Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    őstag

    válasz -igu- #131425 üzenetére

    Az ellopott Nishiki (a kék gép) 3x9-es volt. Volt már Excel listám, hogy milyen alkatrészekkel tudtam volna 2x9-re változtatni. A 3-as hajtómű csak macerás volt pucolás szempontjából, az áttételre nem volt szükségem igazából. Egy 2x9-es upgrade picit össze tudta volna húzni az áttételt középre, aztán még évekig tudtam volna hajtani. Eléggé gondját viseltem.

    Ez most picit hosszabb tekerésre is kényelmes lehet a szarvkormány miatt, a hajtóművet pedig pofonegyszerű lesz tisztítani, mivel 1x11-es. Majd megnézem, hogy kazettát hogyan lehet optimalizálni, ha már kiismertem az áttételt. Vélhetően a legszélső lánckereket csak ritkán használom majd rajta.

    A szíjas/agyváltós téma is eljön majd egyszer, egyelőre nem volt a listán olyan gép, amit nyugodtan megvettem volna. Ez a cégen keresztüli lízinges konstrukció elég kényelmes, a bruttóból vonják a díjat, így elég kellemes engedményt kap az árból az ember.

    Jó lesz újra erős fékkel menni, ez a mostani felnifék harmatos egy picit is jobb tárcsáshoz képest.

Új hozzászólás Aktív témák