Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kareszovics

    addikt

    Kicsit tovább árnyalva a dolgokat véleményeiket alapján.

    Semmi baj nem lenne a "shooterkedéssel", ha tényleg komplex fő és melléküldetések tömkelegével találkoztuk volna a játék folyamán. Ha rendes, kidolgozott Guild/Frakció akármi küldetésekkel találkoztunk volna a játék folyamán.

    Fentiekben ES: Oblivion számomra az etalon, már Skyrim is kicsit elkezdte erőltetni az ismétlődő küldiket, illetve a Guild küldetések is rövidebbek/gyengébbek voltak Skyrimban.

    A értelmesen kidolgozott települések hiánya. És ami a legfontosabb hiba: a tamagocsizás. :D Persze lehet ignorálni, de akkor kb 40 órát levonhatnék a teljes játékidőmből.

    Ha valamit kifelejtettem volna bocsi. :)

    UI: Fallout 3 pont azért volt jó, mert ott semmilyen klán/guild/frakció/csapat nem volt. Volt az Egyén, a Játékos és kész. Már amennyire én emlékszek rá.

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

Új hozzászólás Aktív témák