Hirdetés

Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz andy83 #47019 üzenetére

    Megmondom őszintén, én ezt nem nagyon hittem el Paliknak anno. Ez egy elég jó lehetőség jobb idő elérésére. Lehet, hogy nem mindenki használta, de én biztos vagyok benne, hogy már volt aki az elejétől kezdve próbálkozott vele. Palik amúgy is állandóan túldramatizál mindent, 300-as tempónál tiszta életveszély gombokat bogarászni, ehh. Pedig szerintem a valóságban is úgy lehet, mint szimulátorban: amikor a célegyenest vagy egy hosszabb egyenest elérsz, ahol több másodpercig csak egyenesen mész, ott van lehetőség pihenni. A Hungaroringre is mondják, hogy olyan érzés rajta menni, mintha folyton kanyarodna az ember, és én is kormánnyal+pedállal ezt érzem, és iszonyatosan nagy koncentrációt igényel, és nagy felüdülés, amikor végre jövök ki az utolsó kanyarból és van >5 mp-em pihenni, ilyenkor lazítok és mentálisan is rendbe hozom magam és készülök az 1. kanyarra... nos ilyenkor azért lehet állítgatni, hiszen csak egyenesen megy az autó, a 300-at meg ilyenkor szokták elérni, szal nem életveszély azért... rutinosan hozzászoktak már, hidd el neked is menne, rónád a pályán a köröket és már rutinosan tudnád, hogy mikor nyúlj a fékerő-szabályzásért és nem megterhelő dolog...
    szóval az első szárny állításával tutira lehet időt nyerni és legalább célegyenesnél kigyorsításnál bátran lejjebb lehet állítani, majd később (persze még fékezés előtt) visszaállítani.
    Palik mindig mindent túlaggódik, ehh.
    Persze lehet, hogy tényleg nem nagyon használják, de ehhez tudni kéne, hogy mennyit nyerhetnek vele, ők már tutira kitesztelték ezt, nekem nincs infóm erről. Pedig szimulátorba is lehet állítani menet közben, csak nem foglalkoztam még vele.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák