jobban mint tavaly (amikor nem volt )
De nehéz ügy, mert lehet hogy tavaly csak azért nem igen működött, mert még nem volt elég kiforrott a DRS kezelés és kihasználás...szal ezt most nem könnyű körvonalazni.
De sztem nem rossz, ahol jobb lenne ott vagy kicsit balesetveszélyes lenne, vagy más okból nem biztonságos.
pl. fékre már stabilan kellene érkezni az autónak, mert ha még DRS zónán belül, mondjuk bukkan az aszfalt épp a fék előtt, akkor tökre megnő a megúszás esélye, mivel még nincs full hátsó leszorító erő a fékre.
...most csak kalimpálok a klaviatúrán..de ziher vannak olyan szempontok amik alapján nem hasraütésszerű a DRS elhelyezése, sőt a két DRS kijelölése egy pályán. -
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #42360 üzenetére
Egy teljes pályás DRS jó lenne
Ilyenkor sokan megfeledkeznek arról az apróságról, ami az alapvető tényezője a rendszernek. A fő célja az előzés segítése! Versenyen csakis 'támadói státusszal' lehet használni. Vagyis a támadónak full DRS-ezhető kör vs a védekezőnek nuku.
Ha meg mindketten DRS-ezhetnének, akkor meg már tényleg teljesen felesleges is az egész, mert nem erre lett kitalálva, hanem arra, hogy a követő autó kínjain könnyítsen.
www.HunnyF1.com
-
dangerzone
addikt
Hát ez a mai m1-es műsor érdekes volt. Azért párszor már elég erősen szurkoltam a riporter csajnak, hogy össze tudjon rakni egy értelmes mondatot. Szegényke eléggé zavarban volt.
De majd csak belejön. -
MODERÁTOR
válasz dangerzone #42362 üzenetére
Igen eléggé az volt.
Szujónak a végén a bekiabálása sem tetszett annyira. (Legalábbis nekem)20 éve a Prohardveren
-
bendeguz76
aktív tag
-
proof88
addikt
Szujó állandóan fel van pörögve, de amúgy eléggé fura műsor volt, ráadásul egyelőre a díszlet színei sem tetszenek annyira ... na mindegy, úgyis a jövő heti az érdekes
meg azért remélem nem fog elmenni az adás élő futam közben
-
Gabesz1019
senior tag
Nekem nagyon bejön az M1-es F1. Tetszik, hogy Szujó ennyire pörög és, hogy ilyen lazán nyomják a műsort nem az a fegyelmezett komolyság. Bende Adri meg majdcsak belejön, addig is a látvány mindenért kárpótol.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hunnylander #42361 üzenetére
A DRS-nek nem az volt az apropója, hogy pótolják valamivel a veszélyesen működtethető F-csatornát?
Meg hogy simára gyalulják a McLaren előnyét a csatorna terén...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
sekli
addikt
válasz TESCO-Zsömle #42368 üzenetére
Nem, előzéseket akartak látni vonatozás helyett.
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #42361 üzenetére
dehogy felesleges
A DRS már mint lehetőség is előzést könnyít...én imádnám látni, hogy valaki mikor nyitja rá a szárnyat.
Teljes nyitott szárnnyal nem lehet menni egy körön, kopott hátsó gumival...vagy meleg...szal elégtelen hátsó tapadással nem igen lehet bevállalni a nyitott szárnyat...vagy igen.
tuti nem biztonságos, de én bírnám....kicsit lehet hozni a technikán..na nem nagyot, de egy kicsit lehet hozni emberből.. -
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #42368 üzenetére
Már a szezon közepén se volt belőle előnye. A többiek elég hamar és elég jóra koppintották a megoldást, sőt a Renault még jobbra is csinálta meg és az év végére a McLarennek kellett azt lekoppintania. (Az alsó szárnyelembe vezetni, a felső helyett.)
Mostanában ezt a trend; valaki kitalál valamit, az egész mezőny rákattan, a következő évre betiltják. Nem tudom, hogy ez jó vagy se. Némely ötlet elég kreatív volt és környezetbarát. A benzinzabáltató EBD ellen tényleg tenni kellett valamit, mert az nevetséges, hogy az autó még a benzint is leszorítóerő-generálásra használja még akkor is mikor a pilóta egyáltalán nem nyomja a gázpedált.
www.HunnyF1.com
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hunnylander #42373 üzenetére
Na igen.
De ez az egész oda vezethető vissza, hogy a mozgástér teljesen beszűkült. Már nagyon nehéz világmegváltó ötletekkel előállni, így jobb híján marad a másolás és a meglevő technikák csiszolgatása. Nincs olyan pont, ahol tényleg forradalmit lehetne alkotni.
