- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz andy83 #47019 üzenetére
Megmondom őszintén, én ezt nem nagyon hittem el Paliknak anno. Ez egy elég jó lehetőség jobb idő elérésére. Lehet, hogy nem mindenki használta, de én biztos vagyok benne, hogy már volt aki az elejétől kezdve próbálkozott vele. Palik amúgy is állandóan túldramatizál mindent, 300-as tempónál tiszta életveszély gombokat bogarászni, ehh. Pedig szerintem a valóságban is úgy lehet, mint szimulátorban: amikor a célegyenest vagy egy hosszabb egyenest elérsz, ahol több másodpercig csak egyenesen mész, ott van lehetőség pihenni. A Hungaroringre is mondják, hogy olyan érzés rajta menni, mintha folyton kanyarodna az ember, és én is kormánnyal+pedállal ezt érzem, és iszonyatosan nagy koncentrációt igényel, és nagy felüdülés, amikor végre jövök ki az utolsó kanyarból és van >5 mp-em pihenni, ilyenkor lazítok és mentálisan is rendbe hozom magam és készülök az 1. kanyarra... nos ilyenkor azért lehet állítgatni, hiszen csak egyenesen megy az autó, a 300-at meg ilyenkor szokták elérni, szal nem életveszély azért... rutinosan hozzászoktak már, hidd el neked is menne, rónád a pályán a köröket és már rutinosan tudnád, hogy mikor nyúlj a fékerő-szabályzásért és nem megterhelő dolog...
szóval az első szárny állításával tutira lehet időt nyerni és legalább célegyenesnél kigyorsításnál bátran lejjebb lehet állítani, majd később (persze még fékezés előtt) visszaállítani.
Palik mindig mindent túlaggódik, ehh.
Persze lehet, hogy tényleg nem nagyon használják, de ehhez tudni kéne, hogy mennyit nyerhetnek vele, ők már tutira kitesztelték ezt, nekem nincs infóm erről. Pedig szimulátorba is lehet állítani menet közben, csak nem foglalkoztam még vele.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen