Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #36259 üzenetére
Mérhető is analóg oldalon, minden anyaghasználat és csatlakozó színezi kicsit a hangot. Csak kell hozzá egy elég jó rendszer, aminél meghallod ezt, és egy elég elborult elhatározás, hogy ne köss enyhe kompromisszumot sokért. Ha nem hiányzik máshonnan az ára, és elégedettséget okoz, legyen.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #36398 üzenetére
Miért lenne kár az egyetlen vállalható, valódi politikára alkalmas jelöltre szavazni?
Helyben meg felénk pont az ellenzéket kéne elkergetni a picsába, de az újpalotai panelrengeteg hatalmas mocsárba húzó erő. Kéne is egy szavazás arról, hogy Rákospalotát csatolják már el bárhová.
-
-NoVa-
addikt
válasz qnadam #36433 üzenetére
Azt hittem, megirigyelték a XV. útjait és a közterületi nemfejlesztéseit, az illegális szemétlerakatokat, meghitt maffiakivégzési félreeső helyeket meg az autólopási/feltörési statisztikát. Meg az analóg távközlési skanzent. Ezeket láthatóan itt mind kedveli a lakosság.
-
-NoVa-
addikt
Apropó, ha már Jahno Will Smithre bulizott múltkor.
Megnéztük a Gemini Man-t, hogy nektek már ne kelljen. Helyette mindenki nézzen inkább Jokert. 2 hét hype lecsengés után is az év eddigi legjobbjának tartom.
-
-NoVa-
addikt
Viszonylag kevés, szerintem ellőtték a trailerben a nagy részét. Viszont feszültség és tét az nulla közelében. Kb mint egy arcade autóverseny egy szimulátorhoz képest. Értelmes rendezővel és forgatókönyves csapattal akár még valami is lehetett volna, de itt nem mentek túl az alapötleten. Ok, láttam idén rosszabb akciófilmeket, tipikusan kínai cégektől drágán megvett Hollywoodi húzónevekkel, itt meg csak a rendező Ang Lee, de ő sem mindig megy el bazári színvonalra. Life of Pi, Crouching Tiger, akad tőle mélyebb kontent is néha. Will Smithtől is. Ez most épp a lazább viccelődősebb, de nem vicces
Joker meg feleséggel nézős volt, és élvezte. Nem köpenyes igazságosztós szuperhősös hülyeség, inkább jól megírt karakterdráma, és vizuális csoda az egész, ahol a legbizarrabb dolgon nevetsz, a többin meg elgondolkozol.
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #36473 üzenetére
Naja, a túlsúly az durvább terhelés a szívnek, mert abból nem áll meg pihenni. Az, hogy extrém hosszútávot fut, ha jól csinálja, nem a szívnek terhelés, csak a vitamin és tápanyagtartalékoknak.
A fő kérdés, hogy miben. Én leginkább Merrell Trail Glove Barefoot-ban futok terepen, de rövidebb távokat, Salomon SpeedCross 4-ben meg szintén, mert nem akarok hosszút
-
-NoVa-
addikt
Hétvégén Lemúr napok volt, felbugyogott a szar a csatornából a Westendbe is. A moziközönség se volt semmi, de a boltozó mutánsokat elnézegetve csak odaszóltam aaazonynak, hogy tuti cirkusz lesz a városban. Szakállas nő, óriás, törpe, orkok meg mocsárlények mindenféle variációban.
-
-NoVa-
addikt
Vonat kontra autó, Oroszok:
-
-NoVa-
addikt
Na, Romániában is Orbán kormány lesz: link
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #36585 üzenetére
Agile vs Waterfall. Eddig csak a Tesla mert Agile-ban autóiparba szállni, de egyelőre bírja.
Nálunk Agilefall van, de már nem erőlködünk a látszaton sem. A napi standupokat csütörtökön vagy pénteken ha tartjuk, kéthetente. Sprint idén már nem volt, meg semmi sem. Még nem merték kimondani, hogy belebukott a management a változtatásba, szóval még Agile van, csak nincs.
-
-NoVa-
addikt
Planar fülest bejáratottnak tekinthetem, már hetek óta nem változott semmit a hangjában. A jobb erősítéssel nagyon halkan is dinamikus és részletes marad. Az S-es memóriaszivacs végül bevált nekem, végre egész napra kényelmes, és az így kicsit nyújtottabb cső is jót tesz a hangjának. Annyira, hogy durvább helyi szakértő custom IEM-et épített magának az övéből:
Szóval most csak szól a The Dark Side a Muse-tól, csodásan, és nem nézegetem az alis wishlisten megjelenő akciósabb árakat, világbéke
-
-NoVa-
addikt
Tesla brickgate, elkezdtek sorra elhasználódni az első generációs Model S-ek eMMC SSD-i. Nem bootolnak. Jó lesz
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #36610 üzenetére
Már az első tesztek szerint sem, csak érteni kell a nyelvüket. Nem igényli a sub-basszus emelést, és nem kell alá erősítő, cserébe viszont mivel olcsó multidriver, megvannak a frekvenciaillesztési hibák a hangjában, és részletességről csak a közép és magas tartományban beszélhetünk.
Már az eredeti hypeindító BGGAR csatornát futtató arc is korrigált írásban head-fi -n hosszabb A-B összehallgatás után, nem részletesebb a P1-nél. Azonos kb, alul a Tape több, a P1 részletesebb.Általában a review csatornák példányaiban jó. ha 20-40 üzemóra van, a megfelelő illeszkedést sem viszik túlzásba, olyan hibákat emelnek ki, amiket akkor hallasz, ha nem zárt elégé a füleddel a dugó, és elmegy a hangnyomás másfelé. Nehéz ekkora zajban információt kinyerni, és kihalászni egy-egy tényleg jót.
Konklúzió nincs. A Tape is jó cucc, élvezhető a dobozból kivéve telefonra dugva, és olcsóbb, és ez nagy előny. A P1 drágább, még utólag is rá kell költeni, a végeredmény egy szinttel jobb, mert minden komponens egy szinttel jobb lesz így.. És persze még drágábban vannak jobbak is, de még mindig értik azért a színvonal beárazását, a jobb drágább is szokott lenni. Hogy a Linsoul miért ás elő ilyen minőségű chifi füleseket másokhoz képest ennyire nyomott áron, az már tuti valami stratégiai dolog, vagy nevet futtatnak fel, vagy konkurenciát éheztetnek ki. Egy jó, 1 dynamic driveres füles még pl pont az intenzív basszus miatt játékra jó lenne, de valami minőségi hangot kiadó darab abból sem olcsó. NFAudio NA1 pl,
-
-NoVa-
addikt
Közben panaszkodnak, hogy ami napelemet a Teslával szereltettek fel, arra karbantartásra sem akarnak kijönni évek óta, mostanában azok is gyulladnak. Az első hypehullám most kezd visszaégni.
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #36641 üzenetére
Elég jól kifejtik, hogy 2016-tól jöttek a problémák, amikor a Tesla megvette a Solarcity-t, és felpörgette a telepítés tempóját a profitmaximalizálás érdekében, miközben a fele szakembergárdát nem vették át, az újak képzését elspórolták, stb. Szóval kifelé cukormáz, belül agilis project ez is
-
-NoVa-
addikt
Én simán egy fűthető szellőztetőcsövön gondolkoztam sokat, de a karbantartásigény, hibalehetőség és végtelen probléma miatt hanyagolom. Padlás felől lejöhetne bárhol, ott az áramot is egyszerűbb kötni, de az ablaknyitás még mindig egyszerűbb. Mint a villanykapcsoló vs smart home vezérlés. Smartabb, hagyom.
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #36731 üzenetére
Asszem a teféle hülyék miatt fogják úgy hívni ezentúl a 80%-ot, hogy 100%, és lesz extralong trip overcharge opció 120%-kal. Csak azért, hogy nyugodtabb legyél. Minden akkunál van egy jellegzetes ellaposodó Bézier görbe a töltési idő/töltöttség aránynál, ez is olyan, mint egy tetszőleges installer vagy letöltés progress bar
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #36758 üzenetére
Nekem tudná. Igen, járok vele 600-1000Km-re, és nem tankolok közben, de megállni többször is, és az általában a pár perctől fél-egy óráig bármi lehet. Na 700km-es út alatt megesik egy pár 10 perces technikai szünet, ezalatt ha nem csak úgy áll az autó, 150kW-os töltőn 80-100km-t vesz fel egy jobb felsőközepes villanyautó. Ha csak 3x állsz meg, 300km-t hozzáadtál a 400km-es eredeti hatótávhoz, és odaértél komoly szünet nélkül, éhgyomorra. Csak annyi kell, hogy a benzinkút parkolói nagyjából megteljenek idővel töltőállásokkal. 110-es átlagtempóval és a 3 pisiszünettel 7 óra úgy az út. 4 pisiszünettel 10 perccel növelve meg ott a 100km tartalék érkezéskor az akkuban.
350KW-os villámtöltővel meg kb 300km/10 perc végképp más világ, nem kell feltétlenül 100%-os töltésre feltolni út közben, meg fél órás megállókban gondolkozni. -
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #36773 üzenetére
Kandón volt olyan villanytan vizsgám, ahol a vénember kiment a vizsga elején, bejött a végén, és a kollektív tudat sem volt elég a kettesre, senkinek.
Ebből én levontam a következtetést, hogy ez az egész értelmetlen egy műszaki-informatikai tagozaton, és nem is mentem be többet. -
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #36790 üzenetére
Otthon bedugni az autót töltőre, az 10 évvel ezelőtti árakkal kivitelezve is 80 millió ft. Ebben benne van a mostani hálószoba és fürdőszoba lebontása, helyette belépőfolyosó, garázs, és előszoba kialakítása, a tető megemelése, és a hálószoba + fürdőszoba kiépítése a felső szintre. És természetesen egy konnektor a garázsban. Majd ha a villanyPaganimat akarom otthon tölteni, reális lesz.
Most évente kb 350k-t költök benzinre, és 2 millió volt az autóm 6 évesen. 10 éves távlat alatt még 2 milliót elvitt a szervizelés, meg 1 milliót a biztosítások+adók+gumik, és ha most meghirdetném, reálisan kipucolva kb 1 millióért menne el. Ez így akkor 7.5 millió ft kiadás egy évtizedre, nagyjából 63k havonta.
Cserébe ha most csak megveszek egy fapadosabb Leaf-et 9 millióért, 10 év múlva ha 2 millióért megy el, minden biztosítás nélkül csak az áreséssel havi 58k-s költsége van, és akkor ezen felül kezdem el tölteni, meg gumi, biztosítás, szerviz, stb. Futómű szerintem jobban fogy alatta a tömege miatt, a többi viszont kevésbé kényes, ellenben a Casco-ért többet kérnek a villanyosoktól.
Szóval ha racionális kiadásokat mérünk, akkor egy szaladgálós használt benzines minden ráköltéssel masszívan nyer egy új villannyal szemben. Irracionálisan viszont a kussban gurulás egy nagyon vonzó dolog, ami már indokolhatja a luxus felárat.
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #36894 üzenetére
6633 megawatt volt nyáron a csúcs pillanatnyi áramfelvétel, és évről évre emelkedik. 8000MW körül van a jelenlegi össz kapacitás, és ebből 2000 volt atom, 5000 szénhidrogén meg szén/lignit, a többi megújulú.
Na a szenesek életciklusa kifutóban, a szénhidrogénesek többségéé is, 5 év múlva 2000MW marad csak, ezek helyére jönnek egyrészt az újabb atom blokkok, amiket már úgy terveztek, hogy dinamikusabban működjön együtt az ingadozó teljesítményű megújulókkal, nem olyan lassú a kapacitásváltás, mint a régebbi blokkoknál.
Szóval sikkasztás, vagy sem, számszerűen úgy néz ki, hogy a csúcsidős áramszünet lenne a másik lehetőség.
-
-NoVa-
addikt
Megint köröznek, kicsit tovább szélesítve, lejjebb ültetve, hátul masszívabb diffúzorral, spoilerrel, még szélesebb slickekkel:
Szóval köze nem lesz a normál modellekhez, de gerillamarketingnek vagy simán házon belüli tanulságnak jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Suzuki topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
- Xbox Series X, ÚJ, 2 év Microsoft gyári garancia, beszámítás is van, szállítás is van
- PS5 Disc, lemezes, újszerű, 1216a, 1,5 év garancia, szállítás is van
- PS5 Disc, lemezes, ÚJ, BONTATLAN, 1216a, 2 év garancia, beszámítás is van, szállítás is van
- Sal subcső/mélyláda 250w (XB-10)
- Samsung Galaxy TAB A8 LTE 32GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen