- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rendo84
senior tag
válasz
djculture #95287 üzenetére
Ride-ot nem ismerem, de a MotoGP14-ről leginkább pozitív dolgokat tudok mondani, kb 120 órányi tapasztalattal. Ne haragudj de pár óra alatt kiismerni ezt a játékot lehetetlen.
Pozitívumok:
- Talán a legnagyobb erőssége az irányítás. Motoros játékok között, nem találkoztam még ennyire kifinomult vezetéstechnikával.
- Realisztikus mozgása van a motornak és a versenyzőnek egyaránt.
- Grafika nagyon szépnek mondható, de ez csak a motorokra igaz.
- Minden csapat, szponzor, támogató lincenc-ét megkapta a játék.
- Nagyon jól visszaadja a MotoGP hangulatát
- Sok féle játékmód van benne.
- Irányítás csak az első néhány órában szokatlan, ezt követően nagyon-nagyon élvezetes lesz ha belejövünk.
- Változatos időjárás. Esőben a motorral könnyebb elesni.
- Nagyon felhasználóbarát motorbeállítások. Saját mérnököd van és néhány kérdés megválaszolása után ő segít neked ez alapján beállítani a motort.
- Realisztikus gumikopás. Ha a gumit a verseny alatt elhasználtad, onnantól kezdve iszonyat nehéz irányítani.
- Visszatekerni csak legfeljebb 6 alkalmat tudsz beállítani és ez pont jó. Ha egy 45 perces verseny alatt végig esik az eső, ez a 6 lehetőség is hamar el fog fogyni. De ez opció, 0-ra is be lehet állítani.
- Karrier módban 3 féle géposztályban versenyzhetsz és minden kategória eltérő vezetéstechnikát igényel.
- Erősebb motornál, kigyorsítás közben, ha folyamatosan csak húzod a gázt, igen hamar el lehet vele esni. Autós játékban ilyesmi ugyebár nem fordulhat elő.Negatívum:
- A pálya kinézete egyértelműen lehetne szebb is 2014-es játékhoz képest, de speciel engem annyira nem zavar, számomra elviselhető.
- Bugos a kilépés a játékból, ha már beléptél versenyezni, akkor csak a Ctrl+Alt+Del segíthet a kilépésben.
- Statisztikai adatokat nem sokat tárol.
- Motor sérüléséből szinte semmi sem látszik.
- A gépi versenyzők, picit változatosabb eredményeket is produkálhatnának.
- Kevés benne a gépi bukás és hibázás.
- Online részében nincsenek mostanság túl sokan.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Airsoft
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- E-roller topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- További aktív témák...