Erre mondtam én, hogy ha zöldek akarnak lenni, akkor a motorok terén kéne hozzányúlni az egészhez, de nem lekorlátozásokkal, hanem fejlesztésekkel.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Xirtam
veterán
Megnéztem ezt a magyar 1-es előadást. Hát, SkySportsF1HD olyan mérföldkövet tett le most az asztalra, hogy iszonyat. Egyik autósportnak sincs ilyen közvetítése. Még tavaly a BBC sem volt képes ilyen minőségű adást csinálni.
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #42376 üzenetére
Attól még nem szakképzetlen embereket ültetnék oda és nem olyan idióta ruhába mint amiben az a nő ült aki "vezette" a műsort. A háttérben egy ocsmány RedBull forog, ami idegesítő. Ennyi erővel f1 2011-es játékot is promozhatnák a háttérben, legalábbis abból az autókat. Mert már pedig az az F1 hivatalos játéka bármennyire is szűrnyően hangzik. De ez az egész egy nagy rakás lókaki. Kaptak egy Red Bull modellt. Az hol van? Eltűnt? Mind1
Szerintem annyira nem is a költségvetésen múlik. Fiatal programozók olyan programokat képesek összedobni. Youtube-ról annyi videót anyagot szerezhetnének, hogy csak na. Rengeteg ötletet meglehetne oldani úgy, hogy az ne kerüljön százezrekbe.
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz Xirtam #42377 üzenetére
Én is csak fogtam a fejem az adáson. Szánalmas a forgó RB modellezése, annyira igénytelen, hogy már fáj. Ha legalább F1 2011-ből lenne ott tényleg egy autó, az is fényévekkel jobban nézne ki. Kb olyan szinten van kinézete, mintha paintben rajzolták volna. A zenéket pedig ott folytatják ahol 10 évvel ezelőtt abbahagyták a közvetítést, rossz hallgatni, össz-vissz egy David Guetta volt (memories), de az se mai. Ahogy végig röhögcsélték az egészet, mintha egy szennyes talk-showban lennének, arra már nem tudtam mit mondani, csak néztem ki a fejemből és ismételgettem hogy "ugye nem ez lesz egész évben, ugye nem?"
-
Chosen
addikt
Nem akarom leírni, de nekem hatalmas csalódás az M1 eddig. Azt hittem, hogy most, hogy visszakapták a közvetítés jogát, tényleg felszívják magukat és olyan műsorokat látunk, amitől leesik az állunk, és azt mondhatjuk a BBC után valami másra is, hogy "ez már valami". Ehhez képest hatalmas kontraszt amit a mai műsorral átéltem.
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
Meg lehet nézni valahol ezt a színvonalas M1 műsort?
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #42384 üzenetére
Persze jogos. SkySport-ot folyamatosan töltöm fel, maximum linket tudok adni. De értelem szerűen így maximum 2.x tudod jó minőségben megnézni a műsort.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #42386 üzenetére
Én most nem azt kérzezdtem mit/hova/mikor töltesz fel, hanem hogy itthon mi kell a TV-n kívül, hogy élőben tudjam nézni.
Ha már ellenérvként hozod fel az m1 ellen, amit nem HD-ben az ország egész területén lehet venni, mitöbb, a rádióban is hallható lesz.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
proof88
addikt
-
Peat;)
veterán
[link] WTCC - galamb seggén tovarepült magyar győzelem.
-
DemonDani
addikt
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #42284 üzenetére
Pedig így adták le.
-
raczger
őstag
válasz TESCO-Zsömle #42387 üzenetére
[link]
Innen az Alcor 1615 DVB-T Antennát ajánlom, ez talán a legjobb dvb-t antenna amit itthon lehet kapni. Egyébként ha van régi analóg antennátok otthon, nagy esély van rá, hogy az is elég, nekünk az van rákötve, 20km-ről jön a nagy-hideg-hegyről és 90% fölött van a jelerőssége.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Xirtam
veterán
SkySports Live stream: Link
Még 5 nap, ő már úton van. Timo Glock pedig már múlthét péntek óta. Tegnap este 19:00 kor a Lotus GP kamionja is elhagyta a gyárat.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz -Mike- #42393 üzenetére
Úgy tudom a pilóták gyakorolhatnak a pályán, mehetnek több kört és a legjobb idő kerül a táblára. Nyilvánvalóan van több autó is, mert fogyóeszköz, elromolhat, mikor épp forgatás van és a sztárvendég is ráér.
Tehát több körből vágták össze a videót, hogy érdekesebb legyen. Ez önmagában nem is baj, csak egy ennyire népszerű és a BBC fejőstehene műsornál több profizmust várna az ember e téren is.
www.HunnyF1.com
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #42398 üzenetére
Szimplán annyi történt, hogy több ilyen autóval rendelkeznek egyikben másik az ülés, és csókolom. Szerintem nem kell ezt túlreagálni.
Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Politika
- Bemutatkozott az Apple Watch 6 és SE
- Formula-1
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen