Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #10200 üzenetére
Annyira nem lehet rossz az a Renaul erőforrás, mert az RBR tavaly se volt lassú, és idén se az. Csak ugye a megbízhatóság az, amiben le vannak maradva látszólag is.
P00By: Azt hittem ez már teljesen lefutott dolog. Ezek szerint az FIA még próbálkozott... Hát ez van, semmi sem tart örökké. Viszont így nagyon ne is számítsunk módosított abroncsokra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #10206 üzenetére
Van az a kis tekerő gombocska, amivel a motorerőt állítják egy x skálán. Én arra gondoltam. Az autó kialakítása is magyarázat lehet, bár ez kicsit ködös. Elégtelen hűtés?
Vagy pl. most a gyújtógyertya.... Ezt semmi sem magyarázza meg, minőségi hiba.Don't Tread On Me
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10197 üzenetére
Nem érdekel Vettel? Ehhez képest megint nem tudtad nem bele keverni! Agyba-főbe veri, meg ilyenek? Hát azért nem az általad évi egy alkalommal volt Vettel hátrébb...
A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10167 üzenetére
Mondjuk a WRC-ben megmondták, hogy 300 paci oszt slusz. Attól még ölik a pénzt a motorhegyezésre, hogy azt a 300 pacit a lehető legjobb karakterisztikával csalják elő...
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10207 üzenetére
A tekerőgombocskát autótól független. Amúgy sem mehetnek már 18K RPM fölé.
Hűtés esetleg rezonanciák. Valszeg nem ugyanúgy van elhelyezve a motor mint a "gyári" Renault autókban.
Nowhereman: Képzeld nem. Nézd meg a legutóbbi quali eredményét. Bő 1.1 másodpercet kapott ugyanazzal az autóval és üzemanyagszinttel. Mi ez ha nem agyba-főbe verés? Tavaly pedig 14.5 ponttal többet szerzett az összesítésben.
"A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze."
Melyik volt?
Az összeesküvés elmélet alatt pedig nem tudom hogy mire gondolsz. A gyertyás hírt pedig már olvastam, sőt linkeltem is már napokkal ezelőtt.[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10213 üzenetére
Szerintem te az üzemanyag-levegő keverékének arányára gondolsz.
Mallya: Esélyt kell adnunk az új szabályoknak
VM: Egy versenyből nehéz megítélni, mindenki találós kérdéssel nézett szembe. Nem tudtuk, hogy a gumik meddig tartanak ki a futamon, és nem volt arra vonatkozó adatunk, hogy megfelelő véleményre alapozhassunk. Adnunk kell a szabályoknak egy esélyt, és az embereknek is, hogy hogyan használják őket.
Egy verseny után mindent megváltoztatni zsigeri reakció lenne. Nézzük meg inkább, hogyan működik Ausztráliában és Malajziában, és jól tájokozott döntést hozzunk arról, hogy reagálnunk kell-e a Formula-1-es show javítása érdekében. Ha ez után megtesszük, akkor legalább több információnk lesz a megfelelő követelés meghozatalára.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#27441408
törölt tag
A Mercedes félt leszerződni a Red Bullal
Gyxorsan tenni kell valamit. A csúnya merdzsó.....
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #10219 üzenetére
De. Alapvetően a pedál a pilótára van hangolva (végállás, ellenállás, intervallum, stb). Ehhez rendelnek egy alap-skálát, ami szintén a pilótára van igazítva. Ezt lehet azzal a karral minimálisan trimmelni. Így a pilótána nem kell jobban nyomnia a pedált, fizikailag minden marad ugyanúgy, csak az autó teljesítménye változik.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Adrián Nyuszi hol mérte ki azt a 7 tizedes előnyt? Tudtommal a gyári Mercedes csapat igencsak Vettel mögött volt. Vagy nem ugyanazt a futamot (és kvalifikációt) néztük?
Vagy be akarja adni, hogy a McLarennél jobban megy a merga moci? (Noha ők is Vettel mögött végeztek...)
Jaaa, vagy vágom már! Biztos Webber idejéhez mértek...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10224 üzenetére
Álmában lehetett 0,7 tized. Szerintem közel semmit sem jelent.
[link]
Ezek szerint a Renyo 20 lóerővel gyengébb, viszont 5%kevesebbet fogyaszt, ami a versenyre tankolva durván 10kg-t jelent. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #10153 üzenetére
olyan már soha nem lesz..nincs értelme kuplungos botváltót használni, az gyakorlatilag a világ röheje lenne
Norbi a WTCC-ben pillangón vált, az Indy autók detto, szvsz a fejekben lévő káosz totális beismerése lenne, ha az F1-ben most kuplungos botváltóval próbálkoznának.
Meg azért álljon meg a menet, igazából nekem valahol hasonló a problémám mint az acél féktárcsákkal...nem véletlenül kerültek oda ahova, technikailag ez az előrehaladás.
De amíg az acél féktárcsáknál el tudom fogadni, hogy az elsődleges cél az utcai autók...márpedig utcai autóba carbon meg kerámia cuccokat nem költséghatékony beépíteni, és igazából az autók 90%-nak semmi szüksége rá.
Tehát ez elfogadható...motoroknál is hasonló volt az indok.
De a kuplungos botváltónak semmi jövője nincs a prototipusok formula királykategóriájában, hisz ezek már simán gyűrűznek a szériagyártásba...mármint a kormányról elektromosan kapcsolható váltó. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10175 üzenetére
Sztem ezt elég sok minden befolyásolja, árnyalt a statisztika ahhoz hogy gyorsan eredményt lehessen hozni...de agyonbiztonságozták a sorozatot az ziher, számomra.
pl. egy váltócsere, motorcsere a mezőny végére száműzött egy versenyzőt napjainkban, onnan természetesen előzött...hiszen jóval gyengébb autókkal mérkőzött meg..ez csak egy példa.
Mindenesetre sztem a kép még jóval szomorúbb mint az első pillantásra látszik....köszönhetően az üzleties gondolkodású menedzselésnek, ez kiterjed a pályákra, pályaválasztásokra, a túlbiztonságizott technikának...alig látni a nyers erőt, jó-jó még azért lehet, de teszem azt, és most utoljára emlegetem fel az IndyCar-t, a mostani Sao Paulo-i futamon (utcai pálya) nézd meg mit össze ugrálnak az autók, nesze neked féktáv.
- Youtube
A közvetítés is.., lehet lesajnálni az amcsikat (aki akarja), de foglalkoznak a dologgal, nem csak fejnek a sportból
..azért Sato megérkezett nem gyengén a kanyarba ...övé volt az első balhé.
Sztem simán el lehetne lesni pár trükköt a 'válságban' lévő Indy Car-ból. -
Oliverda
félisten
Button: A McLaren erősebb lesz Ausztráliában
A pálya és az autó karakterisztikájából következtetve logikus. A Sauber is jobb lehet majd szerintem meg a Force India-t sem írnám le.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz MPowerPH #10213 üzenetére
A képen lévő RPM kapcsoló elvileg az rFactorban is állítható motor teljesítmény, ott is 12-ig állítható FSone-ban, fokozatonként 1%-kal többet fogyaszt az autó és 90-nel lesz több a max fordulatszám. Tehát ha 18000 a limit akkor kb 17 ezertől 18 ezerig szabályozhatod a max fordulatszámot vele. Gondolom a valóságban is valahogy így van. 12-esben éred el a maxot, 1-esben meg kíméled, és ilyenkor szektoronként tizedek maradnak a köridőben. És ha minimumon használod a maxhoz képest, akkor pl 50 literre tankolva, ha 5 litert fogyaszt a kocsi 1 kör alatt, akkor 1 körrel tovább tudsz kint maradni.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #10236 üzenetére
Az a rossz hír, hogy egyáltalán kérdésként merült fel, hogy esetleg nem...
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10212 üzenetére
Remek vitapartner vagy. Nem érdekel, de nem megy a mondatalkotás nélküle. És megint egy-egy pontba kapaszkodsz.
Melyik volt még egy extrém kiütés? Mondjuk a tavalyi évnyitó. Mai napig nem tiszta, hogy az elkopott gumikon fel akarta-e, vagy el akarta-e engedni Kubicát. Mindenestre bármelyik is járt az eszében, azt a lehető legagyatlanabb módon csinálta.
A Renaultnak meg amíg a a pontszerző helyek végén tanyázik, inkább jobb, hogy ha RB 1. mint 4. Addig legalább a motorok szereznek strigulát...
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Integra #10240 üzenetére
Szerintem meg mindent tudnak és azt is tudják hogy mit kéne tenni. Csak hogy én is mondjak erre valami okosat.
Nowhereman:
Nem állt módomban belekeverni Vettel-t. Ennek a harmadik pontjából indult az egész. Szvsz az semmit sem szépít az öreg Webbo produkcióján, hogy az akkor még újonc csapattársa csinált 1-2 buta hibát az első évében.
Nem kérdés hogy ez jó a Renault-nak. Ez nem is volt kérdés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Korai még eldönteni Hamilton és Button csatáját
A Mercedes Schumachernek kedvez a fejlesztésekkel
„Michael soha nem elégedett az autójával. Most a neki kedvező irányba kell fejlesztenünk." - jelentette ki Brawn a német hetilapnak.
Míg Schumacher a túlkormányozott autókat kedveli, csapattársa, Nico Rosberg remekül boldogul az alulkormányozott Mercedesszel is, amit a szakértők szerint a német gyártó nem hagyhat figyelmen kívül. Brawn ezzel kapcsolatban mindössze annyit mondott: „Kompromisszumot kell kötni."
A Mercedes sportigazgatója, Norbert Haug elárulta, hogy már megkezdték a McLaren „trükkös aerodinamikai csomagjának" a lemásolását, amelyet a tervek szerint Barcelonában használnak majd első alkalommal. „Mindenki ezt teszi, de három versenyre biztosan szükség lesz, amíg elkészülünk."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
Újabb panasz a Mercedes fő erőforrására
Faguriga legyek, ha ezt értem...
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10243 üzenetére
Nem akartad belekeverni, csak kezdetben hozzá viszonyítottad. Ha már előzési tanfolyamra küldenéd, vagy közveszélyesnek nyílvánítod(habár ezzel még az átlag alatt van), akkor közben ne olyasvalakihez viszonyítsd, akinek lehetetlen előzését megtaláli a youtubon, és közben minimum 2 mesterművel nevezhetne az évtized leglököttebb ütközése.
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10246 üzenetére
Kihez viszonyítsam? Ha a Ferrarihoz viszonyítom akkor az lesz a baj mert az más autó. Ahhoz lehet viszonyítani a köridejeit akinek ugyanolyan autó van a segge alatt. Sajnos Vettel az egyetlen ilyen a mezőnyben.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10247 üzenetére
Igen, a csapattárshoz lehet leginkább viszonyítani. És igen, ez nem Webber hétvégéje volt. Pont. De nem kell senkit előzésimpotensnek és közveszélyesnek nyílvánítani, mikor helyből elő lehet húzni a cilinderből nála ebben klasszisokkal cudarabb fickókat(hátha még csapaton belül is van(sicc)). Ha valaki azt mondja, hogy nem tud mit kezdeni a légszomjjal és az olvadó gumikkal, attól még nem béna, mert ezt éppen bárki, akár Lonzi vagy Lajoska is mondhatta volna. Előre borítékolható, hogy ha Bridgestone nem alkot valamit, az összes kánikulafutam a "gumiolvasztás nélkül lábújhegyen settenkedjünk el a célig" alcímmel fog zajlani.
Utánam a kondenzcsik!
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #10248 üzenetére
A "sicc"-nél macskát kergettél, vagy erre gondoltál?
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10248 üzenetére
Tavaly Nürburgring-en a rajtnál Barit kis híján felkente a falra aztán mandinerből gyorsan csinált Lajosnak egy defektet. Interlagos-ban pedig Raikkonen versenyét dobta a kukába. Nekem valahogy ezek nem nagyon illenek a képbe miközben másokat kritizál hasonló dolgok miatt valamint a nagyobb biztonság mellett kampányol.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
- Erős Okostelefon V2
- PlayStation 30th Anniversary Limited Edition DualSense (Bontatlan/Új)
- Eladó MSI X399 Gaming Pro AC Carbon + AMD Threadripper 1950x
- 6TB WD RED PLUS!!! WD60EFPX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlanok, 2 év garral!!!
- 6TB WD RED HDD!!! WD60EFAX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlan, garanciával!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest