Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FBLLMAG

    senior tag

    Tudjátok, látni kéne élőben, biciklin, hogyan világít 1 bicajlámpa. Tekerni a bicajjal legalább 1 szakaszt, hogy élőben ki lehessen próbálni. Mink, G@ben segítségével, élőben össze tudtuk vetni a S2+ -szal (tuningolt). És volt látható különbség. Az S2+ esetében van vakfolt, míg a bicajlámpánál nincs. A Fenix BC30 V2.0 esetében sincs gond. TIR lencséket használ, amikkel szinte 180° -ban világítja meg a környezetét. A felső részén meg prizma csíkok találhatók. Ezzel ugyan felfelé is világít kicsit, de nem vakít. Terepen is segít ez a kialakítás. Nem kell több 100 m -re a bicaj elé látni, viszont az utat, a feltörő gyökereket, gödröket, szikladarabokat, ágakat, jobb előre látni. Kerékpárúton a Convoy S2+ is jó, sőt nagyon jó, de ahol csatornafedelek is lehetnek rosszul lerakva, kátyúk is lehetnek, az aszfalt feldudorodása is elképezhető, na ott a normál elemlámpa nem kell hogy elég legyen. Ilyenkor úgy is el lehet vágódni, hogy akár az egész csuklóját tovább nem tudja használni az ember. Megérte a spórolást? Felénk ez megtörtént.

Új hozzászólás Aktív témák