Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alexnagy777

    csendes tag

    válasz Strauss #2073 üzenetére

    Múltkor én Csengéhez kerültem. Nem anyázva, de azért magabiztosan vázoltam neki a szintén lassan 1 hónapos rendeléssel kapcsolatos gondolataim.
    Aztán eljutottunk egy ponthoz, amikor ő is zárta a beszélgetést, pedig még közel sem végeztünk.
    Indítottam újat, megint hosszú percek várakozással (szerencsére úgyis gép mellett voltam), újra Csengéhez kapcsol. Megkérdeztem tőle, hogy ez itt szokás, hogy csak úgy ráteszik a vevőre a "telefont", ha nem tetszik a mondandó?....megint zárta a beszélgetést.
    Meg volt valami játszadozás részéről a kapcsolattal is, mert 2x is kiírta a chatablak felső léce alatt, hogy gyenge kapcsolat, vagy valami ilyesmi.

    Aztán újra Csengéhez kerültem, de volt valami ugrás, mert hírtelen átirányított egy palihoz. Aki már sokkal előzékenyebb volt. Írtam neki a Csengés affért, de persze azt válaszolta, hogy "elnézést, nem tudom mi történhetett". Mivel annyiszor "megszakadtunk", ugye.

    Kész kabaré ez a chates ügyfélszolgálatuk. Ilyen históriák telefonon azért nem történhettek volna, mert rögzítve lesz. Itt meg csak egy leiratot menthetsz a chat végén, amit kb te is begépelhettél teljes egészében, max a forrásinfókkal igazolhatnád, hogy valódi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák