Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
Aktív témák
-
laci666
senior tag
Ezek csak mondják és mondják be nem áll a szájuk
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
JJános
addikt
Lonzi milyen szép íveket rajzol.
2007-05-06 óta itt!
-
GuB3Ra
aktív tag
Kicsit idegesítőek ez a 10sec es különbségek
Daark minimalism
-
DigitXT
nagyúr
Hm, leesett Senna jobb hátsó kereke? Mondjuk épp lejárt az idő...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9305 üzenetére
Chandhoknak nem lesz egyszerű dolga, ha egyáltalán fog indulni.
-
ToBeY
nagyúr
Mi lett a 2 szabadedzés eredménye?
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9305 üzenetére
De erősen fityegett. ()
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9311 üzenetére
Nade akkor mi van? Elvették a pézét oszt' csá? Kapot egy overált? Vagy mikor terelik ki a pályára? Szabadedzésen nem tud annyi kárt tenni, mint versenyen, szóval inkább most kéne...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
P00By
nagyúr
Vannak képek a merci újításokról?
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9268 üzenetére
Nézzük csak, ha ember vagy aerodinamikai erőhatás miatt változik a kasznin bármi aerodinamikai elem is(leszámítva az első spoilert), akkor szabálytalan.
Az aerodinamika meg nem tudja, hogy 280-nál egyenesben, vagy tempós kanyarban közlekedünk. Bár tegyük hozzá, Tilke repertuárjából hiányoznak a kemény tamburello jellegű részek, úgyhogy alapból lehet több haszna, mint kára.
Az meg hogy mi a rendszer, azt a meki, a FIA és talán Webber tudja...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
P00By
nagyúr
válasz Nowhereman #9314 üzenetére
Webber a kukucs!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #9314 üzenetére
A kasztnin vagy a kasztniban nem változik semmi.
Kicsit olvasgassál "fluidics" témában. Azt meg már nem először mondom, hogy Webber hiába nézegette a cockpitet.
A pilóta feje fellett áramlik be a levegő, végigmegy az uszonyon és a hátsó szárny csakis hátul kinyíló kapillárisain egy finom kis határréteggel jobban odaköti a légáramlatokat, így a szárnyon több leszorítóerő keletkezik, illetve azonos leszorítóerőért kevésbé kell meredekre állítani, így lesz csúcssebesség. A változó sebesség pedig kihat a kapilláris működésére, ezért nagy sebességnél a határréteg létrehozása el is maradhat és így leválik róla a megvezetett levegő, csökken a leszorítóerő és a légellenállás.
A legelrugaszkodottabb variációban ennek kapcsolása meg van fejelve a pilóta aktivitásával, de az egész levegővel 'vezérelve', tehát azt is fluidics kapcsolgatja, nincs szelep, nincs mozgó alkatrész, az egész rendszer csakis a levegővel játszik illetve azzal kapcsolgat. Brilliáns, és ezt nem én mondtam, hanem az FIA.
Ilyen innovációkra van szükség. Egy mclarenes fickó agyából pattant ki az egész és Martin tegnap megígérte, hogy idővel fel lesz fedve a neve a fazonnak, mert megérdemli az elismerést. 'Új Newey'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9316 üzenetére
No álljon már meg a nászmenet! Más források szerint a kabin elején lévő beömlőnyílásokon beérkező levegőt használja szabályozva a cocpitből. És ott nem ragassza a határréteget, hanem leválassza a kapilárisból kijövő levegő. Egyfajta aktív laminátor. És nem új találmány, hanem már úgy 20 éve kisérletezgettek vele elösször a vadászgépeknél. Asszem egy átalakított F16-osnál 10%-al csökkentették a légellenállást...
Utánam a kondenzcsik!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9312 üzenetére
Nem tudom, de ez így nem lesz valami biztonságos. Kobayashinak a pályáról is le kellet mennie, mikor hiretlen megérkezett Senna mögé.
Amúgy Chandhok azt mondta, hogy a kuplunggal és a váltóval volt valamilyenen probléma. -
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #9317 üzenetére
Mozgó alkatrész, szelep nem lehet a rendszerben, mert akkor el se fogadhatta volna az FIA tervezési fázisban sem.
A 'hűtőnyílás' nem is a pilóta térdéhez esik, kezdjük ott.
Gascoyne mai nyilatkozatából is az jött le, hogy lövésük sincs, hogy az a nyílás hűtés vagy térdkapcsoló. De ha kapcsoló, akkor is levegő a kapcsoló közeg, ezt tessék megérteni. A fluidika jellemzője, hogy pl. áramlási sebességtől függően létre tud hozni kapcsolás egy elágazásban vagy egy olyan rendszerben ami teljesen fix, semmi nem mozog, csak a levegő.
Ezt nézd meg, és ha érdekel, olvasgassál róla, angol term: fluidics. A fluidika tudománya pedig nem 20 éves, hanem sokkal korábbi, de az F1-es hasznosítása az ötlet.
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
"Most mindenki megy, és elkészíti a sajátját. Senkinek nem lesz belőle előnye, de elköltünk rengeteg pénzt - és mire is? Mindenkinek hoz majd két-három tizedet - ez tehát komplett időpocséklás" [link]
Mondja ezt annak a csapatnak a főtervezője, amelyik a nagy múltú Lotus szellemi örökösének tartja magát... Pff...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hunnylander
őstag
A McLaren is elköltött rá egy csomó pénzt. Tiltsák be, mikor az FIA engedélyével fejlesztették, csak hogy Horner, Bell és Gascoyne ne sírdogáljon?
Ha meg csak 2-3 tized és azt hiszik mindenkinek olyan könnyen lesz és pénzkidobás; nem kell kifejleszteni, ilyen egyszerű.
Chapman ennél vadabb dolgokat is kitalált, szó szerint kijátszva a szabályok megfogalmazásának nyelvi korlátait.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9318 üzenetére
Azt tudtuk előre, hogy nem lesz biztonságos. Nem tudom mi lesz ebből, de félek, hogy nagy geb@sz. De hétvégén úgyis minden kiderül.
Na igen. "Problémák..." Nem versenyen kéne kezdeni a tesztelést. De ezt is tudtuk. Egyelőre -én- nem tudom hova rakni az 1:55-ös időket. Nem vagyok benne biztos, hogy ennyi van a gépekben, de -mint már sokszor le lett írva- ez majd csak élesben derül ki. A pályaváltozás és a nagyobb autók miatt nem lehet viszonyítani. Hiába néztük a szabadedzést, csak az derült ki, amit eddig is tudtunk... Szoros lesz az eleje, az biztos. Jó pilóták, jó autók.Egyelőre úgy néz ki, beigazolódik a kijelentésem. Rosberg "megcsinálta a szerencséjét" azzal az átigazolással. Jó háttér, tapasztalt csapattárs. A Ferrari is jó vásárt csinált Alonso-val. Temperamentuma bizonyára jobb hatással lesz Massa-ra meg a csapatra, mint anno Kimi-é...
A "kezdő" csapatok meg ellátogathatnának a RedBull-hoz egy kis képzésre. Az elmúlt 10-15 évben ők fejlődtek a legjobb hatásfokkal. Átlagos (vagy az alatti?!?) költségvetéssel, okos gazdálkodással néhány év alatt hova jutottak...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9319 üzenetére
Ne néz már tacskónak. Nem az áramlástan - mert így nevezik magyarul nem pedig fluidikának, és még angolul is csak olyan krumpli-féle becézés a "fluidics", normálisan "fluid dynamics" - tudományára, hanem a torlópontból a kapilárisokon át a leválási felületre való átvezetést értem a 20 éves trükköt. A repülőknél eredetileg a jegesedés ellen erőlködtek vele/mert ugye a torlópontban 200-300C van miközben a szárny teteje jegesedik. Aztán rájöttek, hogy a turbulens leválási szakaszt hátrébb lehet vele tolni, csökkentve a Kandó-féle leválási örvényeket, az alacsony nyomású teret - rövidebben: légellenállást.
Különben meg kétlem, hogy ilyen örvénykamrákkal lenne a meki telepakolva.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9323 üzenetére
Szerintem inkább a Force Indiához kéne menni. Ők jobban fejlődtek, 2 év alatt fel pénzből ledarálták a hátrányt, és az autójuk sem esik szét.
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
Ahogy arra számítani lehetett, az első és a harmadik gyors szektorokban a McLarenek hozták az első két helyet, a középső lassú, kanyargós részen viszont 6-8 tizedet kapnak a Mercedestől. [link]
Top speed-ekben is kijön a különbség, a Mercedes 7-9 km/h-val lassabb a McLarennél.
szerk: 2. szabadedzés köridők
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #9324 üzenetére
A magyar áramlástan hydrodynamics, a fluidics folyadékokkal, levegővel való vezérlés, kapcsolások. Nem ugyanaz a kettő.
Az illusztráció pedig nem a McLaren rendszerét mutatja, hanem azt, hogy mozgó alkatrész nélkül is ki lehet alakítani komplex kapcsolórendszereket.
Nem nézek én senkit tacskónak, felesleges ágálni a dolog ellen, főleg hogy a sajtó is csak lövöldözik. A szakemberek szavaiból is az jön ki, hogy egy pöppet homályos nekik a dolog.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #9326 üzenetére
Ebbe már az eltérő beállítás is belejátszhat. A Mercedes nagyon jó a 2. szektorban, nekik ott is lehet az erősségük. Az autó általánosan is ügyesebb lehet a lassabb kanyarokban, mint a McLaren. De ezen a pályán nincs olyan sok nagy sebességű kanyar, hogy olyan sokat érjen a Mclaren 'high-speed aero'-ja. Gyúrniuk kell egy 2-es szektorra megfelelőbb beállításra.
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
-
madstunt
addikt
a eilliamsnél is elvannak a gyerekek [link]
-
Oliverda
félisten
-
hunnylander
őstag
A FilmOn-on a BBC Xtras-t, Rai Sport-ot, CCTV5-öt próbáld ki. Ez utóbbi a Free Channels között van és nehéz előkotorni. China-nál van.
És linkelték a topikban a spanyol csatornát. Az a legjobb megoldás, ha a FilmOn-on nem találsz F1-et.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#27441408
törölt tag
Lehet hü*ye kérdés nézzétek el Eddig csak a NASCAR jelentette az autósportot nekem F1-et hébe hóba néztem.
Szóval : A Mercedes GP az most újonc csapatnak tekintendő? Vagy új neve van a Brawn-nak azt kész ?
Idén akkor nincs tankolás verseny alatt ?
köszi.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
-
#27441408
törölt tag
válasz hunnylander #9336 üzenetére
Ezt seköszi mind2-nek.
-
Oliverda
félisten
A német RTL holnap 8:45-től élőben nyomja a szabadedzést (ilyenre sem emlékszek az elmúlt 3 évből). Utána 10:45: Michael Schumacher - A bajnok visszatér.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Csabee.
nagyúr
válasz hunnylander #9344 üzenetére
Hamilton már a képen is a ferrarit lesi.... Ebből cikk lesz
Üdv: Csabee.
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9327 üzenetére
Különben meg nyugodt lehetsz, nincs ott semmiféle kapcsolórendszer. Ha nem a szárnyak alját fújják meg vele, ahogy a kapcsolósok állítják, hanem a légbeszívó mögötti teret egyengetik, ahogy te állítod, annak nincs káros hatása a leszorító erőre lassabb tempónál sem. sőt...
különben a hydrodynamics - csak a folyékony dolgok résztudománya, itt inkább az aerodynamics a résztumány játékos
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
7Heads Drago
veterán
A Ferrari az idei esélyes?
Én idén lehet hogy az egyik Merci motorosra tennék inkább.
Még mindig nem rendezte elégé a sorait a Ferrari szerintem.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
AMD Power
titán
Végre újra itt az F1. Holnapi időmérőre mit tippeltek?
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Milyen videókártyát?
- Gumi és felni topik
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
- Eladó MSI X399 Gaming Pro AC Carbon + AMD Threadripper 1950x
- 6TB WD RED PLUS!!! WD60EFPX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlanok, 2 év garral!!!
- 6TB WD RED HDD!!! WD60EFAX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlan, garanciával!!!
- XIAOMI PAD 5 6GB/128GB & Bluetooth billentyűzettel
- 4TB WD RED HDD-k!!! WD40EFAX 4TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlanok, garanciával!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen