- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Projektor topic
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Taxa Platskod Avgift (inkl moms)
A 808 20 kr/30 min, max P-tid 30 minuter, 8-22 (8-22),
övrig tid 2 kr/tim
1 801 30 kr/tim 8-22 (8-22), övrig tid 2 kr/tim
2 802 30 kr/tim 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
3 803 20 kr/tim 8-22 (8-22), övrig tid 2 kr/tim
4 804 20 kr/tim 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
5 805 15 kr/tim 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
6 806 10 kr/tim 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
7 807 5 kr/tim 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
8 6 kr/tim, alla veckodagar 8 - 22. Maxtaxa 30 kr/dag
12 812 30 kr/tim 8-22 (8-22), max P-tid 2 timmar 8-22 (8-22), övrig tid 2 kr/tim
22 822 30 kr/tim 8-18 (8-18), max P-tid 2 timmar 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
24 824 30 kr/tim 8-18 (8-18), max P-tid 4 timmar 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/tim
62 862 10 kr/tim 8-18 (8-18), max P-tid 2 timmar 8-18 (8-18), övrig tid 2 kr/timHa jól nézem 30 kori óránként a maximum. Nincs sehol ingyenes időszak, valamennyit mindig és mindenhol kell fizetni.
-
Jahno
őstag
Csak azért tudom itt is az árakat, mert csomó parkolóházban telt ház van és nézegettem, hogy én még pofátlanabbra emelném, akkor maradnak még esetleg minimálisan helyek, de úgyis jön valaki, ésvagy, de dupla havi díjért szerintem még menne, vagy sok pénzesnél kb. 90-100ezres a lelki határ.
-
FőDudu
addikt
Most mar megzavarodtam. Akkor fizeti a biztosito, vagy sem?
Ha fizeti, akkor nyilvan van beleszolasa a munkavegzesbe, ha nem akkor felesleges a vele szerzodott naplopo brigaddal dolgoztatni.
Nekem ez a velemenyem.
3 honap mindenkeppen tul van azon a lelektani hataron ameddig el lehet huzni egy ilyen munkat.Nyilvan azert nem haladnak, mert mashol meloznak. Ez pedig (szerintem) nem vagy koteles elviselni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #24603 üzenetére
Elejét nem érted. Akkor is azzal az arccal kell elkezdeni, ha utána derül ki, hogy nem fizet.
Nekem idehaza a kocsinál ezt játszották, sorban jöttek a pótszemlék, ésatöbbik, ragaszkodtak a gyári minőségű javításhoz, annak jól felment az ára, végül az önrészem több lett, mint ha nem gyéri minőséget kérek és igazából azzal sem lett volna olyan látványosan nagy baj.
-
WiZARD
addikt
Havi 100 körül hamar eljutunk oda, hogy megéri akár egy csak belvárosi parkolásra tartott zöldrendszámos, és akkor üzemanyag spórolásról és társairól még szó se volt... Meg is szaporodtak a belvárosban.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-NoVa-
őstag
válasz WiZARD #24605 üzenetére
Havi 100 körül fel sem merül, hogy még nagyobb beruházásra van szükség, hogy dolgozzak. Ott már a BKV és a villanyroller áll csak egymással komoly versenyben. Bekerülési költségben a BKV drágább, lassabb, jó időben rosszabb, rossz időben jobb. Rollernél meg napi strapában kb évente egy akkupakk, kb 100k.
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #24606 üzenetére
A BKV nem vészes, havi 9500 Ft. A vellanyroller dulván 100K, de talán tovább tart. Második évtől talán az akkupakk miatt a roller olcsóbb, de télen nemannyira jó menni vele.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
-
-NoVa-
őstag
válasz zetor2000 #24607 üzenetére
Még jó, hogy itt felénk nincs tél. Vagy ha van, akkor pár napot. Nyári szakadó esős napok rosszabbak, de alapvetően ha leosztom a roller havi költségét meg a BKV-t, együtt a kettő kb a munkábajárós benzinköltséget sem adja ki. Lényeg a lényeg, a 100k-s havi parkolási költség, de még az 50k-s is nem a realitásról szól. Erre nem a zöld rendszám a megoldás, hanem a nem autó. Zöld rendszámmal nem lehet bátran X éves megtérülést számolni, mert akármikor kijelenthetik, hogy mostantól nem ingyenes.
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #24613 üzenetére
De a belvárosba is el kell jutni valahogy. Amúgy 5km-es sugarú körön belül is lehet menni sokat.
De ekkora távra lehet, még a bkv és a villanyroller se kell, ha ott is lakik az ember.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
Új projekt van, a Dózsa György úton.
A napi 1200 Ft-os parkoló megtelik, mire megyek, marad az óránként 300 forintos.Tegnap már tele lett a tököm. Letettem a kocsit a kápolnásnyéki P+R-be, vonat 708 Ft, átszállójegy 530 Ft. Irányonként. Időben hazafelé kevesebb volt, mintha kocsival szopnék a dugóban a városban, reggel befelé kicsit több volt, de ha nem a 20-as szállok a Keletinél, hanem a 30-asra, akkor kb. pariban lett volna...
-
#09908736
törölt tag
válasz Bujdy81 #24615 üzenetére
Az a baj, hogy beragadtam a Delphibe. Ennek köszönhetően Javával nagyon keveset foglalkoztam az utóbbi 10 évben, ennek köszönhetően olyan jövedelem, ami junior javásnak jár, nem pálya. Senior delphisnek meg elég kevés opció van.
Amikor meg bemondom a bérigényem, általában eltűnik mindenki a balfenéken. Pedig ha a 2013-as fizetésem nézem és ráteszem az elmúlt 6 évet (idő és tapasztalat terén), akkor...[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
válasz FőDudu #24603 üzenetére
Nem olvastad korábban mit írtam? Majdnem 190k SEK-et fizet a biztosító. De a 2004 vs 2019-es építési szabványok közötti eltérés, az ebből adódó plusz munkák, a rozsdamentes elemek és a különféle amortizációs díjak és járulékok miatt van egy 44k SEK-es külön díj is. Ez utóbbi nem önrész, mivel a biztosítási csomagom miatt nincs önrész.
Egy másik biztosítóval most megy a vita, hogy a 44k SEK-ből mennyit akarnak magukra venni. Egyelőre nix, de megfellebbezzük a döntésüket amint sikerül beszereznem a lakossági gyűlések protokollját az utolsó 10 évről. Ma este találkozom a titkárral.
Azt, hogy relatíve gyors vagy lassú az ügyintézés szerintem akkor tudnád objektíven megítélni, ha éltél volna már pár évet Skandinávia valamelyik részén. Az teljesen egyértelmű, hogy máshol is melóznak, mivel nincs kizárólagos rendelkezési joguk az alvállalkozók részletes beosztása felett.
Az eredeti terv 10-hetes lefutás lett volna, de a biztosító és kivitelező közötti kommunikációban történt zavar és a külsős melósok ide-oda ugrálása miatt tart ott a helyzet, ahol tart. Nem tudom mennyire segítene bedobni a farbát, azon kívül, hogy beindulna egy jogi procedúra és hónapokra megállna az egész. Teljesen nem hagyjuk magukra a munkikat a témával, kapnak kérdéseket és kommenteket a munka tempójával kapcsolatban.
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. BKK online jegy:
Az érvényesítés a járművön történik: a mobilon az érvényesítés gomb megnyomásával bekapcsol a kamera, amivel be kell olvasni a vezetőfülkére kihelyezett azték QR-kódot.
Ezután a mobilon megjelenik egy olyan egyszerűbb ábra, mint az óvodások jele, amit be kell mutatni a sofőrnek.
A sofőr ellenőrzi, hogy a vezetőpultra rögzített mobilkészülékén ugyanaz az ábra jelenik-e meg, és ha igen, bólint. Ha nem, akkor vagy megismétlik a beolvasást, vagy nem száll fel az utas. Az ábra mozgó elemeket is tartalmaz, ne lehessen screenshotot csinálni róla.
Es akkor kepzeljuk magunk ele a zsufolt 7-es buszon ugyanezt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #24624 üzenetére
Az a legviccesebb az egeszben hogy meg se probalnak valami olyat alkalmazni, ami mar mashol bevalt. Ha mar ebbol a harom mondatbol latszik hogy total eletkeptelen az egesz miert alltak neki a fejlesztesnek?
NFC olvaso telepitesre buszokra, telefon odatart, csippan, zold lampa, mehet. Van mar ilyen mashol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #24626 üzenetére
NFC még elég ritka. Meg érdekes, ahogy körbenézek a világban kocsmai étlapot sem sokan olvasnak vele, meg QR kód is csak nyögvenyelősen megy. Ebben a jó időjárásban most is itt balettozunk a vizes kezünkkel és röhögünk egymáson, mikor az orrunkkal oldjuk fel a telefont :-D Nem tudom mi lenne a jó, ott a sok automata, online megvett jegyre adjon ki egy cetlit, azt majd húzogatom, nézegetik, ellenőrzik, kész. Mert amúgy a mozgó ábrákról nem lehet videómentést csinálni, ja.
-
-NoVa-
őstag
Közben a világ kevésbé fejlett részein offline mobilfizetést is csináltak karakteres kijelzős nokiára is, máshol meg internet nélkül mikrofonos-hangszórós modemkommunikációban lebeszéli a tranzakciót a telefon a terminállal, mi buszvezetőt használunk meg animgifet, mert az a jövő.
-
Jahno
őstag
Napi jelentés a bőrnadrággyárból, mert kocsmában hallottam, hogy mennyire zajlik ott az élet, gondoltam megosztom Veletek is.
3 igazgatói szintű arc unta meg a termelést és tette le a lapátot. Az új és reménnyel teli leendő jómunkások közül páran a kezdés napján az ajtóból fordultak vissza, de volt aki 28 percig is bírta az első munknapján, mert főnökök bemutatkozása után inkább elszaladt a raktárba leadni a cuccait.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #24621 üzenetére
Ez rendben van... 3 napot baszakodni egy tésztaétellel nem semmi ehetnékre vall
Ahogy mondja is, nem mindennap csinálja, de ahogy készül, az rendesen ott lehet ízben. 2x7dl fehérbor patent ízt adhat az elkészült ételnek. A spenótot én ugyan ki nem állhatom, de egy ilyet lehet összehozok a nyáron, csak kicsiben. Az a tepsi amibe pakolja a cuccot az vendégségre van kitalálva, nem egy egyszerű hétvégi kajára.
De a bolognai szósz is odaverhet. sok mondjuk a konzerv, de ha azt frissből csinálja, az kooool... Egy rendes paradicsomszószt kellene még odatenni a konzervek helyett, és teljesen rendben lenne a hétvége. Nameg kitalálni, hogy mit kell inni mellé. De valami rozé, vagy olyasmi fehérbor, ami benne is van, az akár jó is lehet.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #24623 üzenetére
Cseheknél pár éve (~6-8) olyan volt, hogy küldj valami kódot XY számra, majd onnan visszajött az érvényességet igazoló üzenet. Azt nézegette a kaller, ha jött, neki elég volt olvasni tudni, nem kellett képet felismerni. Mondjuk az olvasás a 2 kép összehasonlításához képest nagyobb tudás, de ennyit el lehet/kell várni a kallertől.
Ez a dolog meg olyan, hogy amikor a T-systems féle félrement, azt mondták, hogy csinálnak egy rendeset, ami jó lesz MÁV / Volán / BKV meg esetleg kisebb helyi dolgokra is. Ehelyett megint kinőtt valami vadhajtás?Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
addikt
En is olyanokat hallok, hogy jomunkasemberek meg sem jelennek melozni.
Marmint az elso munkanapjukon.Pedig az egyiknek lattam a szerzodes tervezetet es hubazmeg. Ha nekem olyanok lennenek, orulnek mint majom a farkanak...
Ceges 'oto'/ceges lakas/ceges eletbiztositas melle kulon nyugdijpenztar meg meg tan a fittness berleten at a minden IS. Es nem jott.
FőDudu
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #24623 üzenetére
kajakra egybol a 7-s busz ugott be nekem is
vagy a kiloharminchatos reggel a Havanna ltp - Köki viszonylatban, amikor reggel az Ulloi-re 3 busz fordul mar ki egymas utan behordani az utasokat a Köki-re, es tele van agyig, 2perces kovetesi idovel indulva isarra kivi lennek a csuklos buszon ezt hogy kivitelezik majd
elso ajto felszallas lesz majd?
hagyjadmartöbb drón kell ;P
-
Phülöp
addikt
válasz ncc1701 #24636 üzenetére
Nekem a legrövidebb munkaviszony om egy szép hétfő reggel kezdődött 7 óra magasságában, és 11-kor be is fejeződött. Mentségemre szóljon, hogy ebben benne volt az orvosi alkalmassági vizsgálat is.
Most meg ittam nepáli sört egy olyan nepáli étteremben, ahol a gyömbér nem fűszer, hanem alapanyag.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
válasz eattila #24641 üzenetére
Értem én, de a jót nem gond lemásolni. Abból IS juthat épp, akinek kell.
Miért baj, ha működik elsőre valami? Ki lesz fizetve rendesen (sőt...), azt ha működik, csak nézünk, hogy "Tyűűű".Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Phülöp #24646 üzenetére
en csak olyat hallottam, hogy jott az uj segedmuki, mondta neki az ejszakas muszakosok, hogy mi lenne a feladata
o egy negyed ora mulva ugy gondolta, hogy o ezt ennyi penzert nem csinalja
ugyhogy meg a nappalosok hazafele indulo buszat pont el is erte
de ugy, hogy nem is szolt, hogy o inkabb lekoccol
csak kerestek egy 30-40perc mulva, hogy hova a banatba tunt eltöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #24645 üzenetére
Ne nekem mutassad be a 136ost. Igaz, nem azzal járok, de a pótló most arrafelé megy, azzal járok. Eléggé zsufi az is, szerintem most a 136os szerényebb, lévén a pótló beljebb megy, és onnan már megy a metró, nem kell még egy átszállást beiktatni.
Ezen a járaton "érdekes", angolosan "több, mint furcsa" lenne, ha az ilyen rendszer _használhatóan_ működne. Még az SMS fizetéses móka is érdekes, de ez a mozgó rorschach ábrás szenvedés... tisztelet a kitalálójának, de nem ide való. Ide egy ~1-2 sec/ember sebességű valami kell, mert nincs idő szopolni a megállóban...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.