- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
- Projektor topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HDD probléma (nem adatmentés)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrezeR
senior tag
Ha már ez felmerült, akkor megkérdezném, hogy ki milyen módszerrel kezdi építeni a gazdaságát amíg az elején nincs pénz és elég eszköz? Szép lassan gyűjtögetve új gépeket (de csak keveset vásárolva), vagy valami kis "segítséget" igénybe véve, egyből a tutiba csapva?
Azon is szoktam filózni, hogy ha kapunk egy térképet ahol minden föld be van már vetve, akkor "etikus" e mindent előbb learatni, és bezsebelni érte a pénzt, vagy csak 1-1 földdel kezdeni az építkezést? Lehet hülyeségnek hangzik, de ezzel is próbálok valamennyire életszerűen játszani Erre megoldás a megvásárolható földek rendszere, de az elég kevés pályán van megoldva.
-
McEacrhan3
tag
Én szoktam magamnak ,,kölcsönözni,, egy kis pénzt(pl 500k-t), amiből közepes gépeket tudok venni. Majd azt szépen törlesztgetem, ahogy jön egy kis bevétel. Mindig nehéz beállításokkal játszom, úgy hogy kell egy kis idő mire összejön a visszatörlesztendő összeg. És utána már lehet pénzt költeni új gépekre/szerszámokra.
Akit érdekel(mint engem) a játékon kívüli gazdálkodás annak ITT egy videó -
Pist@bácsi
őstag
A kérdés jó. Időről időre felmerül. A játék egyik gyenge pontja, hogy nincs játékmenet, sem értelmes cél, így azt neked kell keresned. Drágább / nagyobb gép, nagyobb föld, több termés több pénz, még drágább gép... Kétségtelen, hogy az életben is így van, de ott a végeredmény, azaz a pénz értelmezhető.
Vannak mapok, amin több farm van. Kezdésnek egy kisebb, illetve vannak megvásárolható objektumok. Ez elvileg jó irány. Az lenne a szerencsés ha valami ezekből bekerülne a játék későbbi verzióiba. A karakternek is fejlődnie kéne. Kezdőként ne álljon rendelkezésre minden, csak mondjuk használt (drágább napi fenntartású) gépek, kisebb farm, kevesebb föld és ennek megfelelő számú állat. A nagyobb farmok, nagyobb istállók, erősebb, újabb gépek csak meghatározott tapasztalat szinthez kapcsolódva legyenek elérhetőek. Ezek ugyan nem kifejezetten szimulátoros jellemzők, de talán egy karrier módba beleférnének. Nehezítésnek nem rossz a soil mod sem, bár a gyomok elleni küzdelem kicsit sok. A földek eladhatósága is hiányzik, bár mod szinten ez megoldott, sőt már lehet bérelni erdőt is.(mondjuk azt nem értem a föld értéke miért csökken eladáskor) A használt gépek eladása is eléggé leegyszerűsített, üzemórához kéne kötni az értékét. Vagy ahogy bérelheted, úgy bérbe is lehetne adni a gépeket, vagy bérmunkát végezni mások földjén. Ötlete mindenkinek sok van, ebből egy keveset időről időre megkapunk a következő kiadásban.
A kis "segítséget" igénybe venni sokszor megkerülhetetlen. Ha ki akarsz próbálni egy új mapot vagy modot akkor az ne befolyásolja a hosszú órák alatt elért eredményeket.
Van olyan mentés amit kifejezetten erre a célra használok, és olyan is ahol nulláról "szabályosan" építkezek.
De felmerül a kérdés, hogy ha extrém olcsó vagy irreális képességű modokat használunk ( pl ott a Bruks faaprító, amivel pillanatok alatt lehet faforgácsot termelni), az mennyivel más, mintha simán beírsz egy összeget. Hiányzik a játékmenet, ugyanakkor ennek köszönhető a nagyfokú szabadság, ami a legnagyobb előnye a játéknak.Konkrét válasz: veszel egy Bruks-ot, egy olcsó traktort, egy pótkocsit, egy láncfűrészt és ontod a faforgácsot. Persze ez lenyomja az árakat ezért egyre kevésbé éri meg. Ilyenkor kicsit beletekersz az időbe, megnő a kereslet, gyorsan szállítasz (egész játékóránként változnak a felvásárlói árak). Ez elmegy egy darabig, de nem teszi érdekesebbé vagy értékesebbé az elért eredményeket ahhoz képest mintha "csalnál".
A földvásárlás is elnagyolt, egy könnyen művelhető (bérelt munkással), farmhoz közeli földnek a hektáronkénti ára ne legyen ugyanannyi, mint egy lejtős, szabálytalan, távoli területnek. Sok pályán azért nem tudsz földet venni, mert annyira szabálytalan alakú minden, ezeknek a kijelölése a játék korlátaiba ütközik.
Én nem találtam meg a választ, mitől lesz érdekesebb az egész.
Egy jó map, vagy gép sokat tud dobni rajta. Ezért kell megbecsülni a moddereket. Illetve sok időt töltök (vagy inkább pocsékolok) a modok csiszolgatásával, hibáik javítgatásával. -
zsolesz0803
tag
Sziasztok letöltöttem egy új mapot, és az a gond vele hogy ha elindítom pld a vetőgépet a munkással ezen a mapon nem tud végig menni egyenesen, tehát a többi mapon beáll a gép magától párhuzamosan a föld szélével ezen a mapon nincs ilyen ha ferdén állítom oda a gépet akkor úgy megy végig és ez elég zavaró! Kérdés hogy be lehet e állítani ezt a mapot is úgy mint a többi egy kis átírkálással vagy felejtős? És ha igen akkor mit kell átírkálni! Köszi előre is!
-
McEacrhan3
tag
válasz Pist@bácsi #3454 üzenetére
Nagyon jók a meglátásaid. Gyakorlatilag teljesen egyet értek.
[ Szerkesztve ]
-
FrezeR
senior tag
válasz Pist@bácsi #3454 üzenetére
Igen ezek jó dolgok amiket leírtál. Attól tartok kevés embernek vannak ilyen igényei a játékban. A legtöbben beírnak egy szép kövér összeget és egyből a legjobb gépeket veszik meg.
Én szeretek építkezni kis rozoga traktorral, kombájnnal kezdeni és szépen egyre jobb gépeket vásárolni ahogy haladok előre.Ennek egy hátránya van, hogy baromi sok időt és energiát kell belefektetni ha csak földművelést végzek, hogy tovább tudjak lépni. Sokszor elmegy az ember kedve, mert nem halad egyről a kettőre Ez tényleg azoknak jó, akik türelmesek illetve szeretnek megdolgozni azért amit megvesznek majd. Jobb érzés az biztos.
Ha csak kis földeken dolgozunk így az is sokáig tart, egy nagy földet megművelni, hogy több legyen a termény akkor az is sok idő. Bérmunkással lehet mondjuk szaporázni, de az is pénzben van és kell neki is gép.
Én el szoktam adni ha vannak modern gépek és kezdem a nulláról.Szerintem a fejlesztők erre nem fognak energiát pazarolni, hogy apró dolgokkal jobbá tegyék a játékot, mert akkor sok fiatal elpártolna tőle. Azt talán meg lehetne oldani, hogy "bekapcsolható" legyen mondjuk egy komolyabb gazdaság menedzsment annak aki igényli azt.
-
Giot
addikt
Sziasztok!
Kis segítség kellene. Ritkán van időm játszani és alapvetően a gépek miatt érdekel az FS, de a mai nap szántam rá időt. Találtam egy JD 8370R modot (nagy kedvencek a JD-k) kicsit alakítani kellett rajta hogy jó legyen de végül rendben raktam (Konkrétan szörnyű volt a hangja a fejem fájdult meg tőle, végül átollóztam egy 8530-ról, és így jó)
Szóval kezdek örülni hogy a 8530-ok mellett egy 8370-et is hadrendbe állítok, erre azt veszem észre hogy ha megállok csúszik a gép állóhelyben, amerre a talaj leejt. És a motorfék is nulla, de az még nem is zavarna.
Mit lehet kezdeni hogy ne csússzon mintha jégen lenne, és a motorfék erejét hogy tudom növelni?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
height
aktív tag
Sziasztok, a corse playnek van magyar leírása?
Köszi, ha válaszoltok.
[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
Linkeld be a modot. Így látatlanban nehéz mondani konkrétumot.
Találkoztam olyannal, ahol valamelyik specializációt kellett törölni, és ezután már nem csúszott.
A motorfékre vonatkozó bejegyzés a <motor kezdetű sorban található: brakeForce=" "
Illetve lehetnek felesleges bejegyzések is korábbi verziókból áttett modokban, amik hatással lehetnek a lassulásra. Esetleg még a kerekek tömege ha irreálisan alacsony. De egyszerűbb lenne ránézni találgatás helyett. -
height
aktív tag
Sziasztok, az autotractor módot használok, akkor a munkás a kaszálás,bálázásban stb, munkákban is részt tud venni ?
-
Giot
addikt
válasz Pist@bácsi #3461 üzenetére
Ő lenne az: [link]
-
Giot
addikt
Furcsa, összehasonlítottam a 8530 breakforce beállítását a 8370-ével, előbbi 15 utóbbi 17. Lehet a súllyal lesz valami.
-
gabosz02
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék abban kérni, hogy hogyan lehetne füvet vágni és gyűjteni is, kis géppel, rövidebben, mint most? Most elől van a traktoron egy fű kasza, hátul pedig egy gyűjtő kocsi, de ez így nagyon nagy és nem is szed össze mindent, nem tud elfordulni sem mindenhol. Köszönöm előre is a segítséget.
-
ObiGabi
aktív tag
válasz gabosz02 #3466 üzenetére
Üdv!
Kis gép sok idő, nagy gép kevés idő
Próbáld ki a Pöttinger X8-at. Ezzel rendre is tudod rakni a levágott füvet egy menetben és elég hozzá egy közepes teljesítményű traktor. Ezután már csak egy rendfelszedő pótkocsival felszedet a füvet és már kész is vagy Esetleg betehet a követő modot (nem olyan bonyolult, mint amilyennek látszik), így egy időben meg tudod oldani a kaszálást és a begyűjtést.
[ Szerkesztve ]
Annak ellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű...
-
Pist@bácsi
őstag
Van tenni való.
Egyrészt magán a modellen. Giants Editor JohnDeere_8370.i3d
Van két felesleges light, ID 5> és ID 6 > ezeket érdemes törölni, mert hatással vannak a kinézetre.Van egy felesleges kamera ami nincs is bejegyezve az xml –be, a neve WorkingCamera az ID –je 0>5, de ne ezt töröld hanem ezen belül a kamerát, ami 0>5|0 (ha az előbbit törlöd megváltoznak az utána következő ID-k és nem fog működni egy csomó dolog, vagy be sem tölti a játék. Természetesen mielőtt törölnéd át kell váltani másik kamerára.
Nekem személy szerint a külső kamera állása sem tetszik, eltér az alapgépekétől, túl távoli de ez ízlés dolga. Ha változtatni akarod, akkor az ID –je 0>7|11|0 és az attributes ablakban a translate/rotate értékekkel tudod beállítani a kívánt pozíciót.
A tömeggel is gond van, magának a modellnek a tömege alacsony, a kerekeké magas egyenként 1696kg –ot nyomnak. ID 1> 2> 3> 4>, attributes ablakban Rigid Body fülön Density sorban tudod állítani. Itt eredetileg 20 az érték, ha lecsökkented 2.5-re akkor 212kg lesz egyenként a kerekek tömege. A valóságban több mint 14 tonna a gép, érdemes a modell tömegét is beállítani, 0.8 legyen a Density ez 13t, ami kerekekkel együtt már majdnem 14t.
Ezután az xml-ben kell körülnézni.
Sajnos vannak a 2013-ban használatos bejegyzések, pl. a kerekek is, bár ettől még működik. Mivel a modell tömege változott ez hatással lesz a menettulajdonságokra is. A valóságban a gép 370LE, ehhez túl magas nyomaték van megadva (1.98) ez kicsivel több mint a 435LE Case Magnumé. 1.65 körülre saccolom a helyes értéket.
A kerekek tömege is hibás, 1 az érték az összes keréken, ami a Magnum esetében első kerekekre 0.269 hátsókra 0.56 Szerintem a szélességük is hibás, de ez nem sokat befolyásol.Mivel nagyon nehéz gépről van szó a motorfék értékét emelni kell. 25 körül már javul, de izlés szerint némi próbálgatással belőheted magadnak.
A csúszást sokszor a PloughingSpec okozza, ezt ki kell gyomlálni az xml-ből 297-301 sorok és a modDesc-ből is 25.-ik és 58.-ik sor. Jelen esetben ez nem oldotta meg, továbbra is csúszik, még dolgozni kéne rajta.
Rengeteg spec van benne, lehet, hogy ezek közül valamelyik nem jön össze a 2015 -el. Ennyi időt tudtam rászánni, szerintem kuka.
-
Giot
addikt
válasz Pist@bácsi #3471 üzenetére
Alapos vagy, köszönöm hogy ránéztél!
Az említett kerék tömeg változtatásokat megcsináltad, és a csúszákálásra nem volt hatással?
Szépen össze van rakva az alapmodell. Kár hogy így ki van tömve specializáziókkal. Pedig a kevesebb néha több.
Amiket leírtál kipróbálom, legalább kicsit jobban átlátom a játék lelkét. -
McEacrhan3
tag
-
Pist@bácsi
őstag
A tömegeket, a nyomatékot és a motorféket javítottam, a mozgás így rendben van, de a csúszás nem szűnt meg a plough spec sima kiszedésével sem.
A kerekek önálló komponensek ennél a modnál, a plough spec miatt, de 2015-ben nem szerencsés az egész. Volt egy elméleti ajánlás a több komponenses modokra a tömegek arányára, ezért olyan nehezek a kerekek. Így viszont rosszul gyorsulna, ezért van megnövelve a nyomatéka. Eredetileg ez egy jó mod lehetett, csak amikor átrakta valaki nem volt elég alapos.Ha sok időt szánnál rá, akkor próbáld meg a kerekeket áthelyezni a modellen belülre. Ez editorban nem nagy dolog (kivág/beilleszt). A neheze ezután jön. Meg kell szüntetni, a Rigid Body-t rajtuk. át kell írni az xml-ben az ID-ket. Könnyű hibát véteni és nem fog működni. Érdemes puskázni egy működő modról.
Esetleg ha ezután is csúszkál, akkor off-ba lehet tenni a specializációkat (csak azokat amiknek külön scriptjük van) megnézni mi történik, egyesével visszakapcsolni. Így ki lehet szűrni melyik miatt van. Van benne egy animated wheels nevű is Assale.lua a scriptje. Sosem láttam ilyet, nekem ez a másik gyanús.
Nemrég egy Rába Steiger 250 ből sikerült sok munkával kiirtani a plough spect, de még kicsit akkor is csúszott, véletlenül vettem észre, hogy a sima specializációk közt bent volt a crawler. A lánctalpasból még a gyári gép is csúszik. Miután töröltem jó lett. De ebben a JD-ben nincs ilyen.
Szerintem ennyi munkát nem ér meg.
-
Giot
addikt
válasz Pist@bácsi #3474 üzenetére
Ok, kösz hogy időt szántál a jd-re.
Meglátom, szeretem finomítani javítgatni a gépeket, de az idő drága kincs. -
Pist@bácsi
őstag
Gyorsban megcsináltam amit tanácsoltam neked.
Kerekek átrakva, ID -k javítva, a következő három specializáció kikapcsolva<!--<specialization name="Assale" />-->
<!--<specialization name="PloughingSpec" />-->
<!--<specialization name="interactiveButtons" />-->Így betölti, megy is, és a csúszás megszűnt. Kis mellékhatás, hogy az első sárvédő forog a kerékkel, illetve a vezető térdig áll a tetőben. Az első valami ID hiba lesz, nincs a logban, de nem túl nehéz kiszűrni.
A második valami további spec. Ha szánsz rá időt ki lehet hámozni.[ Szerkesztve ]
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz Pist@bácsi #3476 üzenetére
Az interactiveButtons-t visszateheted nyugodtan, az az IC. A fülkén belül kattintgatós dolgokat vezérli.
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3477 üzenetére
Köszönöm, közben már megoldottam.
Azért vettem ki mert a scriptben is voltak indexek amik megszűntek a kerekek integrálásával és be sem töltötte a modot. Elsőre ez volt az egyszerűbb.
De végül átírtam scripten belül és visszatettem.Végül hármat gyomláltam ki
physicalCamera
realisticIndoorCam
PloughingSpecKellett csinálni egy sima belső kamerát. Most úgy néz ki jó lett a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Pist@bácsi #3478 üzenetére
Fogadd köszönetem!
-
McEacrhan3
tag
Patkányászás a bálák között
ITT -
zsolesz0803
tag
Sziasztok a silózó kombájnt nem lehet úgy megcsinálni hogy ha egy pótkocsit akasztok utána akkor is lehessen rá felvenni munkást?
-
Giot
addikt
válasz zsolesz0803 #3482 üzenetére
Szia!
Én ezt használom: [link] ezt tudod úgy alkalmazni. -
Giot
addikt
válasz zsolesz0803 #3484 üzenetére
Simán! Nincs vele gond. Persze megakadhat tereptárgyban.
-
height
aktív tag
válasz McEacrhan3 #3481 üzenetére
nagyon komoly, volt jó pár féreg......
-
McEacrhan3
tag
Sziasztok.
Láttam néhány pályán, hogy a növény növekedési idők meg voltak növelve, akár fázisonként 5 napra.(Például ITT).
Ezt, egy meglévő mapnál is lehet állítgatni, és ha igen hol? -
height
aktív tag
Sziasztok, ez a gép melyik oldalon található ?
jó pár oldalon, és a videó alatt megosztott oldalon néztem, de nem találtam. -
HorroR
csendes tag
Sony Xperia™ Z2 - 5.1.1® "ROOT" + Ordro™ SW16 smartwatch - 4.4.2® "ROOT"
-
height
aktív tag
-
height
aktív tag
válasz McEacrhan3 #3492 üzenetére
Szívesen , ha soil mód is van az aktuális mapban akkor az felül írja ezt az értéket.
-
Giot
addikt
Kollégák a növény elfonnyadását, hol lehet kilőni?
-
-
FrezeR
senior tag
Jön az új kiegészítő: [link] Úgy látom az eddigi DLC-k is benne lesznek.
-
Brucu
csendes tag
Sziasztok !!!
Le vagyok maradva !! Mi az a Soil mod ??? valami magyar nyelvű leírást kaphatnék róla vagy esetleg röviden tömören leírná miről is szól ez a mod ?? Köcce
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Trollok komolyan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen monitort vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest