Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cyberkind

    félisten

    válasz i2k #134056 üzenetére

    Igen, kb ez a szuperhős feeling, csak mi nem a szokványos módon lettünk "egy hős". Aztán ott a helyszín ami az első pár órában izgalmas meg érdekfeszítő, de ha nem átrohanni akar az ember a játékon, akkor vissza fog menni az előző helyekre, ahol meg nyilván mik vannak(?), igen, ezernyi enemy minden egyes alkalom után, és persze rohadtul unalmas, szürke szinte minden terület, kivétel ez alól egy hely, de oda meg nem lehet lejutni a játék x órájáig, és ez se nagy, cserébe szopatós. A mellékes küldik meg szinte ugyanazok, csak mindig máshol, de szerencsére elcibál az épület legtávolabbi pontjába mindig. Nekem az az érzésem, hogy a Remedy a Max Payne 1-2 után se nagyon tette magát oda a gameplay változtatásán, na de itt a Quantum Break után meg pláne nem, csak amíg az egy jó sztori volt, ami nonstop vitt előre, itt te döntöd el mikor és mit akarsz, ami nem áll jól a játéknak, én sajnálom, mert nagyon akarnám szeretni, de sse a játékmenet, se a sztori, se a hangulat, kb semmi se tud megtartani. (Illetve, hogy ha nem a CP2077 után veszem meg és játszom, lehet nem is üt ekkorát, mert ugye ez tps, amíg a CP fps, szóval...)

    [ Szerkesztve ]

    Paranormal Cocktivity

Új hozzászólás Aktív témák